AppsFlyer: Οι διαφημίσεις Facebook, Google και Unity κυριαρχούν στις διαφημίσεις για κινητά

AppsFlyer: Οι διαφημίσεις Facebook, Google και Unity κυριαρχούν στις διαφημίσεις για κινητά


Κινητή εταιρεία μέτρησης AppsFlyer είπε ότι το Fb κατέχει την πρώτη θέση στη διαφήμιση για κινητά, ακολουθούμενη από την Google και την Διαφημίσεις Unity το πρώτο εξάμηνο του 2020, σύμφωνα με την εξαμηνιαία έκθεση της εταιρείας Δείκτης απόδοσης αυτή μελετάει.

Αυτή είναι η ενδέκατη έκδοση του AppsFlyer δείκτης. Ενώ το Facebook κατατάσσεται πρώτη σε iOS και Android, τόσο το Fb όσο και το Google κυριαρχούν στις διαφημίσεις για κινητά με σημαντική πλειοψηφία της αγοράς ανόργανων εγκαταστάσεων ή λήψεων βάσει διαφημίσεων. Και ενώ το Fb είναι ισχυρότερο στο iOS και στη Βόρεια Αμερική, η Google είναι ηγέτης στο Android, η οποία αναπτύσσεται στις αναδυόμενες αγορές.

“Έχουμε δει το Fb να εμφανίζεται ως ένας ξεκάθαρος ηγέτης όσον αφορά την ποιότητα και τη δημιουργία εσόδων”, δήλωσε η Shani Rosenfelder, επικεφαλής των εφαρμογών του MobileFlyer για συνέντευξη στο VentureBeat. «Πριν από λίγα χρόνια, το Fb κυριάρχησε στο Functionality Index. Το 2018, η Google ξεκίνησε καθολικές διαφημιστικές καμπάνιες και πήρε την πρώτη θέση το 2019. Με το νέο μας ευρετήριο δημιουργίας εσόδων, το Fb παίρνει για άλλη μια φορά τη θέση 1. “

Οι κατατάξεις είναι σημαντικές, επειδή μπορούν να βοηθήσουν τους προγραμματιστές εφαρμογών και παιχνιδιών για κινητά να αποφασίσουν με ποιον θα συνεργαστούν για τη διαφήμιση για κινητά, το οποίο βρίσκεται στο επίκεντρο της δημιουργίας εσόδων από κινητά. Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020, το AppsFlyer πραγματοποίησε έρευνα για 495 δίκτυα μέσων και 27 δισεκατομμύρια εγκαταστάσεις εφαρμογών σε 14.000 εφαρμογές και 58 δισεκατομμύρια ανοίγματα εφαρμογών.

Ο δείκτης απόδοσης περιλαμβάνει δύο νέες αναλυτικές βαθμολογίες με βάση τη δημιουργία εσόδων ανά περιοχή και κατηγορία. Οι νέες κατατάξεις βαθμολογούν τις πηγές μέσων με βάση την ικανότητά τους να παρέχουν στους χρήστες την υψηλότερη πιθανότητα ολοκλήρωσης μιας αγοράς εντός εφαρμογής και την ικανότητά τους να παρέχουν στους χρήστες που δημιουργούν καλύτερα κέρδη διαφημίσεις. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας πληροφορίες στα οικοσυστήματα freemium, όπου οι εφαρμογές κερδίζουν κυρίως μέσω αγορών εντός εφαρμογής και διαφημίσεων εντός εφαρμογής.

Με τους υφιστάμενους δείκτες διατήρησης, επαναληπτικού μάρκετινγκ και ανάπτυξης, η νέα μελέτη παρέχει μια πιο ολοκληρωμένη κάρτα αναφοράς για το τοπίο των κινητών μέσων σε πολλές δραστηριότητες μάρκετινγκ, δήλωσε ο Rosenfelder.

Η ικανότητα του Facebook να αυξήσει την απόδοση μεγάλης κλίμακας τόσο στον δείκτη διατήρησης όσο και στον νέο δείκτη IAP (αγορές εντός εφαρμογής) έχει ωθήσει την κατάταξη της εταιρείας προς τα εμπρός. Το Facebook κυριαρχεί επίσης στο νέο ευρετήριο IAA (διαφήμιση εντός εφαρμογής), καθώς και στο ευρετήριο επαναληπτικού μάρκετινγκ, καθιστώντας τη συνολική του θέση ξεκάθαρη.

Ωστόσο, οι εγκαταστάσεις υψηλής ποιότητας κοστίζουν, δήλωσε ο Rosenfelder. Το Fb τείνει να χρεώνει περισσότερα, και αυτό ισχύει ιδιαίτερα σε παιχνίδια, όπου το κόστος είναι σημαντικά υψηλότερο στη Βόρεια Αμερική, τη Λατινική Αμερική και την Ευρώπη. Η Google έχει ελαφρώς υψηλότερες τιμές στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού.

Πάνω: οι μεγάλοι παίκτες στη διαφήμιση για κινητά.

Πιστωτική εικόνα: AppsFlyer

Το Google είναι πιο ακριβό στη διαφήμιση για εφαρμογές εκτός παιχνιδιού, αν και όχι σε μεγάλο βαθμό, με εξαίρεση τη Βόρεια Αμερική, όπου το Fb είναι πιο ακριβό.

Οι διαφημίσεις Unity αυξάνονται

Οι διαφημίσεις Unity εμφανίστηκαν ως ηγέτης στο επόμενο επίπεδο διαφήμισης παιχνιδιών για κινητά. Αυτό περιλαμβάνει το IronSource και το AppLovin, τα οποία έχουν αρχίσει να κάνουν τα δικά τους παιχνίδια. Το Unity, το οποίο πρόσφατα δημοσιοποιήθηκε, επικεντρώνεται στη δημιουργία εσόδων από διαφημίσεις και στην κατασκευή μιας μηχανής παιχνιδιών.

