Το στοίχημα Esports αποδίδει για καθημερινά σπορ φαντασίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Το στοίχημα Esports αποδίδει για καθημερινά σπορ φαντασίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας


Esports Πιθανότατα δεν ήταν στην αρχική λίστα πραγμάτων που θα διατηρούσαν κερδοφόρες τις καθημερινές αθλητικές τοποθεσίες φαντασίας το 2020, αλλά η γρήγορη επιτυχία του DFS στα επαγγελματικά παιχνίδια είναι μια από τις σπάνιες ιστορίες αθλητικής επιτυχίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Παρά Σχέδια προσφέροντας το ως παιχνίδι ήδη από το 2015 π.χ. FanDuel παρέχοντας την πρώτη νομική και διαδικτυακή πλατφόρμα στοιχημάτων esports στα τέλη του περασμένου έτους, πραγματικά δεν υπήρξε μια αρχική ώθηση για να προσελκύσει ένα μεγάλο κοινό. Το έπαθλο παρέμεινε κάτω από τα χαμηλά πέντε νούμερα και πολλοί ιστότοποι δεν προσέφεραν παιχνίδια φαντασίας esports, πόσο μάλλον το DFS. Εδώ και χρόνια, η καθημερινή φαντασία των esports δεν ήταν σίγουρα μια μύτη στο ραντάρ DFS.

Ωστόσο, το παραδοσιακό κενό αθλητισμού που προκλήθηκε από την πανδημία οδήγησε σε μια δραστική αλλαγή στις προτεραιότητες και τα esports έγιναν περιοχή ενδιαφέροντος για τους μύλους DFS που χρειάζονταν κάτι για να παίξουν. Χάρη στην προσβασιμότητα στο Διαδίκτυο και την ταχεία μετάβαση από καθιερωμένα πρωταθλήματα όπως το League of Legends Champions Korea (LCK) και το League of Legends Pro League (LPL) στην Κίνα, η συνέχιση των ανταγωνιστικών esports συνεχίστηκε χωρίς την σχεδόν καταστροφική διακοπή σε άλλα αθλήματα . Με γνώμονα τη δημοτικότητα και τη σταθερότητα του League of Legends, του μεγαλύτερου

Οι ιστότοποι της DFS δημιούργησαν παιχνίδια για να καλύψουν τη ζήτηση με διαγωνισμούς στο Counter Strike: Global Offensive, Simply call of Duty και Rocket League. Ενώ το μπάσκετ και η οδήγηση προσπάθησαν να συνεχίσουν τις δραστηριότητές τους και να παρακολουθήσουν την προσοχή στο προϊόν του με παίκτες που παίζουν παιχνίδια ή διαγωνισμούς μέσω βιντεοπαιχνιδιών, οι προσπάθειές του ανατράπηκαν γρήγορα λόγω της χαμηλής προβολής και της συμμετοχής. με DFS ή στοιχήματα.

Οι διαγωνισμοί για esports, και ειδικά το League of Legends, έχουν επεκταθεί σε 8.000 παίκτες με αυξημένα χρηματικά έπαθλα και νικητές που κερδίζουν 25.000 $ έως 100.000 $. Το Get in touch with of Obligation και το Counter Strike: Global Offensive βρήκαν επίσης μέτρια επιτυχία λόγω της κατανοητής ανταγωνιστικής τους δομής και της ομοιότητας με άλλα ομαδικά αθλήματα. Η ζήτηση ήταν εκεί και η βάση των παικτών αυξήθηκε από σχεδόν αποκλειστικά esports θαυμαστές σε μια πιο γενική βάση χρηστών.

