Το RetroBeat: Αφήστε μόνο το Tremendous Mario Sunshine, goomba

Το RetroBeat: Αφήστε μόνο το Super Mario Sunshine, goomba


Νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, η Nintendo ανακοίνωσε τελικά Tremendous Mario 3D All-Stars για το Swap, μια συλλογή με τα Super Mario 64, Super Mario Sunshine και Super Mario Galaxy. Ωστόσο, ενώ το 64 και το Galaxy είναι συχνά αντικείμενο παγκόσμιου επαίνου, το Sunshine μπορεί να είναι λίγο πιο διχαστικό.

Έτσι είμαι εδώ για να το υπερασπιστώ.

Γιατί πρέπει να υπερασπιστεί το Tremendous Mario Sunshine Όταν κοιτάζετε τους αριθμούς, θα νομίζετε ότι αυτό δεν ισχύει. Πάνω από αυτό Μετακριτικός, έχει μέσο όρο 92 αξιολογήσεων. Η μέση βαθμολογία χρήστη, η οποία είναι συχνά πολύ πιο δύσκολη, ανέρχεται στο 8,6. Είναι ακόμα χαμηλότερο και στις δύο πλευρές από σχεδόν όλα τα άλλα παιχνίδια Mario 3D, αλλά αυτά είναι δυνατοί αριθμοί. Είναι επίσης μια επιτυχία πωλήσεων, τουλάχιστον για ένα σύστημα που έχει πουλήσει λίγες κονσόλες όπως το Παιχνίδι Dice Ολοκληρώθηκε. Το Tremendous Mario Sunshine, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του το 2002, έχει πουλήσει πάνω από 6,28 εκατομμύρια αντίτυπα. Αυτό τον βάζει μόνο πίσω από τους Tremendous Smash Bros. Melee και Mario Kart: Double Dash όταν πρόκειται για παιχνίδια GameCube με τις καλύτερες πωλήσεις.

Η Nintendo πούλησε περίπου 21,74 εκατομμύρια GameCubes, έτσι περισσότεροι από 1 στους 4 ιδιοκτήτες του GameCube αγόρασαν το Sunshine. Τότε ενώ Σούπερ Μάριο Οδύσσεια πουλήθηκε πολύ καλύτερα στα 18,06 εκατομμύρια αντίτυπα, το ίδιο το Swap είναι μια πολύ πιο επιτυχημένη κονσόλα από ό, τι ήταν ποτέ το GameCube. Η Nintendo έχει μεταφέρει πάνω από 61,44 εκατομμύρια συστήματα Switch μέχρι στιγμής. Είναι μια πολύ παρόμοια σχέση με αυτό που μοιράζονται οι Tremendous Mario Sunshine και GameCube. Η έκθεση της Odyssey είναι καλύτερη, αλλά όχι τόσο τρελή.

Επομένως, δεν είναι σαν κριτικοί ή ιδιοκτήτες του GameCube που απέρριψαν το Tremendous Mario Sunshine. Αλλά αν λάβετε μέρος σε ένα σωστό παιχνίδι κοινωνικών μέσων, θα δείτε γρήγορα ότι το Super Mario Sunshine έχει πολλούς επικριτές.

https://www.youtube.com/enjoy?v=s_UcjEq2Dgk

Περπατώντας στον ήλιο

Και προτού υποστηρίξω την υπεράσπισή μου, θέλω να πω ότι πολλές καταγγελίες είναι έγκυρες. Το Sunshine δεν είναι το πρωτοποριακό αριστούργημα του Mario 64. Επιπλέον, δεν είναι η ανεμοστρόβιλος της δημιουργικότητας στα παιχνίδια Galaxy. Κοίτα, δεν πρόκειται να πω ότι είναι καλύτερο από αυτά τα παιχνίδια. Ωστόσο, λατρεύω το Tremendous Mario Sunshine.

Σε μεγάλο βαθμό αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι βασικές αρχές όλων των παιχνιδιών 3D Mario είναι τόσο καλές. Ακόμα και όλα αυτά τα χρόνια μετά την κυκλοφορία του Super Mario 64 το 1996, κανένας τρισδιάστατος πλατφόρμας δεν κατάφερε να αισθανθεί τόσο καλός ή ακριβής έλεγχος όπως αυτά τα παιχνίδια. Ο Μάριο είναι ένας ισχυρός ακροβατικός. Η απλή κίνηση είναι ευχαρίστηση, αλλά τα παιχνίδια είναι στα καλύτερά τους όταν μαθαίνετε και συνδυάζετε δεξιότητες πλατφόρμας όπως το άλμα σε τοίχο.

