Aliens: Fireteam Προεπισκόπηση - Έχω κίνηση!

Aliens: Fireteam Προεπισκόπηση – Έχω κίνηση!


Το τρέιλερ για Αλλοδαποί: Fireteam, ένας νέος σκοπευτής επιβίωσης που έρχεται αυτό το καλοκαίρι, ξεκινά με αυτήν τη γνωστή προειδοποίηση: “Έχω κίνηση!” Και τότε τα Xenomorphs, τα τρομακτικά πλάσματα του εξωγήινου σύμπαν, συγκλίνουν σε σας.

Ευτυχώς, έχετε μια ομάδα πυρκαγιάς, ένα τρίο από βαριές ναυτικές αποικίες που παλεύουν συνεργατικά για να αποκρούσουν μαζικές επιθέσεις από πλάσματα από όλες τις κατευθύνσεις. Έχω μια εικονική ενημέρωση παιχνιδιού από Στούντιο Chilly Iron, το στούντιο με έδρα το Σαν Χοσέ, Καλιφόρνια που κάνει το παιχνίδι σε συνεργασία με το 20th Century Video games για κονσόλες Xbox, PlayStation και Steam.

Ο Matt Highison, διευθυντής δημιουργικών και ο Craig Zinkievich, επικεφαλής των Cold Iron Studios, μίλησαν για τη δημιουργία του παιχνιδιού και έκαναν μια επίδειξη αυτού στην πρώτη προεπισκόπηση του πολυαναμενόμενου τίτλου. Βάλτε τον εαυτό σας στα παπούτσια μιας ομάδας πεζοναυτών που αγωνίζονται για επιβίωση, καθώς ορδές διαφορετικών Xenomorphs συρρέουν στις οροφές και τους τοίχους για να σας φτάσουν.

Οι προγραμματιστές έδειξαν πώς να συνεργάζονται, να προσαρμόζουν χαρακτήρες και να χρησιμοποιούν πολλά όπλα και εξοπλισμό για να επιτρέψουν στην ομάδα να επιβιώσει.

Προέλευση

Πάνω: δεν πρέπει να χάσετε.

Πιστωτική εικόνα: Chilly Iron Studios

Τα Chilly Iron Studios ιδρύθηκαν το 2015 από πρώην δημιουργούς των City of Heroes, Star Trek Online και Neverwinter. Ο Zinkievich ξεκίνησε στα Cryptic Studios, όπου ήταν ο σχεδιαστής και παραγωγός του Metropolis of Heroes. Έχει επίσης εργαστεί στο Star Trek On line και στο Dungeons & Dragons. Οι άλλοι συνιδρυτές ήταν οι Highison και Shannon Posniewski. Όλοι είχαν δουλέψει μαζί για 14 χρόνια.

Η FoxNext Online games ανακοίνωσε τον Ιανουάριο του 2018 ότι απέκτησε τα Cold Iron Studios από το πρώην Kabam, το οποίο έχει χωριστεί σε διαφορετικά μέρη.

Η Disney ανέλαβε την κυριότητα των FoxNext Video games όταν εξαγόρασε τη Fox τον Μάρτιο του 2019. Έτσι Η Disney πούλησε τα FoxNext Games στη Scopely, αλλά ο εκδότης παιχνιδιών για κινητά, Scopely, δήλωσε ότι το Chilly Iron δεν ταιριάζει στο πορτοφόλι του. Άρχισε λοιπόν να ψωνίζει στο στούντιο και η Daybreak έκανε τη νικηφόρα προσφορά, αποκτώντας την τον Αύγουστο του 2020. Το στούντιο επεκτάθηκε σε 48 άτομα, μια σχετικά μικρή ομάδα για μια φιλόδοξη κονσόλα και τίτλο υπολογιστή.

“Είμαι απίστευτα ενθουσιασμένος, καθώς θέλουμε να το συζητήσουμε εδώ και χρόνια”, δήλωσε ο Ζίνκιεβιτς σε συνέντευξη Τύπου.

Σύνθεση

Πάνω: το διαστημικό διυλιστήριο Katonga στο Aliens: Fireteam.

Πιστωτική εικόνα: Chilly Iron Studios

Το παιχνίδι έχει οριστεί σε 2202, δηλαδή 23 χρόνια μετά το πρωτότυπο Εξωγήινο τριλογία ταινίας. Aliens: Το Fireteam εισάγει τους παίκτες στο ρόλο ενός Colonial Maritime στο USS Endeavour, που είναι επιφορτισμένο με την απάντηση σε μια κλήση κινδύνου από τις εξωτερικές αποικίες. Η ομάδα σας παίρνει πλευρές, με λίγους στρατιώτες, φυσικά, να εισβάλει σε δομές, εγκαταλελειμμένα ερείπια και περίεργα εξωγήινα τοπία.

