Developers του Xbox μπορούν τώρα να έχουν τα παιχνίδια τους να αξιολογούνται για προσβασιμότητα από τη Microsoft



Το 2019, η Microsoft δημοσίευσε ένα σύνολο Xbox οδηγιών προσβασιμότητας για να βοηθήσει τους developers της να κάνουν τα βιντεοπαιχνίδια τους ποιο προσβάσιμα. Τώρα, τους δίνει μια γενική αναθεώρηση – και επιτρέπει στις ομάδες να στέλνουν τα παιχνίδια τους στην ίδια τη Microsoft για αξιολόγηση προσβασιμότητας.

Σε ένα blog post που δημοσιεύθηκε εχθές, η Microsoft μοιράζεται πως οι αλλαγές είναι το αποτέλεσμα κριτικών ενός έτους από game developers.

“Οι developers έχουν εκφράσει τον ενθουσιασμό τους για τα XAG, αλλά ζήτησαν επίσης περισσότερες διευκρινίσεις σχετικά με το πώς να διασφαλίσουν ότι αυτές οι οδηγίες εφαρμόζονται σωστά στα παιχνίδια τους”, διαβάζει η ανάρτηση.” Επιπλέον, υπήρξε σαφής επιθυμία για περισσότερο περιεχόμενο που βοηθά ένα developer να καταλαβαίνει ‘από πού να ξεκινήσει’ ή ‘πώς να εστιάσει τις προσπάθειες του’. Τέλος, υπήρξαν αιτήματα για βοήθεια για την κατανόηση του αντίκτυπου που θα έχουν τα XAG στην εμπειρία παιχνιδιού παικτών με αναπηρίες.

Οι αλλαγές που εφαρμόζονται σήμερα περιλαμβάνουν προσαρμογές στη γλώσσα που χρησιμοποιείται στις οδηγίες για να τις καταστήσουν πιο σαφείς και κατανοητές, καθώς και πρόσθετα στοιχεία όπως στόχους, και ερωτήσεις εμβέλειας για να βοηθήσουν τους προγραμματιστές να κατανοήσουν γιατί κάθε περιοχή είναι σημαντική και για να πλοηγηθούν πιο εύκολα στις οδηγίες.

Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι ότι οι developers έχουν πλέον τη δυνατότητα να στείλουν τα Xbox ή PC παιχνίδια τους στη Microsoft για να τα ‘αναλύσουν και να επικυρώσουν’ βάσει των οδηγιών και να λάβουν σχόλια για τυχόν ζητήματα που θα τους βοηθήσουν να κατανοήσουν σε ποια μπορεί να έχουν πρόβλημα οι παίκτες με αναπηρίες, και πώς μπορούν να επιλυθούν αυτά τα ζητήματα. Αυτό θα περιλαμβάνει συνδέσμους προς τεκμηρίωση, άρθρα και άλλες πληροφορίες που θα βοηθήσουν καλύτερα τις ομάδες να κατανοήσουν γιατί ορισμένα ζητήματα είναι σημαντικά. Και το πιο σημαντικό από όλα, τα μέλη του Xbox’s Gaming & Disability Community θα είναι μέρος της διαδικασίας ανατροφοδότησης των παιχνιδιών.

Η Microsoft είναι μεγάλος υποστηρικτής προσβασιμότητας στα παιχνίδια εδώ και χρόνια, ιδίως με την κυκλοφορία του Xbox Adaptive Controller το 2018, και τη συνεχή υποστήριξη του HyperDot.

Για περισσότερα νέα από τον κόσμο του gaming μείνετε συντονισμένοι στο IGN Greece.



Source link

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.