Το Cloud gaming δεν σημαίνει τίποτα αν δεν έχετε αυτό το ping

Το Cloud gaming δεν σημαίνει τίποτα αν δεν έχετε αυτό το ping


Οι διαδικτυακοί παίκτες έχουν εμμονή με το ping – ο χρόνος που απαιτείται για το ταξίδι μετ ‘επιστροφής από και προς διακομιστής παιχνιδιών που βασίζεται σε σύννεφο. Εάν το ping είναι μεγαλύτερο από 80 χιλιοστά του δευτερολέπτου, αυτό σημαίνει ότι παίζετε με ένα χάντικαπ. Όσο μεγαλύτερο είναι το ping, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες, ανεξάρτητα από το πόσο καλά παίζετε, θα χάσετε.

Γιατί το ping είναι σημαντικό

Οι εταιρείες τυχερών παιχνιδιών ενδιαφέρονται πολύ για αυτά τα χιλιοστά του δευτερολέπτου – έχουν σημασία επειδή επηρεάζουν άμεσα την εμπειρία παιχνιδιού και, τελικά, τη μάρκα. Η παραμικρή μείωση των χρόνων απόκρισης του παιχνιδιού που προκαλείται από την καθυστέρηση δικτύου μπορεί να οδηγήσει τους παίκτες να παραπονεθούν στα κοινωνικά μέσα και να βλάψουν σοβαρά τη φήμη της εταιρείας.

Η καθυστέρηση δικτύου έχει σύνθετες αιτίες. Η απλούστερη λύση είναι να φέρουμε τους διακομιστές φιλοξενίας πιο κοντά στους παίκτες. Ως εκ τούτου, οι περισσότερες εταιρείες τυχερών παιχνιδιών διατηρούν διακομιστές σε πολλές ηπείρους. Αλλά εκτός από την απόσταση, υπάρχουν επίσης προβλήματα με την αρχιτεκτονική των δικτύων IP και του Διαδικτύου που καθιστούν την επίλυση του προβλήματος ping μη ασήμαντη. Με Μαζικά παιχνίδια για πολλούς παίκτες ρόλων (MMORPGs) που προσελκύουν εκατομμύρια διαδικτυακούς παίκτες, ακριβώς όπου η τοποθέτηση αυτών των διακομιστών για τη βελτιστοποίηση του χρόνου ping γίνεται βασικός παράγοντας για την αρχιτεκτονική του δικτύου IP.

Επανεξετάζοντας την αρχιτεκτονική του παιχνιδιού

Το Gaming είναι μία από τις πολλές εφαρμογές που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο σκεφτόμαστε τις αρχιτεκτονικές δικτύου. Οι επικοινωνίες μεταξύ μηχανών και μηχανών, οι οποίες είναι χαρακτηριστικές της βιομηχανικής αυτοματοποίησης και των αυτόνομων μεταφορών, είναι επίσης εξαιρετικά ευαίσθητες στο πρόβλημα της καθυστέρησης ή καθυστέρησης του δικτύου. Σε απάντηση, ο κλάδος προωθεί τον υπολογιστικό άξονα και τα νέφη ακρών, τα οποία τοποθετούν υπολογιστικούς πόρους πολύ πιο κοντά στον τελικό χρήστη και επιτρέπουν εξαιρετικά χαμηλές καθυστερήσεις (λιγότερο από 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου). Αυτό, για παράδειγμα, είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του 5G και ο λόγος για τον οποίο λαμβάνει τόση προσοχή για βιομηχανικές εφαρμογές και gaming cloud για κινητά.

Αυτό εισάγει μερικούς νέους παίκτες στη δικτύωση και το cloud place. Για ροή βίντεο και ηλεκτρονικό εμπόριο, οι παίκτες του cloud core κυριαρχούσαν επειδή τα ζητήματα λανθάνοντος χρόνου δεν ήταν σημαντικά και οι οικονομίες κλίμακας υπαγόρευαν τη συγκέντρωση. Όταν πρόκειται για υπολογιστές αιχμής, οι πάροχοι συν-τοποθεσίας βρίσκονται ήδη σε καλή θέση, πολλές από τις οποίες διαθέτουν εκατοντάδες εγκαταστάσεις σε βασικές αγορές σε όλο τον κόσμο. Όχι μόνο μπορούν να φέρουν τους διακομιστές παιχνιδιών πιο κοντά στους παίκτες, αλλά μπορούν επίσης να παρέχουν στις εταιρείες τυχερών παιχνιδιών άμεση πρόσβαση σε υπηρεσίες ανταλλαγής ομότιμων και διασύνδεσης που προσφέρονται από τους πολυάριθμους παρόχους υπηρεσιών διαδικτύου και τους βασικούς παρόχους που βρίσκονται στις ίδιες εγκαταστάσεις. Η πρόσβαση σε premium peering και παγκόσμιες υπηρεσίες διασύνδεσης είναι ζωτικής σημασίας για την απόκτηση ελέγχου στο ping.

