Τι μπορούν να μάθουν οι προγραμματιστές κινητής τηλεφωνίας από την προσέγγιση της πλατφόρμας του Angry Bird (VB Live)

Τι μπορούν να μάθουν οι προγραμματιστές κινητής τηλεφωνίας από την προσέγγιση της πλατφόρμας του Angry Bird (VB Live)


Παρουσιάστηκε από την Xsolla


Η μεταφορά του παιχνιδιού σας σε κινητές συσκευές σε νέες πλατφόρμες μπορεί να βελτιώσει την ανιχνευσιμότητα του παιχνιδιού σας, να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια κοινότητα με τους παίκτες σας και να επεκτείνετε την επιχείρησή σας για κινητά. Μάθετε πώς να αναπτύξετε μια εκκίνηση μεταξύ πλατφορμών σε αυτήν την εκδήλωση VB Stay.

Εγγραφείτε εδώ δωρεάν.


Η πανδημία τονίστηκε πόσο σημαντικό είναι μια στρατηγική πολλαπλών πλατφορμών για προγραμματιστές, και συγκεκριμένα τρία παιχνίδια κέρδισαν τα βραβεία. Το Among Us κυκλοφόρησε για πρώτη φορά σε κινητές συσκευές στις αρχές του 2020. Αλλά καθώς η δημοτικότητά του αυξήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το παιχνίδι πήγε σε πολλαπλές πλατφόρμες και έγινε διαθέσιμο στα Steam, Change και Xbox. Και έχει γίνει ένα από τα πιο επιτυχημένα παιχνίδια της χρονιάς. Οι προγραμματιστές του Genshin Affect κυκλοφόρησαν το παιχνίδι ταυτόχρονα σε πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων κινητών, επιτραπέζιων υπολογιστών και κονσόλας. Το Tumble Men, ένα άλλο εξαιρετικά δημοφιλές παιχνίδι το 2020, κυκλοφόρησε για πρώτη φορά σε υπολογιστή, επιτραπέζιο και κονσόλα και με βάση την επιτυχία σε αυτές τις πλατφόρμες, κυκλοφορεί τώρα σε έκδοση για κινητά.

“Είναι μια πολύ απλή εξίσωση: όσο περισσότερες πλατφόρμες μπορεί να υποστηρίξει το παιχνίδι σας με τρόπο που είναι διαισθητικός για τους παίκτες, τόσο μεγαλύτερο είναι το κοινό σας”, λέει η Miikka Luotio, ενδιάμεσος διευθυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης στην Ευρώπη, στο Xsolla. “Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για δωρεάν παιχνίδια και παιχνίδια ως υπηρεσία, όπου θέλετε να μεγιστοποιήσετε τον αριθμό των παικτών που μπορείτε να δημιουργήσετε έσοδα.”

Μια στρατηγική μεταξύ πλατφορμών έχει επίσης σημαντικό αντίκτυπο στη διατήρηση. Οι παίκτες αγαπούν όταν μπορούν να έχουν πρόσβαση στο αγαπημένο τους παιχνίδι σε όλες τις συσκευές τους. Και φυσικά, προσθέτει, όσο καλύτερη είναι η πίστη, τόσο περισσότεροι άνθρωποι πληρώνουν, ειδικά με το δωρεάν παιχνίδι.

Υπάρχουν ορισμένα εμπόδια στην είσοδο, λέει ο Luotio. Το άμεσο εμπόδιο είναι ότι πρέπει να διπλασιάσετε την ομάδα ζωντανών λειτουργιών κατά την έναρξη ενός παιχνιδιού, απλώς για να μπορείτε να διατηρείτε σχετικό περιεχόμενο και ενημερώσεις, που απαιτεί χρόνο, ενέργεια και χρήματα. Μια άλλη επιλογή είναι να ανακατευθύνετε εσωτερικούς πόρους από την παραγωγή νέων παιχνιδιών έως την παραγωγή μιας νέας έκδοσης ενός τρέχοντος παιχνιδιού.

Το άλλο εμπόδιο είναι η μεταφορά και οι τεχνικές δυσκολίες που συνοδεύουν. Στην ιδανική περίπτωση, θα θέλατε να επιτρέψετε στα άτομα να παίζουν με τον ίδιο λογαριασμό σε πολλές πλατφόρμες, αλλά αυτό είναι πιο εύκολο να το πείτε παρά να το κάνετε. “Συχνά οι προγραμματιστές αντιμετωπίζουν μια κατάσταση όπου πρέπει να χρησιμοποιούν ή να δημιουργούν το δικό τους σύστημα λογαριασμού που μπορεί να κάνει διάλογο με άλλες εκδόσεις της πλατφόρμας, και στη συνέχεια μεταφέρεται το απόθεμα των παικτών”, εξηγεί ο Luotio. “Οι μηχανές όπως το Unity ή το Unreal δεν διαθέτουν την τεχνολογία που επιτρέπει την αναπαραγωγή μεταξύ πλατφορμών μεταξύ διαφορετικών εκδόσεων και διαφορετικών πλατφορμών από την αρχή, οπότε πρέπει να το φτιάξετε μόνοι σας ή να βρείτε τα σωστά εργαλεία και δεν υπάρχουν πολλές ισχυρές λύσεις τώρα.”

