Τι διαμορφώνει την επόμενη γενιά παιχνιδιών Και τι ακριβώς θα μοιάζει

Τι διαμορφώνει την επόμενη γενιά παιχνιδιών;  Και τι ακριβώς θα μοιάζει;


Η επόμενη γενιά παιχνιδιών έφτασε, με την κυκλοφορία των τελευταίων κονσολών, από το PS5 και το Xbox Series X στο Oculus Quest 2. Εισάγουν για να παίξουν τους παράγοντες που επηρέασαν κάθε νέα γενιά παιχνιδιών. Είναι αρκετό για τους παίκτες που περίμεναν

«Υπάρχει κάτι κυκλικό στις γενιές του υλικού», λέει ο TQ Jefferson, Διευθυντής Προϊόντων της Survios. “Και οι προσδοκίες των παικτών μεταδίδονται από γενιά σε γενιά.”

11 Νοεμβρίου, Ο επικεφαλής συγγραφέας της GamesBeat, Dean Takahashi, μαζί με τον Jefferson και άλλους θα απαντήσουν σε αυτήν την ερώτηση ως μέρος μιας αποκλειστικής ζωντανής εκδήλωσης VR που παρουσιάστηκε σε συνεργασία με την Oculus. Η επόμενη γενιά παιχνιδιών θα εξετάσει τι θα ακολουθήσει: ποια παιχνίδια κονσόλας επόμενης γενιάς θα κυριαρχήσουν, ποιες εταιρείες βρίσκονται στην καλύτερη θέση για να πετύχουν και άλλα

Συνολικά, ο Τζέφερσον λέει, “Οι παίκτες θέλουν περισσότερα. Θέλουν τα παιχνίδια να έχουν καλύτερη απόδοση. Περιμένουν καλύτερα γραφικά, μεγαλύτερους κόσμους. Ως παίκτες, θέλουν να είναι πιο ικανοί, πιο ακριβείς – ό, τι τους επιτρέπει να κάνουν πράγματα. πιο ενδιαφέρον θα είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα. “

Η τεχνολογία που αλλάζει το παιχνίδι

Κατά την πρώτη Θεός του πολέμου, υπάρχει μια σκηνή όπου ο Κράτος, ο ήρωας, πολεμά τον Άρη, τον θεό του πολέμου, σαν γίγαντες στον ωκεανό. Η σκηνή είναι πολύ όμορφη όπως είναι, λέει ο Τζέφερσον.

“Αλλά φανταστείτε αν θα μπορούσατε να έχετε ολόκληρο το Ragnarok, εκατό θεότητες που πολεμούν μεταξύ τους ως φόντο”, λέει. “Αυτό δίνει μια ιδέα για το άλμα που κάνουμε με αυτήν τη γενιά κονσολών.”

Η τεχνολογική πυρκαγιά είναι πάντα στην κορυφή των λιστών επιθυμιών των παικτών. Οι παίκτες, ειδικά οι έμπειροι παίκτες, θέλουν περισσότερα από όλα: καλύτερα γραφικά, καλύτερο ήχο, καλύτερη εμβάπτιση, καλύτερη αίσθηση ότι βρίσκεστε στο παιχνίδι ή στο παιχνίδι. Ένα σύστημα που μπορεί να τους δώσει πολύ περισσότερα από ό, τι η τελευταία γενιά είναι τσεκάρισμα.

Αυτά τα τεχνολογικά πλεονεκτήματα της CPU και της GPU, ή της ισχύος και της μετάδοσης παιχνιδιών, φέρνουν μεγαλύτερες, πιο ισχυρές και πιο συναρπαστικές εμπειρίες. Και με την ταχύτητα των μονάδων και τη δύναμη της CPU και της GPU, αποκτάτε επίσης πιο εντελώς μοναδικούς κόσμους. Έξυπνη κατανομή πόρων σημαίνει τη χρήση κάθε τμήματος ενός παγκόσμιου χάρτη ή την κατασκευή μπουντρούμια πολλές φορές. Αυτό που κερδίζει η επόμενη γενιά είναι η ικανότητα να διαφοροποιεί τον κόσμο και την εμπειρία του παίκτη. Αυτό σημαίνει λιγότερες επαναλήψεις από τις προηγούμενες γενιές, κάτι που είναι λεπτό. Αλλά ακόμη και αν οι παίκτες δεν είναι σε θέση να εκφράσουν τη βελτίωση, θα το εκτιμήσουν, επειδή το παιχνίδι αισθάνεται πιο φρέσκο ​​και πιο ελκυστικό.

