Τι πρέπει να γνωρίζουν οι προγραμματιστές παιχνιδιών για κινητά σχετικά με την παγκόσμια επέκταση

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι προγραμματιστές παιχνιδιών για κινητά σχετικά με την παγκόσμια επέκταση


Παρουσιάστηκε από το Fb Viewers Network


Οι εκδότες αξιοποιούν την ανάπτυξη των παιχνιδιών για κινητά επεκτείνοντας την εμβέλειά τους σε κερδοφόρες νέες αγορές. Όμως η εξεύρεση διεθνούς επιτυχίας σημαίνει υπέρβαση ορισμένων σημαντικών εμποδίων. Γίνετε μέλος των ειδικών στο Riot Video games και στο Fb Viewers Network για να μάθετε περισσότερα.

Εγγραφείτε εδώ δωρεάν.


Ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που οδηγούν στην επέκταση των εκδοτών παιχνιδιών για κινητά είναι η κάλυψη, λέει ο Marcio Freire, Publisher Methods Supervisor, LATAM & Scaled, στο Fb Audience Network.

Περισσότεροι από 2 δισεκατομμύρια άνθρωποι είναι παίκτες για κινητά σε όλο τον κόσμο“, Λέει ο Freire.” Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα τυχερά παιχνίδια είναι μια εξαγωγική επιχείρηση και είναι σημαντικό να δημιουργηθεί μια διεθνής παρουσία. “

Η ευκαιρία LatAm

Η ευκαιρία είναι ιδιαίτερα ώριμη στη Λατινική Αμερική. Η περιοχή σήμερα έχει πληθυσμό περίπου 650 εκατομμύρια ανθρώπους, με διείσδυση smartphone λίγο πάνω από 50% ή περίπου 325 εκατομμύρια άτομα σε smartphone σήμερα, ένα ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς από τις Ηνωμένες Πολιτείες, λέει.

Και η Λατινική Αμερική συνολικά είναι η πέμπτη μεγαλύτερη αγορά όσον αφορά τα έσοδα, πίσω από την Κίνα, τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ιαπωνία και την Κορέα. Το γλωσσικό εμπόδιο, που αποτελεί πάντα σημαντικό εμπόδιο κατά την εκκίνηση σε διεθνές επίπεδο, είναι επίσης σημαντικά μικρότερο από, για παράδειγμα, στην περιοχή της Ασίας, επειδή υπάρχουν μόνο δύο κύριες γλώσσες στην περιοχή: Πορτογαλικά και Ισπανικά.

Οι Λατινοαμερικάνοι συμμετέχουν επίσης πολύ στα παιχνίδια τους και ασχολούνται πολύ με τον διαφημιστικό χώρο, ο οποίος είναι μια μεγάλη πηγή παιχνιδιών που δημιουργούν έσοδα, λέει ο Freire. Οι παίκτες στη Λατινική Αμερική είναι πολύ δεκτικοί στις διαφημίσεις εντός παιχνιδιού, με το 87% να προτιμά να παρακολουθεί μια διαφήμιση παρά να πληρώνει για μια εμπειρία στο παιχνίδι, λέει.

Είναι επίσης ένα πολύ κοινωνικό μέρος του κόσμου, όπως αποδεικνύεται από τους αριθμούς διείσδυσης του Facebook στην περιοχή, οι οποίοι είναι οι υψηλότεροι παγκοσμίως. Αυτό περιλαμβάνει το χρόνο που αφιερώνεται σε κοινωνικές πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram και την κοινωνική αλληλεπίδραση σε αυτές τις πλατφόρμες, η οποία έχει ανεβεί στα ύψη, προσθέτει.

Η αξιοποίηση αυτού του κοινωνικού στοιχείου των παιχνιδιών είναι απαραίτητη – οι παίκτες απολαμβάνουν να αλληλεπιδρούν με τους φίλους τους και θα τους καλούν να παίξουν. Οι δεσμευμένοι χρήστες κάνουν αυτήν τη στρατηγική μάρκετινγκ πολύ πιο βολική.

Αναπτύξτε μια στρατηγική

Όπου κι αν ξεκινήσετε το παιχνίδι σας, υπάρχουν μερικοί βασικοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την ανάπτυξη μιας στρατηγικής.

Το πρώτο πράγμα είναι να βρείτε τους λόγους για τους οποίους είναι λογικό να πάτε παγκόσμια. Ως επί το πλείστον, αυτό περιλαμβάνει την επίτευξη ενός σημαντικά μεγαλύτερου πληθυσμού νέων χρηστών. Ωστόσο, ίσως χρειαστεί να δοκιμάσετε το απόθεμά σας σε φθηνότερες αγορές. Θα μπορούσε επίσης να είναι η ανάγκη να επωφεληθούμε από εποχιακές διαφορές σε μια άλλη περιοχή – για παράδειγμα, οι παίκτες από μια περιοχή μπορεί να ασχοληθούν περισσότερο τους καλοκαιρινούς μήνες, ενώ σε άλλες μπορεί να είναι λιγότερο.