Επισημάνετε τις προκλήσεις που αντιμετώπισε ο Rovio με το Angry Birds. Ήταν μια τεράστια επιτυχία στο κινητό και η αρχική αντίδραση της εταιρείας ήταν να κάνει Angry Birds σε κάθε πλατφόρμα και συσκευή δυνατή. Αλλά ήταν μια προσέγγιση κυνηγετικού όπλου, εξηγεί, και σε ορισμένες περιπτώσεις ήταν ένα στοίχημα που δεν επέστρεψε την επένδυση. Η έκδοση του Indignant Birds για επιτραπέζιους υπολογιστές δεν ήταν ποτέ τόσο επιτυχημένη όσο οι εκδόσεις για κινητά. Ενώ η έκδοση για επιτραπέζιους υπολογιστές ήταν πιο συναρπαστική, δεν ήταν απαραίτητα η καλύτερη λύση όσον αφορά το παιχνίδι. Μεγάλο μέρος της ελκυστικότητας των παιχνιδιών για κινητά, και μεγάλο μέρος του λόγου που ήταν τόσο εθιστικό, ήταν τα χειριστήρια της οθόνης αφής και η κατάργησή τους αραίωσε την εμπειρία.

“Αλλά πριν από μια δεκαετία, δεν είχαν τα εργαλεία για τη μέτρηση και την πρόβλεψη της επιτυχίας σε διαφορετικές πλατφόρμες”, λέει ο Luotio. «Τώρα είναι πολύ πιο εύκολο να το κάνουμε. Ενώ η απάντηση είναι σαφώς ότι δεν έχει νόημα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να εστιάσετε περισσότερο στην πλατφόρμα όπου γνωρίζετε ότι το παιχνίδι σας έχει την καλύτερη απόδοση. Η εύρεση του σωστού κοινού, η δοκιμή του, είναι κάτι που είναι θεμελιώδες “.

Αυτό είναι όπου οι δοκιμές αγοράς μπαίνουν στο παιχνίδι, για να προσδιοριστεί εάν υπάρχει κατάλληλο κοινό για άλλες πλατφόρμες. Συχνά το πρόβλημα μπορεί να είναι η πώληση της ιδέας εσωτερικά, πείθοντας τις ομάδες και την ηγεσία σας ότι αξίζει να δημιουργηθεί μια άλλη έκδοση του παιχνιδιού σας για μια άλλη πλατφόρμα, λέει ο Luotio.

Συνιστά στους προγραμματιστές να εκτελούν δοκιμές χρηστικότητας σε τραχιά πρωτότυπα των εκδόσεων που ενδιαφέρονται να κυκλοφορήσουν, κάτι που βοηθά επίσης στον προσδιορισμό της ιδανικής πλατφόρμας για να εστιάσετε αρχικά. Όσο πιο γρήγορα μπορείτε να το κάνετε, τόσο το καλύτερο.

Προτείνει επίσης τη διεξαγωγή απλών δοκιμών αγοράς με μια καμπάνια έγκαιρης εγγραφής στο Fb ή το Google για να μάθετε εάν μια συγκεκριμένη πλατφόρμα απευθύνεται στο κοινό-στόχο σας. “Μπορείτε να προσφέρετε προπαραγγελία για υπολογιστή”, λέει ο Lutio. “Δείτε αν οι παίκτες θέλουν να παίξουν έναν συγκεκριμένο τύπο παιχνιδιού σε έναν συγκεκριμένο τύπο πλατφόρμας.”

“Τώρα είναι η καλύτερη στιγμή, περισσότερο από ποτέ, για να σχεδιάσετε τίτλους και παιχνίδια που είναι πραγματικά προϊόντα πολλαπλών πλατφορμών”, προσθέτει. “Εάν έχετε ένα καλό παιχνίδι για κινητά, η δοκιμή μιας διαδικτυακής έκδοσης του παιχνιδιού σας για κινητά, ακόμη και ενός πρωτοτύπου και η εκτέλεση μιας δοκιμής αγοράς είναι ευκολότερη από ποτέ.”

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς να προσδιορίσετε εάν το παιχνίδι σας για κινητά έχει τη δυνατότητα να είναι επιτυχημένη σε κάθε πλατφόρμα, τι χρειάζεται για τη δημιουργία επιτυχημένων εκδόσεων του παιχνιδιού σας σε κάθε πλατφόρμα και πολλά άλλα, μην χάσετε αυτήν την εκδήλωση VB Stay.


Δεν πρέπει να χάσετε.

Εγγραφείτε εδώ δωρεάν.


Θα μάθετε για:

  • Απόκτηση νέων χρηστών με εμπειρία μεταξύ πλατφορμών
  • Δημιουργικοί τρόποι δημιουργίας μιας κοινότητας πέρα ​​από το Application Retail outlet
  • Πώς να στοχεύσετε τις σωστές αγορές, πλατφόρμες και περιοχές για το παιχνίδι σας

Ηχεία:

  • Michail Katkoff, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής, Savage Game Studios
  • Κρις Χιούισς, Πρόεδρε, Xsolla
  • Miikka Luotio, Ενδιάμεσος Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Ευρώπη, Xsolla
  • Steve Peterson, Διευθύνων Σύμβουλος, StoryPHORCE Entertainment (συντονιστής)



[via]