Τι γίνεται αν το PlayStation 5 σχεδιάστηκε από τη Microsoft αντί της Sony;

Τι γίνεται αν το PlayStation 5 σχεδιάστηκε από τη Microsoft αντί της Sony


Ενώ είμαι απόλυτα της άποψης ότι το PlayStation 5 έχει πολύ πιο λαμπερό σχεδιασμό από το Xbox Sequence X, καταλαβαίνω γιατί μερικοί βρίσκουν τη γεωμετρική, boxy σχεδίαση του Xbox πιο χαλαρή. Είναι παραδοσιακό, συνορεύει χωρίς ανοησίες, και οι ευθείες γραμμές μοιάζουν με τη λογική απόφαση στον υπερ-μινιμαλιστικό κόσμο του σήμερα, όπου σχεδόν όλα τα gadget μας είναι ορθογώνια. Αν και, τόσο τετράγωνο και απλό όσο το Xbox Series X, δεν είναι απλώς ένα PlayStation … σωστά

Εάν είστε λάτρεις του PlayStation που βρίσκει τον εαυτό του “αμφισβητεί” το βιολογικό σχέδιο της κονσόλας, ο Ismail Mits έχει συμβιβασμό για εσάς. Η ιδέα του PlayStation 5 διαθέτει γεωμετρικό σχεδιασμό που μοιάζει με ένα ισορροπημένο μείγμα στυλ Sony και Microsoft. Η αρχική κονσόλα έχει σχήμα ορθογώνιου εξωθημένου τριγώνου. Η δυναμική σχεδίαση σας επιτρέπει να το διατηρείτε με οποιονδήποτε τρόπο στο τραπέζι σας και η τριγωνική κορυφή ταιριάζει καλά με το τριγωνικό εικονίδιο που χρησιμοποιείται συχνά στα οπτικά στοιχεία του PlayStation. Οι θύρες βρίσκονται στην ευρύτερη όψη, ενώ μια καλά τοποθετημένη υποδοχή στο μπροστινό μέρος λειτουργεί ως μονάδα δίσκου. Η ιδέα “boxy αλλά not boxy” PS5 κολλά στην ίδια παλέτα χρωμάτων Stormtrooper με την αρχική σχεδίαση και διαθέτει επίσης τον ίδιο μπλε φωτισμό, αν και στη βάση της συσκευής, επιτρέποντάς της να δώσει μια ωραία πινελιά στο πάτωμα ή την τηλεόραση μπλε όταν ενεργοποιείται η κονσόλα!

Σχεδιαστής: Ismail Mits



[via]