Η δρομολόγηση Διαδικτύου και IP παρέχει κίνηση με βάση την καλύτερη δυνατή προσπάθεια, πράγμα που σημαίνει ότι από προεπιλογή δεν εγγυώνται την παράδοση δεδομένων ή την ποιότητα της υπηρεσίας. Έχουν επίσης αρκετούς περιορισμούς που καθιστούν δύσκολη τη συνεχή λήψη χαμηλού ping. Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους καθυστερείται η καθυστέρηση, συμπεριλαμβανομένης της προσωρινής αποθήκευσης λόγω συμφόρησης και της προσωρινής αποθήκευσης που απελευθερώνει πακέτα όταν η συμφόρηση επιμένει. Το μικρό μέγεθος πακέτου παιχνιδιού – συνήθως 55 byte έναντι 1.500 για το τυπικό πακέτο Διαδικτύου – αντιπροσωπεύει έως και 27 φορές το κόστος επεξεργασίας πακέτων για δρομολογητές IP. Το μικρότερο μέγεθος πακέτου οδηγεί επίσης σε περισσότερα μειωμένα πακέτα, επειδή τα όρια buffer ορίζονται συνήθως χρησιμοποιώντας τον αριθμό των πακέτων και όχι το μέγεθος του πακέτου.

Άλλα ζητήματα καθυστέρησης ή καθυστέρησης προκύπτουν λόγω του τρόπου με τον οποίο τα δίκτυα IP υπολογίζουν τη δρομολόγηση πακέτων. Το BGP, το οποίο είναι το κύριο πρωτόκολλο δρομολόγησης που χρησιμοποιείται στο Διαδίκτυο, μπορεί να δημιουργήσει διαδρομές εκκίνησης μέσω του δικτύου, με περισσότερους λυκίσκους από ό, τι είναι απαραίτητο, και μπορεί ακόμη και να δημιουργήσει διαφορετικές διαδρομές για εξερχόμενη και εισερχόμενη κίνηση. Επίσης, όταν πρόκειται για peering ή μεταβίβαση επισκεψιμότητας σε άλλα δίκτυα, η BGP δεν λαμβάνει υπόψη τη χωρητικότητα σύνδεσης του δικτύου λήψης, τη χρήση σε πραγματικό χρόνο ή την απόδοση του δικτύου και ενδέχεται να μην επιλέγει τα ίδια σημεία ομότιμης κίνησης. μέσα και έξω. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε πολύ διαφορετικά αποτελέσματα απόδοσης και υψηλά ποσοστά ping, ειδικά για παίκτες που είναι συνδεδεμένοι σε διαφορετικά δίκτυα παρόχων υπηρεσιών.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να ξεπεραστούν τα μειονεκτήματα σε αυτά τα δίκτυα μέγιστης εμπλοκής. τα περισσότερα περιλαμβάνουν την αντιμετώπιση των ελλείψεων IP και BGP. Για παράδειγμα, υπάρχουν τρόποι για να σχεδιάσετε peering για να διασφαλίσετε την απόδοση παιχνιδιού από άκρο σε άκρο και να βελτιώσετε την εμπειρία του παιχνιδιού μετακινώντας την κυκλοφορία από κορεσμένους συνδέσμους peering σε ελαφρούς φορτωμένους συνδέσμους ή επιλέγοντας διαδρομές από άκρο σε άκρο με απόδοση αιτήσεων.

Το Peering Engineering απαιτεί μια οπτική γωνία των διαδρομών από τον κεντρικό διακομιστή προς τους παίκτες που το χρησιμοποιούν. Επομένως, χρειάζονται αναλυτικά στοιχεία δικτύου σε πραγματικό χρόνο για να διασφαλιστούν οι καλύτερες εμπειρίες παιχνιδιού. Με την κατανόηση των προτύπων κυκλοφορίας παιχνιδιών και του τρόπου με τον οποίο η κίνηση διασχίζει το Διαδίκτυο και τα δίκτυά τους, οι εταιρείες τυχερών παιχνιδιών μπορούν να βελτιστοποιήσουν τις ροές κυκλοφορίας από άκρο σε άκρο μεταξύ των διακομιστών παιχνιδιών τους, των δικτύων παράδοσης περιεχομένου ( CDN), το Διαδίκτυο και τους συνδρομητές παιχνιδιών.

Μερικές φορές, ωστόσο, πρέπει να δημιουργήσετε το δικό σας δίκτυο και να περιηγηθείτε στο Διαδίκτυο, όπως ακριβώς έκανε τα CDN πριν από μια γενιά για βίντεο. Οι εταιρείες τυχερών παιχνιδιών Cloud εφαρμόζουν όλο και περισσότερο τα δικά τους δίκτυα ραχοκοκαλιάς για να συνδέσουν τα κέντρα δεδομένων νέας τεχνολογίας cloud που φιλοξενούν τους διακομιστές παιχνιδιών τους. Αυτό επιτρέπει πολύ πιο λεπτομερή έλεγχο από άκρο σε άκρο, παρέχοντας την καλύτερη απόδοση των εφαρμογών παιχνιδιών. Το Διαδίκτυο σε αυτήν την περίπτωση χρησιμεύει μόνο ως πρόσβαση τελευταίου μιλίου για τους παίκτες.

