“Local community Support” Ο Asobu θέλει να αναπτυχθούν indie παιχνίδια στην Ιαπωνία

"Community Support" Ο Asobu θέλει να αναπτυχθούν indie παιχνίδια στην Ιαπωνία


Καθώς τα παιχνίδια συνεχώς αλλάζουν, όλο και περισσότεροι προγραμματιστές στην Ιαπωνία ξεκινούν ανεξάρτητα στούντιο. Αλλά αυτή η σκηνή βγαίνει ακόμα από την παιδική της ηλικία με προσπάθειες όπως η βιτρίνα BitSummit. Τώρα, ένα νέο πρόγραμμα επιταχυντή για προγραμματιστές indie που ονομάζεται Asobu θέλει να επιταχύνει την ανάπτυξη της σκηνής.

Η Asobu αποκαλείται «κοινότητα υποστήριξης παιχνιδιών indie» και έτσι προτίθεται να λειτουργήσει. Η ομάδα θέλει να συγκεντρώσει πόρους και γνώσεις ανάμεσα σε μια μεγάλη ομάδα ανεξάρτητων σχεδιαστών. Ο Asobu θέλει επίσης να διευκολύνει τη δικτύωση, τον ευαγγελισμό, τις συμβουλευτικές και διαφημιστικές εκδηλώσεις. Έχει έναν συνεργαζόμενο χώρο στην περιοχή Shibuya του Τόκιο για να βοηθήσει με αυτό. Σχεδιάζει επίσης να ξεκινήσει τις προσπάθειές του με την πρώτη του παρουσίαση κατά τη διάρκεια του Tokyo Match Clearly show στις 21 και 22 Σεπτεμβρίου.

“Η δημιουργία παιχνιδιών δεν είναι ποτέ εύκολη”, δήλωσε ο συνιδρυτής της Asobu, Mark MacDonald. «Αλλά οι Ιάπωνες ανεξάρτητοι προγραμματιστές αντιμετωπίζουν μοναδικές προκλήσεις – μερικές ιστορικές, κάποιες πολιτιστικές – που τους εμπόδισαν να πραγματοποιήσουν την πραγματική τους δυνατότητα. Το Asobu είναι η προσπάθειά μας να κάνουμε κάτι γι ‘αυτό. “

Ο MacDonald θα διατηρήσει την καθημερινή του δουλειά Γίνεται καλύτερα, όπου βοηθά στην εποπτεία έργων όπως Εφέ Tetris ως εταιρικός προγραμματιστής.

Ο Asobu θέλει να διατηρήσει την Ιαπωνία στο παιχνίδι

Η μόνη συνεπής αλήθεια για τη δημιουργία και πώληση βιντεοπαιχνιδιών είναι ότι τα πράγματα θα αλλάξουν. Αυτό ισχύει επίσης στην Ιαπωνία. Περισσότεροι Ιάπωνες παίκτες από ποτέ στρέφονται σε παιχνίδια για κινητά και αυτό έχει αφήσει τους δημιουργούς να θέλουν να δημιουργήσουν τους τύπους παιχνιδιών που έπαιξαν στη νεολαία τους με λιγότερες επιλογές. Δεν μπορείτε απλώς να πάτε στο Konami και να δημιουργήσετε ένα παιχνίδι PlayStation 5. Ο Konami κυνηγάει παιχνίδια για κινητά και pachinko τώρα. Και πολλοί θρυλικοί Ιάπωνες προγραμματιστές όπως ο σχεδιαστής του Castlevania Koji Igarashi Mega Man, ο σχεδιαστής Keiji Inafune, έχουν στραφεί στο crowdfunding για να συνεχίσουν να δημιουργούν πνευματικούς διαδόχους στα παιχνίδια που τους έκαναν διάσημους.

Σε απάντηση, περισσότεροι προγραμματιστές ακολουθούν την ανεξάρτητη διαδρομή, η οποία δεν ήταν κοινή επιλογή ακόμη και πριν από λίγα χρόνια στην Ιαπωνία. Το προαναφερθέν BitSummit απέδειξε ότι υπάρχουν Ιάπωνες ανεξάρτητοι δημιουργοί. Το Asobu θα μπορούσε να βοηθήσει αυτούς τους προγραμματιστές να πάνε στην αγορά, ενώ πείθουν ακόμη πιο ανεξάρτητα στούντιο από τις κρεβατοκάμαρές τους.

Το Asobu φαίνεται σαν μια απαραίτητη και αναπόφευκτη λύση για να διασφαλιστεί ότι η επιρροή της Ιαπωνίας στα τυχερά παιχνίδια δεν χρειάζεται να μειωθεί μόνο και μόνο επειδή οι εταιρείες της χώρας κυνηγούν διαφορετικές αποδόσεις των επενδύσεων.



[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.