Το συνδεδεμένο αυτοκίνητο θα είναι η νέα κονσόλα παιχνιδιών

Nintendo Gameboy.


Μερικοί 2,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι παίζει βιντεοπαιχνίδια σε όλο τον κόσμο, με δεκάδες εκατομμύρια ακόμη ενταχθούν στις τάξεις τους εν μέσω της πανδημίας COVID-19. Η αυξανόμενη δημοτικότητα του παιχνιδιού δεν αφορά μόνο το πώς οι άνθρωποι περνούν το χρόνο τους κλειδωμένοι στο σπίτι. Πράγματι, ο αντίκτυπός του αναμένεται να επεκταθεί και στην οδήγηση.

Προσπαθείτε να δείτε τη σχέση μεταξύ της αυτοκινητοβιομηχανίας και της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών Πάρτε το με τον Elon Musk, του οποίου η Tesla έχει ήδη ξεκινήσει το Tesla Arcade – μια πλατφόρμα για κονσόλες παιχνιδιών εντός αυτοκινήτου – σε τέσσερα μοντέλα, με σχεδιάζει να επεκτείνει την πρόσληψη και ενδεχομένως να αναπτύξετε παιχνίδια αποκλειστικά για προγράμματα οδήγησης Tesla. Από την πλευρά του, Η Mercedes-Benz παρουσίασε ένα CLA Coupé εξοπλισμένο με κονσόλα παιχνιδιών πέρυσι.

Άλλοι κατασκευαστές είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα ακολουθήσουν τα μονοπάτια των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών πολυτελείας. Στην πραγματικότητα, μεταξύ των οδηγών ηλικίας κάτω των 30 ετών, το 77% ενδιαφέρεται για την κατοχή οχημάτων εξοπλισμένων με τεχνολογία VR, η οποία μπορεί να επιτρέψει το παιχνίδι στο αυτοκίνητο, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Accenture.

Στη μέση ενός αλλαγή μοντέλου αυτοκινήτου που επαναπροσδιορίζει το ίδιο το αυτοκίνητο, μετατρέποντάς το από ένα μέσο για να μεταβείτε από τόπο σε τόπο σε έναν υπολογιστή με ρόδες προσανατολισμένο στις υπηρεσίες, σε τροχούς: τα οχήματα γίνονται γρήγορα επεκτάσεις της ψηφιακής μας ζωής. Και καθώς η συνεχιζόμενη πανδημία καθιστά τις δημόσιες συγκοινωνίες και τις διαδρομές λιγότερο ελκυστικές για τους καταναλωτές, το ιδιωτικό αυτοκίνητο είναι επιστρέψτε στην επιστροφή, ακριβώς όπως το μελάνι στέγνωσε στην νεκρολογία.

Με περισσότερους καταναλωτές έτοιμους να συνεχίσουν να βασίζονται σε προσωπικά οχήματα στην καθημερινή τους ζωή, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα κάνουν ό, τι έκαναν πάντα: ανταγωνίζονται για αγοραστές με ελκυστικές υπηρεσίες και εξαιρετικά χαρακτηριστικά που ξεκινούν συχνά με πολυτελή μοντέλα πριν γίνουν mainstream – και αυτό σημαίνει περισσότερα παιχνίδια αυτοκινήτων. Καθώς η βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών συνεχίζει να αναπτύσσεται, ειδικά στις διαδικτυακές αγορές ψηφιακών παιχνιδιών όπως το Steam και σε καταστήματα εφαρμογών smartphone, οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναζητούν τώρα την ευκαιρία να ενσωματώσουν περισσότερες δυνατότητες παιχνιδιών σε οχήματα για να καλύψουν τις απαιτήσεις των καταναλωτών.

Ανακαλύψτε ξανά την εμπειρία εντός του οχήματος

Από τους οδηγούς που περιμένουν στο πεζοδρόμιο για να πάρουν φίλους ή την οικογένεια έως τους επιβάτες που αναζητούν εναλλακτικές λύσεις ψυχαγωγίας πέρα ​​από την ακρόαση μουσικής ή ακόμα και τα μεγάλα οικογενειακά ταξίδια όπου παρέχονται στα παιδιά pill, τηλέφωνα ή κονσόλες χειρός για να περάσουν το χρόνο, οι ταξιδιώτες λαχταρούν εμπειρίες για να καλύψουν το χρόνο διακοπής που περνούν στα οχήματά τους – και με περισσότερους ανθρώπους από ποτέ να στραφούν σε παιχνίδια για να καλύψουν το κενό, είναι φυσικό για τις αυτοκινητοβιομηχανίες να ξεκινήσουν την κατασκευή συστημάτων που ικανοποιούν αυτή τη ζήτηση.

