Κιτ Vlogger του Rode

ICYMI: Ας διασκεδάσουμε με το νέο ψηφιακό σαξόφωνο της Yamaha


Όλα τα προϊόντα που προτείνει η Engadget επιλέγονται από το συντακτικό προσωπικό μας, ανεξάρτητα από τη μητρική εταιρεία μας Μερικές από τις ιστορίες μας περιλαμβάνουν συνδέσμους συνεργατών. Εάν αγοράσετε κάτι μέσω ενός από αυτούς τους συνδέσμους, θα μπορούσαμε να κερδίσουμε προμήθεια συνεργατών.

Αυτήν την εβδομάδα, οι κριτικές μας επικεντρώθηκαν σε μεγάλο βαθμό σε μοναδικές συσκευές ήχου, συμπεριλαμβανομένου ενός “μαγικού ραδιοφώνου” και ενός ψηφιακού σαξόφωνο. Ο James Trew δοκίμασε το κιτ Vlogger του Rode και γρήγορα έγινε οπαδός του μικροφώνου, του φωτός και του φίλτρου παρμπρίζ. Επίσης, πρωτοστάτησε στο OB-4 του Teenage Engingeering, ένα “μαγικό ραδιόφωνο” που μπορεί επίσης να ηχογραφήσει βρόχους, να παίξει ραδιόφωνο FM και να ενεργήσει ως πικάπ. Εν τω μεταξύ, η Jess Conditt έχει ξεπεράσει τις δεξιότητές της στο σαξόφωνο για να παίξει με το YDS-150 της Yamaha, ένα ψηφιακό όργανο που πιστεύει ότι είναι καλύτερα διατηρημένο για μουσικούς στούντιο. Επιπλέον, η Devindra Hardawar έκανε προβολή της νέας ταινίας Studio Ghibli Ο Έρβιγκ και η μάγισσα … και δεν είχε τίποτα ωραίο να πει γι ‘αυτό. Ωχ.

James Trew / Engadget

Ο James Trew ψάχνει κάτι για να τον βοηθήσει να σηκώσει το τηλέφωνο και να ηχογραφήσει μια συνέντευξη για λίγο και βρήκε μια καλή επιλογή στο Κιτ Vlogger του Rode. Περιλαμβάνει μικρόφωνο κυνηγετικού όπλου, λαβή τηλεφώνου, κύβο φωτός LED (με φίλτρα διαχύτη) και τρίποδο, το κιτ είναι διαθέσιμο σε έκδοση Android, iOS ή καθολική. Παρόλο που το καθολικό κιτ δεν σας επιτρέπει να παρακολουθείτε ήχο με ενσύρματα ακουστικά, έρχεται με ένα κρύο διπλό παπούτσι και ανάρτηση Rycote Lyre, οπότε υπάρχει μια ανταλλαγή που πρέπει να λάβετε υπόψη.

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο James διαπίστωσε ότι η λυχνία LED του κύβου ήταν ικανή να φωτίζει βίντεο εσωτερικού χώρου και ήταν απολύτως αρκετή από μόνη της για να φωτίσει εκείνους που ηχογραφούν πολλά τη νύχτα. Είπε επίσης ότι το τρίποδο είναι εντάξει και ότι η άρθρωση της μπάλας έκανε εύκολη την τοποθέτηση, αλλά ήθελε επίσης να το επεκτείνει. Μην κάνετε λάθος, το μικρόφωνο εδώ είναι το αστέρι της παράστασης – επιπλέον, ήταν ένας τεράστιος θαυμαστής του τριχωτού παρμπρίζ για το μικρόφωνο, το οποίο φαινόταν αστείο αλλά λειτούργησε αρκετά καλά. Όλες οι εκδόσεις του κιτ πωλούνται στα 149 $ και, για πρώτη φορά, υποστηρίζει συνδεσιμότητα USB-C για συσκευές Android.

Yamaha YDS-150

Γιαμάχα

Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ο Jess Conditt έπαιζε τακτικά το σαξόφωνο, αλλά ήταν έτοιμη να ρίξει μια ματιά YDS-150 από τη Yamaha – ένα ψηφιακό σαξόφωνο με ματ μαύρο σώμα, μαργαριτάρια και φινίρισμα από ορείχαλκο στο κουδούνι. Το YDS-150 είναι πλησιέστερο σε μέγεθος και σχήμα με σαξόφωνο σοπράνο και αρκετά ελαφρύ για να συγκρατεί και έρχεται με μια λεπτή θήκη μεταφοράς που μπορεί να κρεμάσει στον ώμο σας σαν χαλάκι γιόγκα. Χρησιμοποιεί επίσης τέσσερις μπαταρίες AAA ή καλώδιο τροφοδοσίας micro-USB, το τελευταίο που του επιτρέπει να συνδέεται με ένα ηχείο ή ακουστικά (μέσω στερεοφωνικού μίνι καλωδίου) ή να λαμβάνει είσοδο μέσω Bluetooth από τηλέφωνο, pill ή υπολογιστή.