Πάνω: Πώς δημιουργούν οι εταιρείες τυχερών παιχνιδιών τα δικά τους δίκτυα ραχοκοκαλιάς για να συνδέουν κέντρα δεδομένων νέφους και πυρήνα

Πιστωτική εικόνα: Nokia

Αυτός ο νέος ιδιωτικός ιστός διασύνδεσης μεταξύ κέντρων δεδομένων αποτελείται συνήθως από δρομολογητές οπτικών ινών και κορμούς. Για να διασφαλιστεί ότι αυτοί οι σύνδεσμοι είναι ντετερμινιστικοί – δηλαδή, λειτουργούν ακριβώς όπως ορίζεται – πρέπει να συντονιστούν τόσο τα IP όσο και τα οπτικά επίπεδα του δικτύου. Στη σύγχρονη δικτύωση που καθορίζεται από λογισμικό (SDN) αυτός είναι ο ρόλος του κεντρικού ελεγκτή λογισμικού. Οι αναλύσεις ενσωματώνονται στο σύστημα έτσι ώστε, σε αντίθεση με το BGP, να είναι γνωστή η απόδοση διαδρομής από άκρο σε άκρο, συμπεριλαμβανομένων των σημείων peering, και οι δρομολογητές και οι οπτικοί σύνδεσμοι ρυθμίζονται από τον ελεγκτή με βάση συγκεκριμένα κριτήρια απόδοσης και SLA.

Προσοχή στις επιθέσεις DDoS

Υπάρχει μια άλλη διάσταση του προβλήματος απόδοσης δικτύου και παιχνιδιού που σχετίζεται με την ασφάλεια. Ακριβώς όπως οι διαδικτυακοί παίκτες γνωρίζουν το ping, γνωρίζουν επίσης τις επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DoS). Οι χάκερ προσπαθούν συνεχώς να ξεκινούν επιθέσεις στον κυβερνοχώρο σε δημοφιλείς τίτλους παιχνιδιών για να σταματήσουν τα παιχνίδια και να στοχεύσουν λογαριασμούς παικτών με δόλιες αγορές και μικρο συναλλαγές στο παιχνίδι ή μερικές φορές απλώς να επιβραδύνουν μια στοχευμένη εταιρεία παιχνιδιών.

Το κατανεμημένο DoS (DDoS) είναι ακόμη πιο επιβλαβές, επειδή οι χάκερ χρησιμοποιούν botnets για να επιτεθούν ταυτόχρονα από πολλούς κεντρικούς υπολογιστές. Αυτό καθιστά δύσκολο για τις εταιρείες τυχερών παιχνιδιών να φιλτράρουν απλά ένα μόνο σημείο επίθεσης. Ευτυχώς, οι λύσεις ανάλυσης δικτύου από άκρο σε άκρο είναι πλέον σε θέση να παρακολουθούν αυτές τις πολυδιάστατες επιθέσεις και μπορούν να στοχεύουν συγκεκριμένους δρομολογητές άκρου για να φιλτράρουν απλά πακέτα που σχετίζονται με επιθέσεις από οπουδήποτε μέσα ή έξω από το δίκτυο, στο πραγματικός χρόνος.

Η πολυδιάστατη ανάλυση δικτύου και πληροφορίες, η ομότιμη μηχανική και η προστασία DDoS 360 μοιρών μπορούν να βοηθήσουν ριζικά στη βελτίωση της εμπειρίας για τους διαδικτυακούς και cloud παίκτες. Και με ένα ιδιωτικό δίκτυο πολλαπλών επιπέδων κορμού για να συνδέεται απρόσκοπτα κέντρα δεδομένων αιχμής και πυρήνα με επεκτάσιμο, αξιόπιστο και ασφαλές εύρος ζώνης και εξαιρετικά χαμηλό λανθάνοντα χρόνο, οι εταιρείες τυχερών παιχνιδιών μπορούν να υποστηρίζουν υπηρεσίες επεκτάσιμων τυχερών παιχνιδιών, να ικανοποιούν τις ανάγκες του απόδοση σε πραγματικό χρόνο και καθυστέρηση παιχνιδιού και προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες για εκατομμύρια παίκτες.

Ο Jeff Sugimoto ηγείται της παγκόσμιας στρατηγικής και των τεχνικών ομάδων πωλήσεων της επιχειρηματικής μονάδας webscale της Nokia και απολαμβάνει να συγχωνεύσει τα περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας δικτύωσης με μια βαθιά κατανόηση της τεχνολογίας αιχμής για να βοηθήσει τους πελάτες να αναπτύξουν επιχειρήσεις. επόμενο κύμα υπηρεσιών Διαδικτύου.


Δεν μπορείτε να κάνετε μόνοι σας ασφάλεια

Αναφορά ασφάλειας παιχνιδιών COVID-19: Μάθετε σχετικά με τις τελευταίες τάσεις επίθεσης στα παιχνίδια. Συνδεθείτε εδώ




[via]