Φήμες θέλουν τη Vicarious Visions να εργάζεται στη Blizzard για το Diablo 2 Remake



Μετά την είδηση ότι η Vicarious Visions έχει συγχωνευθεί με τη Blizzard Entertainment, μια νέα έκθεση αναφέρει ότι το στούντιο μεταφέρθηκε στην Blizzard για να εργαστεί για το franchise του Diablo, συμπεριλαμβανομένου ενός προγραμματισμένου remake του Diablo 2.

Όπως αναφέρθηκε από το Bloomberg, η Vicarious Visions, το στούντιο πίσω από παιχνίδια όπως το Tony Hawk Pro Skater 1+2 και το Crash Bandicoot N Sane Trilogy, συνεργάζεται με την Blizzard από πέρυσι, παρόλο που η ανακοίνωση της συγχώνευσης έγινε στις 22 Ιανουαρίου.

Μέχρι το 2020, η νέα έκδοση του Diablo 2 είχε οριστεί να αναπτυχθεί από την Team 1 της Blizzard, η οποία βρίσκεται στο Irvine, California campus και ήταν το go-to group για την ανακατασκευή κλασικών παιχνιδιών. Ο τελευταίος τίτλος τους, Warcraft III: Reforged, δεν είχε θετικές κριτικές και επί του παρόντος διαθέτει 59 στο Metacritic, που τυχαίνει επίσης να είναι η χαμηλότερη βαθμολογία της Blizzard μέχρι σήμερα.

Εσωτερικά έγγραφα που εξετάστηκαν από το Bloomberg απέδωσαν τις αποτυχίες του παιχνιδιού σε «κακό σχεδιασμό, κακή επικοινωνία και βιαστική κυκλοφορία λόγω της οικονομικής πίεσης από τη διοίκηση, μεταξύ άλλων παραγόντων». Ένα παράδειγμα που δόθηκε ήταν ότι, μετά την αποκάλυψη του παιχνιδιού τον Νοέμβριο του 2018, άρχισε να λαμβάνει προπαραγγελίες για το 2019 προτού ενημερώσει το μεγαλύτερο μέρος της ομάδας ανάπτυξης για το παράθυρο κυκλοφορίας.

Η Blizzard και η Team 1 προφανώς δεν ήθελαν να κάνουν τα ίδια λάθη με τον πολυαναμενόμενο επανασχεδιασμό του Diablo 2, και κάπως έτσι η Blizzard κατέληξε να αποσύρει τον επανασχεδιασμό από την ομάδα και να τον αναθέσει στον επικεφαλής του Diablo IV. Η Vicarious Visions λέγεται επίσης ότι εργάζεται πάνω σε αυτό το project, το οποίο είναι ή ήταν γνωστό ως Diablo II: Resurrected.

Τον Οκτώβριο του 2020, η Blizzard αναδιοργάνωσε ολόκληρο το τμήμα γνωστό ως Team 1 και τα μέλη της ομάδας είχαν την ευκαιρία να περάσουν συνέντευξη για άλλες θέσεις εντός της εταιρείας. Εκείνοι που δε βρήκαν θέση τελικά έφυγαν, ενώ άλλοι επέλεξαν να φύγουν για ανεξάρτητα στούντιο όπως η Frost Giant Inc., και η DreamHaven Inc., η τελευταία εκ των οποίων ξεκίνησε από τον συνιδρυτή της Blizzard και πρώην CEO Mike Morhaime.

Πριν από το Warcraft III: Reforged, η Team 1 ήταν υπεύθυνη για το Heroes of the Storm και το StarCraft 2. Το 2018, η Blizzard άρχισε να ασχολείται λιγότερο με την ανάπτυξη του HoTS και το StarCraft 2 ολοκλήρωσε πρόσφατα την ανάπτυξη περιεχομένου.

Για όσους εξακολουθούν να παίζουν Warcraft III: Reforged ή περιμένουν ενημερώσεις, ένας εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι «εξακολουθεί να δεσμεύεται για ενημερώσεις προς υποστήριξη της κοινότητας».

Μια έκθεση το 2020 ανέφερε ότι το μακρόπνοο remaster του Diablo 2 είχε προγραμματιστεί να έρθει το ίδιο έτος, και είναι πιθανό αυτές οι αλλαγές ανάπτυξης και οι επιπτώσεις της πανδημίας να συνέβαλαν στην εσωτερική του καθυστέρηση.

Για περισσότερα νέα, μείνετε συντονισμένοι στο IGN Greece.



Source link