Το D20 Defeat – Pathfinder: Kingmaker Definitive Version λύνει το μεγαλύτερο πρόβλημα

Το D20 Beat - Pathfinder: Kingmaker Definitive Edition λύνει το μεγαλύτερο πρόβλημα


Ο μυστικιστής μου τοξότης τράβηξε το σχοινί του. Έσπασε με μαγικές ενέργειες, τόσο από το μαγεμένο όπλο του όσο και από το ξόρκι του Acid Arrow. Πυροβόλησε, και πρώτα το ξόρκι και μετά τα ηλεκτρικά βέλη χτύπησαν το τρολ. Χτύπησαν με βροντή και, μετά τον τρίτο πύραυλο, το τέρας φώναξε και έπεσε στραμμένο στο γκαζόν. Καθώς ο τοξότης μου πυροβόλησε, σχεδίασα την πορεία για τους μαχητές της πρώτης γραμμής μου να προχωρήσουν έναντι των άλλων τρολ, ενώ οι ιερείς μου τα γυαλίστηκαν και ο μάγος μου τα μαλάκωσε.

Τώρα μπορώ να τα κάνω όλα αυτά στο πρωτότυπο Pathfinder: Kingmaker. Αλλά μπορεί να είναι ένας πόνος στη διαχείριση. Αυτό το 2018 Personal computer RPG κυκλοφόρησε ως μέρος της αναβίωσης του παλιού σχολείου του στυλ που δημιουργήθηκε για πρώτη φορά από Πύλη του Μπαλντούρ και το Μηχανή απείρου αστέρια στα τέλη της δεκαετίας του 90 και στις αρχές της δεκαετίας του 2000, με παιχνίδι σε πραγματικό χρόνο / παύση (όπου παλεύετε σε πραγματικό χρόνο, αλλά μπορείτε να διακόψετε τη δράση για να λάβετε αποφάσεις, ξόρκια, στόχους εχθρών και ούτω καθεξής). Το Kingmaker προσφέρει πολλές αποστολές, μια λεπτομερή ιστορία, μια βάση με συναφείς αποστολές, μια εκπληκτική ποσότητα προσαρμογής χαρακτήρων και ούτω καθεξής. Αυτό είναι ό, τι θα περίμενε κανείς από ένα τέτοιο παιχνίδι.

Αλλά πού Το Larian Studios έκανε την εξαιρετική επιλογή για εναλλαγή μεταξύ μάχης σε πραγματικό χρόνο / παύσης και μάχης με στροφή με το Θεότητα: Primary Sin σειρά, παιχνίδια Owlcat (όπως Ψυχαγωγία Obsidian πρώτα με Πυλώνες της αιωνιότηταςκολλημένος με την παράδοση του Infinity Motor. Και αυτό έβλαψε τον Kingmaker, μπλοκάροντας τον αγώνα και περιορίζοντας τις τακτικές επιλογές που συνοδεύουν το σύστημα ταξικών του Pathfinder.

Το Definitive Version λύνει αυτό το πρόβλημα. Κυκλοφόρησε στις 18 Αυγούστου σε Computer, PlayStation 4 και Xbox One και χρειάστηκε περίπου 20 ώρες στις εκδόσεις Laptop και PS4. Και μετέτρεψε τον αγώνα από ένα εμπόδιο σε ένα από τα σημαντικότερα σημεία του RPG.

Ώρα να προγραμματίσετε

Τώρα μπορώ να αντιμετωπίσω μάχη σε πραγματικό χρόνο / παύση. Μπορεί επίσης να μου αρέσει. Αλλά θεωρώ ότι τείνει να σε αναγκάζει σε καταστάσεις που δεν βρίσκεις σε μάχες με βάση τη σειρά. Οι πολεμιστές της πρώτης γραμμής τείνουν να αγκαλιάζουν με τον εχθρό σε πραγματικό χρόνο / παύση. Οι εχθροί κάνουν ξόρκια, μερικές φορές ταυτόχρονα, με αποτέλεσμα η προσοχή σας να χωρίζεται ανάμεσα σε αυτό που κάνουν οι πολεμιστές σας, τι κάνουν οι σύντροφοί σας και αυτό που κάνουν οι ξόρκι σας.

Μπορεί να είναι χαοτικό, όπως σε ένα παιχνίδι στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο. Τώρα, μου αρέσουν και αυτά, αλλά αν μου δώσεις την επιλογή μεταξύ αντίδρασης σε μονάδες που έρχονται στο δρόμο μου, ενώ διαχειρίζομαι επίσης τους πόρους και τα στρατεύματά μου μεταξύ μιας υπόθεσης με στροφή, όπου μπορώ να αφιερώσω χρόνο για να σχεδιάσω κάθε κίνηση, θα το πάρω αυτό «τελευταία, κάθε φορά.

