Το Beamable συγκεντρώνει 5 εκατομμύρια δολάρια για την πλατφόρμα υπηρεσιών ζωντανών παιχνιδιών που βασίζεται στο Unity

Το Beamable συγκεντρώνει 5 εκατομμύρια δολάρια για την πλατφόρμα υπηρεσιών ζωντανών παιχνιδιών που βασίζεται στο Unity


Διαβιβάσιμος συγκέντρωσε 5 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση για να τροφοδοτήσει τη νέα επιχείρηση παροχής πλατφόρμας ζωντανών υπηρεσιών για προγραμματιστές παιχνιδιών.

Το δάνειο είναι μέρος μιας αναδιανομής που προσφέρει ο ιδρυτής Jon Radoff Διαβιβάσιμος τα τελευταία δύο χρόνια. Ο Radoff είδε την αξία της πλατφόρμας ζωντανών υπηρεσιών που η προκάτοχος εταιρεία, Διαταραχή δέσμης, δημιουργήθηκε για να κυκλοφορήσει γρήγορες ενημερώσεις για τα παιχνίδια με βάση την εμφάνιση όπως παιχνίδι των θρόνων, Το περπάτημα νεκρό, είναι Star Trek.

Η Companyon Ventures και η GrandBanks Funds οδήγησαν τη χρηματοδότηση, μαζί με επενδυτές από τους Defy.vc, Oyster Funds και άλλους.

“Έχουμε πραγματοποιήσει το 100% των συναντήσεων των επενδυτών της βιομηχανίας μας στο Zoom ή κάπως τηλεδιάσκεψη”, δήλωσε ο Ράντοφ σε συνέντευξή του στο GamesBeat. «Ευτυχώς, όμως, η ευκαιρία γύρω από αυτό που προσπαθούμε να δημιουργήσουμε είναι πολύ συναρπαστική. Έτσι προσέλκυσε την προσοχή πολλών ανθρώπων. Και είχαμε πολύ καλή πρόσφυση με τους πελάτες. Οι άνθρωποι το χρησιμοποιούν. Και με την Unity να δημοσιεύεται πριν από λίγους μήνες, νομίζω ότι έδειξε σε πολλούς πιθανούς επενδυτές ότι ολόκληρη η επιχείρηση παιχνιδιών και τεχνολογίας τυχερών παιχνιδιών είναι πραγματική. “

Η Beamable παρέχει στους προγραμματιστές την τεχνολογία που τους βοηθά να χρησιμοποιούν συνεχώς, να ενημερώνουν, να δημιουργούν έσοδα και να κοινωνικοποιούν τα παιχνίδια τους. Με αυτόν τον τρόπο, οι προγραμματιστές μπορούν να επικεντρωθούν στην κατασκευή των παιχνιδιών τους, δήλωσε ο Radoff.

Πάνω: Το Beamable σάς επιτρέπει να ρυθμίζετε εκδηλώσεις που φέρνουν τους ανθρώπους πίσω σε ένα παιχνίδι.

Πιστωτική εικόνα: Beamable

Από το προηγούμενο έτος, η Beamable έχει εγγραφεί πάνω από 100 στούντιο παιχνιδιών στην πλατφόρμα της με έμφαση σε προγραμματιστές που έχουν υιοθετήσει τον κινητήρα Unity 3D. Το πλεονέκτημα των προγραμματιστών Beamable for Unity είναι η χαμηλού κώδικα προσέγγιση που επικεντρώνεται στον δημιουργό στα ζωντανά παιχνίδια. Πάνω από 20 εκατομμύρια χρήστες είχαν πρόσβαση σε παιχνίδια βασισμένα στο Beamable, με έσοδα 150 εκατομμυρίων δολαρίων να πραγματοποιούνται στην πλατφόρμα.

Καθώς τα παιχνίδια μεταβαίνουν σε επιχειρηματικό μοντέλο υπηρεσιών, η Beamable εκφορτώνει την υποδομή backend για ζωντανές υπηρεσίες και μειώνει το λειτουργικό κόστος έως και 75%.

Η χρηματοδότηση ολοκληρώνει τη μετάβαση από το Disruptor Beam στο Beamable. Πέρυσι, το Beamable σχηματίστηκε αφού ο Radoff πούλησε το Disruptor’s Star Trek: Timlines στο Tilting Stage. Έτσι η Beamable υπέβαλε αίτηση για προστασία από την πτώχευση και αναδιοργανώθηκε με τη νέα Υποκεφάλαιο V του νόμου του Κεφαλαίου 11, που επιτρέπει στις εταιρείες να ξεφύγουν από την πτώχευση πιο γρήγορα. Ως αποτέλεσμα της πανδημίας COVID-19, η Οι ενέργειες CARES διευρύνονται το Little Organization Reorganization Act (SBRA) για να συμπεριλάβει εταιρείες όπως η Beamable.

