Τι λέει η συμφωνία της Activision στο YouTube για το Call of Duty esports

Τι λέει η συμφωνία της Activision στο YouTube για το Call of Duty esports


Η ανισότητα μεταξύ αυτών των δύο πρωταθλημάτων δεν μπορεί να εξηγηθεί αποκλειστικά από το κοινό του Twitch. Το 2019 Connect with of Obligation Finals προσέλκυσε ταυτόχρονα κορυφαίο κοινό μόλις 182.000 στο Twitch, σύμφωνα με Ο Παρατηρητής Esports, και το φετινό ποσό των 330.000 ήταν πράγματι ρεκόρ για το franchise. Όσον αφορά τον αριθμό των ζωντανών θεατών esports, κλήση του Duty δεν μπορώ να ανταγωνιστώ Λεγεώνα των Θρύλων, και συνεχώς αγωνίζεται να συμβαδίσει με συγκρίσιμους σκοπευτές πρώτου προσώπου όπως Αντίθετη απεργία ή επίσης Παρακολούθηση.

Η λύση της Activision Επεξεργαστείτε τις μετρήσεις σας.

“Έπρεπε να αλλάξουμε τη νοοτροπία μας”, δήλωσε ο Brandon Snow, ο οποίος ηγείται των συνεργασιών esports της Activision, συμπεριλαμβανομένης της σχέσης του με το YouTube. «Έπρεπε να απομακρυνθούμε λίγο από το« Έι, είναι όλα πόσα άτομα παρακολουθούν ταυτόχρονα »στο« Πρόκειται για πόσα άτομα αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό μας στην πλατφόρμα. »Μερικά από αυτά είναι ζωντανά και από τότε έχουμε αρκετούς αριθμούς. ζωντανό, αλλά μέρος αυτού είναι επίσης το περιεχόμενο, το περιεχόμενο ώμου και το περιεχόμενο VOD που το βάζουμε γύρω του. “

https://www.youtube.com/observe?v=qg-VzH8tvVQ

Ο Snow συνεργάζεται με την Activision Blizzard για σχεδόν τρία χρόνια και πριν από αυτό εργάστηκε σε παραδοσιακά αθλήματα ως εσωτερικός σύμβουλος κέρδους για το NBA. Μίλησε για τη μεγιστοποίηση της πλατφόρμας YouTube δημοσιεύοντας φρέσκα και διασκεδαστικά βίντεο που επεκτείνουν τη μάρκα και δημιουργούν αφηγήσεις γύρω από δημοφιλείς παίκτες, εκτοξευτές και προσωπικότητες. Το κανάλι YouTube του Get in touch with of Responsibility League αντικατοπτρίζει αυτήν την προσπάθεια, με βίντεο όπως Πώς να κερδίσετε τις περισσότερες δολοφονίες στο Warzone ! είναι Ήρθε η ώρα για πρωταθλητές, ποιος θα είναι πρωταθλητές ! (συν μερικούς άλλους τίτλους που μπορεί ή όχι να έχουν νόημα με την τελική στίξη “?!”).

Σε αυτό το οικοσύστημα, η ροή ενός παιχνιδιού και η δημοσίευση VOD είναι μόνο μέρος της εξίσωσης. Πρόκειται για τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου, την προσέλκυση και τη διατήρηση των θεατών και την προσέλκυση ατόμων που δεν προσελκύονται μόνο σε ζωντανές αγώνες.

“Αυτή είναι μια πολύ διαφορετική νοοτροπία από τη λειτουργία μιας ζωντανής επιχείρησης σε μια πλατφόρμα όπως το Twitch”, δήλωσε ο Snow.

Η προσπάθεια της Activision να προσελκύσει νέους θεατές στο YouTube αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη στρατηγική για την επέκταση του κοινού του Simply call of Responsibility. Με αυτό του περασμένου έτους Σύγχρονος πόλεμος, αυτό σήμαινε να κάνουμε το παιχνίδι πιο φιλικό σε νέους και περιστασιακούς παίκτες, με λιγότερη προσοχή σε ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά – περίπλοκο όταν προσπαθείς να δημιουργήσεις ένα πρωτάθλημα esports ταυτόχρονα. Σύγχρονος πόλεμος Ακόμη δεν έχει λειτουργία κατάταξης, είναι Προγραμματιστές Infinity Ward είπαν ότι σχεδίασαν τους χάρτες του για ευκολότερη πλοήγηση από νέους παίκτες.

Αυτές οι κινήσεις τσαντίστηκαν πολλοί ανταγωνιστικοί παίκτες, συμπεριλαμβανομένου του CEO 100 Burglars και του πρώην επαγγελματία του Simply call of Obligation Matthew “Nadeshot” Haag. Εκθέτει ορισμένα από τα προβλήματά του σε ένα επεισόδιο του Το Mobcast τον Νοέμβριο, λέγοντας, “Δημιούργησαν αυτό το παιχνίδι έτσι ώστε ένας περιστασιακός παίκτης να μπορεί να έχει μια υπέροχη εμπειρία και ότι οι καλύτεροι παίκτες και οι ανταγωνιστικοί παίκτες θα έχουν μια κακή εμπειρία.”

Ο Nadeshot συνέχισε, αναφερόμενος στην προηγούμενη ομάδα του, “Εάν ο OpTic δεν παίζει στον τελικό, υπάρχουν περίπου 40.000 άνθρωποι που παρακολουθούν ένα τουρνουά. Και δεν προσπαθώ καν να μοιάσω με μαλάκα, αυτό είναι απλώς πραγματικότητα. … Έχουν αυτό. διατριβή ότι αν δημιουργήσουν αυτό το πρωτάθλημα, θα έχουν περίπου 500.000 ή ένα εκατομμύριο άτομα να παρακολουθούν ένα τουρνουά Call of Obligation. ” Αποκάλεσε αυτή την ιδέα «τρελή».