Σκέφτομαι μια από τις βασικές συναντήσεις στο Kingmaker: τη μάχη με τον Deer Lord.

Όταν αντιμετώπισα για πρώτη φορά αυτό το ζήτημα το 2018, το Deer Lord (ένα πρώιμο αφεντικό, με μια μπάντα ληστών στο beck και το simply call του) με έριξε. Καταλήγετε να πολεμάτε διαφορετικές ομάδες εχθρών: ο άρχοντας των ελαφιών και οι υπολοχαγοί του (που δεν είναι ατημέλητοι), μερικοί άλλοι ληστές πίσω σας, και ένας γκρινιάρης αρκούδα που απελευθερώνεται από τους δεσμούς του και εξαπολύει την οργή του για όλα όσα κινούνται.

Τώρα, ασχολείστε με τις μονάδες σας καθώς και περίπου 15 άλλους εχθρούς, μερικοί από τους οποίους έχουν το υψηλό έδαφος και σας χτυπούν με τα ισχυρά τόξα ή τα γραφικά ξόρκια. Μπορεί να είναι χαοτικό να το χειριστώ όλα αυτά, και την πρώτη φορά που μπήκα σε αυτήν τη μάχη, δεν το πήρα σωστά με πραγματικό χρόνο / παύση.

Δύο χρόνια αργότερα, βρήκα αυτή τη μάχη πολύ πιο εύκολη, αλλά εξακολουθεί να είναι μια πρόκληση. Δύο από την ομάδα μου κατάθλιψαν κατά τη διάρκεια αυτής της δέσμευσης. Αλλά βρήκα τον προγραμματισμό για το πώς να χωρίσω τις δυνάμεις μου, να χρησιμοποιήσω τις δεξιότητές μου, τα αντικείμενα και τα ξόρκια και να ελιχτώ το πεδίο της μάχης πιο εύκολο από ό, τι θυμήθηκα.

Η μεγαλύτερη αλλαγή που έχω δει στην προσέγγισή μου για την καταπολέμηση ήταν ο τρόπος που χρησιμοποιώ ειλητάρια και φίλτρα. Συνήθιζα να πίνω μόνο θεραπευτικά φίλτρα, να αγνοώ τους κυλίνδρους μου και να βασίζομαι στα ξόρκια μου για μαγεία. Τώρα, βρίσκω χρόνο να σχεδιάσω πώς θα εμπλακώ στους εχθρούς μου, πώς θα προετοιμαστώ και πώς θα αντιδράσω στις πράξεις τους.

Η μάχη με βάση τη στροφή δεν είναι για όλους. Αλλά αν είστε σαν εμένα και αρέσει η πιο τακτική προσέγγιση που λαμβάνετε από το Divinity: Initial Sin, θα εκτιμήσετε αυτήν την αλλαγή στο Pathfinder: Kingmaker.

Καμπάνιες στον καναπέ

Πάνω: Γεια, ποιος έβαλε μια Ύδρα στο θρόνο μου

Πιστωτική εικόνα: GamesBeat

Νωρίτερα φέτος, αποφάσισα ότι η πανδημία είναι μια καλή στιγμή για να διδάξω στα παιδιά μου Μπουντρούμια & Δράκοι. Παίζουμε την καμπάνια μας τα περισσότερα Σαββατοκύριακα και ξοδεύουν χρόνο διαβάζοντας το καταπληκτικό Νέος περιπετειώδης βιβλία, σχεδιάζοντας τους χαρακτήρες τους και παίζοντας με μινιατούρες των χαρακτήρων τους.

Αποδεικνύεται ότι το παιχνίδι Pathfinder: Kingmaker μαζί τους στο PlayStation 4 είναι ένα εξαιρετικό συμπλήρωμα σε αυτό (τελικά, οι κανόνες Pathfinder προέρχονται από παλαιότερη έκδοση του Δ & Α). Και ο Owlcat έκανε εξαιρετική δουλειά προσαρμόζοντας τα χειριστήρια του Pathfinder στον υπολογιστή. Αντιμετώπισα ορισμένα προβλήματα:

  • Παγώνει για λίγα δευτερόλεπτα όταν η οθόνη είναι γεμάτη χαρακτήρες και εφέ.
  • Μερικά σφάλματα, περισσότερο από ό, τι είχα με την έκδοση του υπολογιστή.
  • Τα σεμινάρια του ελεγκτή θα μπορούσαν να είναι σαφέστερα σχετικά με τον τρόπο αλλαγής των πεδίων στη γραμμή ελέγχου.

