Το Route of Exile βλέπει αύξηση 17% στις ώρες των παικτών το 2020


Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη για τον Chris Wilson Διαδρομή εξορίας παίκτες συρρέουν στο διαδικτυακό παιχνίδι ρόλων κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Το Grinding Equipment Video games συνεχίζει να θέτει ρεκόρ ωρών παίκτη με την επέκταση Η επέκταση Ηχώ του Άτλαντα φέρνει περισσότερα από οποιοδήποτε άλλο στο παρελθόν.

Ο γενικός διευθυντής της Grinding Equipment παρέδωσε αυτά τα ψήγματα και άλλα την Τρίτη, παρουσιάζοντας το Path of Exile 2 και την επερχόμενη επέκταση Ultimatum, η οποία ξεκινά στις 16 Απριλίου. Το Route of Exile είναι ένα δημοφιλές διαδικτυακό παιχνίδι, με 35 επεκτάσεις ή ενημερώσεις και εκατομμύρια παίκτες σε όλο τον κόσμο.

Το Path of Exile σημείωσε αύξηση 17% στις ώρες των παικτών το 2020, με τους Echoes of the Atlas. Ο Γουίλσον είπε ότι οι παίκτες προτιμούσαν την έμφαση της επέκτασης στους βασικούς μηχανικούς του Path, ότι η παραδοσιακή ρουτίνα σκοτώνοντας τέρατα και καλύτερη λεηλασία, πέρα ​​από πειράματα όπως η κηπουρική ή η συλλογή τέρατων που μοιάζουν με Pokémon.

«Θα μπορούσε να ισχύει. Ναι, προσπαθήσαμε να το συνδυάζουμε κατά καιρούς. Είχαμε το πρωτάθλημα παραληρημάτων πριν από ένα χρόνο, το οποίο ήταν ένα από τα επικεντρωμένα στον αγώνα. Και υποψιάζομαι ότι οι μεγάλες επεκτάσεις εικόνας είναι μεγάλες για ποικιλία και προσελκύουν έναν διαφορετικό τύπο παίκτη », δήλωσε ο Wilson σε μια συνέντευξη στο GamesBeat στο Discord. [No relation to the writer — Ed.] «Πρώτον, πρέπει να το διασφαλίσουμε αυτό [expansions] έχουν πολύ δυνατούς αγώνες βάσης και ανταμοιβή για να απολαμβάνουν όλοι οι παίκτες. “

Συνθήκες COVID

Καθώς η Νέα Ζηλανδία έχει σφραγίσει τα σύνορά της και οι πολίτες και η κυβέρνησή της έχουν λάβει υπόψη τα πρωτόκολλα COVID-19, ο ιός είναι σχεδόν ανύπαρκτος εκεί. Έτσι, ο Wilson είπε ότι το προσωπικό του Grinding Gear ήταν σε θέση να εργαστεί τόσο στο Route of Exile όσο και στην παρακολούθηση του στο γραφείο.

«Βασικά επιστρέψαμε στο γραφείο για το 80% των τελευταίων 12 μηνών, οπότε στις περιόδους που η κυβέρνηση συνιστά στους ανθρώπους να εργάζονται από το σπίτι, εργαζόμαστε από το σπίτι. Και κατά τις άλλες εποχές, ερχόμαστε στο γραφείο, εκτός εάν υπάρχουν ελαφρυντικές περιστάσεις, όπως άνθρωποι που ζουν με πολύ ευάλωτα μέλη της οικογένειας και ούτω καθεξής, “είπε ο Wilson.” Αλλά η χώρα κάθεται εκεί με μηδενικό ποσοστό. ” αρκετά ασφαλές για να εισέλθουν, επειδή δεν είναι εκεί [lingering] περιπτώσεις πανώλης που δεν έχουν ανακαλυφθεί, από όσο γνωρίζουμε. “

Το Grinding Equipment δεν είχε τα ίδια προβλήματα με τα άλλα στούντιο με καθυστερήσεις που έρχονται με την εργασία από το σπίτι.