Οι παράνομες αποικίες έχουν εκραγεί στο Εξωτερικό Χείλος του Γαλαξία, οι εταιρείες έχουν μεγάλη επιτυχία και τα κρούσματα Xenomorph εξακολουθούν να είναι σπάνια, αλλά δεν θεωρούνται πλέον ως μύθοι. Η κυβέρνηση των ΗΠΑ ψήφισε νόμο για την προστασία αποικίας το 2187 για να αναθέσει πολεμικά πλοία και να στρατολογήσει τους αποικιακούς πεζοναύτες για να προστατευθούν από την απειλή του Xenomorph

Η ομάδα σας μόλις βγήκε από την πρακτική. Μπορείτε να πολεμήσετε εχθρούς σε τέσσερις εκστρατείες με δύο ανθρώπινους φίλους ή συμπαίκτες AI. Φτάνετε στο εγκαταλελειμμένο διυλιστήριο Katonga Orbital, το οποίο μυρίζει σαν πράσινο αέριο από τα σώματα των ανθρώπων. Μπορείτε να συλλέξετε τμήματα της ιστορίας από χαρακτήρες που δεν είναι παίκτες και να μάθετε περισσότερα καθώς παίζετε επαναλαμβανόμενες αποστολές. Θα συναντήσετε αρχαία ερείπια εξωγήινων, κρυμμένα επιχειρηματικά μυστικά και ξενομορφικές ορδές.

“Αυτό είναι πραγματικά για το παιχνίδι επιβίωσης shooter”, είπε ο Zinkievich. “Είναι για τα κύματα των Xenomorphs.”

Είναι ένα μείγμα της «φαντασίας τρόμου επιβίωσης» του Ridley Scott και της «φαντασίας δράσης» του James Cameron με τους αποικιακούς πεζοναύτες και τόνους πυρός.

Πολύ βάθος

Πάνω: Θα συμμετάσχετε σε άγριους πυροσβέστες στο Aliens: Fireteam.

Πιστωτική εικόνα: Chilly Iron Studios

Το παιχνίδι έχει περισσότερους από 20 έξυπνους τύπους εχθρών – από το Xenomorphs έως το συνθετικό Weyland-Yutani – με 11 ποικιλίες Xenomorphs, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων πρωτότυπων πλασμάτων που δεν έχουν ξαναδεί ποτέ, είπε ο Zinkievich. Περιλαμβάνουν πλάσματα όπως ένα Burster, το οποίο θα τρέχει προς εσάς και θα εκραγεί, ψεκάζοντας σας με πράσινο οξύ. Κάθε πλάσμα έχει τη δική του τεχνητή νοημοσύνη και συμπεριφορές.

Οι παίκτες πρέπει να χρησιμοποιήσουν τακτικές κάλυψης και στρατηγική ομάδας για να εξαλείψουν τις εξωγήινες απειλές που συρρέουν μέσα από πόρτες και αεραγωγούς, ανεβαίνουν τοίχους και οροφές και χτυπάνε από το σκοτάδι.

Υπάρχουν πέντε κατηγορίες χαρακτήρων. Υπάρχει ένα οπλοστάσιο προσαρμόσιμων όπλων και mods, η εξέλιξη των χαρακτήρων και τα καινοτόμα συστήματα προόδου βοηθούν επίσης τις πιθανότητες. Το μοναδικό σύστημα καρτών πρόκλησης επιτρέπει επίσης στους παίκτες να τροποποιούν κάθε αποστολή, προσφέροντας μια νέα εμπειρία με κάθε παιχνίδι.

Υπάρχουν πέντε επίπεδα δυσκολίας, αλλά ο Zinkievich είπε ότι ένα παιχνίδι Xenomorph “δεν πρέπει να είναι μια βόλτα στο πάρκο”. Με κάθε νέο επίπεδο δυσκολίας, οι αριθμοί Xenomorph αυξάνονται, ο κίνδυνος φιλικής πυρκαγιάς είναι μεγαλύτερος, η βλάβη με οξέα είναι χειρότερη και οι πόροι γίνονται πιο περιορισμένοι, δήλωσε ο Zinkievich.

“Δεν είναι εύκολο παιχνίδι”, είπε ο Ζίνκιεβιτς. «Ως σχεδιαστής παιχνιδιών, είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος για το σύστημα καρτών πρόκλησης. Αυτό το σύστημα είναι μια σειρά καρτών που οι παίκτες καταλήγουν να κερδίζουν και ότι μπορούν να παίξουν στην αρχή των αποστολών όταν ευθυγραμμίζονται. Και είναι πραγματικά μεταλλάκτες και αλλάζουν πραγματικά τον τρόπο που παίζετε την αποστολή. Εάν παίξετε με επιτυχία την κάρτα πρόκλησης, καταλήγετε να λαμβάνετε επιπλέον ανταμοιβές, επιπλέον καλλυντικά, επιπλέον συνημμένα και παρόμοια. “

Οι προγραμματιστές έδειξαν τρεις κατηγορίες χαρακτήρων, συμπεριλαμβανομένου ενός τεχνικού με αναπτυσσόμενο πυργίσκο. Είχε επίσης χειροβομβίδες σοκ, τις οποίες μπορείτε να αναπτύξετε στους τοίχους για να δημιουργήσετε μια ηλεκτρική παγίδα που επιβραδύνει το Xenomorphs καθώς περνούν. Λειτουργούν καλά σε σημεία πνιγμού, όπως στενά κλίτη. Μπορείτε να επιλέξετε κιτ που καθορίζουν τον τύπο των ναρκών, τα ειδικά πυρομαχικά και άλλο εξοπλισμό που μεταφέρετε.

