Το PUBG συνεχίζει να κερδίζει τον βασιλικό αγώνα των επιρροών

Το PUBG συνεχίζει να κερδίζει τον βασιλικό αγώνα των επιρροών


Καθώς τα eSports κερδίζουν δυναμική και συνεχίζουν να αυξάνουν το μέγεθος του κοινού, οι επωνυμίες στηρίζονται σε ενεργοποιήσεις με επιρροές παιχνιδιών. Αλλά ποια έχουν τη μεγαλύτερη επιτυχία όσον αφορά τη δημιουργία αφοσίωσης και επιρροής από περιεχόμενο που υποστηρίζεται

Αυτό το άρθρο είναι μέρος της σειράς μας που αξιοποιεί την αναφορά “Μερίδιο επιρροής” από την πλατφόρμα μάρκετινγκ Influencer CreatorIQ, η οποία αποκαλύπτει τις παγκόσμιες μάρκες τυχερών παιχνιδιών που τραβούν την προσοχή και κερδίζουν ή χάνουν επιρροή κάθε μήνα. Το CreatorIQ επεξεργάζεται δεκάδες εκατομμύρια δημιουργούς και δισεκατομμύρια αναρτήσεις για τη δημιουργία αναφορών SOI (Share of Affect), οι οποίες λαμβάνουν υπόψη τον όγκο της δραστηριότητας των δημιουργών, την πραγματικότητα του κοινού του δημιουργού και την απόδοση του περιεχομένου (προβολές, επισημάνσεις “μου αρέσει”, σχόλια, μετοχές) για κάθε ανταγωνιστική μάρκα. Αυτά τα τρία μέτρα καθιστούν το SOI μια ισχυρή αναπαράσταση της παρουσίας και του αντίκτυπου της μάρκας που επηρεάζει την επωνυμία.

Σήμερα επισημαίνουμε τις μάρκες τυχερών παιχνιδιών που έλαβαν μια αξιοσημείωτη SOI τον Οκτώβριο. Εκείνο το μήνα, η βιομηχανία δημιούργησε 116.000 αναρτήσεις από 23.000 δημιουργούς με 348 μάρκες που υποστηρίζουν περιεχόμενο.

Κλειδί Τα κυριότερα σημεία του Οκτωβρίου

  • 2,23%: Μέσο ποσοστό αφοσίωσης στο Instagram για περιεχόμενο που υποστηρίζεται στην κατηγορία παιχνιδιών τον Οκτώβριο
  • 206.000: εκτιμώμενη κάλυψη μετά τα μέσα ενημέρωσης
  • PUBG Company ήταν η μάρκα αρ. 1 ανά μερίδιο επιρροής (SOI) στο 10,53%, με εκτιμώμενη αξία μέσων 20 εκατομμυρίων $ από τις καμπάνιες που επηρεάζει.
  • Πολεμιστές του Golden Condition είχε το πιο αφοσιωμένοι με χορηγούς δημοσίευση στη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών
    • 399.4000 Μου αρέσει
    • 2.000 σχόλια
    • Εκτιμώμενη κάλυψη 2,2 εκατομμυρίων

Πάνω: Οι Warriors βγήκαν για να παίξουν στα κοινωνικά μέσα!

Πιστωτική εικόνα: IQ δημιουργού

Πώς συσσωρεύονται οι μάρκες

Για δεύτερο συνεχή μήνα, η PUBG Corporation ηγήθηκε της SOI, αλλά το μερίδιο της 10,53% τον Οκτώβριο ήταν ελαφρώς μικρότερη από 13,75% τον Σεπτέμβριο. Ενώ το PUBG είχε το υψηλότερο ποσοστό αφοσίωσης για το μήνα μεταξύ των πέντε κορυφαίων επωνυμιών (1,49%), ήταν το δεύτερο με εκτιμώμενη αξία μέσων (20 εκατομμύρια δολάρια έναντι των 20,2 εκατομμυρίων δολαρίων του Twitch). Και παρόλο που το PlayStation ήταν το νούμερο 2 για το SOI τον Οκτώβριο, το ποσοστό αφοσίωσης ,52% ήταν το χαμηλότερο από τις πέντε κορυφαίες μάρκες.

Ενώ δεν κατέκτησαν τις κορυφαίες 15, τρεις άλλες μεγάλες μάρκες τον Οκτώβριο ήταν τα Google Stadia, Playground Games και Gearbox Program, τα οποία κατέγραψαν 84% περισσότερες αυξήσεις SOI.

Για άλλη μια φορά, οι νανο επηρεαστές παρείχαν τα υψηλότερα ποσοστά αφοσίωσης

Το μέγεθος του επηρεαστή μπορεί να διαδραματίσει βασικό ρόλο στα μέσα ποσοστά αφοσίωσης. Παρόλο που μπορεί να φαίνεται αντίθετο, οι δημιουργοί με μικρότερο κοινό συχνά έχουν καλύτερο ποσοστό αφοσίωσης από τους μεγάλους διασημότητες, εν μέρει επειδή οι οπαδοί τους τείνουν να είναι παθιασμένοι και λιγότερο διαδεδομένοι σε εξειδικευμένες θέσεις.

Για δεύτερο συνεχόμενο μήνα, οι νανο επηρεαστές (1.000-10.000 ακόλουθοι) είχαν το υψηλότερο μέσο ποσοστό αφοσίωσης, 5,14%, σημαντικά χαμηλότερο από το 9% τον Σεπτέμβριο. Και, σε αντίθεση με τον Σεπτέμβριο, όταν οι μέγα επηρεαστές (πάνω από 1 εκατομμύριο ακόλουθοι) ήταν το νούμερο 2 για συμμετοχή, τον Οκτώβριο έπεσαν στην τελευταία θέση (1,15%). Οι μικροεπιρροές (10.000-100.000 ακόλουθοι) ήρθαν στη δεύτερη θέση με μέσο όρο συμμετοχής 4,14%, ακολουθούμενοι από μακρο-επιρροείς (100.000-1 εκατομμύρια ακόλουθοι) με 2,88%.

Μεθοδολογία: Το Share of Influence λαμβάνει υπόψη τον όγκο της δραστηριότητας των δημιουργών, την πραγματικότητα του κοινού των δημιουργών και την απόδοση του περιεχομένου (προβολές, επισημάνσεις “μου αρέσει”, σχόλια, κοινές χρήσεις) για κάθε ανταγωνιστική μάρκα. Αυτά τα τρία μέτρα καθιστούν το SOI μια ισχυρή αναπαράσταση της παρουσίας και του αντίκτυπου της μάρκας που επηρεάζει την επωνυμία. Το SOI χρησιμοποιεί δεδομένα από την βασική πλατφόρμα CreatorIQ, η οποία επεξεργάζεται δεκάδες εκατομμύρια δημιουργούς και δισεκατομμύρια δημοσιεύσεις. Περιλαμβάνεται κάθε επαληθευμένος δημιουργός Instagram και κάθε δημιουργός με περισσότερους από 50.000 ακόλουθους, μαζί με εκατομμύρια μικρότερους δημιουργούς σε πολλές κοινωνικές πλατφόρμες.





[via]