Ταχύτερα συστήματα μπορούν επίσης να χειριστούν το πλήρες raytracing, τον αλγόριθμο που επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο το φως αλληλεπιδρά με αντικείμενα στον κόσμο του παιχνιδιού για να επιτύχει περισσότερη ατμόσφαιρα, ρεαλισμό, βάθος και λεπτομέρεια. Ο φωτισμός, μαζί με τον ήχο, δημιουργεί ατμόσφαιρα, συναίσθημα, ένταση και καθοδηγεί την εμπειρία. Ο εγγενής τρισδιάστατος ήχος μπορεί να κάνει έναν παίκτη να αισθάνεται σαν να είναι στο παιχνίδι, όχι μόνο να τον παρακολουθεί. Οι ήχοι φαίνεται να έρχονται από πίσω σας, δίπλα σας, μπροστά σας, πάνω σας, με το άλμα προς τα εμπρός στην τεχνολογία ήχου.

Το κόστος του παιχνιδιού

Ένα δεύτερο δευτερόλεπτο στον κατάλογο των παραγόντων που οδηγούν την επόμενη γενιά παιχνιδιών και συστημάτων είναι η τιμή, λέει ο Jefferson. Για ένα σύστημα πυρκαγιάς, πρέπει να είναι προσβάσιμο. Προφανώς, αυτό που θα δείτε νωρίς στον νέο κύκλο ζωής του υλικού είναι οι πιο έμπειροι παίκτες να μαζεύουν κάτι νέο αμέσως, γιατί το χρειάζονται αμέσως. Μόνο αργότερα στον κύκλο πωλήσεων οι περιστασιακοί παίκτες μπαίνουν και αγοράζουν υλικό και παιχνίδια.

“Υπάρχουν τόσα πολλά άρθρα σχετικά με το τι θα είναι η τιμή για το PS5, για το Xbox Series X, για το Quest 2, γιατί αυτό είναι το πρώτο πιθανό εμπόδιο για την είσοδο νέων χρηστών στα παιχνίδια που θέλουν να παίξουν”, λέει ο Jefferson. “Εάν δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά το σύστημα, δεν μπορούν να παίξουν.”

Η βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών έκανε παραδοσιακά μια σταθερή δουλειά διατηρώντας την τιμή περίπου 60 $ αυτήν τη στιγμή – ανεβαίνοντας σε μόλις 70 $ με την επόμενη γενιά, για ισχυρό, τριπλό παιχνίδι A, το οποίο είναι πραγματικά απίστευτα λογικό, προσθέτει. Τα στούντιο διατήρησαν αυτήν την τιμή ακόμα και όταν τα παιχνίδια κοστίζουν 150 εκατομμύρια δολάρια, λόγω των ολοένα μεγαλύτερων προϋπολογισμών και της αυξανόμενης ζήτησης για καλύτερες τιμές παραγωγής.

Κοινότητα και μακροζωία

Επίσης, στο μυαλό των κατασκευαστών παιχνιδιών και υλικού υπάρχουν ανησυχίες όπως η κοινότητα και η συνδεσιμότητα. Τα παιχνίδια λειτουργούν εδώ και πολύ καιρό ως hangout, αλλά οι δυνατότητες της κοινότητας έχουν γίνει πιο σημαντικές από ποτέ – η ιδέα να έχετε αυτά τα μονοπάτια για να συνδεθείτε με φίλους και να χτίσετε μια κοινότητα είναι μια μεγάλη προσδοκία από τους παίκτες αυτή τη στιγμή. Παιχνίδια όπως το Destiny, το Fortnite και το Minecraft αποδεικνύουν ότι η οικοδόμηση μιας ακμάζουσας κοινότητας τυχερών παιχνιδιών είναι ένα ισχυρό και κερδοφόρο εργαλείο αφοσίωσης.

Και αυτή η αναζήτηση κοινωνικής συνδεσιμότητας περιλαμβάνει τη δυνατότητα παρακολούθησης ενός παιχνιδιού μέσω Facebook ή Twitch ή τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης με τους χαρακτήρες των φίλων σας. Οι παίκτες επιδιώκουν επίσης μεγαλύτερο συντονισμό των δραστηριοτήτων, όπως η ιδέα να λαμβάνουν ειδοποίηση force όταν οι φίλοι σας είναι συνδεδεμένοι ή ο σύζυγός σας να σας σέρνει σε ένα παιχνίδι επειδή τόσο εσείς όσο και οι φίλοι σας είστε παρόντες.

Είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους οι στρατηγικές που είχαν προηγουμένως συσχετιστεί με επιτυχημένα παιχνίδια δωρεάν παιχνιδιού για κινητά εισχωρούν στον τρόπο παραγωγής και πώλησης παιχνιδιών κονσόλας και υπολογιστή, λέει ο Jefferson. Οι εκδότες σκέφτονται τη διατήρηση και την πρόταση αξίας και όλοι έχουν ένα ζωντανό επιχειρησιακό σχέδιο, αναζητώντας τρόπους για να συνεχίσουν να παρέχουν περιεχόμενο και να διατηρούν τους παίκτες στο παιχνίδι – σε κάθε κλάδο, ο πελάτης που έχετε είναι πιο εύκολο να διατηρήσετε και πολλά πιο πολύτιμο από τον πελάτη που πρέπει ακόμη να παρασύρετε. Είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους οι συνδρομές γίνονται πιο δημοφιλείς.

“Πηγαίνουν οι μέρες που βλέπουμε παιχνίδια που είναι ένα ή μόνο σε δίσκο”, λέει. “Βλέπετε παιχνίδια που ζουν ή παιχνίδια που είναι franchise χωρίς συνέχεια, επειδή έχουν τόσο μεγάλες ουρές και συνεχίζουν να προσθέτουν περιεχόμενο και ιστορίες.”

Με την τιμή των τρεχόντων αγώνων, για να φτάσουμε στο γλυκό σημείο για μια σταθερή πρόταση αξίας παίκτη, ο κανόνας ήταν να προσφέρουμε οκτώ έως δώδεκα ώρες παιχνιδιού. Η φόρμουλα ποικίλλει, αλλά έχει ως αποτέλεσμα να πάρει Χ το ποσό των λεπτών που παίζονται ανά δολάριο που δαπανήθηκε. Αυτό που βλέπετε τώρα είναι παιχνίδια όπως το Witcher ή το Fortnite που μπορούν να παιχτούν ξανά και ξανά, τόσο για να εξερευνήσετε όλο το περιεχόμενο του κόσμου όσο και για να αναπαραγάγετε παλιές ιστορίες με νέους τρόπους.

Ο νέος κόσμος για προγραμματιστές

Αυτά τα άλματα στην τεχνολογία και οι προσδοκίες των παικτών ελευθερώνουν τους προγραμματιστές με τρόπους που δεν έχουμε ξαναδεί, δήλωσε ο Τζέφερσον.

“Ένα θεμελιώδες ερώτημα είναι πάντα, τι θα συμβεί αν«Θα πει.» Θα δείτε ότι η εμβέλεια των φανταστικών ανθρώπων είναι πολύ ευρύτερη από ό, τι θα περίμενε καν, ή ακόμα και αυτό που υπονοεί η σημερινή γενιά. Θα δείτε υπέροχα και ενδιαφέροντα πράγματα που είναι πλέον πιο εφικτά από ποτέ. “

Θα δείτε μια εικόνα για την οικοδόμηση του κόσμου, την αφήγηση, μια εξέλιξη της μηχανικής που είναι τόσο πανταχού παρούσα που τις θεωρείτε σχεδόν δεδομένες, με πράγματα όπως η πρόοδος της τεχνολογίας αφής και πολλά άλλα που δεν έχουν εφευρεθεί ακόμη.

«Τα πρώτα δύο χρόνια [from now] θα δείτε παιχνίδια που έχουν συντελεστή wow, επειδή είναι καινούργια, φαίνονται καλά και οι προγραμματιστές εκμεταλλεύονται το υλικό “, λέει.” Αλλά προχωρήστε τρία ή τέσσερα χρόνια και αυτή η παρτίδα παιχνιδιών είναι όταν αρχίσετε να βλέπετε τους προγραμματιστές ποιος ώθησε το μηχάνημα και έχετε μεγαλύτερη κατανόηση και γνώση του τι θα κάνει, πού είναι τα όρια και πώς να αντισταθμίσετε αυτά τα όρια – τότε θα δείτε την πραγματική τρελή επιστήμη να εμφανίζεται. “

Γίνετε μέλος της κοινότητας GamesBeat στις αποκλειστικές μας εκδηλώσεις Oculus Location, ξεκινώντας με το “The Next Generation of Video games” στις 11 Νοεμβρίου.

Για όσους έχουν ακουστικά Oculus, χρησιμοποιήστε το δικό σας Εφαρμογή Oculus Venus για προβολή σε VR.

Για όλα τα άλλα στελέχη του κλάδου, συμμετάσχετε στη συζήτηση του κάνοντας εγγραφή εδώ!



[via]