50% περισσότερες ώρες gaming συγκριτικά με το 2019



Το Steam κυκλοφόρησε την Year In Review αναφορά του για το 2020, η οποία αποκαλύπτει ότι οι ώρες gaming στο Steam ήταν 50,7% περισσότερες από το 2019.

Το Steam ξεκίνησε το Year in Review του για το 2020 αναγνωρίζοντας την πανδημία COVID-19 που εξακολουθεί να βρίσκεται σε εξέλιξη και σημείωσε ότι ενώ το Steam έβλεπε «σημαντική ανάπτυξη» πριν ξεκινήσουν τα lockdowns, οι ώρες παιχνιδιού αυξήθηκαν όταν οι άνθρωποι άρχισαν να μένουν στο σπίτι.

Αυτή η αλλαγή οδήγησε σε νέα στατιστικά ρεκόρ για το Steam, συμπεριλαμβανομένων 120 εκατομμυρίων ενεργών παικτών μηνιαίως, 62,6 εκατομμυρίων ενεργών παικτών καθημερινά, 24,8 εκατομμυρίων ταυτόχρονων παικτών, 2,6 εκατομμυρίων νέων αγοραστών το μήνα, 21,4% περισσότερων παιχνιδιών που αγοράστηκαν σε σύγκριση με το 2019 και των προαναφερθείσων 50,7% περισσότερων ωρών παιχνιδιού σε σύγκριση με το 2019.

Η αύξηση των ανθρώπων που αγοράζουν και παίζουν παιχνίδια οδήγησε σε τεράστια αύξηση της “κυκλοφορίας”, αφού τον Μάρτιο του 2020 παρατηρήθηκε αύξηση της συνολικής κυκλοφορίας κατά 30 -40% σε σχέση με τις λήψεις παιχνιδιών. Το “Cyberpunk 2077” προστίθεται επίσης στο stress-αρισμα του διακομιστή, με το παιχνίδι να σπάει ρεκόρ στο download traffic με την κορυφή να πατάει τα 52 terabytes ανά δευτερόλεπτο, αριθμός που διπλασιάστηκε το προηγούμενο ρεκόρ. Αυτό, και πολλά άλλα, οδήγησε στη λήψη 25,2 exabytes δεδομένων από το Steam το 2020. Για όσους δεν το γνωρίζουν, ένα exabyte είναι 1 εκατομμύριο terabytes.

Ενώ το Steam είχε ανακοινώσει νωρίτερα αυτό το έτος ότι έκανε αλλαγές στις λήψεις ενημέρωσης παιχνιδιών για τη διαχείριση του bandwith κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έχει πλέον αποκαλύψει ότι «οι κυβερνητικοί φορείς διαφόρων χωρών πλησίασαν εμάς και άλλες μεγάλες εταιρείες για να δουν πώς θα μπορούσαμε να συμβάλουμε στην άμβλυνση της αύξησης του παγκόσμιου traffic που έβλεπαν οι ISP, επειδή έφτανε σε ένα σημείο που επηρέαζε την ικανότητα των ανθρώπων να εργάζονται από το σπίτι και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση των παιδιών τους».

Το Steam αποκάλυψε επίσης ότι είδε 104 εκατομμύρια συνεδρίες SteamVR, 1,7 εκατομμύρια χρήστες SteamVR για πρώτη φορά, 71% περισσότερα έσοδα VR και 30% αύξηση του χρόνου αναπαραγωγής VR. Οι πωλήσεις παιχνιδιών VR αυξήθηκαν 32% από έτος σε έτος, και αυτό δε μετράει καν το “Half-Life: Alyx”, το οποίο πρόσθεσε επιπλέον 39% σε αυτόν τον αριθμό.

Η χρήση χειριστηρίου στο Steam σημείωσε επίσης αύξηση, με 46,6 εκατομμύρια παίκτες να χρησιμοποιούν χειριστήριο, 1,68 δισεκατομμύρια συνεδρίες παιχνιδιού με παίκτες που χρησιμοποιούν χειριστήριο και 452 εκατομμύρια συνεδρίες παιχνιδιού με Steam Input.

Οι πωλήσεις ήταν επίσης ένα μεγάλο μέρος του Steam για το 2020, και αυτό βοήθησε να οδηγήσει σε αύξηση 36% στον αριθμό των παιχνιδιών που απέφεραν πάνω από 100.000 δολάρια από τα Winter Sales του 2019 έως τα Winter Sales του 2020.

Κλείνοντας, το Steam μοιράστηκε κάποιες πρωτοβουλίες που είχε προγραμματίσει για το 2021, όπως το Steam China, βελτιώσεις της εμπειρίας του χρήστη, βελτιώσεις σύνδεσης, πιθανή αναβάθμιση του προγράμματος Steam Points, βελτιώσεις σε Linux και Steam Labs και πολλά άλλα.

Για περισσότερα νέα, μείνετε συντονισμένοι στο IGN Greece.



Source link

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.