Το Android Studio 4.1 διευκολύνει τη χρήση των μοντέλων TensorFlow Lite και του εξομοιωτή Android

Το Android Studio 4.1 διευκολύνει τη χρήση των μοντέλων TensorFlow Lite και του εξομοιωτή Android


Η Google παρουσίασε σήμερα το Android Studio 4.1, την τελευταία έκδοση του ολοκληρωμένου περιβάλλοντος ανάπτυξης (IDE). Το Android Studio 4.1 πρέπει να αντιμετωπίζει τις “συνήθεις περιπτώσεις επεξεργασίας, εντοπισμού σφαλμάτων και βελτιστοποίησης”. Η έκδοση 4.1 περιλαμβάνει απλούστερη εφαρμογή των μοντέλων TensorFlow Lite στη συσκευή, τη δυνατότητα εκτέλεσης του Android Emulator απευθείας στο IDE και υποστήριξη για πτυσσόμενους παράγοντες μορφής. Υπάρχει επίσης ένα νέο Databases Inspector για το ερώτημα της βάσης δεδομένων της εφαρμογής σας, υποστήριξη για πλοήγηση έργων που χρησιμοποιούν το Dagger για εξάρτηση εξάρτησης και ενημερώσεις για Εφαρμογή αλλαγών για ταχύτερες εκδόσεις. Επιπλέον, το Android Studio 4.1 διορθώνει 2.370 σφάλματα και κλείνει 275 δημόσια ζητήματα.

Το Android είναι μια τεράστια πλατφόρμα με πάνω από 2,5 δισεκατομμύρια ενεργές συσκευές κάθε μήνα. Ενώ οι προγραμματιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν άλλα IDE για να δημιουργήσουν Android, οι τελευταίες λειτουργίες φτάνουν πρώτα στο Android Studio. Μπορείτε πλέον να κατεβάσετε το Android Studio 4.1 για Windows, Mac και Linux απευθείας από developer.android.com/studio. Εάν χρησιμοποιείτε ήδη το Android Studio, μπορείτε να λάβετε την πιο πρόσφατη έκδοση στο μενού πλοήγησης (Βοήθεια => Έλεγχος για ενημερώσεις σε Home windows / Linux και Android Studio => Έλεγχος για ενημερώσεις στο OS X).

Το Android Studio 4.1 φτάνει ένα μήνα αργότερα Η Google ξεκίνησε το Android 11. Ενώ η έκδοση “4.1” δηλώνει ότι πρόκειται για δευτερεύουσα έκδοση (η Google έχει κυκλοφορήσει Android Studio 4. τον Μάιο), είναι σημαντικό για όποιον δημιουργεί εφαρμογές και παιχνίδια για Android. Ακολουθούν οι νέες δυνατότητες του Android Studio 4.1 χωρισμένες ανά κατηγορία: σχεδίαση, ανάπτυξη, δημιουργία και βελτιστοποίηση (πλήρεις σημειώσεις έκδοσης).

Χαρακτηριστικά σχεδίασης Android Studio 4.1

Τα πρότυπα του Android Studio στο παράθυρο διαλόγου “Δημιουργία νέου έργου” χρησιμοποιούν τα στοιχεία σχεδίασης υλικών (MDC). Τα πρότυπα πλέον συμμορφώνονται επίσης με την ενημερωμένη βοήθεια για θέματα και στυλ από προεπιλογή:

  • MDC: Τα έργα εξαρτώνται com.google.android.content:content σε build.gradle. Χρήση βασικών θεμάτων εφαρμογής Concept.MaterialComponents.* γονείς και αντικαθιστούν τα ενημερωμένα χαρακτηριστικά MDC color και “on”.
  • Πόροι χρώματος: Οι πόροι χρώματος στο colors.xml χρησιμοποιούν κυριολεκτικά ονόματα (για παράδειγμα, μοβ_500 αντί για colorPrimary).
  • Πόροι θέματος: Οι πόροι θέματος βρίσκονται στο themes.xml (αντί για models.xml) και χρησιμοποιούν το θέμα. ονόματα.
  • Dim Concept: Τα βασικά θέματα εφαρμογής χρησιμοποιούν DayNight γονείς και χωρίζονται μεταξύ των τιμών / τιμών και των τιμών / τιμών-νύχτας.
  • Χαρακτηριστικά γνωρίσματα – Τα στοιχεία χρώματος αναφέρονται ως χαρακτηριστικά θέματος (για παράδειγμα, Attr / colorPrimary) σε διατάξεις και στυλ για την αποφυγή των κωδικοποιημένων χρωμάτων.