Το κίνημα είναι το καλύτερο μέρος οποιουδήποτε παιχνιδιού 3D Mario και η Sunshine έχει προσφέρει στον Mario νέα και διασκεδαστικά εργαλεία. Τα περισσότερα από αυτά βασίζονται σε FLUDD, σακίδιο νερού του Mario που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως όπλο, hover-pack και άλλα. Το Hovering είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό. Παρόμοιο με κάτι όπως το άλμα του Yoshi, σας βοηθά να έχετε επιπλέον έλεγχο, ύψος ή απόσταση, καθιστώντας δυνατή τη διόρθωση λαθών ή ακόμη και την πρόσβαση σε περιοχές που κανονικά δεν θα ήταν προσβάσιμες. Αλλά επειδή πρέπει να διατηρήσετε το FLUDD γεμάτο νερό, το οποίο μπορείτε να κάνετε γεμίζοντας το από οποιαδήποτε πηγή νερού, δεν είναι μια συνολική ουσία. Αντ ‘αυτού, πρέπει να είστε προσεκτικοί σχετικά με τη διαχείριση του αποθέματος ρευστού.

Το FLUDD είναι υπέροχο και βοηθάει το Sunshine να νιώθει ξεχωριστό σε σύγκριση με όλους τους άλλους τίτλους του Mario. Αλλά αυτός δεν είναι ο μόνος λόγος που λατρεύω το Sunshine. Λατρεύω επίσης το τροπικό του θέμα.

Τα περισσότερα παιχνίδια Mario δεν επιπλέουν σε καμία αισθητική. Αντίθετα, κάθε επίπεδο θα κάνει τη δουλειά του, επαναχρησιμοποιώντας συχνά τις προβλεπόμενες τροπικές περιοχές (επίπεδο ερήμου, επίπεδο πάγου, επίπεδο δάσους κ.λπ.). Ο ήλιος, ωστόσο, χορεύει γύρω από αυτό το τροπικό νησί. Είναι υπέροχο. Απλώς η σκέψη του παιχνιδιού με κάνει να νιώθω ότι είμαι σε διακοπές.

Και τα επίπεδα δεν μαζεύονται όλα, γιατί κάθε στάδιο έχει διαφορετικό παιχνίδι σε αυτό το θέμα. Ένα επίπεδο επικεντρώνεται σε ένα ναυπηγείο. Ένα άλλο επικεντρώνεται γύρω από ένα ξενοδοχείο (το οποίο μπορεί να είναι στοιχειωμένο). Μου αρέσει να βλέπω τη Nintendo να εξερευνά μια ιδέα σαν αυτή. Είναι σίγουρα καλύτερο από το τρέξιμο σε άλλο επίπεδο με θέμα το χιόνι.

https://www.youtube.com/look at?v=9e11_HgnBUg

Στις σκιές

Δεν θέλω να απορρίψω τα παράπονα των ανθρώπων με τη Sunshine. Έχω και άλλους δικούς μου. Τα αφεντικά δεν είναι τόσο ενδιαφέροντα και συνεχίζετε να παίζετε τα ίδια ξανά και ξανά. Έχει επίσης μια από τις λιγότερο αξέχαστες τελικές μάχες της Bowser στη σειρά. Και οι σκηνές με φωνή, αν και ένα αξιόλογο πείραμα, έχουν γεράσει και νιώθουν άβολα τώρα.

Ωστόσο, πάντα έχω πολύ διασκέδαση όταν παίζω το Super Mario Sunshine. Οι τροπικοί ρυθμοί και τα φωτεινά χρώματα γεμίζουν την καρδιά μου με ευτυχία. Εάν υποφέρει, συγκρίνεται μόνο με μερικά από τα άλλα παιχνίδια 3D Mario. Τίτλοι όπως το Super Mario 64, το Super Mario Galaxy 1 και 2 και το Super Mario Odyssey δεν είναι απλά υπέροχοι. Είναι μερικά από τα καλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών.

Θα σου πω όμως. Ίσως δεν θα βάλω το φως του ήλιου σε αυτά τα πετράδια. Αλλά θα το έπαιρνα σχεδόν σε οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα 3D.

Το RetroBeat είναι μια εβδομαδιαία στήλη που ανατρέχει στο παρελθόν του παιχνιδιού, βουτώντας σε κλασικούς, νέους ρετρό τίτλους ή κοιτάζοντας πόσο παλιά αγαπημένα – και τις τεχνικές σχεδιασμού τους – εμπνέουν τη σημερινή αγορά και τις εμπειρίες. Αν έχετε ρετρό θεματικά έργα ή κουταλιές που θέλετε να μου στείλετε, επικοινωνήστε μαζί μου.



[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.