Το Core Loop συγκεντρώνει 2,4 εκατομμύρια δολάρια για τη δημιουργία πολλαπλών πλατφορμών MMO με συνεταιριστικό παιχνίδι

Το Core Loop συγκεντρώνει 2,4 εκατομμύρια δολάρια για τη δημιουργία πολλαπλών πλατφορμών MMO με συνεταιριστικό παιχνίδι


Νέο στούντιο παιχνιδιών Βρόχος πυρήνα συγκέντρωσε 2,4 εκατομμύρια δολάρια για να αναπτύξει ένα νέο διαδικτυακό παιχνίδι πολλαπλών παικτών πολλαπλών πλατφορμών. Αυτά είναι πολλά χρήματα για μια εταιρεία με μόλις τέσσερα άτομα, αλλά η ομάδα διευθύνεται από βετεράνους όπως ο Vincenzo Alagna και Νταν Τσάο. Τα παιχνίδια τους έχουν αποφέρει δισεκατομμύρια έσοδα μέχρι σήμερα.

Η χρηματοδότηση είναι ένα άλλο παράδειγμα της τρέχουσας επενδυτικής εταιρείας τυχερών παιχνιδιών που έχει δει περισσότερα από 100 εταιρείες τυχερών παιχνιδιών λαμβάνουν χρηματοδότηση τους τελευταίους εννέα μήνες.

Η εταιρεία δημιουργεί ένα MMO όπου η κοινότητα προωθεί τον κόσμο μέσω της συνεργασίας των παικτών, ανέφεραν οι Alagna και Chao σε συνέντευξή τους στο GamesBeat. Η χρηματοδότηση προέρχεται από Galaxy Electronic, First Money, 1Up Ventures, Sisu Sport Ventures και Dune Ventures.

Η ιδρυτική ομάδα αποτελείται από βετεράνους από τους Funzio, Gree και MachineZone, όπου σχεδίασαν και επιβλέπουν παιχνίδια ρόλων και στρατηγικής πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η εταιρεία σχεδιάζει να λειτουργεί εξ αποστάσεως και η ομάδα βρίσκεται στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ιαπωνία και τη Νέα Ζηλανδία.

Η Alagna είπε ότι η επόμενη γενιά MMO θα διευθύνεται από τους ίδιους παίκτες που ασχολούνται περισσότερο με αυτούς. Αυτή η αλλαγή συμβαίνει καθώς οι επιρροείς και οι streamers δημιουργούν περιεχόμενο για άλλους παίκτες σε μια έκρηξη των παιχνιδιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η αλλαγή πρέπει να είναι στη δημιουργία περιεχομένου μέσω του παιχνιδιού και με άλλους παίκτες, είπε.

Πάνω: Ο Vincenzo Alagna είναι Διευθύνων Σύμβουλος του Main Loop.

Πιστωτική εικόνα: Main Loop

Στα MMO, για παράδειγμα, οι ηγέτες της συντεχνίας και οι κορυφαίοι παίκτες έχουν ήδη ηγετικό ρόλο στις εκδηλώσεις εντός του παιχνιδιού και συχνά συμμετέχουν και οδηγούν την κοινότητα. Έτσι, η αλλαγή του νου για την εταιρεία είναι να μετακινηθεί από το να είναι απλώς δημιουργός περιεχομένου σε δημιουργούς συστημάτων, επιτρέποντας στους παίκτες να καθοδηγήσουν την κοινότητα σε παιχνίδια που είναι υπέροχες κοινωνικές προσομοιώσεις, δήλωσε ο Chao.

Παραδοσιακά, οι σχεδιαστές και τα liveops αποφασίζουν την ισορροπία, τα προγράμματα εκδηλώσεων και ούτω καθεξής και οι παίκτες δεσμεύονται σε αυτό. Αλλά ο Chao και η Alagna θέλουν να είναι πιο δραστήριοι στη ζωή ενός παιχνιδιού σύμπαντος ή διακομιστή. Θα δώσουν στους παίκτες τη δύναμη να ξεκινήσουν εκδηλώσεις και να κάνουν ενεργές επιλογές για να οδηγήσουν την κατανάλωση περιεχομένου, το ρυθμό και τελικά τον ανταγωνισμό. Ελπίζουν ότι οι παίκτες μπορούν να συνεργαστούν με το AI για να ρυθμίσουν ορισμένες αποφάσεις και να κάνουν τον κόσμο ανταποκρινόμενο στις ανάγκες της κοινότητας. Στο παρελθόν, τα MMO σχεδιάστηκαν ως ένα μέγεθος για όλους.

Ο Τσάο είπε επίσης ότι θέλει να κάνει τη μικροδιαχείριση πολύ πιο εύκολη για να αυξήσει την εστίαση και το βάθος όταν πρόκειται για ευρύτερες στρατηγικές αποφάσεις και για συνεργασία με άλλους. Ο Τσάο είπε ότι εξακολουθεί να μιλά με φίλους που γνώρισε στο Entire world of Warcraft μέχρι σήμερα.

