Το κοστούμι λύκος σας επιτρέπει να κάνετε μια βόλτα με ανεμοστρόβιλο.

Το Balan Wonderworld δεν είναι τόσο υπέροχο


Ως παλιός ανεμιστήρας Sonic, ήμουν ενθουσιασμένος Balan Wonderworld. Αυτό είναι το πρώτο έργο του δημιουργού Sonic Yuji Naka με το Sq. Enix. Ήλπιζα ότι απαλλαγμένο από τις αλυσίδες της Sega, ίσως η Naka θα μπορούσε να ξανακερδίσει κάποια από αυτά τα μαγικά Sonic ή Nights.

Δυστυχώς, το Balan Wonderworld δεν είναι τόσο υπέροχο.

Έτσι νιώθω όταν έπαιζα μια επίδειξη PlayStation 5 της πλατφόρμας 3D, η οποία περιλαμβάνει τα πρώτα επίπεδα. Θα κυκλοφορήσει στις 26 Μαρτίου για PlayStation 5, Xbox Collection X / S, Change, PlayStation 4, Xbox A person και Computer system. Το demo που έπαιξα θα είναι διαθέσιμο σε όλους στις 28 Ιανουαρίου.

Μετά από μια ζωντανή εισαγωγή, ο Balan Wonderworld σας ρίχνει στο πρώτο του επίπεδο, που μου θυμίζει νωρίς το Κάνσας Ο μάγος του Οζ. Λιγότερο ευνοϊκά, μου θύμισε επίσης τα είδη των παλαιών αυτοκόλλητων τέχνης της McDonald που μπορεί να βρείτε αναρτημένα σε μια τάξη νηπιαγωγείου. Είναι μια καταπράσινη γη γεμάτη με μεγάλα λαχανικά. Δεν είναι το πιο οπτικά εντυπωσιακό θέμα για επίπεδο βιντεοπαιχνιδιού.

Πάνω: Το κοστούμι λύκου σάς επιτρέπει να κάνετε μια βόλτα με ανεμοστρόβιλο.

Πιστωτική εικόνα: Square Enix

Κουρασμένος κόσμος

Αλλά θα μπορούσα να ξεπεράσω την αισθητική. Η σχεδίαση επιπέδων και η μηχανική παιχνιδιών είναι πιο δύσκολο να συγχωρεθούν. Στο Balan Wonderworld, παίζετε ως παιδί. Ως παιδί, δεν μπορείτε να κάνετε πολλά εκτός από το άλμα. Χρειάζεστε κοστούμια για να ξεκλειδώσετε νέες δεξιότητες. Ένα κοστούμι λύκου σάς επιτρέπει να κάνετε μια βόλτα με ανεμοστρόβιλο ή ένα κοστούμι χοίρου σας δίνει ένα ποδόσφαιρο.

Κάθε στολή έχει μόνο μία ικανότητα, η οποία στη συνέχεια χαρτογραφείται σε σχεδόν κάθε κουμπί ελεγκτή. Έτσι, όταν φοράτε το κοστούμι λύκος, το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι αυτό το ανεμοστρόβιλο. Μπορείτε να αλλάξετε ρούχα, οπότε μετά από λίγο θα έχετε πρόσβαση σε κάτι που μοιάζει με ένα αξιοπρεπές σύνολο κινήσεων και δεξιοτήτων. Όμως, η αλλαγή από τη μία στολή στο άλλο διαρκεί ένα δευτερόλεπτο. Δεν είναι πολύ, αλλά σημαίνει ότι δεν θα αλλάζετε απρόσκοπτα μεταξύ διαφορετικών ρούχων και των δεξιοτήτων τους.

Σε σύγκριση με το κινούμενο σετ του Mario ακόμα και στο Tremendous Mario 64, ο παππούς όλων των τρισδιάστατων πλατφορμών, δεν αισθάνεστε ότι μπορείτε να κάνετε πολλά στο Balan Wonderworld. Και τα πρώτα επίπεδα αντικατοπτρίζουν αυτό. Δεν βρείτε ενδιαφέρουσες ή εμπνευσμένες ενότητες πλατφόρμας. Απλώς τρέξτε προς τα εμπρός, χρησιμοποιώντας τις ικανότητες του κοστουμιού σας όταν είναι προφανώς απαραίτητες για εξέλιξη. Μπορείτε να ανακαλύψετε μερικά κρυμμένα τρόπαια σε κάθε επίπεδο που απαιτούν πραγματική εξερεύνηση, αλλά βρήκα τα στάδια τόσο βαρετά που ήμουν πιο ευτυχισμένος που τα ολοκλήρωσα το συντομότερο δυνατό.

Ο χοίρος πηγαίνει ασταμάτητα.

Πάνω: ο χοίρος πρέπει να πατηθεί.

Πιστωτική εικόνα: Sq. Enix

Ελπίδα?

Ακόμα δεν θέλω να εγκαταλείψω τον Balan Wonderworld. Η μουσική του Ryo Yamazaki είναι ωραία και ευφάνταστη. Αφού νικήσατε το αφεντικό του demo, ο χαρακτήρας σας και μια ομάδα ανθρώπων κάνουν έναν παράξενο ομαδικό χορό που δεν θα μπορούσα παρά να βρω διασκεδαστικό.

Αλλά δεν νομίζω ότι ο Balan Wonderworld θα είναι σε θέση να ξεχωρίσει, ειδικά όταν έχουμε πρόσφατα τόσα πολλά καλά τρισδιάστατα πλατφόρμα. Σεβασμός, ας πούμε, Crash Bandicoot 4, Ο Balan Underworld μοιάζει με μια ατημέλητη εμπειρία. Τα κινούμενα σχέδια χαρακτήρων είναι άκαμπτα, τα επίπεδα στερούνται λεπτομέρειας και η δράση αισθάνεται αργή. Κατά κάποιο τρόπο, είναι σαν ένα παιχνίδι του Κρόνου που μπαίνει στη σύγχρονη εποχή.

Αποδεικνύεται ότι δεν είναι καλό!

Ας ελπίσουμε ότι το παιχνίδι μπορεί να γίνει λίγο πιο φιλόδοξο μετά από αυτά τα πρώτα επίπεδα. Διαφορετικά, δεν περιμένω ούτε ο Balan Wonderworld να βρει πολλούς θαυμαστές στον κανονικό και μέσο όρο του κόσμου μας.


ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ: GamesBeat’s Driving Match Advancement Summit




[via]