Το Starfield έλαβε ένα σημαντικό update στο engine για τις κονσόλες επόμενης γενιάς


Το τελευταίο επεισόδιο του Larry Hryb στο podcast του Major Nelson έφερε τον επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer και τον Todd Howard και τον Pete Hines στην πρώτη συνέντευξη από τότε που το Xbox ανακοίνωσε ότι απέκτησε την Bethesda. Και ενώ οι επικεφαλής των αντίστοιχων εταιρειών κράτησαν ακόμα πολλές λεπτομέρειες μυστικές, υπήρχαν κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με το επερχόμενο Starfield και τι σημαίνει αυτή η σύνδεση για τις δύο εταιρείες.

Ενώ ο Hryb ρώτησε κυρίως τους καλεσμένους του για την υπερπαραγωγή συμφωνία, όπου το Xbox απέκτησε όλη τη ZeniMAX Media — τα οποία περιλαμβάνουν τη Bethesda και στούντιο όπως η Arkane — ο Hryb είχε μια ερώτηση έκπληξη για το επερχόμενο Starfield για τον Todd Howard.

Ο Hryb ρώτησε τον Howard αν υπάρχουν νέες πληροφορίες που θα μπορούσε να μοιραστεί ο διευθυντής παιχνιδιού της Bethesda σχετικά με το Starfield, το space RPG, που βρίσκεται για μεγάλο χρονικό διάστημα σε ανάπτυξη στο στούντιο. Ενώ ο Howard απέφυγε να μοιραστεί πάρα πολλά, αποκάλυψε ότι το έργο θα έρθει με ένα “μεγάλο engine rewrite” που θα εκμεταλλευτεί τα συστήματα επόμενης γενιάς.

“Oι άνθρωποι με γνωρίζουν, μου αρέσει να περιμένω όσο το δυνατόν περισσότερο για να δείξω πράγματα, έτσι ώστε να είμαστε πιο κοντά στο να δείξουμε πράγματα από ό,τι ήμασταν στην αρχή της συζήτησης”, αστειεύτηκε ο Howard.

Το Creation Engine της Bethesda ήταν το επίκεντρο κάποιας διαμάχης το 2018, όταν ο Howard αποκάλυψε ότι τα παιχνίδια επόμενης γενιάς όπως τα “Starfield” και “Elder Scrolls 6” θα χρησιμοποιούσαν το ιδιόκτητο εργαλείο ανάπτυξης παιχνιδιών του στούντιο. Αν και τα engines δεν είναι στατικά και αναβαθμίζονται με νέες δυνατότητες και εργαλεία τακτικά.

Άλλα θέματα που συζητήθηκαν είναι το πώς συνέβη ακόμη και η συμφωνία μεταξύ Xbox και ZeniMAX, αλλά ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer επανέλαβε ότι όλα βασίζονταν στη μακρά σχέση μεταξύ των δύο εταιρειών.

«Για εμάς υπάρχει αυτή η μακροχρόνια σχέση του τι σημαίνει για την Bethesda να χτίσει αυτό που προσπαθεί να χτίσει πάνω στην πλατφόρμα μας, που σε πολλές περιπτώσεις μας κάνει να αισθανόμαστε σαν μία ομάδα”, δήλωσε ο Spencer.

Όταν ρωτήθηκε αν ο Spencer είχε κάποιες τελικές σκέψεις, απάντησε: “Σε θεμελιώδες επίπεδο, ο στόχος μας με κάθε κίνηση που κάνουμε στο Team Xbox είναι να σας δώσουμε τη δυνατότητα να παίξετε τα παιχνίδια που θέλετε να παίξετε με τα άτομα με τα οποία θέλετε να παίξετε και όπου θέλετε να παίξετε”.

Ο Spencer πρόσθεσε: “Απλά θέλω ο κόσμος να ξέρει ότι αυτού του είδους οι συνεργασίες, αυτά τα βήματα είτε πρόκειται για τεχνολογική κίνηση είτε για συνεργασία με ένα στούντιο όπως η Bethesda, έχουν να κάνουν με την προώθηση του οράματός μας εκεί. Να επιτρέψουμε σε περισσότερους ανθρώπους να παίζουν, να προσφέρουμε στους δημιουργούς το καλύτερο μέρος για να χτίσουν τα πιο εκπληκτικά πράγματα που μπορούν να δημιουργήσουν και να βρουν το μεγαλύτερο κοινό που μπορούν”.



Source link

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.