«Θα ήταν ένας εφιάλτης αν όλη η ομάδα δούλευε από το σπίτι. Το παιχνίδι μας έχει εξελιχθεί ώστε να περιλαμβάνει ανάπτυξη που λαμβάνει χώρα στο ίδιο δωμάτιο. Υπάρχουν προγραμματιστές που συσσωρεύονται στους υπολογιστές του άλλου, επισημαίνοντας πράγματα και υποστηρίζοντας … και παίρνουν τις πληροφορίες τους με αυτόν τον τρόπο. Δεν είμαστε μια πολύ τεκμηριωμένη εταιρεία. Δεν κάθουμε εκεί κάνοντας ένα έγγραφο προδιαγραφών για κάτι. το συζητάμε αυτοπροσώπως και πηγαίνουν να το φτιάξουν. “

Πάνω: Κάποιος περνάει άσχημα.

Πιστωτική εικόνα: Grinding Equipment Video games

Η Grinding Gear βρέθηκε να αντιμετωπίζει ένα διαφορετικό πρόβλημα που σχετίζεται με το COVID: πρόσληψη. Η Νέα Ζηλανδία, παρά τη μάζα της γης που ανταγωνίζεται την Καλιφόρνια, δεν έχει πολλούς ανθρώπους (5,1 εκατομμύρια τον Απρίλιο, καθιστώντας την 121η πιο πυκνοκατοικημένη χώρα στη Γη). Επομένως, δεν έχει πολλούς προγραμματιστές παιχνιδιών. Ούτε καν η Νέα Ζηλανδία δεν επέτρεψε στην είσοδο νέων ανθρώπων στη χώρα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, επομένως δεν μπορείτε να προσλάβετε εργαζόμενους. Ο Wilson είπε ότι μόλις πήρε το προβάδισμα για να φέρει ανθρώπους από την Αυστραλία (η οποία έχει μια αναπτυσσόμενη σκηνή ανάπτυξης παιχνιδιών), αλλά αυτό είναι.

Πόσες προσλήψεις έχει κάνει η Grinding Equipment

«Προσλάβαμε ένα άτομο, που είναι Νέας Ζηλανδίας και επέστρεψε στη Νέα Ζηλανδία λόγω της πανδημίας, η οποία ήταν χρήσιμη», δήλωσε ο Wilson.

Ορισμένοι εκδότες και στούντιο έχουν δημιουργήσει τοπικά οικοσυστήματα για να εκπαιδεύσουν νέους προγραμματιστές παιχνιδιών όλα αυτά τα χρόνια. Η Ubisoft συγκεκριμένα έχει μια φήμη για αυτό, συνεργάζεται με τοπικά πανεπιστήμια και κολέγια κατά το άνοιγμα νέων στούντιο. Το Grinding Gear το έχει δοκιμάσει, αλλά και πάλι, έχετε μια περιορισμένη ομάδα όταν ασχολείστε με μια χώρα με μόλις 5 εκατομμύρια ανθρώπους.

Μεταγενέστερες καταστάσεις

Το πρώτο μισό της παρουσίασης του Wilson (μπορείτε να δείτε το πλήρες shindig παραπάνω) δείχνει το Route of Exile 2 (το οποίο δεν έχει ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας). Το βίντεο αποκάλυψε μερικά διαφορετικά στυλ όπλων καθώς ο παίκτης έκοψε κύματα εχθρών.

Ο πρώτος χρησιμοποίησε δόρυ, ένα νέο όπλο για το Path of Exile. Είναι ευέλικτο. Με αυτό, δεν εννοώ ότι αποτυγχάνει. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως μάχη ή όπλο. Αυτή η ευελιξία είναι κάτι για το Grinding Equipment.

Και έπρεπε επίσης να ρωτήσω γιατί το Grinding Equipment χρησιμοποιεί δόρυ σε άλλους βραχίονες, γιατί, καλά, τα τόξα είναι ακριβώς τα καλύτερα, ξέρετε.

«Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί μια ποικιλία από μυτερά όπλα. Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν halberds και πράγματα που δεν χρησιμοποιούν ακριβώς τις ίδιες επιθέσεις, αλλά ελπίζουμε ότι θα υπάρχουν περισσότερα από απλά δόρατα σε αυτήν την κατηγορία όπλων “, δήλωσε ο Wilson.” Εν μέρει επειδή θέλαμε αυτά να έχουν ένα συνεπές σύνολο δεξιοτήτων., και αυτό έχει εξελιχθεί σε μετατροπή τους σε εχθρούς, ρίχνονται και ούτω καθεξής. Τα δόρατα εναλλάσσονται μεταξύ του να κυμαίνονται, να γλιστρήσουν ή και τα δύο. Και έτσι, υπάρχει μια εκπληκτικά διαφορετική επιλογή όπλων που λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο, ακόμη και αν Αυτό σημαίνει ότι χάνουμε μπαρντίχες, αλογουρές και άλλους τύπους πολικών όπλων, τους οποίους μπορούμε να εισαγάγουμε αργότερα. “

Το βέλος φαίνεται πολύ διαφορετικό από το πώς ακούγονται τα τόξα στο Path of Exile. Ο τοξότης πήγε από τρυπήματα που πέρασαν από πανοπλία σε στοιχειακά πλάνα που πυροβόλησαν βελάκια σε μεγάλους κώνους. Το βέλος έχει ένα ικανοποιητικό “thunk” με κάθε σουτ. Ρώτησα πώς το Grinding Equipment έκανε αυτό το “thunk” τόσο υπέροχο.

«Μερικές φορές, κάνουμε foley δουλειά, και μερικές φορές κάνουμε προκαταρκτικά ηχητικά εφέ», είπε ο Wilson, δεν είναι σίγουρος πώς το ηχητικό πλήρωμα έκανε αυτόν τον ήχο. Ο διευθυντής κοινότητας Bex είχε μια πιο εμπεριστατωμένη απάντηση.

«Η ομάδα ήχου σχεδίασε τους ήχους για την ικανότητα των πυρομαχικών με τόξο με στρώματα διαφορετικών ήχων από μια ποικιλία από soundpacks. Έτσι είναι εν μέρει ηχητική τέχνη και εν μέρει εφέ βιβλιοθήκης ήχου », δήλωσε ο Bex.

Διαχείριση λογαριασμών

https://www.youtube.com/observe?v=JvFU8HqeG7g

Μία από τις σαφείς πτυχές του Route of Exile 2 είναι ότι θα ζήσει στον ίδιο πελάτη με το αρχικό παιχνίδι. Και οι δύο θα μοιραστούν το ίδιο τελικό παιχνίδι και οι αγορές σας από το Route of Exile θα μεταφερθούν στη συνέχεια, καθώς όλα συνδέονται με τον ίδιο λογαριασμό.

Το Path of Exile φαίνεται σαν ένα ώριμο παιχνίδι για τον τοπικό συνεταιρισμό. Μπορείτε να παίξετε με άλλους στο διαδίκτυο, αλλά όχι με το ίδιο μηχάνημα. Αυτό συμβαίνει επειδή παίζετε σε έναν πελάτη. Τώρα, με το Diablo III στην κονσόλα, μπορείτε να παίξετε στον λογαριασμό σας και με έναν επισκέπτη. Θα μπορούσε να συμβεί το ίδιο με το Path of Exile ή αυτό είναι πρόβλημα λόγω της φύσης του λογαριασμού και του πελάτη

“Αυτό πρέπει να αλλάξει, και αυτό είναι κάτι που εξετάζουμε, αλλά [local co-op] είναι επίσης κάτι που δεν θέλουμε να δεσμευτούμε έως ότου το κάνουμε να δουλέψει, “είπε ο Wilson.” Αλλά, φυσικά, θα βοηθούσε αυτό το είδος παιχνιδιού. Και θα ήταν ωραίο να υποστηρίξουμε και το couch co-op στον υπολογιστή. , όπως ένας συνδυασμός ποντικιού, πληκτρολόγιο και χειριστήριο. Αφορά απλώς την αλλαγή του παιχνιδιού και τους τρόπους με τους οποίους πρέπει να υποστηρίζεται. “

Ο Γουίλσον είπε ότι το Grinding Gear θέλει να παίξει μεταξύ κονσόλας και υπολογιστή.

Δικαιώματα ονομασίας

Πάνω: Αυτές οι ανταμοιβές είναι έτοιμες για εσάς.

