O Benoit Richer μας μιλά για το Assassin’s Creed Valhalla



H σειρά Assassin’s Creed έχει αγαπηθεί από εκατομμύρια παικτών ανά τον κόσμο και όπως είναι φυσικό η προσμονή μας για το νέο κεφάλαιό της είναι τεράστια. Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε, ότι τα τελευταία χρόνια η Ubisoft έχει φροντίσει να ανανεώσει το δημοφιλέστατο franchise της με την εισαγωγή αρκετών RPG στοιχειών. Όπως είχαμε επισημάνει και στο preview μας, το Assassin’s Creed Valhalla λοξοκοιτάζει προς το παρελθόν της σειράς, ωστόσο διατηρεί την φρεσκάδα και την Action RPG προσέγγιση των Assassin’s Creed Odyssey και Assassin’s Creed Origins.

Στις 10 Οκτωβρίου, σε λίγες μέρες δηλαδή, το Assassin’s Creed Valhalla φτάνει στα ράφια των καταστημάτων και θα διατεθεί τόσο στα PS4 και Xbox One, όσο και στις next-gen κονσόλες. Η σύντομη hands-on εμπειρία που είχαμε με το παιχνίδι, μας βοήθησε να βγάλουμε ορισμένα χρήσιμα συμπεράσματα, ωστόσο μας γεννήθηκαν αρκετές απορίες, στις οποίες ο Benoit Richer, co-dev game director της Ubisoft Montreal, είχε την ευγενή καλοσύνη να απαντήσει.

Η καναδική εταιρεία ανάπτυξης έχει βρεθεί στην ίδια ακριβώς θέση πριν από επτά χρόνια, καθώς τότε είχε αναπτύξει το Assassin’s Creed IV: Black Flag για PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360. Πώς όμως προσέγγισε αυτήν τη φορά το εγχείρημα της ανάπτυξης του ίδιου τίτλου για δύο διαφορετικές γενιές κονσολών; “Χρειάστηκε να λάβουμε υπόψη μας όλες τις τεχνικές πτυχές και να διασφαλίσουμε ότι το game θα τρέχει όπως πρέπει, ενώ παράλληλα θα υποστηρίζει όλα τα νέα χαρακτηριστικά. Στον τομέα αυτό συνεργαστήκαμε στενά με τη Microsoft και τη Sony”, δήλωσε ο Benoit Richer.

Έχοντας ασχοληθεί για 140 περίπου ώρες με το Assassin’s Creed Odyssey φτάσαμε στο συμπέρασμα ότι το game ήταν μεγαλύτερο από ότι έπρεπε, γεγονός που ισχύει σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό σε όλα τα σύγχρονα Action-Adventures. Θυμόμαστε χαρακτηριστικά, ότι οι αρχικές θετικές μας εντυπώσεις ξέφτισαν μετά από 40-50 ώρες gameplay, οπότε ρωτήσαμε τον Benoit Richer για το ποια βήματα ακολούθησε η εταιρεία, ώστε το προαιρετικό περιεχόμενο (side-quests, collectibles etc) του Assassin’s Creed να είναι “φρέσκο” και να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του παίκτη. “Ανανεώσαμε την RPG φόρμουλα, ώστε να είναι πιο ‘προσγειωμένη’. Ο παίκτης καλείται να συλλέξει προμήθειες από τον κόσμο και να αναβαθμίσει τα όπλα και τον εξοπλισμό του. Δεν υπάρχουν εκατοντάδες εκδοχές του ίδιου όπλου. Μπορείτε να συνεχίζετε να αναβαθμίζετε και να κάνετε customize το βασικό όπλο με το οποίο ξεκινάτε στην αρχή.” Σύμφωνα με τον Benoit Richer, “υπάρχουν επίσης πολλά story arcs, όπως τα world events”, καθώς και “διάφορες ακόμη δραστηριότητες που απεικονίζουν την φύση των Βίκινγκς ως εξερευνητές”.

Ως προς το γιατί επιλέχθηκε η συγκεκριμένη χρονική περίοδος και όχι π.χ η εισβολή του Λίντισφαρν που έλαβε χώρα το 793, ο developer της Ubisoft Montreal, μας απάντησε “στην περίοδο που εκτυλίσσεται το Valhalla οι Νορβηγοί έχουν αρχίσει να εγκαθιστώνται στην Αγγλία, οπότε υπάρχει αυτή η πάλη των δύο πολιτισμών. Αυτή είναι η καλύτερη στιγμή για να είσαι Viking.” Η σταδιακός αποικισμός της Αγγλίας από τους Βίκινγκς, ανοίγει τον δρόμο για την επιστροφή ορισμένων social stealth μηχανισμών από τα προηγούμενα κεφάλαια της σειράς. “Νιώσαμε ότι οι μηχανισμοί αυτοί ταιριάζουν με το setting του τίτλου.”

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Assasin’s Creed δείτε το παρακάτω βίντεο.

Το Assassin’s Creed Valhalla θα κυκλοφορήσει στις 10 Νοεμβρίου για PC, PS4, Xbox Series X, Xbox One και Stadia, ενώ στις 19 Νοεμβρίου θα κυκλοφορήσει για PS5. Για να το προ-παραγγείλετε επισκεφθείτε τον ακόλουθο σύνδεσμο.



Source link