Το RP1 παρουσιάζει μια επεκτάσιμη πλατφόρμα για το "χωρίς θραύσματα" metaverse

Το RP1 παρουσιάζει μια επεκτάσιμη πλατφόρμα για το “χωρίς θραύσματα” metaverse


ο metaverse δεν θα είναι πολύ διασκεδαστικό εάν μπορείτε να δείτε μόνο 100 άτομα κάθε φορά, όπως σε ένα παιχνίδι μάχης. Θα πρέπει να είστε σε θέση να συμμετάσχετε σε ένα εικονικό μέρος με περισσότερα από 100 εκατομμύρια άτομα, και αυτό είναι RP1 προσπαθεί να ενεργοποιήσει.

Η εταιρεία που εδρεύει στο Ντέλαγουερ του Νιούαρκ παρουσιάζει σήμερα μια πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα στους κόσμους να κλιμακώσουν σε εκατομμύρια χρήστες σε μία μόνο παρουσία. Ο διευθύνων σύμβουλος Sean Mann είπε σε συνέντευξή του στο GamesBeat ότι το RP1 το κάνει αυτό για να ενεργοποιήσει το metaverse, το σύμπαν των εικονικών κόσμων που είναι όλα διασυνδεδεμένα, όπως σε μυθιστορήματα Συντριβή χιονιού είναι Έτοιμος παίκτης ένα.

Το RP1 βλέπει το metaverse ως έναν εικονικό χώρο που αλληλεπιδρά με τον πραγματικό κόσμο, όπου οι άνθρωποι μπορούν να συμμετέχουν σε οικονομικές, πολιτιστικές και κοινωνικές δραστηριότητες. Η πλατφόρμα “απείρως κλιμακούμενη” του RP1 μπορεί να συνδέσει συγχρόνως εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες μεταξύ τους σε έναν επίμονο εικονικό κόσμο σε πραγματικό χρόνο, χωρίς να χρειάζεται θραύση, δήλωσε ο Mann. Συγκριτικά, οι περισσότεροι εικονικοί κόσμοι σήμερα χωρίζουν τους παίκτες σε τμήματα ή τμήματα που περιορίζουν τον αριθμό των παικτών που μπορούν να εισέλθουν σε περιοχές που ορίζονται από τον διακομιστή ενός κόσμου.

Η τρέχουσα τεχνολογία διακομιστή δικτύου μπορεί να φιλοξενήσει μόνο δεκάδες χιλιάδες χρήστες σε ένα μόνο θραύσμα και δεν μπορεί να φιλοξενήσει μια ολόκληρη μετάδοση σε ένα περιβάλλον, δήλωσε ο Mann. Ο Mann πιστεύει ότι η πλατφόρμα RP1 μπορεί να είναι έως και 500 φορές πιο αποτελεσματική από οτιδήποτε άλλο. Αυτό σημαίνει ότι έως και 500 φορές λιγότερα μηχανήματα που βρίσκονται σε εκμεταλλεύσεις διακομιστών καταλαμβάνουν χώρο, παράγουν θερμότητα και καταναλώνουν ηλεκτρισμό, είπε.

“Έχουμε ένα σημαντικό κομμάτι του παζλ που είναι επαναστατικό”, δήλωσε ο Mann σε ένα πάνελ. Σχέδια για ένα ανοιχτό metaverse, σήμερα στο δικό μας GamesBeat Summit: In the Metaverse Εκδήλωση.

Πώς λειτουργεί

Πάνω: Το RP1 θέλει να ενεργοποιήσει τους πιο αποτελεσματικούς διακομιστές metaverse.

Πιστωτική εικόνα: RP1

Η πλατφόρμα RP1 είναι ένα σύστημα πραγματικού χρόνου που βασίζεται σε δράση / συμβάντα και μπορεί να υποστηρίξει έναν εξαιρετικά μεγάλο αριθμό ταυτόχρονα συνδεδεμένων χρηστών σε μια επίμονη προσομοίωση χωρίς θραύση. Οι παίκτες υποβάλλουν ενέργειες στον διακομιστή, οι οποίες επικυρώνονται και συγκεντρώνονται για αποτελεσματική διανομή σε συνδεδεμένους πελάτες με βάση την τοπική προβολή της κατάστασης του παιχνιδιού τους. Προς το παρόν, είναι βελτιστοποιημένο για παιχνίδια με βάση τη σειρά, αλλά το RP1 βρίσκεται στη διαδικασία προσαρμογής του για γενική χρήση παιχνιδιών, όπως με ακουστικά εικονικής πραγματικότητας.