Το Unity Advertisements έχει αυξηθεί στον δείκτη πιστότητας, χάρη σε ένα σημαντικό άλμα στην κλίμακα, αν και η ποιότητά του είναι η χαμηλότερη από τις τρεις πρώτες. Η Unity Advertisements κατέκτησε την πρώτη θέση στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατάταξη στην αγορά υπερκατασκευών και arcade και κατέλαβε την τρίτη θέση σε εννέα από τα 14 είδη.

“Μέσα στα παιχνίδια, βλέπουμε τις διαφημίσεις Unity τόσο ισχυρές”, δήλωσε ο Rosenfelder. «Η ενότητα είχε τεράστια ανάπτυξη και κλίμακα. Έχουν μεγάλη ουρά με ανεξάρτητους προγραμματιστές παιχνιδιών που χρησιμοποιούν τον κινητήρα τους. Έχουν λοιπόν ένα πλεονέκτημα. “

Η Julie Shumaker, επικεφαλής εσόδων της Unity, δήλωσε σε συνέντευξή της στην GamesBeat ότι η απόκτηση χρηστών έχει καταστεί κρίσιμη για τους προγραμματιστές παιχνιδιών με τέτοια γεμάτα καταστήματα εφαρμογών. Οι Unity Ads παράγουν 22,9 δισεκατομμύρια παγκόσμιες μηνιαίες εμφανίσεις διαφημίσεων, προσεγγίζοντας 2 δισεκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς τελικούς χρήστες παγκοσμίως.

Οι IronSource και Applovin είναι επίσης ανταγωνιστικές στη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών. Αλλά το Facebook και το Google είναι ισχυρότερα εκτός παιχνιδιών.

Ενώ το μυθιστόρημα coronavirus είχε σημαντικό αντίκτυπο στις εφαρμογές και σε ολόκληρο το οικοσύστημα, ο αντίκτυπός του στην κατάταξη πηγών μέσων ήταν οριακός. Η μόνη εξαίρεση ήταν οι διαφημίσεις αναζήτησης της Apple, όπου η οργανική ανάπτυξη στο Application Retailer οδήγησε τους εμπόρους να ξεκινήσουν ή / και να αυξήσουν τις προσπάθειές τους για βελτιστοποίηση του καταστήματος εφαρμογών. Αυτό έφερε στο προσκήνιο τις διαφημίσεις αναζήτησης της Apple, οδηγώντας εντυπωσιακή ανάπτυξη και ισχυρή απόδοση.

“Η πανδημία άλλαξε το κινητό οικοσύστημα καθώς όλες οι μετρήσεις έχουν αυξηθεί”, δήλωσε ο Rosenfelder. “Αλλά η κατάταξη των πηγών μέσων δεν έχει αλλάξει.”

Το μέλλον είναι αβέβαιο

Ο Ρόζενφελντερ είπε Η απόφαση της Apple να περιορίσει τη στοχευμένη διαφήμιση στο iOS στο όνομα του απορρήτου έχει κάνει την αγορά διαφημίσεων για κινητά αβέβαιη. Η Apple αποφάσισε να καταργήσει το αναγνωριστικό για διαφημιζόμενους (IDFA), το οποίο απαιτείται για τη σύνδεση ανώνυμων δεδομένων χρήστη με διαφημιστικά αποτελέσματα. Το Fb και το Google θα μπορούσαν να υποφέρουν εάν δεν μπορούσαν να στοχεύσουν χρήστες με διαφημίσεις βάσει προηγούμενης συμπεριφοράς.

Η Apple μόλις είπε ότι αναλαμβάνει δράση για την προστασία της ιδιωτικής ζωής. Ωστόσο, ορισμένοι στη βιομηχανία πιστεύουν ότι η Apple θέλει να υπονομεύσει τα έσοδα από το Facebook και τη διαφήμιση της Google και να τα πάρει πίσω με την αύξηση των δικών της διαφημίσεων αναζήτησης της Apple. Αυτό θα του επέτρεπε να αποφέρει περισσότερα έσοδα μέσω των πωλήσεων του App Store, όπου θα μειωθεί το 30%. Ωστόσο, ο Rosenfelder επεσήμανε ότι οι λήψεις που σχετίζονται με διαφημίσεις στο Facebook είναι πιθανότατα 100 φορές μεγαλύτερες από τις διαφημίσεις αναζήτησης της Apple, ειδικά σε παιχνίδια, καθώς οι άνθρωποι ξοδεύουν πολύ περισσότερο χρόνο στο Fb από ό, τι στο Application Retail outlet.

Ενόψει της εκτεταμένης αβεβαιότητας, ο Rosenfelder προέβλεψε μια τάση προς Ενοποίηση, όπως είδαμε χθες με την εξαγορά της εταιρείας AlgoLift από την Vungle της εταιρείας πληροφοριών διαφήμισης για κινητά.

“Με το IDFA, υπάρχουν πολλά άγνωστα”, είπε. «Είναι πολύ δύσκολο να προβλεφθεί. Ίσως η Apple να αλλάξει το αρχικό της σχέδιο. Απλώς δεν ξέρουμε. Η ουσία είναι ότι αν υπήρχε μια αλλαγή στο iOS, θα επηρέαζε πολλούς παίκτες. “


Δεν μπορείτε να κάνετε μόνοι σας ασφάλεια

Αναφορά ασφάλειας παιχνιδιών COVID-19: Μάθετε σχετικά με τις τελευταίες τάσεις επίθεσης στα παιχνίδια. Συνδεθείτε εδώ




[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.