Assassin’s Creed: Valhalla Preview – Μια Αγγλία για εξερεύνηση

Assassin's Creed: Valhalla Preview - Μια Αγγλία για εξερεύνηση


Μετά το δικό μου πρώτο παιχνίδι επίδειξης του Assassin’s Creed: Valhalla, Βγήκα μπερδεμένος. Δεν πίστευα ότι το επόμενο παιχνίδι με θέμα το Βίκινγκ της Ubisoft ήταν κακό, αλλά φαινόταν πολύ παρόμοιο με τα δύο τελευταία παιχνίδια στο franchise. Την περασμένη εβδομάδα, είχα την ευκαιρία να παίξω ξανά τον ανοιχτό κόσμο, αυτή τη φορά για περίπου 5 ώρες. Τώρα είμαι πιο εντυπωσιασμένος και παρατηρώ τους τρόπους που ξεχωρίζει η Valhalla από το Origins και Οδύσσεια.

Assassin’s Creed: Valhalla θα κυκλοφορήσει στις 10 Νοεμβρίου για Xbox Collection X / S, Xbox Just one, PlayStation 4 και Computer system. Κυκλοφορεί για PlayStation 5 την ημέρα κυκλοφορίας, 12 Νοεμβρίου. Για πολλούς νέους ιδιοκτήτες κονσόλας, η Valhalla θα είναι η πρώτη τους εμπειρία με αυτήν την επόμενη παρτίδα κονσόλας επόμενης γενιάς. Έπαιξα το demo μου Parsec, μια υπηρεσία ροής που επιτρέπει την πρόσβαση σε απομακρυσμένους υπολογιστές (όπως το Ubisoft) από το σπίτι μου.

Ένα τόσο σαρκωμένο και μεγάλο demo μου έδωσε μια καλή κατανόηση της Valhalla. Ναι, έχει ακόμη περισσότερα κοινά με αυτά τα πρόσφατα παιχνίδια Assassin’s Creed που είναι πλούσια σε RPG από τις πιο φημισμένες φήμες του παρελθόντος. Αλλά βρήκα αρκετές διαφορές που εμποδίζουν τη Valhalla να αισθάνεται σαν μια ανακατασκευή με θέμα τα σκανδιναβικά θέματα.

Κάντε έναν βασιλιά

Το demo μου ξεκίνησε στον οικισμό των Βίκινγκ. Πρόκειται για έναν μικρό χώρο εξοπλισμένο με το είδος των εμπόρων και δομών που θα χρειαζόταν κάθε τυχοδιώκτης, όπως ένας σιδηρουργός και χασάπης. Ήμουν επίσης σε θέση να προμηθεύσω ένα ροδάκινο, ένα μέρος όπου μπορώ να ανταλλάξω αλιευμένα ψάρια για χρήσιμα υλικά. Θα μπορούσα επίσης να επισκεφτώ έναν κουρέα που θα μπορούσε να αλλάξει το κούρεμα και τα τατουάζ μου. Ο οικισμός περιλαμβάνει ορισμένες προσαρμόσιμες περιοχές. Σε ένα σημείο, θα μπορούσα να επιλέξω την αναπαραγωγή αντικειμένων όπως ένα ράφι όπλων ή ένα ρωμαϊκό άγαλμα.

Αφού περιπλανήθηκα στον οικισμό, πήγα στο μακρύ σπίτι, πλησίασα κάτι που ονομάζεται χάρτης συμμαχίας και ξεκίνησα μια νέα εκστρατεία ιστορίας. Χρειαζόμουν στο Ledecestrescire, μια κομητεία στο βασίλειο της Mercia. Θα βοηθούσα τους Βίκινγκς να προσπαθούν να ανατρέψουν τον σημερινό βασιλιά της Mercian και να τον αντικαταστήσουν με έναν καλύτερο από μας.

Τότε απογειώθηκα στο σωσίβιο σκάφος μου, το οποίο δείχνει έναν από τους υπέροχους τρόπους που η Valhalla διαφέρει από τους προκατόχους της. Αν και πολλά παιχνίδια Assassin’s Creed περιλαμβάνουν πλοία και ναυτική πλοήγηση, εστιάζουν σε μεγάλες θάλασσες και ωκεανούς. Η Valhalla σάς κάνει να περιηγείστε σε ένα δίκτυο ποταμών. Η χρήση του πλοίου σας σημαίνει περισσότερη κίνηση και αντί να αναζητάτε άλλα πλοία για να κατεβείτε, μπορείτε να επιτεθείτε σε οικισμούς κοντά στο νερό.