Το μεγαλύτερο σημείο πώλησης του συστήματος είναι η ικανότητά του να κλιμακώσει γραμμικά κάθε πόρο στο σύστημα: CPU, threading, χρήση μνήμης και εύρος ζώνης δικτύου. Για αυτόν τον λόγο, ένα μικρό σύμπλεγμα 50 διακομιστών μπορεί να χειριστεί δύο εκατομμύρια χρήστες. Η αρχιτεκτονική RP1 αναμένεται να αποφέρει 200 ​​έως 500 φορές λιγότερη εξοικονόμηση από τις υπάρχουσες αρχιτεκτονικές, δήλωσε ο Dean Abramson, αρχιτέκτονας του RP1, σε συνέντευξή του στο GamesBeat.

«Οι ενεργητικές προσπάθειές μας για μεγιστοποίηση της απόδοσης είναι κρίσιμες για πολλούς λόγους. Για ένα πράγμα, η ακραία απόδοση είναι απλώς μια προϋπόθεση για την πραγματοποίηση της πραγματικής πραγματικότητας, “είπε ο Mann.” Η διαχείριση εκατομμυρίων χρηστών χωρίς πληροφορίες δεν είναι δυνατή χωρίς ριζική νέα υποκείμενη τεχνολογία που είναι παραγγελίες μεγέθους πιο αποτελεσματική από οτιδήποτε άλλο που σήμερα υπάρχει. Αυτό που έχουμε επιτύχει είναι ένα σύστημα που μπορεί να χειριστεί περισσότερους ταυτόχρονους χρήστες χωρίς εγγραφή από οποιοδήποτε υπάρχον σύστημα μπορεί να χειριστεί με πλήρη χωρητικότητα. Καταργώντας τους περιορισμούς του ανταγωνισμού, έχουμε κάνει πιθανές εφαρμογές που μοιάζουν περισσότερο με επιστημονική φαντασία από οτιδήποτε έρχεται το επόμενο έτος “

Οι ιδρυτές του RP1 Sean Mann και Dean Abramson μιλούν με τους ιδρυτές του Crucibles στο GamesBeat Summit: Into the Metaverse.

Πάνω: Οι ιδρυτές του RP1 Sean Mann και Dean Abramson μιλούν με τους ιδρυτές του Crucibles στο GamesBeat Summit: Into the Metaverse.

Πιστωτική εικόνα: VentureBeat

Η αρχιτεκτονική πλατφόρμας RP1 σάς επιτρέπει να κλιμακώσετε τις κεντρικές μονάδες επεξεργασίας (CPU), το νήμα, τη χρήση μνήμης και το εύρος ζώνης. “Το RP1 θα φιλοξενήσει συγχρόνως 100 εκατομμύρια ταυτόχρονους χρήστες σε λιγότερους από 5.000 διακομιστές”, δήλωσε ο Abramson. Είπε ότι έπρεπε να επανεξετάσει την ηλεκτρονική αρχιτεκτονική συνδεσιμότητας από το μηδέν για να ξεπεράσει τους περιορισμούς που έχουν καθυστερήσει τις προσπάθειες δημιουργίας εφαρμογών πολλαπλών χρηστών μεγάλης κλίμακας.

“Οι υπάρχουσες πλατφόρμες απαιτούν μια τεράστια υποδομή για να προσεγγίσουν μεγάλο αριθμό ταυτόχρονων χρηστών”, δήλωσε ο Mann. «Παρά το εντυπωσιακό υλικό που έχει αντιμετωπίσει το πρόβλημα, τα σημερινά καλύτερα συστήματα εξακολουθούν να κατανέμουν τις βάσεις των χρηστών τους σε αποσπάσματα όπου μόνο μια μικρή χούφτα χρηστών μπορούν να αλληλεπιδράσουν άμεσα. Αν αυτό που προσπαθείτε είναι αληθινό Metaverse, δεν θα το κόψει. “

Ο Abramson είπε ότι κανείς που γνώρισε δεν πιστεύει ότι είναι δυνατόν να τοποθετηθούν 100 εκατομμύρια άνθρωποι σε ένα metaverse. Είναι σαν να ξεκινήσεις μια αποστολή στον Άρη.

«Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τον αποικισμό των μεταβολών», είπε ο Abramson.

Προέρχεται από το pokerverse

Πάνω: Το RP1 ξεκίνησε με μια νέα αρχιτεκτονική για τον διαγωνισμό.

