Το Addicting Games αποκτά το on the net παιχνίδι επιβίωσης Mope.io με 72 εκατομμύρια χρήστες

Το Addicting Games αποκτά το online παιχνίδι επιβίωσης Mope.io με 72 εκατομμύρια χρήστες


Εθιστικά παιχνίδια επίκτητος Mope.io, ένα παιχνίδι επιβίωσης ιστού και κινητών με περισσότερους από 72 εκατομμύρια παίκτες μέχρι σήμερα.

Η κίνηση είναι μέρος μιας αναγέννησης για Εθιστικά παιχνίδια, η οποία ακολούθησε έναν δρόμο με στροφές αλλά επέστρεψε ως παραγωγός απλών περιστασιακών παιχνιδιών που μπορείτε να παίξετε στον ιστό ή στο κινητό όταν θέλετε να βγείτε ή να μάθετε κάτι νέο. Μπορεί να φαίνεται πολύ απλό σε αυτήν την εποχή παιχνιδιών υψηλού προϋπολογισμού, αλλά το Addicting Video games προσελκύει περισσότερους από 10 εκατομμύρια παίκτες το μήνα.

Μία από τις ειρωνείες του επιχειρηματικού τροχού του παιχνιδιού είναι ότι τα Addicting Online games, τα οποία κάποτε αγοράστηκαν και διανεμήθηκαν, επέστρεψε πλέον στην αγορά εξαγορών.

Η εταιρεία που εδρεύει στη Σάντα Μόνικα, στην Καλιφόρνια, δεν αποκάλυψε την τιμή αγοράς, αλλά είπε ότι η συμφωνία υπερέβη τα “επτά στοιχεία”. Το Mope.io είναι ένα παιχνίδι επιβίωσης ζώων από πάνω προς τα κάτω. Η συμφωνία θα κάνει το Mope.io ένα αποκλειστικό μέρος των προσφορών των Addicting Video games και σηματοδοτεί το τελευταίο κεφάλαιο στη στρατηγική ανάπτυξης περιεχομένου της πλατφόρμας, μετά την επιτυχία του τίτλου της, LittleBigSnake, το οποίο είναι το # 1 παιχνίδι στην Ινδονησία. μεταξύ άλλων. μέρη.

Ο Stan Tatarnykov ανέπτυξε το Mope.io, το οποίο βάζει τους χρήστες στα παπούτσια ενός μικροσκοπικού πλάσματος που επιβιώνει σε έναν κόσμο αρπακτικών που καθοδηγούνται από χαρακτήρες παικτών. Οι παίκτες αναζητούν φαγητό, αποφεύγουν να τρώγονται και προχωρούν στην τροφική αλυσίδα, ξεκλειδώνοντας νέες ικανότητες και τελικά γίνονται ένα κορυφαίο αρπακτικό ζώο. Όσο πιο δυνατοί παίρνουν οι παίκτες, τόσο μεγαλύτερος θα είναι ο στόχος στην πλάτη τους.

Πάνω: Το Mope.io έχει 72 εκατομμύρια παίκτες.

Πιστωτική εικόνα: Παιχνίδια εθισμού

Αυτός ο τύπος παιχνιδιού δεν παίρνει τα πρωτοσέλιδα. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Addicting Games Invoice “Kara” Karamouzis είπε σε συνέντευξή του ότι η συμφωνία είναι μέρος ενός σχεδίου για να συνεχίσει να αυξάνει τη βάση χρηστών της εταιρείας. Ο Καραμούζης είπε ότι το Mope.io έχει 65 εκατομμύρια μοναδικούς παίκτες στον ιστό και 7 εκατομμύρια σε iOS και Android. Το Addicting Video games θα χρησιμοποιήσει τους πόρους ανάπτυξης και το κεφάλαιό του για να βελτιώσει τις δυνατότητες του παιχνιδιού και να βελτιστοποιήσει τις δυνατότητές του για να δημιουργήσει μια πιο σε βάθος και συναρπαστική εμπειρία επιβίωσης των πλασμάτων.

Μια μακρά ιστορία

Εάν τα Παιχνίδια εθισμού ακούγονται οικεία, αυτό συμβαίνει επειδή εδώ και πολύ καιρό. Ο Καραμούζης ίδρυσε το Addicting Video games το 2000, όταν ήταν επίσης FPS Networks. Η εταιρεία εξαγοράστηκε από τον Atom Shockwave, έναν από τους αρχικούς παραγωγούς παιχνιδιών που βασίζονται σε συσκευές αναπαραγωγής Shockwave και Flash της Macromedia. Έγινε μέρος της Atom Leisure.

