Το Facebook Gaming λανσάρει δωρεάν παιχνίδια παιχνιδιού που βασίζονται σε σύννεφο.

Jason Rubin: Πώς να βρείτε περισσότερους παίκτες μέσω παιχνιδιών instan και cloud


Η βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών δεν έχει ολοκληρώσει την κατάρρευση των εμποδίων για να κάνει τα παιχνίδια πιο προσβάσιμα. Αυτή είναι η γνώμη του Τζέισον Ρούμπιν, Αντιπρόεδρος του παιχνιδιού του Fb, όπως εκφράζεται στο α συνομιλία δίπλα στο τζάκι στο GamesBeat / Facebook: οδηγός για την ανάπτυξη παιχνιδιών Εκδήλωση.

Με την κατάρρευση αυτών των εμποδίων, εταιρείες όπως το Fb μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός κόσμου “κατάστημα μετά την εφαρμογή” όπου είναι πιο εύκολο να αποκτήσετε πρόσβαση σε παιχνίδια με τους φίλους σας, είπε.

Περισσότερα από 30 εκατομμύρια άτομα παίζουν στην παλιά πλατφόρμα του Fb, Canvas, στην επιφάνεια εργασίας. Τα στιγμιαία παιχνίδια έχουν προσελκύσει περισσότερους από 350 εκατομμύρια παίκτες. Αυτά τα παιχνίδια δεν απαιτούν λήψεις και χρησιμοποιούν τεχνολογίες όπως το HTML5, το lingua franca του διαδικτύου. Αυτά μπορούν να αναπαραχθούν άμεσα, χωρίς να απαιτείται χρόνος λήψης. Συνολικά, το Fb έχει 2,7 δισεκατομμύρια χρήστες.

Όταν συμπεριλαμβάνετε άτομα που παρακολουθούν streamer ή τουρνουά ή μιλούν για παιχνίδια σε ομάδες, περισσότεροι από 700 εκατομμύρια μηνιαίοι ενεργοί χρήστες στο Facebook αλληλεπιδρούν με τα παιχνίδια.

Σύντομα παιχνίδια στο cloud

Πάνω: Το Facebook Gaming λανσάρει δωρεάν παιχνίδια παιχνιδιού που βασίζονται σε σύννεφο.

Πιστωτική εικόνα: Facebook

“Νομίζω ότι ο αριθμός μπορεί να αυξηθεί”, είπε ο Ρούμπιν. “Νομίζω ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν παίζουν αυτήν τη στιγμή στο Facebook που η τεχνολογία cloud θα προσελκύσει” στην πλατφόρμα.

Το Fb απέκτησε την τεχνολογία cloud όταν αγόρασε εκκίνηση cloud gaming με έδρα τη Μαδρίτη PlayGiga για 78 εκατομμύρια δολάρια πέρυσι. Έτσι, το Fb ξεκίνησε την έκδοση beta της υπηρεσίας gaming cloud του τον Οκτώβριο, επιτρέποντας στους παίκτες να παίξουν παιχνίδια υψηλών προδιαγραφών στο Fb χωρίς την ανάγκη λήψης. Στην αρχή, περισσότερα από 200.000 άτομα την εβδομάδα χρησιμοποιούσαν παιχνίδια cloud.

Μόλις οι άνθρωποι αρχίσουν να παίζουν, θα αρχίσουν να παρακολουθούν το παιχνίδι και θα αρχίσουν να μιλάνε μεταξύ τους σε ομάδες, είπε ο Ρούμπιν.

«Αυτά τα πράγματα παίζουν μεταξύ τους», είπε ο Ρούμπιν. “Είναι μια πραγματικά συναρπαστική δουλειά.”

Η αδυναμία του Fb είναι η ικανότητά του να προσελκύει άτομα ξανά και ξανά, μερικές φορές να έρχονται σε επαφή με φίλους, να παρακολουθούν βίντεο, να διαβάζουν τις ειδήσεις ή να βρίσκουν διαφορετικά πράγματα που ενδιαφέρουν. Τώρα το Facebook θα τους δώσει έναν λόγο να επιστρέψουν, συνδέοντας άμεσα τους ανθρώπους με τα παιχνίδια που θέλουν να παίξουν. Η αδυναμία στο παρελθόν ήταν ότι τα παιχνίδια HTML5 ήταν μικρά και δεν παρείχαν την εμπειρία που πολλοί παίκτες περίμεναν.