Πρέπει επίσης να κατανοήσετε τις αγορές που εισάγετε. Ακούγεται σαν μη-brainer, αλλά αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα μέρη που αντιμετωπίζουν οι προγραμματιστές. Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε ένα παιχνίδι καζίνο σε μια χώρα όπου τα καζίνο είναι παράνομα, για παράδειγμα, ή ακόμη και απλά παραφρονηθείτε. Αυτό το είδος πολιτιστικής απόχρωσης είναι σημαντικό να επισημανθεί πριν ξεκινήσετε ένα παιχνίδι.

Θα πρέπει επίσης να λάβετε μέτρα για να αντιμετωπίσετε τις πολιτιστικές διαφορές – όχι μόνο το γλωσσικό κομμάτι, αλλά προσαρμόζοντας τις εμπειρίες παιχνιδιού για να δημιουργήσετε για αυτήν την αγορά, όχι μόνο για τον κόσμο, και να περιμένετε από τους παίκτες να απολαύσουν αυτόματα τις εμπειρίες σας.

Η κατανόηση της αγοράς σημαίνει επίσης την κατανόηση των τάσεων της περιοχής και τον τρόπο δημιουργίας εσόδων από την αγορά στην οποία εισέρχεστε. Για παράδειγμα, στη Λατινική Αμερική, οι χρήστες τείνουν περισσότερο στις εμπειρίες διαφημίσεων εντός εφαρμογής από τις αγορές εντός εφαρμογής, οπότε πρέπει να προσαρμόσετε τον τίτλο σας για να έχετε περισσότερες διαφημιστικές εμπειρίες και όχι συναλλαγές εντός παιχνιδιού.

Ένα άλλο κομμάτι είναι η κατανόηση του πού οι παίκτες ανακαλύπτουν νέα παιχνίδια. Φυσικά, υπάρχουν καταστήματα εφαρμογών, αλλά πρέπει επίσης να σκεφτείτε τα μέρη όπου οι χρήστες περνούν χρόνο εκτός παιχνιδιών. Υπάρχουν πολλές πλατφόρμες και κανάλια όπου οι άνθρωποι ανακαλύπτουν νέα παιχνίδια και πρέπει να το γνωρίζετε αυτό όταν επεκτείνετε σε μια νέα αγορά, ώστε να μπορείτε να αποκτήσετε σωστά τους χρήστες.

Τέλος, πρέπει να δημιουργήσετε μια μακροπρόθεσμη βιώσιμη ανάπτυξη, επομένως πρέπει να κερδίσετε χρήματα. Και για να δημιουργήσετε έσοδα, πρέπει να γνωρίζετε πώς οι άνθρωποι αγαπούν να αλληλεπιδρούν στο παιχνίδι σας και πώς θα μπορείτε να αλληλεπιδράτε αποτελεσματικά με τους συνεργάτες σας σε μια νέα αγορά.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι χρειάζονται οι εκδότες των ΗΠΑ για να δημιουργήσουν ένα διεθνές κοινό και το αντίστροφο, ποιες στρατηγικές πρέπει να εφαρμόσουν οι προγραμματιστές και πώς να μετριάσουν τον κίνδυνο, εγγραφείτε στους ειδικούς του Fb Audience Network σε αυτήν την εκδήλωση VB Are living


Δεν πρέπει να χάσετε!

Εγγραφείτε εδώ δωρεάν.


Από έναν στόχο NA / LATAM, αυτή η συνεδρία θα καλύψει:

  • Τι επηρεάζει τα κίνητρα των εκδοτών να επεκταθούν διεθνώς
  • Τι πρέπει να αναρωτηθούν οι εκδότες όταν θέλουν να επεκταθούν
  • Ποιες είναι οι βασικές πληροφορίες και τάσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν οι εκδότες όταν σχεδιάζουν να επεκταθούν

Ηχεία:

  • Marcio Freire, Publisher Answers Supervisor, LATAM & Scaled, Facebook Viewers Network
  • Μάρτιν Μπράντλεϊ, Διευθυντής Ερευνών, 2CV
  • Τζένιφερ Πούλσον, Επικεφαλής Εκδόσεων & Προϊόντων, SEA, Riot Online games (συντονιστής)

πηγή: Cellular Video games Advertising and marketing Report 2020, 2CV (ανέθεσε το Facebook Viewers Network) – μια ποσοτική και ποιοτική μελέτη στο Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, DE, FR, TR, BR, AR, KR, JP, RU και VN μεταξύ Μαρτίου και Μαΐου 2020 σχετικά με τις αλλαγές στη διαφήμιση παιχνιδιών για κινητά από το 2017 και τον τρόπο με τον οποίο η διαφήμιση επηρεάζει τους παίκτες, Ιούλιος 2020



[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.