Το Android Studio 4.1 αναπτύσσει λειτουργίες

  • Επιθεωρητής βάσης δεδομένων: Επιθεωρήστε, υποβάλετε ερώτημα και τροποποιήστε τις βάσεις δεδομένων της εφαρμογής σας. Για να ξεκινήσετε, αναπτύξτε την εφαρμογή σας σε μια συσκευή που εκτελεί API επίπεδο 26 ή υψηλότερο και επιλέξτε Προβολή> Εργαλείο Windows> Databases Inspector από τη γραμμή μενού. Είτε η εφαρμογή σας χρησιμοποιεί απευθείας τη βιβλιοθήκη δωματίου Jetpack είτε την έκδοση πλατφόρμας Android του SQLite, μπορείτε πλέον να ελέγχετε βάσεις δεδομένων και πίνακες στην εφαρμογή που εκτελείται ή να εκτελείτε προσαρμοσμένα ερωτήματα. Δεδομένου ότι το Android Studio διατηρεί μια ζωντανή σύνδεση κατά την επιθεώρηση της εφαρμογής, μπορείτε επίσης να αλλάξετε τις τιμές χρησιμοποιώντας το Database Inspector και να δείτε αυτές τις αλλαγές στην εφαρμογή που εκτελείται. Εάν χρησιμοποιείτε τη βιβλιοθήκη επιμονής δωματίου, το Android Studio τοποθετεί επίσης κουμπιά εκτέλεσης δίπλα σε κάθε ερώτημα στο πρόγραμμα επεξεργασίας κώδικα για να σας βοηθήσει να εκτελέσετε γρήγορα τα ερωτήματα που ορίζετε στους σχολιασμούς @Question.
  • Εκτελέστε το Android Emulator απευθείας στο Android Studio: Χρησιμοποιήστε αυτήν τη λειτουργία για να εξοικονομήσετε χώρο στην οθόνη, για γρήγορη πλοήγηση μεταξύ του εξομοιωτή και του παραθύρου επεξεργασίας χρησιμοποιώντας συντομεύσεις πληκτρολογίου και για να οργανώσετε τη ροή εργασίας του IDE και του εξομοιωτής σε ένα μόνο παράθυρο εφαρμογής. Μπορείτε να διαχειριστείτε κοινά στιγμιότυπα και ενέργειες εξομοιωτή όπως περιστροφή και καταγραφή οθόνης από το Studio, αλλά η πρόσβαση στο πλήρες σύνολο επιλογών εξακολουθεί να απαιτεί την εκτέλεση του σταθερού εξομοιωτή. Μπορείτε να επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη δυνατότητα μεταβαίνοντας στο File => Configurations => Resources => Emulator => Begin στην εργαλειοθήκη.
  • Υποστήριξη για πλοήγηση με στιλέτο: Πλοηγηθείτε μεταξύ του κωδικού που σχετίζεται με το στιλέτο μέσω νέων δεσμευτικών ενεργειών και του παραθύρου Εύρεση χρήσεων. Για παράδειγμα, κάνοντας κλικ στη δεσμευτική ενέργεια δίπλα σε μια μέθοδο που χρησιμοποιεί έναν συγκεκριμένο τύπο μεταβαίνει στον πάροχο αυτού του τύπου. Αντίθετα, κάνοντας κλικ στη δεσμευτική ενέργεια θα μεταφερθείτε στο σημείο όπου ένας τύπος χρησιμοποιείται ως εξάρτηση.
  • Χρησιμοποιήστε μοντέλα TensorFlow Lite: Παρόμοια με τη χαρτογράφηση προβολών, το Android Studio δημιουργεί εύχρηστα μαθήματα, ώστε να μπορείτε να εκτελέσετε το μοντέλο μηχανικής εκμάθησης με λιγότερο κώδικα και μεγαλύτερη ασφάλεια τύπου. Η τρέχουσα εφαρμογή του ML Product Binding υποστηρίζει μοντέλα ταξινόμησης εικόνας και μεταφοράς στυλ, υπό την προϋπόθεση ότι είναι βελτιωμένα με μεταδεδομένα. Για να δείτε τις λεπτομέρειες ενός εισαγόμενου μοντέλου και να λάβετε οδηγίες σχετικά με τον τρόπο χρήσης του στην εφαρμογή σας, κάντε διπλό κλικ στο αρχείο μοντέλου .tflite στο έργο σας για να ανοίξετε τη σελίδα προβολής μοντέλου.