«Μία από τις πιο αξέχαστες εμπειρίες μου στο WoW ήταν όταν κυκλοφόρησαν ένα νέο μπουντρούμι που κλειδώθηκε», δήλωσε ο Τσάο. «Χρειάστηκαν χιλιάδες παίκτες σε έναν διακομιστή για να συνεργαστούν για τη συλλογή υλικού. Μετά από αυτό, αυτά τα μεγάλα αφεντικά άρχισαν να εμφανίζονται σε μεγάλες πόλεις και οι δύο πλευρές έπρεπε να έρθουν μαζί για να τις νικήσουν. Μετά από όλα αυτά, άνοιξε αυτό το μπουντρούμι με έντομα και αυτά τα σφάλματα εισέβαλαν στον υπόλοιπο κόσμο. Ένιωσα ότι αλλάξαμε πραγματικά τον κόσμο μαζί εκείνη την ημέρα. “

Ο Τσάο είπε ότι αν η ομάδα του μπορούσε να δημιουργήσει έναν κόσμο όπου οι παίκτες προχωρούν πάντα στον κόσμο μέσω αυτής της αλυσίδας γεγονότων, τότε θα δημιουργήσουν ισχυρές φιλίες. Για αυτό, η ομάδα θα δημιουργήσει έναν διευθυντή AI που θα είναι υπεύθυνος για την αλυσίδα αυτών των εκδηλώσεων για να διατηρήσει όλους τους τύπους παικτών ενεργούς.

Ένα ισχυρό γενεαλογικό

Πάνω: Ο Dan Chao είναι πρόεδρος του Core Loop.

Πιστωτική εικόνα: Main Loop

Η Alagna εργάζεται στη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών για πάνω από 20 χρόνια κυρίως σε τεχνικούς ρόλους σε κινητές συσκευές και κονσόλες. Ήταν διευθυντής μηχανικής στο Gree, όπου συνεργάστηκε με τον Chao στο Σαν Φρανσίσκο. Αργότερα, μετακόμισε στο MachineZone, όπου υπηρέτησε ως πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος τεχνολογίας και επέβλεψε franchise πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων όπως το Game of War: Hearth Age, Mobile Strike και το Final Fantasy XV: A New Empire.

Ο Chao έχει επίσης παίξει για περισσότερα από 20 χρόνια ως μηχανικός, σχεδιαστής παιχνιδιών και παραγωγός για υπολογιστές, κινητές συσκευές και συσκευές κονσόλας. Ήταν ο κύριος σχεδιαστής παιχνιδιών για το Funzio, το οποίο αργότερα εξαγοράστηκε από τον Gree για 210 εκατομμύρια δολάρια. Ο Τσάο ηγήθηκε του σχεδιασμού τίτλων πολλών εκατομμυρίων δολαρίων, όπως το Crime City, το Fashionable War και το War of Nations.

Η Alagna έφυγε από το Device Zone την άνοιξη του 2019 και ταξίδεψε για λίγο. Καθώς σκέφτηκε τι άλλο μπορούσε να κάνει, επέστρεψε στα παιχνίδια. Συνδέθηκε με τον Τσάο επειδή είχαν παρόμοιες εμπειρίες. Και η Alagna προσπάθησε να επιστρέψει σε μια μεγάλη οργάνωση ή να ξεκινήσει κάτι μικρό. Ένιωσε ότι η καινοτομία θα ήταν ευκολότερη στη μικρότερη εταιρεία και ένιωθε καλύτερα γι ‘αυτό καθώς είχε μάθει τόσο σκληρά στο Equipment Zone, το οποίο μεγάλωσε από μια μικρή εταιρεία σε μια μεγάλη με εκατοντάδες υπαλλήλους.

“Ξεκινήσαμε να μιλάμε για αυτό που θέλαμε να κάνουμε στη συνέχεια”, δήλωσε ο Τσάο. “Μας αρέσει ακόμα ο χώρος MMO γιατί εκεί είναι που οι άνθρωποι είναι πολύ κοινωνικοί και συνεργάζονται πολύ μαζί”.

Θέλουν τον κόσμο να είναι εύπλαστο, όπου οι παίκτες μπορούν να έχουν αντίκτυπο στο τι συμβαίνει. Δημιούργησαν την εταιρεία στην αρχή της πανδημίας. Ο Τσάο είπε ότι η ομάδα πιθανότατα θα αυξηθεί από τέσσερις σε ίσως 10 για να πάρει μια βασική ομάδα που θα κάνει το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς. Μεγάλο μέρος της τέχνης θα διανεμηθεί σε εξωτερικούς συνεργάτες.

Η ομάδα άρχισε να εργάζεται πάνω σε πρωτότυπα και στη συνέχεια δημιούργησε ένα demo. Στη συνέχεια άρχισαν να μιλούν με επενδυτές. Συγκέντρωσαν τα χρήματα και ίδρυσαν την εταιρεία τον Σεπτέμβριο. Ο Τσάου πίστευε ότι οι επενδυτές άρεσαν τη συζήτησή τους για τη δημιουργία ενός MMO δωρεάν παιχνιδιού με βάση την κοινότητα. Εργάζονται στη δική τους υποδομή backend, αλλά δεν μιλούν για το ίδιο το παιχνίδι ή τα εργαλεία που χρησιμοποιούν. Αυτό θα έρθει αργότερα.

“Θέλουμε να έχουμε κάτι πιο εύκολο για τους παίκτες να διασκεδάζουν και να απολαμβάνουν, είτε το ξοδεύουν είτε όχι”, δήλωσε ο Τσάο. «Δεν πρέπει να είναι τόσο επιθετικό όσο τα παιχνίδια για κινητά στο παρελθόν. Μιλήσαμε για αυτό με το Machine Zone, το Gree και το Funzio. Γνωρίζοντας τι ξέρουμε τώρα, αυτό που χτίζουμε δεν θα είναι κοντά σε τόσο επιθετικό όσον αφορά τη δημιουργία εσόδων. “


Οδηγοί δώρων παιχνιδιών

Όλα όσα προτείνουμε κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου




[via]