Όταν ο Alex “Awesemo” Baker μπήκε στη σκηνή ως παίκτης και ενθουσιώδης του League of Legends DFS, βοήθησε στη νομιμοποίηση της ελκυστικότητας των eSports στο DFS. Ο Awesemo είναι ο νούμερο 1 παίκτης στη συνολική κατάταξη του DFS, σύμφωνα με τους Rotogrinders, και είναι ο συνιδρυτής του Awesemo.com, ένας κορυφαίος ιστότοπος για άρθρα σχετικά με τις αποτυχίες του αθλητικού πίνακα αποτελεσμάτων και βοήθεια για επιτυχία στο DFS. Για να εμφανίζονται τα esports παράλληλα με τα παραδοσιακά αθλητικά ζογκλέρ όπως το μπάσκετ, το ποδόσφαιρο ή το μπέιζμπολ, απαιτείται η αξιοπιστία μιας βάσης παικτών υψηλού προφίλ όπως το Awesomo.

“Πολλοί άνθρωποι έχουν πραγματικά απολαύσει τη φανταστική πτυχή και έχει ένα πραγματικό χαρακτηριστικό της φαντασίας”, δήλωσε ο Μπέικερ. «Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα με το φανταστικό LoL επειδή μπορείτε να το χτίσετε πολύ νωρίτερα – είναι μια τεράστια διαφορά σε κάτι σαν το ποδόσφαιρο, επειδή έχετε μεγαλύτερο παράθυρο. Το άλλο πλεονέκτημα είναι ότι οι καλύτερες ομάδες είναι συνήθως στην Κορέα ή την Κίνα και η διαφορά ώρας σάς επιτρέπει να συμμετάσχετε σε έναν διαγωνισμό μόνοι σας επειδή δεν υπάρχει άμεσος διαγωνισμός κατά τη διάρκεια αυτού. [time]πλαίσιο.”

Όταν έπαιξε για πρώτη φορά το DFS του eSports το 2015, δεν υπήρχε διαθέσιμο λογισμικό για τη δημιουργία μοντέλων προβολής ή δημιουργών lineup, και το μικρό μέγεθος των διαγωνισμών έκανε την απόδοση της επένδυσης αρνητικό. Όμως, με την ανάγκη και το αυξανόμενο ενδιαφέρον που προκαλείται από την πανδημία, τα επαγγελματικά παιχνίδια βρίσκονται τώρα στο προσκήνιο. Το Awesemo αποδίδει την επιτυχία ενός παιχνιδιού όπως το Fantasy LoL στην απλότητα και την ομοιότητά του με άλλα καθιερωμένα αθλήματα. Αναφέρεται ως επιλογή στοίβαξης (επιλέγοντας παίκτες από την ίδια ομάδα) και το LoL να είναι ένα παιχνίδι ομαδικό προσανατολισμένο έχει μειώσει την ανάγκη για εκτεταμένη έρευνα μεμονωμένων παικτών και ιστοριών. Η καμπύλη μάθησης για esports, ειδικά σε μορφή ομάδας, δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη.

«Πρόκειται για το αίτημα να παίξετε το Fantasy League of Legends και επηρεάζεται από άλλα αθλητικά γεγονότα. Υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι που το δοκιμάζουν και το απολαμβάνουν ότι θα πρέπει να υπάρχουν μερικοί τακτικές, “είπε ο Μπέικερ.” Θα είναι μικρότερο όταν επιστρέφονται περισσότερα καθημερινά αθλήματα, αλλά η Λιγκ πραγματικά λάμπει τα σαββατοκύριακα. Ο συγχρονισμός είναι πάντα το παν. “

Ο Cameron McMillan, COO της Far better Collective Tennessee LLC, είναι ένας από τους ιδρυτές του Rotogrinders.com και είδε την έκρηξη των esports ως πιθανότητα.

«Υπήρχε πολλή διαφημιστική εκστρατεία και νομίζω ότι οι άνθρωποι θέλουν απλώς να συμβούν τα eSports. Το DFS, τότε, δεν λειτουργούσε. Είναι μια κοινωνική εμπειρία για τα παραδοσιακά αθλήματα και δεν υπάρχει θέση για αυτό στα σπορ », δήλωσε ο McMillan.

