Endwalker» κάνει μία ανασκόπηση για το πρώτο μεγάλο τέλος αυτού του ΜΜΟ



Το Final Fantasy 14: Endwalker, η επερχόμενη επέκταση για το πολύ επιτυχημένο MMORPG της Square Enix, σηματοδοτεί το τέλος μιας μεγάλης ιστορίας που περιλαμβάνει ένα reboot και τέσσερα expansions. Ο σκηνοθέτης του Final Fantasy 14, Naoki Yoshida, μοιράστηκε με το IGN πως αυτό το μακροχρόνιο έπος κατέστη δυνατό μόνο χάρη στη συνεχή επιτυχία του MMO.

Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, ο Yoshida εμφανίστηκε σε σκηνή στην Ιαπωνία για να αποκαλύψει την επόμενη επέκταση του Final Fantasy 14, το Endwalker. Το επερχόμενο expansion διαγράφει το τέλος μίας ιστορίας που ξεκίνησε για πρώτη φορά στο Final Fantasy 14: A Realm Reborn, το οποίο κυκλοφόρησε το 2013. Αυτή η ιστορία που επικεντρώνεται σε έναν πόλεμο μεταξύ δύο θεών, του Hydalin και του Zodiark, θα γίνει οκτώ χρονών μέχρι να κυκλοφορήσει το Endwalker αργότερα φέτος.

Αλλά ακόμη και η επίτευξη αυτού του σημείου δεν ήταν εγγυημένη για την ομάδα ανάπτυξης. «Η ιδέα της δημιουργίας μίας μεγάλης κλίμακας ιστορίας και της ολοκλήρωσής της μετά από πολλές επεκτάσεις ήρθε όταν εργαζόμασταν στο A Realm Reborn», λέει ο Yoshida σε συνέντευξή του στο IGN. «Ωστόσο, για να γίνει αυτή η ιδέα πραγματικότητα, θα χρειαζόταν να κερδίσουμε δημοτικότητα και να αποκτήσουμε τα κατάλληλα κεφάλαια και να αναγνωρίσουμε ότι θα συνεχίσουμε μια μακροχρόνια υπηρεσία».

Ο Yoshida λέει ότι μέχρι την κυκλοφορία του δεύτερου expansion, Heavensward, δεν ήταν ακόμα ξεκάθαρο εάν η ομάδα ανάπτυξης θα μπορούσε να επιτύχει τον στόχο της να πει μια μακρά, πολλών επεκτάσεων ιστορία. «Ο στόχος μας εξαρτιόταν σε μεγάλο βαθμό από το εάν οι παίκτες απολάμβαναν το παιχνίδι και συνέχιζαν να παίζουν», παραδέχεται ο Yoshida. Συνέχισε λέγοντας ότι δεν ήταν μέχρι την κυκλοφορία της επέκτασης Stormblood όταν «τελικά αισθάνθηκε σίγουρος ότι θα μπορούσαμε να το κάνουμε πραγματικότητα».

Όσον αφορά το αν οι μελλοντικές ιστορίες στο Final Fantasy 14 θα είναι τόσο μεγάλες, ο Yoshida δεν είναι πρόθυμος να το μοιραστεί ακόμα. «Πιστεύω ότι το προσωπικό ανάπτυξης θέλει πολύ να μάθει περισσότερα για την επόμενη ιστορία, συμπεριλαμβανομένου του πόσο καιρό θα διαρκέσει και αν θα πάμε προς την κατεύθυνση των μικρότερων ιστοριών».

Το Final Fantasy 14 υπέστη ένα φημισμένο καταστροφικό λανσάρισμα το 2010. Οι αρχικές εντυπώσεις από κριτικούς και παίκτες βρήκαν ότι υπήρχαν πάρα πολλά περίπλοκα συστήματα και σφάλματα που έριχναν το MMO και δεν προσέφερε κάτι ευχάριστο.

Ο Yoshida ανέλαβε την ανανέωση του Final Fantasy 14, μιας διαδικασίας που διήρκεσε δύο χρόνια. Στη συνέχεια, το 2013, το δημοφιλές MMORPG που λατρεύουν οι παίκτες σήμερα ξεκίνησε με έναν νέο τίτλο, A Realm Reborn.

Ωστόσο, δεδομένης μιας τόσο δύσκολης έναρξης και της ανάγκης για πλήρη αναθεώρηση, είναι κατανοητό γιατί ο Yoshida αισθανόταν αβέβαιος αν το Final Fantasy 14 θα μπορούσε να φτάσει ή όχι στο Endwalker. Οκτώ χρόνια και 20 εκατομμύρια παίκτες αργότερα, το Final Fantasy 14 είναι πιθανότατα στην ισχυρότερη θέση του μετά και από τις λαμπερές κριτικές για την τελευταία επέκταση, Shadowbringers.

Μαζί με τον επίλογο στην ιστορία του Hydalin, το Endwalker θα παρουσιάσει δύο νέες κατηγορίες ηρώων. Η πρώτη κατηγορία που αποκαλύφθηκε είναι o Sage, μια νέα κατηγορία τύπου θεραπευτή «barrier» όπου οι χαρακτήρες ελέγχουν πλωτά σπαθιά, τα οποία κάνουν ζημιές και θεραπεύουν τους συμμάχους. Ο Yoshida είπε στο IGN ότι το animation έργο για τους χαρακτήρες, συγκεκριμένα, θα είναι κάτι που θα εντυπωσιάσει τους fans.

O Yoshida λειτουργεί επίσης ως παραγωγός στο επερχόμενο Final Fantasy 16, που αναπτύχθηκε από μια ομάδα που περιλαμβάνει πρώην προγραμματιστές του Final Fantasy 14. O Yoshida έχει ήδη μοιραστεί λεπτομέρειες σχετικά με τους ήρωες και τον κόσμο του Final Fantasy 16. Τέλος, το Final Fantasy 14 θα κυκλοφορήσει επίσης στο PS5 αργότερα φέτος.



Source link

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.