Το Scopely αποκαλύπτει το σχεδόν αδύνατο να κερδίσει το διαδικτυακό παιχνίδι Star Trek: Kobayashi Maru

Το Scopely αποκαλύπτει το σχεδόν αδύνατο να κερδίσει το διαδικτυακό παιχνίδι Star Trek: Kobayashi Maru


Σκοτεινός ξεκίνησε το Star Trek: Kobayashi Maru διαδικτυακό παιχνίδι ως ένα είδος δωρεάν προώθησης για Star Trek: Fleet Command στο τηλέφωνο. Εάν καταφέρετε να κερδίσετε το σχεδόν αδύνατο παιχνίδι, θα συλλέξετε μερικά βραβεία διαγωνισμού.

Είναι ένα διαδικτυακό παιχνίδι που βασίζεται σε αποφάσεις και διαθέτει το αξιομνημόνευτο τεστ Kobayashi Maru Star Trek II: The Wrath of Khan. Το Kobayashi Maru είναι μια προσομοίωση προπόνησης “αδύνατο να κερδίσει” που δημιουργήθηκε από την Ακαδημία Starfleet για τη μέτρηση του χαρακτήρα και την επίλυση χιλιάδων σεναρίων χωρίς νίκη. Ήταν ξαφνικά ξυλοκοπημένος μόνο από τον δόκιμο Τζέιμς Τ. Κερκ (και επίσης εξαπάτησε).

Το παιχνίδι προέρχεται από την ομάδα πίσω από το Star Trek: Fleet Command. Το διαδικτυακό παιχνίδι Kobayashi Maru είναι διασκεδαστικό, αλλά σχεδόν αδύνατο να νικήσετε. Έχω δοκιμάσει και μέχρι στιγμής δεν το έχω κερδίσει.

Ως μέρος αυτής της διαδραστικής εμπειρίας που βασίζεται στην επιλογή, ο παίκτης αναλαμβάνει το ρόλο ενός κασέτα Starfleet που αναλαμβάνει το Kobayashi Maru για πρώτη φορά. Μόνο επιλέγοντας με ακρίβεια το σωστό δρόμο μέσω ατελείωτων επικίνδυνων επιλογών, ο παίκτης θα πετύχει όπου έχουν αποτύχει τόσα πολλά άλλα.

Με τις πιθανότητες να νικήσει το Kobayashi Maru σε περίπου ένα στα 10.000, οι τρεις πιο γρήγοροι παίκτες για να βρουν το hack και να νικήσουν το sim θα κερδίσουν μεγάλα έπαθλα, συμπεριλαμβανομένων των συλλεκτικών συλλογών CBS All-Entry Life time Membership και Star Trek Version. Προσθέτοντας τη νοσταλγία Star Trek και διασκεδάζοντας με την αποτυχία, το παιχνίδι αποτίει φόρο τιμής στη δεκαετία του ’80 με εκπληκτικές εικόνες και κινούμενα σχέδια εμπνευσμένα από ρετρό.

Σκοτεινός έχει μια ιστορία τροφοδοσίας για Trekkies με το Star Trek: Fleet Command, το οποίο εκτείνεται στο multiverse του franchise. Μόλις αυτό το μήνα, το παιχνίδι πρόσθεσε χαρακτήρες και ιστορίες από την αρχική σειρά. Star Trek: Οι παίκτες του Fleet Command περνούν κατά μέσο όρο 4 ώρες κάθε μέρα παίζοντας μαζικά διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια πολλαπλών παικτών 4X.

Η προέλευση του παιχνιδιού

Πάνω: Πέθανα εδώ στην προσομοίωση του Kobayashi Maru.

Πιστωτική εικόνα: Scopely

Η ιδέα ξεκίνησε με συνεδρίες καταιγισμού ιδεών που έκανε η ομάδα Scopely Star Trek με την ομάδα συγγραφής CBS, η οποία κάνει τις ταινίες και άλλες παραδόσεις. Το κίνητρο δημιουργήθηκε γύρω από μια προσπάθεια μάρκετινγκ για να προσεγγίσει άτομα που δεν ήταν ήδη στο παιχνίδι Star Trek: Fleet Command.

Ο Avery Sakamoto, ο επικεφαλής σχεδιαστής παιχνιδιών του Star Trek: Fleet Command, είπε σε ένα electronic mail ότι ελπίζει ότι όλοι θα έχουν πολύ διασκέδαση (πεθαίνοντας) στο παιχνίδι που έχει δημιουργήσει η ομάδα του.

“Ξεκινήσαμε να δημιουργήσουμε μια νέα εμπειρία που έφτασε σε διαφορετικό μέρος του Star Trek fandom από το παιχνίδι για κινητά”, είπε. “Star Trek: Fleet Command είναι μια εμπειρία δημιουργίας ανεξάρτητης βάσης σε ένα ταραχώδες Alpha Quadrant, εξερεύνηση του γαλαξία, διεξαγωγή αποστολών για μεγάλες φατρίες, δημιουργία συμμαχιών και πολλά άλλα.”