Πάνω: Το Ivaar είναι λίγο έντονο.

Πιστωτική εικόνα: Ubisoft

Μετά από κάποια πλοήγηση, έφτασα στο Ledecestrescire. Τις επόμενες ώρες, η καμπάνια επικεντρώθηκε σε αυτήν την περιοχή, λέγοντας πως μοιάζει με μια ιστορία από μόνη της. Τα βασικά ήταν απλά: αντικατάσταση του σημερινού βασιλιά με ένα νέο, αλλά προσέφερε άφθονες ευκαιρίες για το κακό των Βίκινγκς. Έκανα εισβολή σε ένα φρούριο, εξοπλίζοντας ένα κριάρι, προσπαθώντας να συλλάβω τον βασιλιά της Mercian. Όταν δραπέτευσε, έπρεπε να ψάξω σε μια τοπική πόλη και φρούριο για να βρω σημάδια.

Η ιστορία του Ledecestrescire έχει το δικό της καστ με ενδιαφέροντες χαρακτήρες, συμπεριλαμβανομένου ενός αιμοδιψούς Βίκινγκ που ονομάζεται Ivaar, ο οποίος διαφωνεί με τον πιο επιφυλακτικό αδερφό του και τον επίδοξο γιο του βασιλιά, ο οποίος είναι άβολα στη σκέψη της μάχης και της δολοφονίας. τους συμπατριώτες του. Μέσα σε λίγες ώρες, αυτοί οι χαρακτήρες και άλλοι ορίστηκαν ως αξέχαστες προσωπικότητες.

Καταπολέμηση και μυστικότητα

Η προσπάθειά μου να δημιουργήσω έναν βασιλιά απαιτούσε μεγάλη αιματοχυσία. Μεγάλο μέρος αυτού περιστράφηκε γύρω από τη μετωπική μάχη. Εάν έχετε παίξει το Assassin’s Creed: Odyssey ή Origins, θα έχετε μια καλή ιδέα για το τι να περιμένετε εδώ. Χρησιμοποιείτε βαριές και ελαφριές επιθέσεις για να τραυματίσετε και να εκπλήξετε τους αντιπάλους σας και έχετε πρόσβαση σε οκτώ δεξιότητες ανάκτησης. Κάποιος σε κάνει να ρίχνεις περισσότερους άξονες στους πιο κοντινούς εχθρούς. Ένας άλλος σε εκρήγνυται και μετά χτυπάει το όπλο σου. Άλλοι επικεντρώνονται στις δεξιότητές σας απόστασης. Και πάλι, έχετε ένα τόξο και ένα βέλος, και είναι ένα αποτελεσματικό αν δεν ενδιαφέρει όπλο. Κάτι για να βγάλεις ένα τόξο στη μέση μιας στενής μάχης που περιβάλλεται από άλλους μαχητές δεν αισθάνεται σωστά.

Στο παρελθόν, αυτός ο τύπος μάχης ήταν μια σκέψη για το Assassin’s Creed. Η έμφαση δόθηκε στη μυστικότητα. Η Ubisoft προσπαθεί να κάνει το stealth ένα πιο σημαντικό μέρος της Valhalla. Και πάλι, μπορείτε να σκοτώσετε άμεσα εχθρούς, εάν καταφέρετε να τους επιτεθείτε εκτός φύσης.

Ωστόσο, τουλάχιστον οι αποστολές εκστρατείας συχνά σας αναγκάζουν να επιλέξετε μια τακτική. Όταν πολιορκείτε το φρούριο του βασιλιά, η μυστικότητα δεν είναι πραγματικά μια επιλογή. Που έχει νόημα. Αυτό είναι ένα παιχνίδι Viking. Δεν θα τους αποκαλούσα λαούς γνωστούς για την λεπτότητά τους. Αλλά αν περιμένετε ότι η Valhalla θα επικεντρωθεί σε μυστικότητα όπως, ας πούμε, το πρωτότυπο Assassin’s Creed, θα απογοητευτείτε. Ωστόσο, εξακολουθεί να κάνει τη λαθραία προσέγγιση πιο βιώσιμη από ό, τι στην Οδύσσεια. Τουλάχιστον όταν το παιχνίδι σάς επιτρέπει να χρησιμοποιείτε μυστικότητα.