Η Improved Collective Tennessee ήταν μια από τις πρώτες εταιρείες που επένδυσε σε φανταστικά esports, γύρω στο 2015, με μερίδια στο Comicbook.com και μια προσπάθεια να δημιουργήσει έναν δευτερεύοντα ιστότοπο αφιερωμένο σε ειδήσεις και άρθρα σχετικά με την πτυχή DFS των esports. Με τη νέα ζήτηση για γνώσεις eSports, η Rotogrinders προσφέρει τώρα περιεχόμενο eSports, με πολλούς από τους συγγραφείς και τους συντελεστές του να αλλάζουν την εστίαση από το κύριο άθλημά τους για να καλύψουν κάτι που δεν έχουν παίξει ή παρακολουθήσει στην πραγματικότητα.

«Το κοινό ήταν νέο και αναπτυσσόμενο και το DFS επεκτάθηκε περισσότερο στην ηλικιακή ομάδα 18-45 με esports κοντά στο τέλος αυτής της ηλικιακής ομάδας. Αλλά είναι σαφώς κάτι που οι άνθρωποι θέλουν και δεν θα φύγει. Οι άνθρωποι συνεχίζουν να προσπαθούν να δημιουργήσουν κοινωνίες μέσα σε αυτό και είναι απλώς ένα πολιτιστικό πράγμα και η νεότερη γενιά θα το κάνει, αλλά δεν είναι ακόμα εκεί », είπε ο McMilan.

Παρά το αυξανόμενο κοινό, ο McMilan επισημαίνει ότι υπάρχει ακόμη αρκετός χώρος για να γίνει η σκηνή βασική για τους παίκτες φαντασίας. Τα συνολικά έπαθλα και το μέγεθος των διαγωνισμών είναι πολύ μεγαλύτερα από πριν και υπάρχουν περισσότερες δωρεάν προσφορές και διαγωνισμοί από ποτέ, αλλά υπάρχει ακόμη αποσύνδεση για πλήρη συμμετοχή στο επίπεδο των παραδοσιακών αθλημάτων. Θα υπάρχουν λίστες με μια υγιή ομάδα 8.000 παικτών με έπαθλο πρώτης θέσης 50.000 $ και στη συνέχεια θα πέσουν κάτω από 6.000 με μόνο βραβείο πρώτης θέσης 25.000 $ την επόμενη νύχτα, παρά τη μικρή αλλαγή στον αριθμό των διαθέσιμων παιχνιδιών για διαγωνισμούς.

Παρά τις ασυνέπειες, η υποδομή λειτουργεί και το μέλλον των esports θα αυξηθεί μόνο όταν τα στοιχήματα γίνουν νόμιμα σε περισσότερες πολιτείες.

«Τώρα που υπάρχει μια υποδομή, θα πρέπει να υπάρχει μέλλον στα στοιχήματα esports και στο DFS. Πολλές από τις πολιτείες των ΗΠΑ θα έχουν νομιμοποιήσει τα αθλητικά στοιχήματα “, δήλωσε ο McMillan.” Ένα κράτος όπως το New Jersey που διαχειρίζεται το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων από αθλητικά στοιχήματα έχει μια ρήτρα που απαγορεύει τα στοιχήματα esports, λόγω ανησυχιών για Νομιμότητα του eSports. Οι Esports χρειάζονται ένα κυβερνητικό σώμα όπως τα μεγαλύτερα αθλήματα που συμμετέχουν όπως το MLB Association, οπότε μπορεί να είναι ασφαλές κατά περίπτωση. Υπάρχει η δυνατότητα να στοιχηματίσετε σε esports στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες θα το έχουν αν συνεχίσουν να κερδίζουν έδαφος. Το DraftKings είναι ένα καλό βαρόμετρο ενδιαφέροντος, με συγκεντρωτικά έπαθλα συγκρίσιμα με τους διαγωνισμούς NBA.