“Η ομορφιά του προϊόντος cloud είναι ότι μας επιτρέπει να προσφέρουμε το είδος της εμπειρίας με το ίδιο στιγμιαίο παιχνίδι που θέλει ο καταναλωτής”, δήλωσε ο Rubin.

Η δύναμη της δωρεάν σε έναν κόσμο μετά την εφαρμογή

Asphalt 9: Legends στο Facebook.

Πάνω: Asphalt 9: Legends στο Facebook.

Πιστωτική εικόνα: Facebook

Τα παιχνίδια στο Facebook είναι δωρεάν για παιχνίδι, οπότε η αρχική τιμή ξεπερνά ένα εμπόδιο. Δεν έχουν συνδρομή ή χρονικό όριο. Τα πράγματα όπως η μετάβαση σε ένα κατάστημα εφαρμογών ή η εξασφάλιση ότι έχετε αρκετή μνήμη για να εγκαταστήσετε ένα παιχνίδι αποτελούν επίσης εμπόδια. Η εξάλειψη αυτών των εμποδίων θα βοηθήσει τους ανθρώπους να βρουν περισσότερα παιχνίδια που τους αρέσουν, να μάθουν τι παίζουν οι φίλοι τους, να ξοδέψουν περισσότερα για παιχνίδια και να βοηθήσουν τους προγραμματιστές να κερδίσουν περισσότερα, είπε ο Rubin.

«Αν ο φίλος σου παίζει ένα παιχνίδι και έχει υψηλό σκορ, αυτός είναι ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να βρεις παιχνίδια, γιατί ξέρεις ότι είναι καλό γιατί το παίζει ο φίλος σου», είπε ο Ρούμπιν.

Πρόσθεσε: “Αυτή τη στιγμή, η δωρεάν είναι τέλεια για εμάς.”

Ο Rubin είπε ότι η ποιότητα των διαθέσιμων παιχνιδιών cloud θα βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου και η εταιρεία αυτή τη στιγμή συνεχίζει τη ροή παιχνιδιών για Computer και Android. Όμως, τα παιχνίδια cloud δεν θα αντικαταστήσουν τα παιχνίδια HTML5, τα οποία είναι πιο εύκολο να παίξετε όταν δεν έχετε καλή σύνδεση με ένα σύννεφο. Το HTML5 έχει ευρύτερη προσέγγιση από το cloud σήμερα για πολλά διεθνή είδη κοινού.

«Όταν μεγάλωνα, η εύρεση νέων συγκροτημάτων ήταν δύσκολη», είπε. «Πήγατε στο δισκοπωλείο. Κοίταξες ένα εξώφυλλο άλμπουμ. Έπρεπε να σκεφτείτε αν θέλετε να ξοδέψετε 15 $ ή 20 $ για ένα φυλλάδιο με βάση το έργο τέχνης. … Το όλο πράγμα ήταν χάος. “

Είναι τώρα πολύ πιο εύκολο. Οι ψηφιακές λήψεις για παιχνίδια μας βοήθησαν να προχωρήσουμε περαιτέρω. Ωστόσο, οι χρόνοι λήψης εξακολουθούν να αποτελούν εμπόδιο.

“Η ομορφιά είναι ότι αφαιρούμε επιτέλους το τελευταίο φράγμα”, είπε ο Ρούμπιν. «Το καθιστά όσο πιο εύκολο γίνεται. Δεν προσπαθούμε να σας κλειδώσουμε σε τίποτα. Μπορείτε να παίξετε αυτό το παιχνίδι σε οποιαδήποτε πλατφόρμα θέλετε. “

Το γεγονός ότι οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτά τα δωρεάν παιχνίδια κατά τη διάρκεια μιας πανδημίας και να τα μοιράζονται στα κοινωνικά μέσα με φίλους βοηθά τους ανθρώπους να αντιμετωπίσουν καλύτερα και επίσης βοηθά τα παιχνίδια να φτάσουν σε άτομα που διαφορετικά δεν θα φθάσουν.

Το Facebook κάνει μικρά βήματα στο cloud, ξεκινώντας με παιχνίδια που υπάρχουν ήδη αλλού όπως το Asphalt 9 ή το Mobile Legends. Μόλις η αναζήτηση παιχνιδιών στο Fb γίνει πιο δημοφιλής, οι προγραμματιστές θα μπορούσαν να αρχίσουν να στοχεύουν το κοινό του Fb σε έναν κόσμο «καταστημάτων εφαρμογών», είπε ο Rubin.