Τα μεγαλύτερα προβλήματα ήταν με τα γραφικά και τη μουσική. Στα σπήλαια του Sycamore, τέσσερα από τα έξι μέλη της ομάδας μου … πήγαν αόρατα μετά τη φόρτωση μιας αποθήκευσης από την προηγούμενη νύχτα. Υπήρχαν, αλλά δεν τα είδα. Αυτό μου συνέβη μετά την επανεκκίνηση του παιχνιδιού. Παραδόξως, η μετακίνηση σε άλλη περιοχή των σπηλαίων έλυσε το πρόβλημα. Και ο Kingmaker συνέχιζε να φορτώνει μουσική σε σκηνές και νέες περιοχές. Δεν με νοιάζει ότι είναι ήσυχο, αλλά τα παιδιά μου πίστευαν ότι ήταν παράξενο που οι μελωδίες στο παρασκήνιο … εξαφανίστηκαν.

Έτσι, ενώ παίζω το ξωτικό του Eldritch Archer στον υπολογιστή μου, εξερευνούμαι τον Stonelands με τον αλχημιστή gnome με τα αγόρια μου και διασκεδάζουμε. Και εκτός του Divinity: First Sin, Pathfinder: Kingmaker μπορεί να είναι ο καλύτερος τρόπος για να απολαύσετε ένα Δ & Α-όπως ένα RPG που δεν είναι μία από τις βελτιωμένες εκδόσεις του Beamdog με βάση τους πλέον αρχαϊκούς κανόνες της 2ης έκδοσης ή το Neverwinter. Ή μέχρι να ακούσουμε περισσότερα για αυτό Το επόμενο παιχνίδι Pathfinder του Owlcat: Wrath of the Righteous.

Σκόραρε

  • Το Crusader Kings III κυκλοφόρησε την Τρίτηκαι την επόμενη μέρα, οι άνθρωποι αντλούσαν mods για το φανταστικό μείγμα RPG και τη μεγάλη στρατηγική της Paradox Interactive. Την Πέμπτη, έλαβα μια δήλωση στα εισερχόμενά μου ότι a Βαμπίρ: Η μεταμφίεση υπάρχει ένα mod για το Crusader Kings. Του Αρχές του σκοταδιού, και η ιδέα να παίζεις τους Crusader Kings ως μια σειρά από βασιλικούς βδέλλους είναι απλώς ένας λόγος. Δεν το έχω παίξει ακόμα, αλλά αναρωτιέμαι πώς τον πήρατε: γεννάτε ή δαγκώνετε έναν δικαστή και τους φέρνετε στην γραμμή του αίματός σας
  • Το Star Renegades θα κυκλοφορήσει στις 8 Σεπτεμβρίου. Αυτό είναι ένα τακτικό RPG βασισμένο στη σειρά (σκεφτείτε το XCOM) με μια διαδικτυακά εκστρατεία που δημιουργείται. Το έπαιξα πριν από μερικούς μήνες για μια προεπισκόπηση, και μελέτησα το ρυθμό και την μάχη του (ουσιαστικά παλεύεις με κοστούμια mech).
  • Στο Gamescom στα τέλη του περασμένου μήνα, Η Tactical Adventures ανακοίνωσε ότι το Solistra: Crown of the Magister θα φτάσει στην Early Access αυτό το φθινόπωρο. Η Solistra χρησιμοποιεί την άδεια D&D της 5ης έκδοσης π.χ. το demo στο Steam δείχνει ότι είναι μια φανταστική προσαρμογή των κανόνων. Όπως και η Πύλη III του Baldur (η οποία θα είναι σε πρώιμη πρόσβαση στις 30 Σεπτεμβρίου), η μάχη της λαμβάνει υπόψη τον άξονα Ζ. Στο demo, οι αράχνες θα κατεβούν από τους τοίχους και μπορείτε να τους επιτεθείτε καθώς σέρνονται σε αυτές τις επιφάνειες. Μπορείτε επίσης να ανεβείτε δομές και να λάβετε ένα μπόνους για τις επιθέσεις σας, και καθώς εξερευνάτε, πρέπει να ανεβείτε τοίχους και άλλα χαρακτηριστικά μπουντρούμι. Ρίξτε μια ματιά – τα εργαλεία δημιουργίας χαρακτήρων είναι επίσης καθαρά.

Το D20 Beat είναι η στήλη του GamesBeat Editor Jason Wilson σε RPGs. Συνήθως γίνεται κάθε δύο εβδομάδες. Καλύπτει βιντεοπαιχνίδια, τα ψηφιακά συστατικά των παραδοσιακών επιτραπέζιων RPG και την άνοδο της ροής RPG. Στείλτε μου ένα μήνυμα εάν έχετε νέα, ιδέες ή αναμνήσεις σχετικά με τα RPG για κοινή χρήση … ή αν θέλετε απλώς να φέρετε ένα ψηφιακό D20 μαζί μου.



[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.