Υπάρχει επίσης η εφαρμογή YDS Controller, την οποία ο Jess βρήκε βολικό για επεξεργασία, εισαγωγή και αποθήκευση προσαρμοσμένων καναλιών ή οποιαδήποτε από τις 73 προ-προγραμματισμένες φωνές για ήχους soprano, alto, tenor baritone ή non-sax. Επιπλέον, το YDS-150 έχει μόνιμες ρυθμίσεις για συντονισμό, απόκριση πλήκτρου, τύπο αντήχησης και αντίσταση και απόκριση στην πίεση αναπνοής. Η Yamaha ήθελε να είναι ένα όργανο στούντιο και ο Jess συμφώνησε ότι το φάσμα των φωνών και των στυλ του το καθιστά ιδανικό για αυτήν τη χρήση (αν και δεν είναι μια καλή αντικατάσταση για ένα σοπράνο, άλτο, tenor ή ακουστικό bari sax). Είναι αρκετά ακριβό στα 1.078 $, αλλά ο Jess το έκρινε άξιο της τιμής λόγω των χαρακτηριστικών και του όμορφου σχεδιασμού του.

Εφηβική Μηχανική OB-4

James Trew / Engadget

Ο James Trew δεν μπορεί να εξηγήσει τι είναι OB-4 είναι, και ούτε η ομάδα της Εφηβικής Μηχανικής. Όσο πιο κοντά είναι να το ονομάσετε “εργαλείο πολυμέσων” ή “μαγικό ραδιόφωνο” με γωνιακό, φουτουριστικό αλλά ρετρό σχεδιασμό. Δύο ηχεία βρίσκονται στο μπροστινό μέρος ενώ η λαβή μεταφοράς αποθηκεύει το καλώδιο κεραίας FM και τη βάση ηχείων. Υπάρχει επίσης ένας μηχανοκίνητος επιλογέας “κορδέλας” στην κορυφή, ο οποίος παρέχει γρήγορο έλεγχο προς τα εμπρός / προς τα πίσω και λειτουργεί λίγο σαν ένα μικρό πικάπ. Το κουμπί έντασης συγχρονίζεται επίσης με την ένταση της συσκευής προέλευσης (όταν συνδέεται μέσω 3,5 mm ή Bluetooth) και μπορεί επίσης να λειτουργήσει ως έλεγχος ταχύτητας / βήματος.

Ο Τζέιμς κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το OB-4 ήταν ουσιαστικά το πιο περίεργο όργανο DJ στον κόσμο – και σίγουρα απολάμβανε να πειραματιστεί με τα διάφορα χαρακτηριστικά των ηχείων, ειδικά τη λειτουργία βρόχου. Το OB-4 μπορεί επίσης να επαναφέρει ζωντανό ραδιόφωνο, να παίζει πράγματα προς τα πίσω ή να κάνει κύλιση σε ηχογραφήσεις. Και έχει μια λειτουργία «ντίσκο», την οποία η Teenage Engineering καλεί ένα μέρος για πειραματικές λειτουργίες όπως ένας μετρονόμος ή μια λειτουργία κάρμα με ήρεμους ήχους.

Ο James άρεσε τόσο στην ποιότητα του ήχου όσο και στην ικανότητα έντασης των ίδιων των ηχείων. Ωστόσο, η συνοδευτική εφαρμογή παρέχει μόνο έλεγχο έντασης ήχου, στοιχεία ελέγχου μεταφοράς ή επιλογή εισόδου. Και δεν έχει γραμμή εξόδου, επομένως δεν μπορείτε να εγγράψετε την εργασία σας ή να την συνδέσετε σε άλλη συσκευή. Ενώ η τιμή των 600 $ είναι αρκετά υψηλή, ο James εξακολουθεί να είναι θαυμαστής και ενθουσιασμένος για να δει τι άλλο μπορεί να κάνει.

Στούντιο Ghibli’s Earwig και η μάγισσα είναι ένα απογοητευτικό ρολόι

Earwig και η μάγισσα

Earwig και η μάγισσα GKIDS

Η Devindra Hardawar δεν έριξε γροθιές όταν αναθεώρησε τον Goro Miyazaki Earwig και η μάγισσα CG ταινία κινουμένων σχεδίων. Το χαρακτήρισε προσβολή και δημιουργική αποτυχία σε όλα τα επίπεδα. Η ταινία, μια προσαρμογή ενός μυθιστορήματος της Dianna Wynne Jones, επικεντρώνεται σε ένα κορίτσι σε ορφανοτροφείο που υιοθετείται από μια μάγισσα και έναν μάγο και μαθαίνει για τις μαγικές της δυνάμεις. Παρά το αρχικό υλικό, ο Devindra θεώρησε ότι η αφήγηση ήταν ατελής και οι χαρακτήρες ήταν ενοχλητικοί.

Ως η πρώτη ταινία CG του Studio Ghibli, Ψαλίδα είναι μια προσπάθεια επέκτασης σε μια διαφορετική μορφή κινούμενης εικόνας. Ωστόσο, ο Devindra είπε ότι δεν έχει τη μαγεία μιας τυπικής ταινίας Ghibli σε σχεδόν κάθε επίπεδο, συμπεριλαμβανομένης της μουσικής που συνέθεσε ο Satoshi Takebe, την οποία βρήκε ξεχαστή. Επίσης, δεν ήταν οπαδός του CG χαρακτήρα, το οποίο ένιωθε ότι ήταν άκαμπτο και άψυχο, αν και τα υπόβαθρα ήταν πιο λεπτομερή και πλούσια καθώς είχαν σχεδιαστεί πρώτα στο χέρι. Ο Ντέβιντρα είπε ότι ο μόνος τρόπος για τον Ghibli να αγκαλιάσει το CG στο μέλλον είναι να συμμετάσχει πλήρως σε μεγαλύτερες παραγωγές ταινιών στη φλέβα του Pixar.



[via]