Το κυματιστικό αποτέλεσμα της μάχης της Epic Games εναντίον της Apple

Το κυματιστικό αποτέλεσμα της μάχης της Epic Games εναντίον της Apple


Πέρασαν μόλις πέντε χρόνια από τότε που ο Josh Adam και ο Invoice Bramer της Epic Games βγήκαν στη σκηνή στο WWDC της Apple για να δείξουν το Fortnite και να μιλήσουν για το πόσο εκπληκτική είναι η πλατφόρμα iOS για προγραμματιστές. Εκτός αν έχετε κρύψει κάτω από ένα βράχο, ξέρετε πού πηγαίνει.

Αυτό το πολεμούν οι νομικές και οι δημόσιες σχέσεις Το Epic ξεκίνησε εναντίον της Apple για την αφαίρεση της εφαρμογής της από τα καταστήματά τους δείχνει μια ξεκάθαρη εξέγερση ενάντια στη δύναμη της πλατφόρμας που κάποτε ήταν ο τίτλος.

Τα Epic Video games δεν είναι ο David που πολεμά τον Γολιάθ. Σίγουρα, είναι οικονομικά ασήμαντο σε σύγκριση με την Apple – έσοδα 4,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2019 έναντι 260,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων της Apple. Αλλά εξακολουθούμε να μιλάμε για δισεκατομμύρια και θα επηρεάσει πολύ πέρα ​​από αυτές τις δύο εταιρείες.

Στην αρχή, το Epic φαινόταν λάβετε θέση ενάντια στην αδικία και εκπροσωπούν όλα εταιρείες τυχερών παιχνιδιών που μειώνουν το 30% των εσόδων σε όλες τις συναλλαγές εντός εφαρμογής. Όσο περισσότερο συνεχίζεται, τόσο λιγότερο ευγενικά η επική πτυχή. Προσπαθεί να βάλει τους χρήστες του εναντίον της Apple, η οποία προφανώς απέτυχε. Αποδεικνύεται ότι αν κάποιος ενδιαφέρεται να παίξει το Fortnite, θα χρησιμοποιήσει απλώς άλλες πλατφόρμες.

Αυτό που έχει σημασία τώρα είναι πώς αυτό επηρεάζει όλους τους άλλους και δεν μιλάω παίκτες ή εταιρείες τυχερών παιχνιδιών.

Οι επωνυμίες άρχισαν να βλέπουν την ευκαιρία σε εφαρμογές πριν από μια δεκαετία και κυκλοφόρησαν τη δική τους IP. τώρα, με την πανδημία να δημιουργεί τεράστια ώθηση στο εμπόριο κινητής τηλεφωνίας (σχεδόν 300 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος), υπάρχει μια τεράστια ευκαιρία να προσελκύσετε όχι μόνο την προσοχή και την αφοσίωση της μάρκας, αλλά και τα δολάρια.

Αλλά οι επώνυμες εφαρμογές, όπως και τα παιχνίδια, ζουν μέσα στους περιφραγμένους κήπους των καταστημάτων εφαρμογών. Και οι εταιρείες που διαχειρίζονται αυτά τα καταστήματα έχουν τους δικούς τους κανόνες – και η Apple, ειδικότερα, είναι φτιαχτεί για να είναι επιεικής.

Να είστε προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσετε την προμήθεια 30% για αγορές εντός εφαρμογής

Όσον αφορά τα παιχνίδια, Η Apple θα συνεχίσει να κατεβαίνει και να ζητήσει αποζημίωση ή να τοποθετήσει μια εξαιρετικά υψηλή γραμμή logistics, αλλά όταν οι καταναλωτές χρησιμοποιούν την εφαρμογή Airbnb για κράτηση διαμονής ή Uber / Lyft για να κάνουν κράτηση, η Apple δεν παίρνει το 30% αυτής της πληρωμής. Ούτε χρεώνει το 30% σε παραγγελία φαγητού Walmart, Amazon ή φαγητού. Αυτό είναι ένα μεγάλο μέρος του επιχειρήματος της Epic σχετικά με την άμεση αγορά V-Bucks – εφαρμογές όπως το Nike SNKRS, το Ideal Purchase και το Fandango επιτρέπουν άμεσες αγορές, οπότε γιατί δεν μπορούν τα παιχνίδια