Όλα αυτά συσσωρεύονται στην κορυφή επαναλαμβανόμενες ανησυχίες σχετικά με τη σταθερότητα του πρωταθλήματος, εν μέρει συνδεδεμένο με το ετήσιο πρόγραμμα κυκλοφορίας της Activision για παιχνίδια Contact of Responsibility, που σημαίνει ότι η ανταγωνιστική σκηνή εξαλείφεται κάθε χρόνο. Ταλέντο αστέρι όπως Scump και Official γερνούν και κανείς δεν εμφανίζεται να τα αντικαταστήσει. Οι παίκτες και οι θαυμαστές γίνονται ολοένα και πιο ξεκάθαροι για την κακή διαχείριση του Esport Simply call of Obligation της Activision.

“Είναι πολύ παθιασμένοι”, είπε ο Snow. «Μαθαίνουμε πολλά από αυτό το πάθος και, ειλικρινά, έχουν πολλές καλές ιδέες για τις οποίες πρέπει να γνωρίζουμε πολύ».

Το μετονομασμένο CDL πραγματοποίησε την εναρκτήρια σεζόν του το 2020, μαζί με μια νέα μορφή ανταγωνισμού, ελάχιστους μισθούς και παροχές παικτών, και ένα μοντέλο franchise βάσει τοποθεσίας, με ομάδες που ξοδεύουν ένα 25 εκατομμύρια δολάρια το καθένα συμμετέχω. Δώδεκα ομάδες αγωνίστηκαν το 2020 και μετά το α αλλαγή μορφής στα μέσα του έτους, όλοι εισήχθησαν στα πλέι-οφ.

Η Activision παίζει ένα παιχνίδι πολλαπλών κέντρων και τα esports είναι μόνο μέρος αυτής. Το Get in touch with of Duty είναι ένα επιτυχημένο franchise εκτός της επαγγελματικής σκηνής, και τα συστήματα υποστήριξής του είναι κυρίως προσανατολισμένα στην εμπλοκή αυτής της τεράστιας και θεμελιώδους βάσης παικτών, χωρίς να εξυπηρετούν το μικρό ανταγωνιστικό πλήθος.

https://www.youtube.com/enjoy?v=4NZXEyFlm9ο

Στο YouTube, αυτό σημαίνει δημοσίευση περισσότερου ιστορικού και προσωπικού περιεχομένου σε μορφή VOD. Ο στόχος, είπε ο Snow, είναι να επεκτείνει το κοινό του CDL δημιουργώντας βίντεο που θα προσελκύσουν ανεπιθύμητους ή περιστασιακούς θαυμαστές του Contact of Responsibility και θα τους προσελκύσουν στην επαγγελματική σκηνή.

Φυσικά αυτό σημαίνει επίσης διαφοροποίηση. Αυτήν τη στιγμή, το κοινό CDL είναι έντονα αρσενικό, με μεγάλη συγκέντρωση μεταξύ 18 και 35 ετών.

“Πρέπει απολύτως να διαφοροποιήσουμε και να γίνουμε ευρύτεροι στο ποιος ασχολείται με το πρωτάθλημα”, δήλωσε ο Snow, σημειώνοντας ότι η ένταξη ήταν ένας σημαντικός στόχος για τον εαυτό του και την επίτροπο CDL Johanna Faries. «Θέλαμε να παραδώσουμε αυτό που λατρεύει να βλέπει ο πυρήνας, αλλά θέλαμε να βρούμε τρόπους για να προσελκύσουμε ένα ευρύτερο κοινό, θα το ονομάσω απλό κοινό παιχνιδιού», είπε.

Η Snow χαρακτήρισε την αγορά Connect with of Responsibility ως στόχο με 200 εκατομμύρια πόντους ή θαυμαστές. Οι σκληροπυρηνικοί παίκτες είναι ο στόχος, αλλά υπάρχουν πολύ περισσότερα σημεία στα γύρω επίπεδα.

“Είμαστε πολύ επικεντρωμένοι στο πώς το προϊόν που δημοσιεύουμε στο CDL όχι μόνο αλληλεπιδρά με το κέντρο του bullseye μας, αλλά απλώς αξιοποιώντας αυτά τα 200 εκατομμύρια θα μας βοηθήσει να προσελκύσουμε ένα τεράστιο κοινό που θα πρέπει να είναι πολύ μεγαλύτερο από ό, τι είμαστε σήμερα”, είπε είπε ο Χιόνι. “Και νομίζω ότι επικεντρωνόμαστε στο λέιζερ για να το καταλάβουμε. Και ελπίζουμε ότι τον επόμενο χρόνο θα δοκιμάσουμε πολλά διαφορετικά πράγματα, σε διαφορετικά προϊόντα που έχουμε στο franchise Simply call of Duty για να μας βοηθήσουν να φτάσουμε εκεί.”

Δεν διευκρίνισε ποια θα ήταν αυτά τα προϊόντα, αλλά μίλησε για συνεχείς προσπάθειες επέκτασης της μάρκας Contact of Duty, όπως Phone of Obligation Cell, Warzone είναι Ψυχρός πόλεμος. Ο στόχος είναι να παραμείνετε πιστοί στο franchise ενώ προσθέτετε στοιχεία για να δελεάσετε παίκτες, να διατηρήσετε μια σταθερή ανταγωνιστική σκηνή και να αναπτύξετε ένα νέο πρωτάθλημα αποκλειστικά στο YouTube.

“Μπορεί να είναι μια πράξη εξισορρόπησης, αλλά πιστεύουμε ότι είναι δυνατόν”, δήλωσε ο Snow.





[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.