Ο Cody και ο May πρέπει να διορθώσουν τη σχέση τους στο It παίρνει δύο.

Χρειάζονται δύο πρακτικές προεπισκοπήσεις: ένα παιχνίδι συνεργασίας Romcom που σας αναγκάζει να συνεργαστείτε


Δεν ξέρω τον Nick Pino του Tech Radar, αλλά για μερικές ώρες ήταν ο διαφωνητικός μου σύζυγος ενώ παίζαμε Χρειάζονται δύο, μια συνεταιριστική ρομαντική κωμωδία περιπέτειας “Romcom” από Josef Fares. Παίξαμε co-op δύο παικτών στην πρώτη προεπισκόπηση του παιχνιδιού που διοργανώθηκε από το Fares ‘Electronic Arts και το Hazelight Studios.

Ήταν πολύ αστείο. Το παιχνίδι θα φτάσει στις 26 Μαρτίου στο PlayStation 4, Xbox One, Pc μέσω Origin και Steam για $ 40. Έπαιξα σε έναν υπολογιστή με τον ελεγκτή παιχνιδιών Xbox και ο Pino έπαιξε σε μεγάλη απόσταση, μέσω του Διαδικτύου, στην πλατφόρμα Origin.

Σημείωση του συντάκτη: Ακριβώς για ενημέρωσή σας, υπάρχουν μερικά μικρά spoilers σε αυτήν την ιστορία.

Η αρχή του παιχνιδιού αρχίζει να είναι λυπημένη, όπου η Ροζ κοιτάζει έξω από ένα παράθυρο για να δει τους γονείς της, την Κόντι και τη Μάη, να διαφωνούν μεταξύ τους. Ο Cody λέει, “Γιατί να μην πούμε στη Rose ότι κάνουμε διαζύγιο.” Ο Nick έπαιξε τον Cody και έπαιξα τον Μάιο. Όταν λένε στη Ρόουζ, κινείται στην κρεβατοκάμαρά της, βγαίνει έξω από το παράθυρο και παίρνει δύο κούκλες που μοιάζουν με τους γονείς της στο γκαράζ. Εκεί, προκαλεί κάποιο είδος μαγείας με το Βιβλίο της Αγάπης. Θέλει το βιβλίο να τους κάνει να ερωτευτούν ξανά. Κλαίει πάνω από τις κούκλες και τα δάκρυά της πέφτουν πάνω τους.

Πάνω: Ο Cody και η May πρέπει να διορθώσουν τη σχέση τους στο It Requires Two.

Πιστωτική εικόνα: EA / Hazelight

Τότε ο Κόντι και ο Μάιος ξυπνούν σαν πηλό και ξύλινες κούκλες. Τρελαίνονται για λίγο και είναι αστείο όταν ανακαλύπτουν ότι έχουν μεταμορφωθεί. Το βιβλίο πλησιάζει και εισάγει τον Δρ Hakim, έναν ξεκαρδιστικό χαρακτήρα με έντονη προφορά, ίσως ιταλική, όπως ο Fares. Μπορεί να πηδήξει από ένα περβάζι και να βρει ότι δεν μπορεί να ξυπνήσει από τον εφιάλτη.

Έτσι ξεκινά το ταξίδι περιπέτειας της συμβουλευτικής γάμου, που προέρχεται από τα ίδια φανταστικά μυαλά που έκανε Μια διέξοδος.

Ήμασταν συρρικνωμένοι άνθρωποι σε έναν πολύ μεγάλο χώρο. Το πρώτο μας έργο ήταν να βάλουμε ασφάλειες σε μια γεννήτρια. Η οθόνη χωρίστηκε όταν μετακινηθήκαμε σε διαφορετικά μέρη της οθόνης και μετά ενώσαμε ξανά όταν φτάσαμε στα cutscenes. Έπρεπε να μεταβούμε σε λειτουργία τρισδιάστατης πλατφόρμας, να ανοίξουμε μαζί πόρτες και γενικά να συνεργαστούμε.

Τα γραφικά ήταν πραγματικά όμορφα, με φανταστικές εικόνες πραγμάτων, όπως γρανάζια άλεσης, που έμοιαζαν με τεράστιες δομές να κυριαρχούν πάνω από το σώμα των μικροσκοπικών κουκλών. Εάν πέσετε από μια προεξοχή ή πεθάνετε, θα αναγεννηθείτε αμέσως. Ήταν αρκετά συγχωρετικό με αυτόν τον τρόπο. Έπρεπε να βοηθήσω τον Cody να ξεπεράσει τους πόντους και μετά με βοήθησε. Έπρεπε να ενεργοποιήσουμε τις ηλεκτρικές συσκευές, να στρέψουμε τα τρυπάνια και μετά να ανακτήσουμε τις ασφάλειες. Ήταν πολύ δουλειά για το επίπεδο του σεμιναρίου, όπου έπρεπε να κατεβάσουμε μια σκάλα.

Η ομάδα Hazelight του Josef Fares έχει μια καλή φαντασία.

Πάνω: Η ομάδα Hazelight του Josef Fares έχει μια καλή φαντασία.