Η Apple αναφέρει ότι είναι (κυρίως) απτά αγαθά και υπηρεσίες που χρησιμοποιούνται στον κόσμο εκτός σύνδεσης, δηλαδή δεν χρησιμοποιούνται σε η ίδια η εφαρμογή. Αλλά ο Basecamp έπρεπε ελα πισω με την εφαρμογή email HEY και το COVID-19 επίσης έχει αναγκάσει αρκετές εφαρμογές να πληρώσουν τα δέκατα από την Apple ή να μην προσφέρουν τίποτα. Εάν η Apple κερδίσει μια σαφή νίκη επί της Epic, θα μπορούσε πραγματικά να χαρακτηρίσει την περικοπή της ως “τέλος επεξεργαστή” και να προσπαθήσει να την αξιοποιήσει σε άλλες περιπτώσεις που οι εφαρμογές της μάρκας είναι πιο εξοικειωμένες.

Εκδότης ή διαφημιζόμενος, και οι δύο θα αντιμετωπίσουν τις συνέπειες των αλλαγών του iOS 14

Η περικοπή 30% για το IAP είναι υψηλή, τόσο υψηλή που πολλοί μικρότεροι προγραμματιστές που δεν έχουν βαθιές τσέπες όπως τα Epic Game titles δεν θα κερδίσουν αρκετά για να επιβιώσουν χωρίς διαφημίσεις ως μέρος του μοντέλου εσόδων τους. Αυτό που κάποτε ήταν πρόσθετο είναι τώρα μια βασική πρακτική νομισματοποίησης.

Η Apple δεν είναι οπαδός των διαφημίσεων εντός εφαρμογής. Πιστεύει ότι αυτό μειώνει την ποιότητα της πλατφόρμας στο σύνολό της και, ίσως το πιο σημαντικό, δεν κερδίζει χρήματα σε διαφημίσεις εντός εφαρμογής. συνδεθείτε (καθυστέρηση) αλλαγές στο iOS 14, όπου η κατάργηση ενός βασικού οδηγού εσόδων για διαφημίσεις (IDFA) στο όνομα της πρότασης τιμής “απόρρητο ως χαρακτηριστικό” θα τοποθετήσει τους εκδότες εφαρμογών είναι διαφημιζόμενοι που αντιμετωπίζουν προβλήματα.

Πρέπει να παίξετε με τους κανόνες της Apple και της Google, ακόμα κι αν αλλάξουν

Προηγουμένως, η Apple ήταν η φωνή του προγραμματιστή. Οι περισσότεροι εκδότες εφαρμογών ήταν ακόμη και οπαδοί της Apple που πίστευαν ότι η πλατφόρμα δεν μπορούσε να πάει στραβά. Εκείνες οι μέρες έχουν περάσεικαι πολλοί προγραμματιστές πιστεύουν ότι ο κήπος της Apple έχει μεγάλωσε πέρα ​​από την ικανότητά τους να το χειρίζονται με διαφάνεια – και ότι το παιχνίδι σε αυτόν τον κήπο είναι πολύ ακριβό.

Πέρα από το επιχείρημα του μονοπωλίου (ή του δυοπωλίου), είναι πλέον σαφές ότι οποιοσδήποτε με μια εφαρμογή, είτε είστε μια μεγάλη εταιρεία παιχνιδιών όπως η Epic, ένας μικρός ανεξάρτητος προγραμματιστής εφαρμογών ή μια μάρκα Fortune 500, πρέπει να είναι πιο ενημερωμένος. των όρων υπηρεσίας των καταστημάτων εφαρμογών και συμμορφώνεται με αυτούς Η Apple έχει κλείσει επίσημα με το χιούμορ των ερμηνειών των μελετητών του νόμου για τους «νόμους» τους και δεν θα κλείσει τα μάτια για παραβιάσεις οποιουδήποτε είδους από κανέναν.

Ο Τζόναθαν είναι AdColonyανώτερος διευθυντής παγκόσμιου μάρκετινγκ και επικοινωνιών.


Δεν μπορείτε να κάνετε μόνοι σας ασφάλεια

Αναφορά ασφάλειας παιχνιδιών COVID-19: Μάθετε για τις τελευταίες τάσεις επίθεσης στα παιχνίδια Συνδεθείτε εδώ




[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.