Πιστωτική εικόνα: RP1

Ο Abramson είπε ότι το σκέφτεται την τελευταία δεκαετία. Ήταν ένας από τους ανθρώπους που έπρεπε να σχεδιάσουν το Comprehensive Tilt Poker το 2003. Η πρόκληση ήταν να οικοδομήσουμε ένα σύστημα που θα μπορούσε να χειριστεί 100.000 ταυτόχρονους χρήστες. Το πόκερ δεν είχε πολλά να κάνει με το metaverse, αλλά οδήγησε τον Abramson να σκεφτεί πώς να συγκεντρώσει τους περισσότερους χρήστες ενός κόσμου στους λιγότερους υπολογιστές.

“Χρειαζόσασταν μια κρίσιμη μάζα ανθρώπων”, είπε ο Abramson. “Και δεν μπορείς να τους χωρίσεις.”

Μέχρι το 2011, η κυβέρνηση των ΗΠΑ έκλεισε τους διαδικτυακούς ιστότοπους πόκερ ως παράνομο τζόγο. Αλλά ο Abramson συνέχισε να εργάζεται για το πρόβλημα με την ελπίδα να κάνει την τεχνολογία πόκερ περίπου 10 φορές πιο αποτελεσματική. Ήταν επίμονο, αλλά δεν ήταν πλούσιο σε γραφικά όπως τα περισσότερα βιντεοπαιχνίδια. Όταν ξανασχεδίασε την αρχιτεκτονική, ο Abramson εξέπληξε το πόσο καλά λειτούργησε.

«Έχασα λίγο το σήμα και κατέληξα να το κάνω περίπου 100 φορές πιο αποτελεσματικό», είπε. «Δεν είμαστε παίκτες. Αλλά φαίνεται ότι έχουμε μάθει κάτι που οι εταιρείες παιχνιδιών δεν έχουν ολοκληρώσει το metaverse. Το κόλπο είναι πώς να συγκεντρώσετε όλους τους ανθρώπους. “

Ο Abramson πιστεύει ότι μπορεί να προσεγγίσει περίπου 100 εκατομμύρια χρήστες με περίπου 2.500 διακομιστές. Είναι τρεις έως πέντε φορές πιο αποτελεσματική από οτιδήποτε άλλο, είπε.

Πάνω: Το RP1 πιστεύει ότι μπορεί να κλιμακώσει το metaverse.

Πιστωτική εικόνα: RP1

“Πρέπει να σπάσουμε αυτά τα εμπόδια εάν θέλουμε να δημιουργήσουμε το metaverse”, δήλωσε ο Abramson.

Μου αρέσει γιατί δεν θέλω το μέταλλο να λιώσει τα πολικά καλύμματα. Οι αντίπαλοι περιλαμβάνουν το Inconceivable, το οποίο έχει έχει συγκεντρώσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια. Όμως, το Unbelievable αντιμετώπισε κάποιες επιβραδύνσεις στην πορεία.

Ο Mann είπε ότι το RP1 αναζητά συνεργάτες μεταξύ των εταιρειών που λειτουργούν μηχανές παιχνιδιών, ταυτότητες, blockchain και είδωλα.

Η εταιρεία αναμένει να ολοκληρώσει την επίδειξη δύο εκατομμυρίων χρηστών σε 33 διακομιστές έως το τέλος του δεύτερου τριμήνου. Ο Mann και ο Abramson μιλούν σήμερα σε μια ομάδα στις 10:00 ώρα Ειρηνικού. Ένας λόγος είναι ότι βλέπουν την τεχνολογία του RP1 ως θεμέλιο που πρέπει να χρησιμοποιούν πολλές εταιρείες, και αυτό σημαίνει ότι καμία εταιρεία δεν πρέπει να διατηρεί την τεχνολογία από μόνη της, απλώς για να δημιουργήσει μια έκδοση του metaverse.

“Θέλω αυτό να είναι ανοιχτό σε προγραμματιστές και άτομα που θέλουν πραγματικά να γίνουν μέρος αυτού του μέλλοντος, και το να μην το κλειδώσεις σε μερικές μεγάλες εταιρείες μπορεί να πάρει το 30% και να καταστήσει πραγματικά δύσκολο για τους ανθρώπους να αναπτυχθούν σε αυτό το περιβάλλον”, Abramson είπε.

Το RP1 δημιουργήθηκε το 2020 και απασχολεί επτά υπαλλήλους. Η εταιρεία επιδιώκει χρηματοδότηση.


ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ: GamesBeat’s Driving Activity Development Summit




[via]