Το Brawl Stars της Supercell είναι το πέμπτο παιχνίδι για κινητά που ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο δολάρια

Το Brawl Stars της Supercell είναι το πέμπτο παιχνίδι για κινητά που ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο δολάρια


Supercell είναι μια καταπληκτική εταιρεία που εκτυπώνει χρήματα με τα κινητά της παιχνίδια. Όμως, το 2020, είχε μια άλλη κακή χρονιά από την άποψη ενός χρηματοοικονομικού αναλυτή, με κέρδη προ φόρων στα 463 εκατομμύρια δολάρια και τα έσοδα μειώθηκαν στα 1,48 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με τα κέρδη προ φόρων 577 εκατομμύρια δολάρια από έσοδα. 1,56 δισεκατομμύρια δολάρια 2019

Η εταιρεία ανέφερε τα αποτελέσματά της για το 2020 σήμερα, όπως συμβαίνει μία φορά το χρόνο από το φινλανδικό δίκαιο. Όμως, η εταιρεία που εδρεύει στο Ελσίνκι δεν βασίζεται στα οικονομικά, καθώς παράγει περισσότερα χρήματα ανά εργαζόμενο από ό, τι οι περισσότερες εταιρείες θα μπορούσαν ποτέ να ελπίζουν να κάνουν. Με 340 υπαλλήλους, η Supercell δημιούργησε περίπου 4,3 εκατομμύρια δολάρια ανά εργαζόμενο. Αρκετά λαμπρό, δεδομένου ότι η εταιρεία έχει μια κάπως σοσιαλιστική κοσμοθεωρία.

“Φυσικά, είμαστε απίστευτα τυχεροί που εργαζόμαστε στη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Ilkka Panaanen σε μια ανάρτηση ιστολογίου. “Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε είναι ελάχιστες σε σύγκριση με πολλές άλλες, και ελπίζουμε ότι τα παιχνίδια μας παρείχαν στιγμές ευτυχίας για τους παίκτες μας και τους βοήθησαν να μείνουν (με ασφάλεια) σε επαφή με φίλους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.”

Είπε ότι η συνεχιζόμενη αποστολή του Supercell είναι να δημιουργήσει παιχνίδια που παίζονται για χρόνια και θυμούνται για πάντα. Το Endlessly απέχει πολύ και το Supercell με έδρα το Ελσίνκι είναι μόλις 10 ετών. Η Supercell δεν κυκλοφόρησε νέα παιχνίδια το 2020.

Το Brawl Stars υπερβαίνει το ένα δισεκατομμύριο δολάρια

Πάνω: Τα Brawl Stars έχουν ξεπεράσει τα 1 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα.

Πιστωτική εικόνα: Supercell

Αλλά και πάλι, δεν είναι απαραίτητο. Τα πέντε παιχνίδια της εταιρείας έχουν εγκατασταθεί περισσότερες από πέντε δισεκατομμύρια φορές και το Brawl Stars είναι τώρα το πέμπτο παιχνίδι που ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε ακαθάριστες πωλήσεις.

Αλλά ο Panaanen είπε ότι ο Supercell ήταν απασχολημένος. Όταν το COVID-19 χτύπησε, η εταιρεία άλλαξε σε απομακρυσμένη εργασία. Η Supercell συνέχισε να εργάζεται σε μικρές ανεξάρτητες ομάδες παιχνιδιών ή “κελιά”. Αντί για τέσσερα γραφεία, η εταιρεία διαθέτει πλέον περισσότερα από 300 γραφεία στο σπίτι. Το “brainstorming” έγινε πιο δύσκολο. Ο Panaanen είπε ότι η ομάδα έπρεπε να μάθει να εμπιστεύεται ο ένας τον άλλον σε ένα νέο επίπεδο, ακόμη και με κάποια απώλεια παραγωγικότητας στην πανδημία.

Η Brawl Stars έχει δει την εισαγωγή του Brawl Go και του Map Maker. Οι παίκτες έχουν πλέον δημιουργήσει πάνω από 150 εκατομμύρια χάρτες από τον Οκτώβριο και έχουν παίξει για περισσότερες από 50 εκατομμύρια ώρες. Όσο για τα esports, 15 εκατομμύρια παίκτες συμμετείχαν σε κάθε μηνιαία πρόκληση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Η ομάδα έχει νέο περιεχόμενο όπως επερχόμενες επιδερμίδες και βελτιώσεις στο κοινωνικό παιχνίδι.

Ο Panaanen είπε ότι το Clash of Clans είχε μια ακόμη υπέροχη χρονιά με ενημερώσεις που έχουν κάνει τους θαυμαστές χαρούμενους. Αλλά το ίδιο δεν ισχύει για το Clash Royale, καθώς η ενημέρωση του Clan Wars 2 δεν αποδείχθηκε τόσο μεγάλη όσο η εταιρεία περίμενα.