Πειραματισμός με το Rival Peak

Το Rival Peak έχει δώδεκα χαρακτήρες που ανταγωνίζονται σε στιλ Survivor.

Πάνω: Το Rival Peak έχει δώδεκα χαρακτήρες που ανταγωνίζονται σε στιλ Survivor.

Πιστωτική εικόνα: Genvid

Θα στοχεύουν παιχνίδια που μπορούν ευκολότερα να διαδίδονται μέσω της ιικότητας, όπως παιχνίδια που μπορούν να παίξουν και να διαδώσουν οι επιρροές. Ένα παράδειγμα αυτού του τύπου παιχνιδιού είναι Rival Peak, το διαδραστικό actuality demonstrate με βάση το σύννεφο Genvid Technologies and Pipeworks που κυκλοφόρησε πρόσφατα στο Fb.

“Το Rival Peak είναι η αρχή αυτού που θα είναι μια εξαιρετικά διαφορετική σειρά πειραμάτων για να δούμε πώς μπορούν να συμβούν μαζικά και συνδεδεμένα γεγονότα για πολλούς παίκτες”, δήλωσε ο Rubin. «Θα δείτε πολλές προσπάθειες σε πράγματα όπως το Rival Peak που είναι πολύ διαφορετικά το ένα από το άλλο. Τελικά θα μοιραστούν το γεγονός ότι δεν είναι ούτε ένα παιχνίδι ούτε ένα βίντεο, ούτε ένα stay ούτε ένα play-it-all-time. Είναι μια μικτή τσάντα που οδηγεί σε απίστευτες αναδυόμενες εμπειρίες. “

Η χρήση του cloud για σύνδεση με streamer στην ίδια πλατφόρμα θα επιτρέψει σε ένα streamer να ανακοινώσει ότι παίζουν ένα παιχνίδι και στη συνέχεια να ξεκινήσει αμέσως έναν αγώνα με τους θαυμαστές τους. Οι άνθρωποι μπορούν να μοιραστούν έναν σύνδεσμο και να αρχίσουν να παίζουν, ακόμα κι αν δεν κατέχουν το παιχνίδι, είπε ο Ρούμπιν. Επομένως, κοινοποιείται στους χρήστες που παρακολουθούν και αυτοί οι θεατές μπορούν να επηρεάσουν το παιχνίδι.

“Βάλτε χίλιους προγραμματιστές και κάποιος έρχεται με κάτι εξαιρετικό”, είπε ο Ρούμπιν.

Ο Rubin είπε ότι εάν εκτελέσετε ένα επιτυχημένο οικοσύστημα, οι προγραμματιστές θα δημιουργήσουν παιχνίδια για τους ίδιους. Για την εικονική πραγματικότητα, το Fb έπρεπε να ξεκινήσει το οικοσύστημα με τα κεφάλαια, είπε. Με την πάροδο του χρόνου, ελπίζει ότι οι προγραμματιστές θα έχουν αρκετά εργαλεία για να αρχίσουν να επενδύουν μόνα τους για να προσεγγίσουν παίκτες μέσω παιχνιδιών άμεσης και cloud.

Το Facebook έχει υιοθετήσει μια πιο προσεκτική προσέγγιση για την εκκίνηση παιχνιδιών cloud από άλλους τεχνολογικούς γίγαντες. Δεν έχει διαφημίσει ή διαφημίσει ακόμα τα παιχνίδια cloud του και εξακολουθεί να δοκιμάζει για να βεβαιωθεί ότι λειτουργεί σωστά όπου και αν είναι διαθέσιμο. Ο Rubin είπε ότι πολλοί παίκτες δεν θα γνωρίζουν ότι παίζουν παιχνίδια cloud. Αντίθετα, απλώς παίζουν κάτι που λειτουργεί στο Facebook, είπε.

Για να προσεγγίσει όλους όσοι δεν είναι επί του παρόντος gamer, οι προγραμματιστές και το Fb θα πρέπει να δημιουργήσουν παιχνίδια που προσελκύουν το ευρύτερο κοινό και τους ευρύτερους τύπους συσκευών, έτσι ώστε περισσότεροι άνθρωποι έχουν την ευκαιρία να παίξουν, είπε ο Rubin.

“Η ώθηση των ορίων προς όλες τις κατευθύνσεις είναι κάτι που το Fb έκανε πάντα στο βασικό του προϊόν και είναι κάτι που κάνουμε στα παιχνίδια”, δήλωσε ο Rubin.


ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ: GamesBeat’s Driving Activity Expansion Summit




[via]