Το SDK αναβάθμισης DLSS AI της Nvidia υποστηρίζει τώρα την εικονική πραγματικότητα

Το SDK αναβάθμισης DLSS AI της Nvidia υποστηρίζει τώρα την εικονική πραγματικότητα


Nvidia’s Τεχνολογία νευρικής αναβάθμισης DLSS τώρα λειτουργεί με τίτλους εικονικής πραγματικότητας.

Σε ένα σχόλιο του Reddit χθες Ο Randy Niu της Nvidia αποκάλυψε την αλλαγή. Είναι επίσης τώρα αναφέρονται στο αρχείο καταγραφής αλλαγών DLSS Unreal Engine.

Το Deep Understanding Tremendous Sampling (DLSS) χρησιμοποιεί πυρήνες Tensor σε κάρτες γραφικών GeForce RTX για να τροφοδοτήσει ένα νευρωνικό δίκτυο που ενισχύει τις λεπτομέρειες. Στους τίτλους που βασίζονται στην οθόνη, το DLSS 2. μπορεί να αναβαθμιστεί από 1080p έως 4K σε λειτουργία “General performance” ή από 1440p σε 4K σε λειτουργία “Ποιότητας”. Η Nvidia ισχυρίζεται ότι το αποτέλεσμα είναι ανώτερο από την εγγενή απόδοση 4K.

Οι αλγόριθμοι αναβάθμισης AI έχουν γίνει δημοφιλείς τα τελευταία χρόνια, με μερικοί ιστότοποι επιτρέποντας επίσης στους χρήστες να ανεβάζουν οποιαδήποτε εικόνα στον υπολογιστή ή το τηλέφωνό τους για αναβάθμιση. Τα επαρκή δεδομένα για την εκπαίδευση μπορούν να παράγουν σημαντικά πιο λεπτομερή έξοδο από την παραδοσιακή αναβάθμιση, αν και ο αλγόριθμος τεχνικά παραισθητοποιεί μόνο αυτό που αναμένει να λείπουν οι λεπτομέρειες. Σε πολλές περιπτώσεις υπάρχει μικρή πρακτική διαφορά.

Το DLSS δεν είναι δυνατότητα οδήγησης. Απαιτεί από τους προγραμματιστές παιχνιδιών να ενσωματώσουν τη λειτουργικότητα στο παιχνίδι ή τη μηχανή τους, χρησιμοποιώντας το SDK (κιτ ανάπτυξης λογισμικού) που παρέχεται από τη Nvidia.

Το DLSS 1. απαιτούσε εκπαίδευση δικτύου σε κάθε συγκεκριμένο παιχνίδι, αλλά το DLSS 2. είναι μια γενική λύση που υποστηρίζει, τουλάχιστον θεωρητικά, οποιονδήποτε τίτλο.

Fb ερευνά μια παρόμοια τεχνική για αυτόνομα ακουστικά VR, αλλά δεν υπάρχει ένδειξη ότι θέλει να στείλει αυτήν την τεχνολογία σύντομα.

Δεν γνωρίζουμε ακόμη κανένα παιχνίδι VR που υποστηρίζει DLSS. Οι περισσότεροι προγραμματιστές VR χρησιμοποιούν το Unity, το οποίο δεν υποστηρίζει ακόμη το DLSS. Θα παρακολουθούμε τους τίτλους του Unreal Motor.

Εάν το DLSS λειτουργεί επίσης σε VR όπως σε παραδοσιακά συστήματα προβολής, ενδέχεται να επιτρέψει σε ορισμένα παιχνίδια VR να κάνουν ένα δραματικό άλμα στην οπτική πιστότητα στις κάρτες γραφικών RTX.

Αυτή η ιστορία αρχικά εμφανίστηκε Uploadvr.com. Πνευματικά δικαιώματα 2020



[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.