“Το παιχνίδι έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες και η ομάδα έχει δεσμευτεί πλήρως να το κάνει πολύ καλύτερο για τους παίκτες το 2021”, είπε.

Πάνω: Η ταινία μικρού μήκους Supercell Shed & Crownded.

Πιστωτική εικόνα: Supercell

Η ταινία μικρού μήκους της εταιρείας, Έχασε και στέφθηκε, έχει προβληθεί πάνω από 100 εκατομμύρια φορές σε όλες τις πλατφόρμες.

Εν τω μεταξύ, οι παίκτες Hay Working day έχουν βοηθήσει να φυτέψουν περισσότερα από 100 εκατομμύρια δέντρα και θάμνους μέσω της παγκόσμιας εκδήλωσης της εταιρείας Play For Trees.

Η εταιρεία διαθέτει περισσότερους από 1.500 δημιουργούς στο πρόγραμμα Articles Creator και τώρα 23 εκατομμύρια παίκτες έχουν πραγματοποιήσει 70 εκατομμύρια αγορές στο Creator Increase. Και είδε χιλιάδες υποβολές για το πρόγραμμα Supercell Make του, όπου οι καλλιτέχνες μπορούν να υποβάλουν περιεχόμενο για τα αγαπημένα τους παιχνίδια και τις ψήφους της κοινότητας για να προσδιορίσουν τι έρχεται στο παιχνίδι. Οι καλλιτέχνες της κοινότητας έχουν κερδίσει περισσότερα από 200.000 $.

Η Supercell έχει τη συνήθεια να σκοτώνει περισσότερα παιχνίδια από ό, τι ξεκινά, όλα στο όνομα προσπαθώντας να βρει παιχνίδια που διαρκούν για πάντα και είναι η καλύτερη χρήση της εποχής των ομάδων της. Η εταιρεία αποφάσισε να σκοτώσει το Hay Day Pop, το δεύτερο παιχνίδι που έφτασε στο beta σε δύο χρόνια που σκότωσε η εταιρεία.

“Ο γενικός στόχος της ομάδας Hay Day Pop ήταν να φέρει κάτι νέο στο είδος του παζλ”, δήλωσε ο Panaanen. «Πιστεύουν με πολλούς τρόπους ότι το έχουν κάνει και είμαστε υπερήφανοι για αυτό που έχουν επιτύχει. Πρέπει να είναι ένα από τα καλύτερα παιχνίδια που έχουμε σκοτώσει ποτέ. Ωστόσο, δυστυχώς δεν βρήκε αρκετά μεγάλο κοινό. Η ομάδα σκέφτηκε τελικά ότι θα μπορούσαν να κάνουν καλύτερα παιχνίδια και αποφάσισαν να τον σκοτώσουν και μοιράστηκαν τις γνώσεις τους με όλο το Supercell. “

Ωστόσο, ο Panaanen είπε ότι ελπίζει ότι η εταιρεία θα λανσάρει περισσότερες εκδόσεις beta των παιχνιδιών το 2021 και πιθανώς περισσότερες από αυτές που είχε η εταιρεία εδώ και πολύ καιρό.

“Οποιοδήποτε από αυτά θα μπορούσε να σκοτωθεί από τις ομάδες του παιχνιδιού ανά πάσα στιγμή λόγω της υψηλής ποιότητας μπάρας μας, αλλά σίγουρα υπάρχει πολύ ενθουσιασμός στο Supercell”, είπε. “Προφανώς, δεν μπορούμε να περιμένουμε να τα δείξουμε σε όλους και ελπίζουμε να μπορέσουμε να μοιραστούμε περισσότερα νέα σύντομα.”

Εξωτερική ανάπτυξη

Πάνω: Οι οπαδοί του Hay Day φύτεψαν πολλά δέντρα.

Πιστωτική εικόνα: Supercell

Η Supercell έχει επίσης επενδύσει σε εξωτερικά στούντιο ως τρόπος για να επιτρέψει ταλαντούχα παιχνίδια εκτός της εταιρείας και να της επιτρέψει να έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στον κόσμο των τυχερών παιχνιδιών.

“Όπως και με τις εσωτερικές μας ομάδες, δίνουμε σε αυτά τα στούντιο πλήρη ελευθερία για να συνεχίσουν τα όνειρά τους και να προσφέρουν βοήθεια και υποστήριξη εάν το χρειάζονται”, είπε. “Για εμάς, η απόκτηση διαφορετικής προοπτικής για την ανάπτυξη παιχνιδιών από τις θυγατρικές μας ήταν απίστευτα διαφωτιστική και πολύτιμη και μας έκανε να καταλάβουμε ότι ο τρόπος δημιουργίας παιχνιδιών είναι ένας από τους πολλούς.”