Πάνω: σπίτι γλυκό σπίτι.

Πιστωτική εικόνα: Ubisoft

Εξερεύνηση της Αγγλίας

Μιλώντας για την Οδύσσεια, μου άρεσε αυτό το παιχνίδι περισσότερο όταν επικεντρώθηκα λιγότερο στην καμπάνια του και πέρασα χρόνο να εξερευνήσω. Και η μακρά μου επίδειξη με τη Valhalla μου έδωσε πολύ χρόνο για να ξεφύγω από το προτεινόμενο μονοπάτι.

Η Αγγλοσαξονική Αγγλία έχει πολλά μυστικά για να ανακαλύψει και να κάνει την εξερεύνηση διασκεδαστική και ικανοποιητική. Πολλές από τις πιο κρυφές ή προστατευμένες περιοχές ενδέχεται να περιέχουν κωδικούς, οι οποίοι ξεκλειδώνουν ή ενισχύουν αυτές τις δεξιότητες επαναφόρτωσης. Θα συναντήσετε επίσης παγκόσμια γεγονότα, που είναι μίνι περιπέτειες ή ιστορίες που συμβαίνουν σε όλο τον ανοιχτό κόσμο. Σε μια περίπτωση, βρήκα μια γυναίκα που προσποιείται ότι ήταν μια κοπέλα που παγιδεύτηκε σε έναν πύργο. Αργότερα, βρήκα δύο αδέλφια των Βίκινγκ να ασκούν τις επιδρομές τους στην πυρκαγιά κάνοντας φωτιά στο σπίτι τους. Πρόκειται για διασκεδαστικές περισπασμούς που προσθέτουν κάποια προσωπικότητα και ζωή στον κόσμο του παιχνιδιού.

Η Valhalla κάνει επίσης την εξερεύνηση λίγο πιο μυστηριώδη. Τα εικονίδια συνεχίζουν να εμφανίζονται στην πυξίδα και στο χάρτη όταν κάποιο είδος συμβάντος ή ορόσημου είναι κοντά σας, αλλά το παιχνίδι δεν εξηγεί ακριβώς τι θα συναντήσετε. Αντ ‘αυτού, ο χάρτης θα σας πει ότι ένα μέρος έχει κάποια αντικείμενα, αλλά δεν θα ξέρετε ακριβώς τι είναι μέχρι να τα βρείτε.

Πιστεύω ότι τροποποιήθηκε

Η Valhalla θα προσφέρει στους οπαδούς των σύγχρονων παιχνιδιών Assassin’s Creed μια άλλη ιστορική περιπέτεια που θα απολαύσουν, αλλά κάνει κάποια ανοίγματα σε παλαιότερους οπαδούς της σειράς. Όχι, η Valhalla δεν μοιάζει ακριβώς με τους παλιούς τίτλους Assassin’s Creed που επικεντρώνονται στο stealth. Αλλά κάνει τη μυστικότητα πιο βιώσιμη.

Έχει επίσης έναν πιο ενδιαφέρον ανοιχτό κόσμο. Η εξερεύνηση μοιάζει περισσότερο με την εξερεύνηση και λιγότερο σαν να επιλέγετε αντικείμενα από μια λίστα.

Αλλά η Valhalla μοιάζει ακόμα με μια εξέλιξη της φόρμουλας Odyssey. Λαμβάνοντας υπόψη την επιτυχία που είχε το παιχνίδι, είναι δύσκολο να κατηγορήσουμε την Ubisoft για αυτό. Ωστόσο, βρήκα αρκετά στο demo μου για να κάνει το Valhalla να νιώθει πολύ δροσερό. Δεν είναι, όπως φοβόμουν κάποτε, μια απλή επαναφορά των Βίκινγκ από την Οδύσσεια.


Δεν μπορείτε να κάνετε μόνοι σας ασφάλεια

Αναφορά ασφάλειας παιχνιδιών COVID-19: Μάθετε σχετικά με τις τελευταίες τάσεις επίθεσης στα παιχνίδια. Συνδεθείτε εδώ




[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.