Το PUBG κυριαρχεί στο περιεχόμενο των επιρροών που χρηματοδοτούνται από τη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών τον Σεπτέμβριο


Είναι επίσημο: Το 2020 είναι το έτος του esports έχει γίνει πραγματικά mainstream, ευχαριστώ εν μέρει για πανδημία κορωνοϊού που έχει αναγκάσει ξαφνικά κλεισίματα, καθυστερήσεις και ακυρώσεις σε άλλους χώρους ψυχαγωγίας. Και με ένα αυξανόμενο κοινό, οι επωνυμίες στηρίζονται σε ενεργοποιήσεις με επιρροές τυχερών παιχνιδιών, αλλά ποιες είναι πραγματικά επιτυχημένες

Αυτή είναι η πρώτη δόση στην αποκλειστική μας σειρά που αξιοποιεί τη νέα αναφορά Share of Influence από την πλατφόρμα μάρκετινγκ Influencer CreatorIQ, η οποία αποκαλύπτει τις παγκόσμιες μάρκες τυχερών παιχνιδιών που τραβούν την προσοχή και κερδίζουν – ή χάνουν – επιρροή κάθε μήνα. Το CreatorIQ επεξεργάζεται δεκάδες εκατομμύρια δημιουργούς και δισεκατομμύρια αναρτήσεις για τη δημιουργία αναφορών SOI (Share of Affect), οι οποίες λαμβάνουν υπόψη τον όγκο της δραστηριότητας των δημιουργών, την πραγματικότητα του κοινού των δημιουργών και την απόδοση του περιεχομένου (προβολές, επισημάνσεις “μου αρέσει”, σχόλια, μετοχές) για κάθε ανταγωνιστική μάρκα. Αυτά τα τρία μέτρα καθιστούν το SOI μια ισχυρή αναπαράσταση της παρουσίας και του αντίκτυπου στο μάρκετινγκ που επηρεάζει τη μάρκα.

Σήμερα επισημαίνουμε τις μάρκες τυχερών παιχνιδιών που έλαβαν ένα αξιοσημείωτο SOI τον Σεπτέμβριο. Εκείνο το μήνα, η βιομηχανία δημιούργησε 100.000 αναρτήσεις από 22.000 δημιουργούς με 330 επωνυμίες που υποστηρίζουν περιεχόμενο.

Τα κυριότερα σημεία του Σεπτεμβρίου

  • 3,27% – μέσο ποσοστό αφοσίωσης στο Instagram για περιεχόμενο που υποστηρίζεται στην κατηγορία παιχνιδιών τον Σεπτέμβριο
  • 352.000 – εκτιμώμενη κάλυψη μετά τα μέσα
  • PUBG Company ήταν η μάρκα αρ. 1 ανά μερίδιο επιρροής (SOI) στο 13,75%, με εκτιμώμενη αξία μέσων 24,5 εκατομμυρίων δολαρίων από τις καμπάνιες που επηρεάζει.
  • Λεγεώνα των Θρύλων είχε το υποστηριζόμενη δημοσίευση στη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών
    • Του αρέσει 273.900
    • 5.000 σχόλια
    • Εκτιμώμενη κάλυψη 2,2 εκατομμυρίων

Πώς συσσωρεύονται οι μάρκες

Η PUBG Company δεν ήταν μόνο η # 1 για το SOI τον Σεπτέμβριο (13,75%), αλλά πέτυχε το υψηλότερο ποσοστό αφοσίωσης του μήνα μεταξύ των πέντε κορυφαίων επωνυμιών (1,80%) και κυριάρχησε στην εκτιμώμενη αξία μέσων (24,5 εκατομμύρια δολάρια). Και παρόλο που το PlayStation ήταν το νούμερο 2 για το SOI τον Σεπτέμβριο, το ποσοστό αφοσίωσης ,45% ήταν το χαμηλότερο από τις πέντε κορυφαίες μάρκες.

Και ενώ δεν έχουν κατακτήσει τα κορυφαία 15 στο chart, τρεις άλλες αξιοσημείωτες μάρκες από τον Σεπτέμβριο ήταν τα Crystal Dynamics, Sega και Battlestate Video games, τα οποία έχουν δει αυξήσεις SOI κατά 80% ή περισσότερο.

Νάνο Οι επιρροείς είχαν το καλύτερο μέσο ποσοστό αφοσίωσης

Το μέγεθος του επηρεαστή μπορεί να διαδραματίσει βασικό ρόλο στα μέσα ποσοστά αφοσίωσης. Παρόλο που μπορεί να φαίνεται αντίθετο, οι δημιουργοί με μικρότερο κοινό συχνά έχουν καλύτερο ποσοστό αφοσίωσης από τις μεγαλύτερες διασημότητες, εν μέρει επειδή οι οπαδοί τους τείνουν να είναι παθιασμένοι και λιγότερο ευρέως διανεμημένοι σε όλες τις θέσεις.

Συγκεκριμένα, ενώ η βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών σημείωσε το υψηλότερο μέσο ποσοστό συμμετοχής τον Σεπτέμβριο του 9% από τους νανοεπιρροή (1.000-10.000), οι μεγαλοεπιδράκτες (1 εκατομμύριο ή περισσότεροι ακόλουθοι) είχαν το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό. υψηλό στο 5,24%. Αυτό υποδηλώνει ότι ακόμη και οι μεγαλύτερες διασημότητες του παιχνιδιού μπορούν να τραβήξουν με συνέπεια την προσοχή του κοινού τους, διατηρώντας τους θαυμαστές αφοσιωμένους και αφοσιωμένους. Οι μικροεπηρεαστές (10.000-100.000 οπαδοί) κατατάχθηκαν τρίτοι με μέσο όρο 3,21%, ακολουθούμενοι από μεσαίου μεγέθους επιρροείς (100.000-1 εκατομμύρια ακόλουθοι) με 1,72%.

Μεθοδολογία: Το Share of Impact λαμβάνει υπόψη τον όγκο της δραστηριότητας των δημιουργών, την πραγματικότητα του κοινού των δημιουργών και την απόδοση του περιεχομένου (προβολές, επισημάνσεις “μου αρέσει”, σχόλια, κοινές χρήσεις) για κάθε ανταγωνιστική μάρκα. Αυτά τα τρία μέτρα καθιστούν το SOI μια ισχυρή αναπαράσταση της παρουσίας και του αντίκτυπου στο μάρκετινγκ που επηρεάζει τη μάρκα. Το SOI χρησιμοποιεί δεδομένα από την βασική πλατφόρμα CreatorIQ, η οποία επεξεργάζεται δεκάδες εκατομμύρια δημιουργούς και δισεκατομμύρια δημοσιεύσεις. Περιλαμβάνεται κάθε επαληθευμένος δημιουργός Instagram και κάθε δημιουργός με περισσότερους από 50.000 ακόλουθους, μαζί με εκατομμύρια μικρότερους δημιουργούς σε πολλές κοινωνικές πλατφόρμες.


Δεν μπορείτε να κάνετε μόνοι σας ασφάλεια

Αναφορά ασφάλειας παιχνιδιών COVID-19: Μάθετε σχετικά με τις τελευταίες τάσεις επίθεσης στα παιχνίδια. Συνδεθείτε εδώ






[via]