Πρόσθεσε: “Ο προσομοιωτής Kobayashi Maru είναι μια πολύ διαφορετική εμπειρία: είναι ένα αφιέρωμα σε αυτά τα φανταστικά παιχνίδια περιπέτειας από τη δεκαετία του 1980 σε μια κατάσταση που, καλά …” αδύνατο να κερδίσει. “Η ιδέα της οικοδόμησης μιας εμπειρίας γύρω από ο Kobayashi Maru εμφανίστηκε ενώ ήμασταν καταιγισμού ιδεών με τους συγγραφείς του CBS. Πραγματικά προσκολλήθηκαν στην ιδέα της εξερεύνησης του Kobayashi Maru και ήταν ένα φυσικό βήμα να βρεις αυτήν την εμπειρία όπου είσαι ένας μαθητής που αρνείται. παραδοθείτε μπροστά σε αυτήν την αδύνατη προσομοίωση, όπως έκανε ο Τζέιμς Κ. Κιρκ. “

Ο David Eckelberry, γενικός διευθυντής του Star Trek: Fleet Command, δήλωσε σε συνέντευξή του στο GamesBeat ότι το παιχνίδι χρειάστηκε περίπου ένα χρόνο για να δημιουργηθεί και το μικρόβιο της ιδέας χρονολογείται από ρετρό παιχνίδια όπως οι περιπέτειες της ιστορίας του LucasArts. τη δεκαετία του ’80 και του ’90.

«Υπάρχουν πολλά υπέροχα fandom για Star Trek II: The Wrath of Khan. Η Kobayashi Maru είναι διάσημη για την αρχική της εμφάνιση εκεί και αργότερα, τόσο σε κανονικές όσο και σε μη κανονικές εμφανίσεις, συμπεριλαμβανομένης της νέας ταινίας του JJ Abrams Star trek In Darkness. “

Η ιστορία είναι συνεπής με το πώς η ομάδα εξελίχθηκε την αφήγηση στο Star Trek: Fleet Command, η οποία εισήγαγε έναν χαρακτήρα Χαν.

“Οι ιστορίες που λέμε για τον Kirk και τον Spock που ξεκινούν διαφορετικές περιπέτειες – αυτό είναι ένα σημαντικό μέρος της εντολής του στόλου Star Trek”, είπε.

Η μορφή του διαδικτυακού παιχνιδιού ήταν μια φυσική εξέλιξη του ρετρό σχεδιασμού περιπέτειας που βασίζεται σε κλικ.

Πάνω: η γέφυρα της επιχείρησης στο Kobayashi Maru.

Πιστωτική εικόνα: Scopely

“Προσεγγίζει επίσης το μεγαλύτερο δυνατό κοινό, αντί να ζητά από κάποιον να κατεβάσει μια νέα εφαρμογή στο τηλέφωνό του”, είπε.

Η ομάδα έχει σμιλεύσει πολύ περιεχόμενο για να δημιουργήσει όλες τις καταστάσεις χωρίς νίκες όπου πεθαίνετε στο παιχνίδι, οπότε έχετε μόνο μία στις 10.000 πιθανότητες νίκης. Η συγγραφή έχει αναφορές σε αρκετές ιστορίες Star Trek, όπως Ταξιδιώτης.

“Θέλουμε τους οπαδούς που, σε αντίθεση με ορισμένους από εμάς, δεν είναι αρκετά μεγάλοι για να είναι οπαδοί μιας ταινίας της δεκαετίας του 80”, είπε. “Κάνουμε αναφορές σε εκδηλώσεις Star Trek που είναι πιο πρόσφατα από αυτό.”

Συγγραφείς που βοήθησαν περιλάμβαναν τον κωμικό συγγραφέα Mike Johnson και Brannon Boren. Όλη η ομάδα συμμετείχε σε πολλά στούντιο και πόλεις.

Η ιστορία του Kobayashi Maru έχει χρησιμοποιηθεί σε τουλάχιστον οκτώ βιντεοπαιχνίδια Star Trek μέχρι σήμερα, από το Star Trek: Starfleet Academy το 1997 έως το Star Trek: Bridge Crew το 2017.

Υποθέτω ότι μπορεί να έχετε μια ιδέα για το πώς να κερδίσετε το παιχνίδι κοιτάζοντας Star Trek II: The Wrath of Khan. Αυτή η ταινία είναι η αγαπημένη μου Star Trek εμπειρία ποτέ. Παρακολουθώ επίσης τα παιδιά μου. Ο Kirk λέει ότι δεν πιστεύει στο σενάριο χωρίς νίκη, και ως εκ τούτου ξαναγράφει τους κανόνες του παιχνιδιού. Αλλά οι παίκτες μπορεί να διαπιστώσουν ότι χρειάζονται πολλές ώρες πειραματισμού για να νικήσουν το παιχνίδι.

Παιχνίδια

Το κριτήριο του GamesBeat στην αντιμετώπιση της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών είναι «όπου το πάθος συναντά τις επιχειρήσεις». Τι σημαίνει αυτό? Θέλουμε να σας πούμε πόσο σημαντικά είναι τα νέα σας, όχι μόνο ως υπεύθυνος λήψης αποφάσεων σε ένα στούντιο παιχνιδιών, αλλά και ως οπαδός του παιχνιδιού. Είτε διαβάζετε τα άρθρα μας, ακούτε τα podcast μας είτε παρακολουθείτε τα βίντεό μας, το GamesBeat θα σας βοηθήσει να μάθετε για τη βιομηχανία και να διασκεδάσετε με αυτό.

Πώς θα το κάνετε Η ιδιότητα μέλους περιλαμβάνει πρόσβαση σε:

  • Ενημερωτικά δελτία, όπως το DeanBeat
  • Οι υπέροχοι, εκπαιδευτικοί και διασκεδαστικοί ομιλητές των εκδηλώσεών μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης
  • Συνεντεύξεις, συνομιλίες και εκδηλώσεις “ανοιχτού γραφείου” προορίζονται για μέλη μόνο με το προσωπικό του GamesBeat
  • Συνομιλήστε με μέλη της κοινότητας, το προσωπικό του GamesBeat και άλλους επισκέπτες στο Discord
  • Και ίσως ακόμη και ένα ή δύο βραβεία διασκέδασης
  • Παρουσιάσεις ομοιόμορφων πάρτι

Γίνομαι μέλος



[via]