Το Rocket League αποκτά λειτουργία 120Hz στο Xbox Series X / S, αλλά όχι στο PlayStation 5

Το Rocket League αποκτά λειτουργία 120Hz στο Xbox Series X / S, αλλά όχι στο PlayStation 5


Rocket League λαμβάνει μια ενημέρωση επόμενης γενιάς που θα της επιτρέψει να τρέχει στα 120 καρέ ανά δευτερόλεπτο Xbox Series X και S. Προγραμματιστής Psyonix δημοσίευσε ένα website σήμερα περιγράφει λεπτομερώς τις αλλαγές. Αυτές περιλαμβάνουν μια νέα επιλογή “ποιότητας βίντεο” στις ρυθμίσεις παιχνιδιού αυτόματου ποδοσφαίρου που θα φτάσουν αργότερα φέτος

Στις σειρές Xbox X και S, μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ τρόπων ποιότητας ή απόδοσης. Στη σειρά X, η ποιότητα σας προσφέρει 4K στα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο με HDR. Η απόδοση, εν τω μεταξύ, παρέχει 1512p στα 120 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Η σειρά S έχει ποιότητα 1080p60 και 756p120 στις ρυθμίσεις απόδοσης.

Για το PlayStation 5Η εφαρμογή της συμβατότητας της Sony καθυστερεί το παιχνίδι. Η Psyonix ισχυρίζεται ότι το Rocket League θα τρέχει στην ίδια πλακέτα 2160p60HDR με την έκδοση PS4 Pro. Το στούντιο πιθανότατα θα ήθελε να προσθέσει υποστήριξη για 120 καρέ ανά δευτερόλεπτο στο PS5, αλλά σε αντίθεση με το Xbox, αυτό θα απαιτούσε αναβάθμιση σε εγγενή έκδοση επόμενης γενιάς. Το PS5 δεν μπορεί να τρέξει συμβατά παιχνίδια με 120 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Αρχικά έγραψε για αυτό εδώ και πώς αυτό θα μπορούσε να αποδειχθεί ένα ζήτημα για παιχνίδια ζωντανής υπηρεσίας στο PlayStation 5.

Προς το παρόν, αυτό είναι πιθανώς μόνο ένα πρόβλημα αν είστε κάποιος που τρέχει παιχνίδια σε τηλεόραση με δυνατότητα 120Hz. Ενώ υπάρχουν, είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιείτε ένα σετ 4K που υπερβαίνει τα 60Hz σε αυτήν την ανάλυση. Μέχρι τη στιγμή που οι περισσότεροι άνθρωποι ενημερώνονται, είναι πιθανό οι προγραμματιστές να ενημερώσουν τα παιχνίδια τους για να τρέχουν εγγενώς τόσο στο Sony όσο και στο νέο υλικό της Microsoft.


Δεν μπορείτε να κάνετε μόνοι σας ασφάλεια

Αναφορά ασφάλειας παιχνιδιών COVID-19: Μάθετε σχετικά με τις τελευταίες τάσεις επίθεσης στα παιχνίδια. Συνδεθείτε εδώ




[via]