Το 2006, τα MTV Networks της Viacom αγόρασαν την Atom Enjoyment, συμπεριλαμβανομένων των Shockwave και Addicting Online games. Ο Καραμούζης έμεινε για λίγο και μετά έφυγε για να ξεκινήσει μια νέα εταιρεία, το Hallpass Media, μια πύλη κοινωνικών τυχερών παιχνιδιών που ήταν αποκτήθηκε το 2011 από την MindJolt (ο προκάτοχος του Jam Metropolis). Ο Καραμούζης πέρασε δύο χρόνια στο Jam Town πριν φύγει για να ξεκινήσει μια νέα εκκίνηση, το TeachMe.com, το οποίο δημιουργεί παιχνίδια με βάση τα μαθηματικά και άλλα εκπαιδευτικά θέματα.

“Μάθαμε πολλά για την ανάλυση δεδομένων στο Jam Metropolis και τα εφαρμόσαμε σε εκπαιδευτικά παιχνίδια”, δήλωσε ο Καραμούζης.

Το 2014, η Defy Media απέκτησε τα GameTrailers, Addicting Video games και Shockwave από τη Viacom. Αλλά το 2018 Defy Media κατακλύστηκε.

«Ενώ είχαν εκραγεί, ήρθα σε επαφή με τον CEO τους. Και είχαν ήδη απολύσει την ομάδα μηχανικών τους και το Shockwave ήταν προς πώληση », είπε ο Καραμούζης.« Είπε, «Δεν μπορούμε να το υποστηρίξουμε». Είπαμε, “Το φτιάξαμε, έτσι δεν χρειαζόμαστε καμία υποστήριξη. Απλώς δώστε μας. Ήταν βαριά χρέη και μπορέσαμε να τους δώσουμε τα χρήματα για να επεκτείνουν τη διαδρομή τους για μερικούς μήνες.”

Ο Καραμούζης πήγε στην εταιρεία Μπέβερλι Χιλς της Καλιφόρνια. Και επέλεξε έναν διακομιστή που έστησε ξανά σε λειτουργία το Addicting Games (και το Shockwave).

Ο Μπιλ Καραμούζης είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Addicting Games

Πάνω: Ο Μπιλ Καραμούζης είναι Διευθύνων Σύμβουλος της Addicting Online games.

Πιστωτική εικόνα: Παιχνίδια εθισμού

“Ένας από τους μηχανικούς του έβγαλε έναν φυσικό διακομιστή και τον έβαλε στον κορμό του αυτοκινήτου μου την ίδια μέρα η ασφάλεια ανέλαβε ολόκληρο το κτίριο”, είπε ο Καραμούζης. «Ήταν πολύ τρελό. Ήταν η πιο τρελή εξαγορά που κάναμε. “

Η εταιρεία διαθέτει πλέον περισσότερα από 5.000 παιχνίδια από εκατοντάδες ανεξάρτητους προγραμματιστές. Από το 2018, η εταιρεία βρίσκει και δημοσιεύει τίτλους με πολλά υποσχόμενους προγραμματιστές. Εάν αναπτυχθούν γρήγορα, τα εθιστικά παιχνίδια θα τα αγοράσουν εντελώς, όπως συμβαίνει με το Mope.io. Η εταιρεία ξεκινά περισσότερα από δώδεκα παιχνίδια την εβδομάδα. Τα περισσότερα από αυτά είναι παιχνίδια HTML5, τα οποία μπορούν να εκτελούνται στον Ιστό ή σε κινητές συσκευές, καθώς η αρχική πλατφόρμα Flash πεθαίνει. Το Addicting Game titles έχει μετατρέψει πολλούς από τους παλαιότερους τίτλους Flash σε HTML5.

“Εργαζόμαστε στη λίστα”, είπε ο Καραμούζης.

Η Addicting Games έχει ένα μετατρέψιμο χαρτονόμισμα 1,5 εκατομμυρίων δολαρίων (ένα δάνειο που μπορεί να μετατραπεί σε μετοχική εταιρεία) από το Fanatic Gaming που εδρεύει στο Τορόντο και το χρησιμοποίησε για επέκταση. Η εταιρεία απασχολεί 21 υπαλλήλους, είναι επικερδής και πιθανότατα θα φτάσει τα 5 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα.

Στους τίτλους περιλαμβάνονται οι Fratboy Girlfriend TD, Pencil Racer, LittleBigSnake και 50 States. Εν τω μεταξύ, η ιδιότητα TeachMe.com σημείωσε μεγάλη επιτυχία με το μαθηματικό του παιχνίδι, MathGames.com, το οποίο παίζουν οι μαθητές που εργάζονται σε Chromebook. Το παιχνίδι βιώνει μια αναγέννηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς τα παιδιά αναγκάζονται να μάθουν σε υπολογιστές και τα παιχνίδια του TeachMe.com μπορούν να κάνουν τη μάθηση μαθηματικών διασκεδαστική στο διαδίκτυο. Περίπου 80.000 παιδιά έπαιζαν κάθε μέρα.

«Έχουμε αυτό το τρελό οικογενειακό περιβάλλον και οι γονείς δεν έχουν χρόνο να κοιτάξουν τα παιδιά τους όπως θα έκανε ένας δάσκαλος», είπε ο Καραμούζης.



[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.