Στο πλαίσιο της διαδικασίας αναδιάρθρωσης του Υποκεφαλαίου V, το δικαστήριο διορίζει έναν διαχειριστή. Η Beamable συνεργάστηκε με τον διαχειριστή και τους υπόλοιπους πιστωτές για να προτείνει ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης. Αυτό παρείχε μια απλοποιημένη και αποτελεσματική διαδικασία για την ελαχιστοποίηση των περισπασμών για την επιχείρηση και επιτρέπει στους υπαλλήλους να επικεντρωθούν στην παροχή εξυπηρέτησης πελατών, δήλωσε ο Radoff.

Πάνω: Το Beamable χρησιμοποιεί περισσότερους από 100 προγραμματιστές.

Πιστωτική εικόνα: Beamable

Ένα από τα πράγματα που βοήθησαν το Beamable να κάνει αυτή τη μετάβαση ήταν η ανάπτυξη των προγραμματιστών παιχνιδιών, με 1,5 εκατομμύρια δημιουργούς να δραστηριοποιούνται κάθε μήνα μόνο στο Unity.

“Υπάρχουν εκατομμύρια προγραμματιστές παιχνιδιών εκεί έξω, και πρόκειται για άτομα ή μικρές ομάδες που θέλουν πραγματικά να δημιουργήσουν προϊόντα χωρίς να χρειάζεται να ανησυχούν για διακομιστές ή να κάνουν οποιοδήποτε είδος προγραμματισμού backend”, δήλωσε ο Radoff. «Αυτό που απαιτεί είναι μια πιο leading-down προσέγγιση. Έτσι, αυτό που κάναμε με το προϊόν μας το έχει κάνει πολύ πιο πολύ, ώστε να μπορείτε να προσθέσετε υπηρεσίες ζωντανών παιχνιδιών, όπως αγορές και εκδηλώσεις και πράγματα απευθείας στο παιχνίδι σας, μέσω μιας οπτικής διεπαφής εντός. Από την Unity. Αυτό είναι λοιπόν ένα σημαντικό μέρος. “

Το άλλο πράγμα που βοήθησε ήταν η εισροή χρημάτων σε εταιρείες τυχερών παιχνιδιών από επενδυτές κάθε είδους, μέσω επενδύσεων επιχειρηματικών κεφαλαίων ή επενδύσεων σε παιχνίδια στο χρηματιστήριο. Τα παιχνίδια γίνονται όλο και πιο επαγγελματικά και ο Radoff είπε ότι η εταιρεία του παρέχει την εμπορική βάση για αυτούς τους προγραμματιστές. Η Beamable χρεώνει το 5% των εσόδων που δημιουργούνται στην πλατφόρμα της ή μια επιλογή βάσει χρήσης.

“Δημιουργήσαμε τις δικές τους οικονομίες παιχνιδιών και την κοινωνική αρχιτεκτονική και στο παρελθόν αυτά τα πράγματα ήταν πραγματικά εντάσεως εργασίας”, δήλωσε ο Ράντοφ. “Το φέρνουμε σε προγραμματιστές όλων των μεγεθών.”

Το Beamable έχει δώδεκα άτομα. Έχω μιλήσει πολύ με τον Radoff τον τελευταίο καιρό επειδή είναι ο δημιουργός του σαλόνι Match Cocktail Hour στο Clubhouse, της υπηρεσίας κοινωνικής συνομιλίας ήχου. Αρχικά δημιουργήθηκε για μια ώρα, το δωμάτιο του Radoff έτρεχε συνεχώς για επτά ημέρες.

Παιχνίδια

Το κριτήριο του GamesBeat στην αντιμετώπιση της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών είναι «όπου το πάθος συναντά τις επιχειρήσεις». Τι σημαίνει αυτό? Θέλουμε να σας πούμε πόσο σημαντικά είναι τα νέα σας, όχι μόνο ως υπεύθυνος λήψης αποφάσεων σε ένα στούντιο παιχνιδιών, αλλά και ως οπαδός του παιχνιδιού. Είτε διαβάζετε τα άρθρα μας, ακούτε τα podcast μας είτε παρακολουθείτε τα βίντεό μας, το GamesBeat θα σας βοηθήσει να μάθετε για τον κλάδο και να διασκεδάσετε με αυτό.

Πώς θα το κάνετε Η ιδιότητα μέλους περιλαμβάνει πρόσβαση σε:

  • Ενημερωτικά δελτία, όπως το DeanBeat
  • Οι υπέροχοι, εκπαιδευτικοί και διασκεδαστικοί ομιλητές των εκδηλώσεών μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης
  • Συνεντεύξεις, συνομιλίες και εκδηλώσεις “ανοιχτού γραφείου” προορίζονται για μέλη μόνο με το προσωπικό του GamesBeat
  • Συνομιλία με μέλη της κοινότητας, το προσωπικό της GamesBeat και άλλους επισκέπτες στο Discord
  • Και ίσως ακόμη και ένα ή δύο βραβεία διασκέδασης
  • Ομοιογενείς παρουσιάσεις σε πάρτι

Γίνομαι μέλος



[via]

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.