Ενώ οι παλαιότεροι οδηγοί μπορεί να μην ζητούν νέα συστήματα ψυχαγωγίας, οι καταναλωτές που σύντομα θα ηγηθούν της αγοράς ήταν σαφείς ότι αναμένουν μια μεταμορφωμένη εμπειρία στο όχημα. Και ενώ οι κανονισμοί ασφαλείας θα αποτρέψουν τους ενεργούς οδηγούς να συμμετάσχουν στα παιχνίδια, η άφιξη της πλήρους αυτονομίας θα ελευθερώσει τον χρόνο οδήγησης των οδηγών και θα αυξήσει τη ζήτηση για ψυχαγωγία επί του σκάφους.

Όχι νέο, αλλά διαφορετικό

Πάνω: Το Match Boy ήταν ένας πυλώνας του πίσω καθίσματος.

Το παιχνίδι του αυτοκινήτου προηγείται των κομψών νέων μοντέλων Tesla και Mercedes που μόλις βγήκαν στους δρόμους. Για χρόνια, οι επιβάτες έφεραν φορητές συσκευές παιχνιδιών – Video game Boys, Playstations και smartphone – σε οχήματα. Με την έλευση του κινητού τηλεφώνου, τόσο οι επιβάτες όσο και οι οδηγοί συμμετέχουν σε παιχνίδια για κινητά μέσα στα αυτοκίνητά τους. Αλλά καθώς τα οχήματα αρχίζουν να αντικατοπτρίζουν τις δυνατότητες των smartphone μας, αναδύεται μια νέα “φορητή” βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών – τι είναι διατίθεται ξεχωριστά στο όχημα. Τα παιχνίδια έχουν προχωρήσει πολύ από τις μέρες που τα ντουλάπια arcade ήταν όλη η οργή και η εμπειρία παιχνιδιού μέσα στο αυτοκίνητο μόλις αρχίζει να φτάνει.

Ολοκληρωμένοι μηχανικοί λογισμικού της Mercedes SuperTuxKart – ένα spin-off Mario Kart – στην κεντρική κονσόλα του CLA Coupé, ενώ η ενσωματωμένη κονσόλα από την Tesla υποστηρίζει παιχνίδια όπως το Cuphead, το Stardew Valley και το κλασικό Mario Kart, όλα παιγμένα μέσω του τιμονιού του αυτοκινήτου.

Καθώς οι προγραμματιστές οδηγούν τα παιχνίδια αυτοκινήτων στο επόμενο επίπεδο, η εμπειρία των χρηστών θα είναι υψίστης σημασίας. Οι οδηγοί θα ζητούν κάτι περισσότερο από απλώς τη δυνατότητα να συνδέσουν απομακρυσμένα τα τηλέφωνά τους σε έναν διαθέσιμο πίνακα ελέγχου – αναζητούν ένα πραγματικά εξαιρετικό σύστημα που προσφέρει υπέροχα γραφικά. Τα βιντεοπαιχνίδια μπορούν να γίνουν πιο διασκεδαστικά χάρη στις μονάδες επεξεργασίας γραφικών (GPU), οι οποίες παρέχονται ήδη ως μέρος ισχυρότερων συστημάτων ψυχαγωγίας και αυτονομίας.

Από την πολυτέλεια στο mainstream

Μπορεί να είναι δελεαστικό να απορρίψουμε τα πειράματα της Tesla και της Mercedes σε παιχνίδια ως εκπληκτικά φαινόμενα χωρίς πραγματικό νόημα για το τι θα οδηγούσε ένα αυτοκίνητο, ας πούμε, το 2030. Αλλά σκεφτείτε πόσες υπηρεσίες οχημάτων έχουν ξεκινήσει ως λειτουργίες που διατίθενται μόνο στο significant-conclusion . Τελικά μοντέλα: Οι μασάζ καθισμάτων, τα θερμαινόμενα καθίσματα, οι θερμαντήρες τιμονιού, τα συστήματα πλοήγησης, οι κάμερες στάθμευσης και πολλά άλλα ήταν από καιρό διαθέσιμα μόνο σε αγοραστές που επιθυμούν να σκάψουν βαθιά στις τσέπες τους. Αλλά αυτά τα χαρακτηριστικά τελικά βγήκαν σε παραδοσιακά μοντέλα καθώς οι προσδοκίες των καταναλωτών εξελίχθηκαν και οι οικονομίες κλίμακας έφτασαν. Μια παρόμοια τάση συμβαίνει σε σχέση με τα χαρακτηριστικά των συνδεδεμένων αυτοκινήτων όπως AR, VR και gaming.

Όσο πιο προσανατολισμένα στο λογισμικό οχήματα γίνονται ο κανόνας και οι απαιτήσεις των καταναλωτών εξελίσσονται, τόσο περισσότερα παιχνίδια και άλλες άπαξ και νέες υπηρεσίες θα γίνουν mainstream. Το συνδεδεμένο αυτοκίνητο θα γίνει το επόμενο arcade

Πιάστε τους ελεγκτές σας και στερεώστε τις ζώνες ασφαλείας σας.

Ο Idan Nadav είναι ο CSO και συνιδρυτής του πρώτου προμηθευτή cybertech σε επίπεδο αυτοκινητοβιομηχανίας, GuardKnox.



[via]

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.