Πιστωτική εικόνα: EA / Hazelight

Κάθε φορά που πλησιάζαμε τον Ρόουζ, ο Δρ Χακίμ παρεμβαίνει. Αποκάλυψε μια πολύ θυμωμένη ηλεκτρική σκούπα που ήταν θυμωμένος με τον Cody για την τροφοδοσία πράγματα όπως μπαταρίες, πέτρες και βελανίδια. Ήταν τρελός τον Μάιο επειδή υποσχέθηκε να το φτιάξει, αλλά δεν το έκανε ποτέ και το αντικατέστησε με μια καλύτερη ηλεκτρική σκούπα. Μας έριξε μακριά και στη συνέχεια έπρεπε να επιστρέψουμε σε αυτόν, συνεργαζόμενος σε κάθε βήμα. Υπήρχαν πολλοί γρίφοι που απαιτούσαν να συνεργαστούμε. Έπρεπε να μάθω πώς να κάνω διπλό άλμα και σπριντ, κάτι που χρειάστηκε λίγο χρόνο.

Όταν επιστρέψαμε τελικά στο κενό, ήταν ένας πολύ σκληρός αγώνας. Είχε μεγάλες μάνικες όπλων και μας πυροβόλησε σε εκρηκτικά ορυχεία και καίγοντας δοχεία αερίου. Έπρεπε να αποφύγουμε τις διάφορες επιθέσεις του και έπειτα έπρεπε να πιάσω έναν σωλήνα. Το στόχευα στο στόμα της ηλεκτρικής σκούπας και στη συνέχεια ο Cody έπρεπε να πάρει τα δοχεία αερίου για να το ρίξει. Τελικά το ξεφορτωθήκαμε, αλλά βρήκα ότι ήταν δυνατόν να πεθάνω και μετά να επανεκκινήσω το αφεντικό με τον σωστό τρόπο. Όταν κερδίσαμε ήταν ένα πραγματικό επίτευγμα.

Στη συνέχεια, πήραμε νέα εργαλεία όπως ένα σφυρί και καρφί, τα οποία χρησιμοποιούσαμε για να σπάσουμε τα γυάλινα φράγματα και να πυροβολήσουμε τα νύχια στον τοίχο που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε για να ανέβουμε τοίχους. Είχαμε μερικά μίνι παιχνίδια που θα μπορούσαμε να παίξουμε για να ανταγωνιστούμε μεταξύ τους, αλλά δεν ήταν υποχρεωτικά.

Οι μαγνήτες μπορούν να είναι χρήσιμα εργαλεία στο It παίρνει δύο.

Πάνω: Οι μαγνήτες μπορούν να είναι χρήσιμα εργαλεία στο It παίρνει δύο.

Πιστωτική εικόνα: EA / Hazelight

Τότε έπρεπε να κατευθυνθούμε σε άλλο αφεντικό. Δεν μπορώ ούτε να περιγράψω το τρελό μηχάνημα, αλλά με εκπλήσσει η δημιουργικότητα των καλλιτεχνών όταν έφτασαν με το αφεντικό, το οποίο θα μπορούσε να μας βγάλει με μια διάτρητη και μια κουτάλα που θα μπορούσε να μας ισοπεδώσει σαν τηγανίτες. Έπρεπε να αποτρέψουμε την πτώση των νυχιών από τον ουρανό και τα πριόνια να βουίζουν στην ξύλινη πλατφόρμα που στεκόμασταν. Πεθαίναμε πολύ, αλλά καταλάβαμε πώς να βγάλουμε το αυτοκίνητο με το σφυρί και το καρφί.

Και μετά κατευθυνθήκαμε στους σκίουρους κρυμμένοι σε ένα δέντρο, φοβισμένοι από τις σφήκες που τους πλήττουν. Αλλά τότε πρέπει να σταματήσουμε.

Μου άρεσε πολύ το παιχνίδι. Νομίζω ότι θα ήταν πολύ διασκεδαστικό να παίζεις με τον σύζυγό σου, αλλά χρειάζεται αρκετή δεξιότητα βιντεοπαιχνιδιών. Δεν είναι σαν ένα απλό παιχνίδι Mario Party. Πρέπει να μάθετε να ελέγχετε τον ελεγκτή σε διάφορα μέρη του παιχνιδιού.

Αλλά είμαι εντυπωσιασμένος. Η Hazelight και η EA έχουν βρει ένα συναρπαστικό παιχνίδι που θα σας κάνει χαρούμενους και θα γελάσετε, όπως μας υποσχέθηκαν οι πάντα αυτοπεποίθηση.

Παιχνίδια

Το κριτήριο της GamesBeat στην αντιμετώπιση της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών είναι «όπου το πάθος συναντά τις επιχειρήσεις». Τι σημαίνει αυτό? Θέλουμε να σας πούμε πόσο σημαντικά είναι τα νέα σας, όχι μόνο ως υπεύθυνος λήψης αποφάσεων σε ένα στούντιο παιχνιδιών, αλλά και ως οπαδός του παιχνιδιού. Είτε διαβάζετε τα άρθρα μας, ακούτε τα podcast μας είτε παρακολουθείτε τα βίντεό μας, το GamesBeat θα σας βοηθήσει να μάθετε για τον κλάδο και να διασκεδάσετε με αυτό.

Πώς θα το κάνετε Η ιδιότητα μέλους περιλαμβάνει πρόσβαση σε:

  • Ενημερωτικά δελτία, όπως το DeanBeat
  • Οι υπέροχοι, εκπαιδευτικοί και διασκεδαστικοί ομιλητές των εκδηλώσεών μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης
  • Ειδικές συνεντεύξεις μόνο για μέλη, συνομιλίες και εκδηλώσεις ανοιχτού γραφείου με το προσωπικό της GamesBeat
  • Συνομιλία με μέλη της κοινότητας, το προσωπικό της GamesBeat και άλλους επισκέπτες στο Discord
  • Και ίσως ακόμη και ένα ή δύο βραβεία διασκέδασης
  • Ομοιογενείς παρουσιάσεις σε πάρτι

Γίνομαι μέλος



[via]