“Η κατάταξή σας αυξάνει τα πακέτα σας καθώς παίζετε”, είπε ο Ζίνκιεβιτς. “Μπορείτε να προσαρμόσετε πλήρως τα όπλα σας.”

Ο Demolisher είναι ένας χαρακτήρας δεξαμενής με βαρύ πύραυλο και μικροϋπολογιστές στον ώμο του. Ο στρατιώτης μπορεί να χρησιμοποιήσει έναν εκτοξευτή χειροβομβίδων, μια φλόγα ή ένα έξυπνο πιστόλι. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον αισθητήρα κίνησης για να εντοπίσετε εχθρούς καθώς πλησιάζουν. Το Gunner έχει πολλή πυρκαγιά, με μια χειροβομβίδα frag και μια ικανότητα που ονομάζεται Overclock, η οποία δίνει σε όλα τα μέλη της ομάδας διπλό ρυθμό πυρκαγιάς, ταχύτερη επαναφόρτωση και ισχυρότερη πανοπλία.

Προεπισκόπηση hands-off

Πάνω: Aliens: Το Fireteam βρίσκεται στο 2202.

Πιστωτική εικόνα: Chilly Iron Studios

Όταν ξεκίνησαν την πυρκαγιά, χρησιμοποίησαν αμέσως ένα εκρηκτικό βαρέλι, πυροβολώντας σε ένα βαρέλι που εξερράγη και έβγαλαν μια δέσμη ξενόμορφων. Έφτασαν σε ένα μεγάλο δωμάτιο στο διαστημικό σταθμό και έπρεπε να σταματήσουν. Τα xenomorphs εισήλθαν πρώτα από τα αριστερά και μετά από πολλές κατευθύνσεις. Υπήρξαν συνεχείς πυροβολισμοί και πολλές εκρήξεις. Εάν οι εξωγήινοι πλησιάσουν, γίνεται μάχη με το χέρι, όπου η αγκαλιά του προσώπου μπορεί να προσπαθήσει να κολλήσει στο πρόσωπό σας και πρέπει να πυροβολήσετε τα πλάσματα των φίλων σας. Αλλά αν πυροβολήσετε τα πλάσματα, θα ρίξουν οξύ.

Έχω δει τους προγραμματιστές να παλεύουν μια ιδιαίτερα σκληρή μάχη. Όλοι επέζησαν, ο τελευταίος σέρθηκε σε ασανσέρ για να ξεφύγει από την ορδή. Ο νικητής είχε 71 σκοτώσεις. Είναι ένα πολύ έντονο παιχνίδι. Και θα πρέπει να είναι επαναλαμβανόμενο για ώρες, είπε ο Χάιισον. Φέρνει πίσω υπέροχες αναμνήσεις και το σύνθημα της αρχικής ταινίας, “Στο διάστημα, κανείς δεν μπορεί να σας ακούσει να ουρλιάζετε”.

Παιχνίδια

Το κριτήριο της GamesBeat στην αντιμετώπιση της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών είναι «όπου το πάθος συναντά τις επιχειρήσεις». Τι σημαίνει αυτό? Θέλουμε να σας πούμε πόσο σημαντικά είναι τα νέα σας, όχι μόνο ως υπεύθυνος λήψης αποφάσεων σε ένα στούντιο παιχνιδιών, αλλά και ως οπαδός του παιχνιδιού. Είτε διαβάζετε τα άρθρα μας, ακούτε τα podcast μας είτε παρακολουθείτε τα βίντεό μας, το GamesBeat θα σας βοηθήσει να μάθετε για τον κλάδο και να διασκεδάσετε με αυτό.

Πώς θα το κάνετε Η ιδιότητα μέλους περιλαμβάνει πρόσβαση σε:

  • Ενημερωτικά δελτία, όπως το DeanBeat
  • Οι υπέροχοι, εκπαιδευτικοί και διασκεδαστικοί ομιλητές των εκδηλώσεών μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης
  • Ειδικές συνεντεύξεις μόνο για μέλη, συνομιλίες και εκδηλώσεις ανοιχτού γραφείου με το προσωπικό της GamesBeat
  • Συνομιλία με μέλη της κοινότητας, το προσωπικό της GamesBeat και άλλους επισκέπτες στο Discord
  • Και ίσως ακόμη και ένα ή δύο βραβεία διασκέδασης
  • Ομοιογενείς παρουσιάσεις σε πάρτι

Γίνομαι μέλος



[via]