Το 2020, η εταιρεία επένδυσε σε 2UP Video games στη Νέα Ζηλανδία και Papukaya στη Φινλανδία, αυξάνοντας τον συνολικό αριθμό των επενδύσεων εκκίνησης σε 14.

Από αυτά, το Merge Mansion της Metacore ξεκίνησε παγκοσμίως τον Σεπτέμβριο. Το Frogmind μόλις άρχισε να καλωσορίζει τους πρώτους χρήστες στο HypeHype, το οποίο επιτρέπει σε οποιονδήποτε με κινητό τηλέφωνο να δημιουργεί παιχνίδια χωρίς την ανάγκη κωδικοποίησης. Και η Beatstar κυκλοφόρησε το beta των House Ape Games, ένα μουσικό παιχνίδι για το οποίο ο Panaanen είπε ότι είναι πολύ ενθουσιασμένος.

Οικονομικά αποτελέσματα 2020

Πάνω: Το Hay Day Pop του Supercell ακυρώθηκε.

Πιστωτική εικόνα: Supercell

Όπως σημειώθηκε, σύμφωνα με τη φινλανδική νομοθεσία, η Supercell πρέπει να αναφέρει τα οικονομικά της αποτελέσματα μία φορά το χρόνο. Τα έσοδα για το οικονομικό έτος 2020 (για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου) ήταν 1,30 δισεκατομμύρια ευρώ (ή 1,48 δισεκατομμύρια δολάρια) και τα προ φόρων κέρδη (EBITDA ή κέρδη προ τόκων, φόρων, αποσβέσεων και αποσβέσεων) ήταν 407 εκατομμύρια ευρώ (ή 463 εκατομμύρια δολάρια) ).

Η εταιρεία πλήρωσε 78 εκατομμύρια ευρώ (ή 87 εκατομμύρια δολάρια) σε εταιρικούς φόρους στη Φινλανδία μόνο φέτος. Ο Panaanen είπε ότι πολλά μέλη της ομάδας που επωφελήθηκαν από τη φινλανδική δωρεάν εκπαίδευση και υγειονομική περίθαλψη, είναι περήφανα που τα δίνουν.

“Δεδομένων όλων όσων έχουν συμβεί στον κόσμο, είμαστε ευτυχείς που η επιχείρησή μας κατάφερε να παραμείνει σταθερή και πιστεύουμε ότι τα αποτελέσματα είναι αρκετά καλά για μια εταιρεία περίπου 340 ατόμων”, είπε. “Ωστόσο, για εμάς, το πιο σημαντικό πράγμα για τα οικονομικά αποτελέσματα, όπως
Αυτό μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε για να κάνουμε ακόμη καλύτερα παιχνίδια, λαμβάνοντας κινδύνους και να σκεφτούμε μακροπρόθεσμα. “

Κάποια στιγμή φέτος, η εταιρεία θα μετακομίσει στο πρώτο κτίριο γραφείων της, Wood Metropolis, Φινλανδία (όταν είναι ασφαλές να το κάνει).

“Πιστεύω ότι, ενώ παραμένουμε επικεντρωμένοι στο όνειρό μας να δημιουργούμε παιχνίδια που παίζονται εδώ και χρόνια και να θυμόμαστε για πάντα, με πολλή δουλειά και λίγη τύχη, οι καλύτερες μέρες μας είναι μπροστά μας”, είπε.

Παιχνίδια

Το κριτήριο του GamesBeat στην αντιμετώπιση της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών είναι «όπου το πάθος συναντά τις επιχειρήσεις». Τι σημαίνει αυτό? Θέλουμε να σας πούμε πόσο σημαντικά είναι τα νέα σας, όχι μόνο ως υπεύθυνος λήψης αποφάσεων σε ένα στούντιο παιχνιδιών, αλλά και ως οπαδός του παιχνιδιού. Είτε διαβάζετε τα άρθρα μας, ακούτε τα podcast μας είτε παρακολουθείτε τα βίντεό μας, το GamesBeat θα σας βοηθήσει να μάθετε για τη βιομηχανία και να διασκεδάσετε με αυτό.

Πώς θα το κάνετε Η ιδιότητα μέλους περιλαμβάνει πρόσβαση σε:

  • Ενημερωτικά δελτία, όπως το DeanBeat
  • Οι υπέροχοι, εκπαιδευτικοί και διασκεδαστικοί ομιλητές των εκδηλώσεών μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης
  • Συνεντεύξεις, συνομιλίες και εκδηλώσεις “ανοιχτού γραφείου” προορίζονται για μέλη μόνο με το προσωπικό του GamesBeat
  • Συνομιλία με μέλη της κοινότητας, το προσωπικό της GamesBeat και άλλους επισκέπτες στο Discord
  • Και ίσως ακόμη και ένα ή δύο βραβεία διασκέδασης
  • Ομοιογενείς παρουσιάσεις πάρτι

Γίνομαι μέλος



[via]

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.