Niko Companions: Οι εξαγωγές δημιούργησαν 519 εκατομμύρια δολάρια στην Ασία το 2019, η ανάπτυξη συνεχίζεται στην πανδημία

Niko Partners: Οι εξαγωγές δημιούργησαν 519 εκατομμύρια δολάρια στην Ασία το 2019, η ανάπτυξη συνεχίζεται στην πανδημία


Esports δημιούργησε 519 εκατομμύρια δολάρια το 2019 έσοδα στην Ασία, καθιστώντας την πρώτη περιοχή στον κόσμο για αυτά τα έσοδα, σύμφωνα με ένα σχέση από τον ερευνητή αγοράς Niko Συνεργάτες. Η ανάπτυξη συνεχίζεται το 2020 παρά την πανδημία, αν και ο Niko δεν έχει συγκεκριμένες προβλέψεις για το τρέχον έτος.

Συνολικά, η Niko διαπίστωσε ότι η Ασία δημιούργησε σχεδόν το ήμισυ όλων των παγκόσμιων εσόδων του esports το 2019, φιλοξενώντας μεγάλες εκδηλώσεις όπως το Πρωτάθλημα League of Legends της Riot Online games. Ο Νίκο είπε ότι υπάρχουν 510 εκατομμύρια οπαδοί του eSports (που παρακολουθούν τουλάχιστον μία φορά το μήνα) στην Ασία, με 595 εκατομμύρια παίκτες eSports.

Τα παιχνίδια eSport για κινητά στην Ασία δημιούργησαν 13,3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019, το 68% των παγκόσμιων εσόδων από παιχνίδια eSport για κινητά.

Ωστόσο, το COVID-19 έχει επιβραδύνει την ταχεία επέκταση των eSports, καθώς τα τουρνουά αυτοπροσώπως έχουν μετακινηθεί μόνο στο διαδίκτυο ή έχουν ανασταλεί. Ωστόσο, αυτές οι αποτυχίες αντισταθμίστηκαν από μια σημαντική αύξηση του κοινού eSports και του χρόνου που αφιερώθηκε στο παιχνίδι κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Συνολικά, οι θεατές ροής eSport έχουν αυξηθεί από 75% σε 100% στην Ασία και 50% σε 75% των παικτών περνούν περισσότερο χρόνο παίζοντας κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Ο Alexander Champlin, ανώτερος αναλυτής του eSports της Niko, είπε σε ένα e-mail στο GamesBeat ότι το μέλλον των eSports εξαπλώνεται σε ολόκληρη την Ασία σε σχέση με τα τουρνουά eSports, τον τουρισμό e-cellular, την κυβερνητική υποστήριξη και ανάπτυξη υποδομών eSports. Και ενώ η πανδημία COVID-19 έχει επηρεάσει σίγουρα τη βιομηχανία, οι τρόποι με τους οποίους η Ασία διαχειρίζεται και ξεπερνά αυτά τα οδοφράγματα σίγουρα θα χρησιμεύσει ως οδικός χάρτης για τον υπόλοιπο κόσμο, είπε.

Η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά eSport όσον αφορά τόσο τα έσοδα όσο και τους θαυμαστές. Η Κίνα διαθέτει επίσης την πιο ανεπτυγμένη υποδομή για τα ηλεκτρονικά αθλήματα. Η Νότια Κορέα είναι το λίκνο των eSports, καθώς παιχνίδια όπως το StarCraft ξεκίνησαν πρώτα. Σημαντική δύναμη στον τομέα για πάνω από μια δεκαετία, η Νότια Κορέα εξακολουθεί να είναι μία από τις μεγαλύτερες αγορές eSport όσον αφορά τα κέρδη, την ανάπτυξη του τομέα και τα κατά κεφαλήν έσοδα.

Στο Βιετνάμ, όπως και πολλές άλλες χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας, τα κινητά αθλήματα είναι όπου η Niko το βλέπει να μεγαλώνει και να φτάνει στη μαζική αγορά. Τα μεγάλα παιχνίδια περιλαμβάνουν League of Legends, Totally free Fireplace, Arena of Valor, Hearthstone, StarCraft 2 και Clash Royale.

Η ερευνητική μεθοδολογία της Niko περιλαμβάνει έρευνες και ομάδες εστίασης για παίκτες, ανάλυση τάσεων σε βασικά θέματα όπως eSports, εκτιμήσεις μεριδίου αγοράς μεγάλων εταιρειών παιχνιδιών και τυχερών παιχνιδιών, αναθεώρηση κανονισμών και πολιτικών καθώς και συνεντεύξεις με εκδότες παιχνιδιών, ανάλυση προγραμμάτων οδήγησης και αναστολέων ανάπτυξης, ανασκόπηση διανομής, υλικού, πληρωμών, διαδικτυακών καφέ και άλλων.

Ο Νίκο είπε ότι ορίζει τα έσοδα του eSports ως παραγόμενα από στοιχεία του οικοσυστήματος του eSports, όπως χορηγίες, άδειες πολυμέσων και ομαδικά franchise, εισιτήρια, εμπορεύματα και are living τουρνουά τουρνουά. Τα κέρδη του ESport εξαιρούν τα κέρδη παιχνιδιών eSport που δημιουργούνται από πωλήσεις παιχνιδιών eSport, αγορές εντός εφαρμογής και άλλες μικρο συναλλαγές.



[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.