Πιστωτική εικόνα: Grinding Equipment Games

Το Path of Exile έκανε το ντεμπούτο του το 2013. Όταν το Ultimatum ξεκινά στις 16 Απριλίου, θα έχει σχεδόν 40 επεκτάσεις και ενημερώσεις. Αυτά είναι πολλά ονόματα για χάρτες, τέρατα, χαρακτήρες, εργαλεία και δυνάμεις. Είναι δύσκολο για την Grinding Gear να βρει νέα ονόματα για πράγματα

“Στην πραγματικότητα γίνεται πολύ δύσκολο να ονομάσουμε πράγματα, επειδή με αυτές τις νέες δεξιότητες και πράγματα, όταν ονομάζουμε, είναι σαν,” Θέλω να το ονομάσω “, τέτοια και τέτοια περικοπή”, αλλά δεν είναι περικοπή, επειδή υπάρχουν 18 πράγματα . Καλείτε κάθετο. Και λένε, “Εντάξει, λοιπόν, τι γίνεται με μια απεργία” Λοιπόν, όχι, τεχνικά, δεν είναι απεργία και δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το “αιματηρό” γιατί αυτό σημαίνει. “” ή “αίμα,” είναι, ξέρετε, “sanguine” … και τεχνικά “sanguine” χρησιμοποιείται εδώ, οπότε δεν μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε ούτε. Και είναι δύσκολο να είμαστε συνεπείς “, είπε ο Wilson.

Λοιπόν, γίνεται πιο δύσκολο να ονομάσουμε νέες δεξιότητες, οι οποίες έχουν απαιτήσεις βάσει του είδους των ενεργειών που είναι, αντί για νέους χαρακτήρες, περιοχές και γνώσεις

«Είναι επίσης εκπληκτικά δύσκολο, για να είμαι ειλικρινής. Ναι, υπάρχει λίγο περισσότερη ευελιξία με αυτά επειδή μπορείτε απλά να βρείτε αυθαίρετα ονόματα ξένων γλωσσών για περισσότερα πράγματα », δήλωσε ο Wilson.

Και υπήρξε πρόβλημα εδώ και αρκετό καιρό.

«Νομίζω ότι ήταν σίγουρα πρόβλημα πριν από πέντε χρόνια, αλλά επιδεινώνεται μόνο», είπε ο Wilson. «Υπάρχει ένα αστείο που λέει ότι υπάρχουν δύο προβλήματα στην επιστήμη των υπολογιστών: cache και ονόματα πραγμάτων. Και το ίδιο ισχύει και για την ανάπτυξη του παιχνιδιού, μόλις αρχίσετε να γίνετε περίπλοκοι με τα ονόματα. “

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Grinding Equipment κρατά τα πράγματα απλά με το όνομα της ακολουθίας: Route of Exile 2 μόνο.

Παιχνίδια

Το κριτήριο του GamesBeat όταν καλύπτει τη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών είναι «όπου το πάθος συναντά τις επιχειρήσεις». Τι σημαίνει αυτό? Θέλουμε να σας πούμε πόσο σημαντικά είναι τα νέα σας, όχι μόνο ως υπεύθυνος λήψης αποφάσεων σε ένα στούντιο παιχνιδιών, αλλά και ως οπαδός του παιχνιδιού. Είτε διαβάζετε τα άρθρα μας, ακούτε τα podcast μας είτε παρακολουθείτε τα βίντεό μας, το GamesBeat θα σας βοηθήσει να μάθετε για τη βιομηχανία και να διασκεδάσετε με αυτό.

Πώς θα το κάνετε Η ιδιότητα μέλους περιλαμβάνει πρόσβαση σε:

  • Ενημερωτικά δελτία, όπως το DeanBeat
  • Οι υπέροχοι, εκπαιδευτικοί και διασκεδαστικοί ομιλητές των εκδηλώσεών μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης
  • Ειδικές συνεντεύξεις μόνο για μέλη, συνομιλίες και εκδηλώσεις ανοιχτού γραφείου με το προσωπικό της GamesBeat
  • Συνομιλία με μέλη της κοινότητας, το προσωπικό της GamesBeat και άλλους επισκέπτες στο Discord
  • Και ίσως ακόμη και ένα ή δύο βραβεία διασκέδασης
  • Παρουσιάσεις ομοιόμορφων πάρτι

Γίνομαι μέλος



[via]

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.