Ο Ben “Fishstix” Goldhaber, μέρος της ιδρυτικής ομάδας Twitch που ανήκει στο Amazon και συνιδρυτής του ιστότοπου ροής eSports Juked.gg, συμφωνεί ότι ο γάμος του DFS ή των στοιχημάτων και των eSports μπορεί να είναι μόνο πλεονέκτημα. Είναι μια έγχυση χρημάτων και για τα δύο μέρη, είτε προέρχεται από την προσοχή ενός νέου κοινού είτε από τις χορηγίες που υποστηρίζουν τα τουρνουά. Μπορεί να υπάρχουν ανησυχίες σχετικά με το καρό παρελθόν των esports με καθορισμό αγώνα και σκάνδαλα, αλλά με περισσότερους εκδότες και εταιρείες που εμπλέκονται, θα πρέπει να ακολουθούν περισσότερους ελέγχους και ισορροπίες και ηθικά πρότυπα.

“Πολλοί άνθρωποι θα έχουν ανάμικτες απόψεις με σκέψεις για εθισμό στα τυχερά παιχνίδια ή προβλήματα επίλυσης αγώνων, αλλά γενικά αυτό είναι ένα ψηφιακά επικεντρωμένο, πολύ μορφωμένο και πλουσιότερο κοινό από τον μέσο χρήστη του Διαδικτύου”, δήλωσε ο Goldhaber. “Υπάρχει μια πραγματική ευκαιρία για αύξηση του ενδιαφέροντος και των εσόδων. Υπάρχουν ακόμα κάποιες ηθικές ανησυχίες και οι απόψεις των ανθρώπων δεν θα αλλάξουν εν μία νυκτί, αλλά η παλίρροια αλλάζει.”

Η Fishstix διαφωνεί με τη δημοφιλή αφήγηση ότι ο αριθμός των θεατών του eSports αυξάνεται λόγω της καθυστέρησης άλλων παγωμένων σπορ και παραγωγής. Ενώ δημοφιλή παιχνίδια όπως το LoL ή τα ανερχόμενα παιχνίδια όπως το Valorant κέρδισαν προβολές, πολλές κοινότητες που βασίζονται σε ζωντανό κοινό ή εκδηλώσεις έχουν εγκαταλείψει την παραγωγή ή έχουν βασιστεί σε μικρότερους διαδικτυακούς διαγωνισμούς για να συνεχίσουν το πρόγραμμα. Ο Fishstix επεσήμανε ότι η διακοπή μικρότερων παιχνιδιών και κοινοτήτων είχε ως αποτέλεσμα τη συνολική μείωση των προβολών.

Η έλλειψη ζωντανού κοινού μειώνει την εμπειρία που κάνει τους esports τόσο ξεχωριστούς. Παρά τον μικρότερο αριθμό συνολικών θεατών σε σύγκριση με τα παραδοσιακά αθλήματα, τα πιο δημοφιλή πρωταθλήματα με την υποστήριξη του DFS αυξάνονται. Δεν είχε σημασία η ώρα της ημέρας. οι παίκτες θα βλέπουν πάντα ένα προϊόν με κάτι διαδικτυακό. Τα πιο δημοφιλή πρωταθλήματα στους διαγωνισμούς DFS, LCK και LPL έχουν δει μια άνευ προηγουμένου αύξηση στον αριθμό των θεατών. Πέντε από τις ροές με τις περισσότερες προβολές στο ιστορικό LPL έχουν συμβεί τους τελευταίους τρεις μήνες. Ο μέσος θεατής τον Ιούνιο ήταν ο υψηλότερος που υπήρξε ποτέ στο πρωτάθλημα. Οι μύλοι γίνονται πιστοί στα παιχνίδια.

«Το Esports LoL είναι μια διασκεδαστική εμπειρία. Δεν χρειάζεται να είναι mainstream. πρέπει απλώς να έχει τους οπαδούς του esports, επειδή υπάρχουν πάρα πολλοί “, είπε ο Μπέικερ.” Παρακολούθησα μια εκπομπή και είδα περίπου 160.000 και ακόμη και αν ένα μικρό ποσοστό συμμετείχε σε διαγωνισμούς, αυτό θα ήταν αρκετό. “


Δεν μπορείτε να κάνετε μόνοι σας ασφάλεια

Αναφορά ασφάλειας παιχνιδιών COVID-19: Μάθετε σχετικά με τις τελευταίες τάσεις επίθεσης στα παιχνίδια. Συνδεθείτε εδώ




[via]