Δυνατότητα έκδοσης Android Studio 4.1

  • Android Emulator – Υποστήριξη με πτυσσόμενο μεντεσέ: Με τον εξομοιωτή Android 30..26 και άνω, μπορείτε να ρυθμίσετε αναδιπλούμενες συσκευές με μια ποικιλία αναδιπλούμενων σχεδίων και διαμορφώσεων. Όταν έχει ρυθμιστεί μια αναδιπλούμενη συσκευή, ο εξομοιωτής θα δημοσιεύσει ενημερώσεις αισθητήρα γωνίας μεντεσέ και αλλαγές στάσης, ώστε να μπορείτε να ελέγξετε πώς η εφαρμογή σας ανταποκρίνεται σε αυτούς τους παράγοντες φόρμας.
  • Εφαρμογή αλλαγών ενημερώσεων: Για συσκευές με Android 11 ή μεταγενέστερη έκδοση, μπορείτε να αναπτύξετε και να επιμείνετε αλλαγές σε μια συσκευή χωρίς να εγκαταστήσετε την εφαρμογή. Μετά από μια αρχική ανάπτυξη, οι επόμενες αναπτύξεις σε συσκευές Android 11 που χρησιμοποιούν Εφαρμογή αλλαγών κώδικα ή Εφαρμογή αλλαγών και επανεκκίνηση εργασιών είναι τώρα σημαντικά πιο γρήγορες. Επίσης, τώρα εάν προσθέσετε μια μέθοδο, μπορείτε να διανείμετε αυτές τις αλλαγές σε μια εφαρμογή που εκτελείται κάνοντας κλικ στο Εφαρμογή αλλαγών κώδικα ή Εφαρμογή αλλαγών και επανεκκίνηση εργασίας.
  • Εξαγωγή εξαρτήσεων C / C ++ από το AAR: Το Android Gradle Plugin 4. πρόσθεσε τη δυνατότητα εισαγάγετε προκατασκευασμένα πακέτα σε εξαρτήσεις AAR. Αυτή η δυνατότητα υποστηρίζει επίσης την κοινή χρήση εγγενών βιβλιοθηκών. Η έκδοση 4.1 AGP σάς επιτρέπει να εξάγετε βιβλιοθήκες από το εξωτερικό εγγενές make σε AAR για ένα έργο βιβλιοθήκης Android.
  • Συμβολικό για εγγενείς αναφορές σφαλμάτων: Όταν συμβαίνει σφάλμα ή ANR σε εγγενή κώδικα, το σύστημα παράγει ένα ίχνος στοίβας, το οποίο είναι ένα στιγμιότυπο της ακολουθίας των ένθετων συναρτήσεων που καλούνται στο πρόγραμμα μέχρι τη στιγμή που σταμάτησε ασυνήθιστα. Αυτά τα στιγμιότυπα μπορούν να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε και να διορθώσετε τυχόν προβλήματα στην πηγή, αλλά πρέπει πρώτα να συμβολιστούν για να μεταφράσουν τις διευθύνσεις του μηχανήματος σε ονόματα λειτουργιών που είναι αναγνώσιμα από τον άνθρωπο. Εάν η εφαρμογή ή το παιχνίδι σας αναπτύχθηκε χρησιμοποιώντας εγγενή κώδικα, όπως το C ++, μπορείτε πλέον να ανεβάσετε αρχεία συμβόλων εντοπισμού σφαλμάτων στο Perform Console για κάθε έκδοση της εφαρμογής σας. Το Enjoy Console χρησιμοποιεί αυτά τα αρχεία συμβόλων εντοπισμού σφαλμάτων για να συμβολίσει τα ίχνη στοίβας της εφαρμογής σας, διευκολύνοντας την ανάλυση σφαλμάτων και ANR.

Το Android Studio 4.1 βελτιστοποιεί τις δυνατότητες

  • Βελτιώσεις UI παρακολούθησης συστήματος: Το System Trace, ένα εργαλείο βελτιστοποίησης που σας δίνει σε πραγματικό χρόνο μια ματιά στον τρόπο με τον οποίο η εφαρμογή σας χρησιμοποιεί πόρους συστήματος, έχει αναθεωρηθεί. Διαθέτει λειτουργία πλαισίου ελέγχου, νέα καρτέλα ανάλυσης και περισσότερα δεδομένα απόδοσης καρέ.
  • Standalone Profilers: Το Android Studio Profilers έχει πλέον πρόσβαση σε ξεχωριστό παράθυρο από το κύριο παράθυρο του Android Studio. Αυτό είναι χρήσιμο κατά τη βελτιστοποίηση παιχνιδιών Android που έχουν δημιουργηθεί με άλλα εργαλεία όπως το Unity ή το Visible Studio.
  • Native Memory Profiler: Το Android Studio Memory Profiler περιλαμβάνει τώρα ένα Native Memory Profiler για εφαρμογές που αναπτύσσονται σε φυσικές συσκευές με Android 10 ή μεταγενέστερη έκδοση. Το Indigenous Memory Profiler παρακολουθεί τις κατανομές / απενεργοποιήσεις αντικειμένων σε εγγενή κώδικα για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο και παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις συνολικές εκχωρήσεις και το μέγεθος του υπόλοιπου σωρού συστήματος.

Δεν μπορείτε να κάνετε μόνοι σας ασφάλεια

Αναφορά ασφάλειας παιχνιδιών COVID-19: Μάθετε σχετικά με τις τελευταίες τάσεις επίθεσης στα παιχνίδια. Συνδεθείτε εδώ




[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.