Ο κόσμος κυβερνά.

RetroBeat: Το Dragon Quest III είναι τόσο καλό όσο τα RPG εποχής 8 bit


Συνήθως όταν χτυπάω ένα ιαπωνικό RPG, κάνω ένα διάλειμμα και παίζω κάτι λίγο πιο σύντομο και πιο γρήγορο. Όταν τελειώσω Dragon Quest V, ωστόσο, ήμουν έτοιμος να προχωρήσω σε μια άλλη καταχώρηση στην κλασική σειρά.

Dragon Quest III: Οι σπόροι της σωτηρίας είναι φθηνό και διαθέσιμο σε Διακόπτης (για 12,50 $ τώρα). Εύκολη πρόσβαση! Παρατήρησα επίσης ότι αυτό είναι το παλαιότερο παιχνίδι στο franchise που εμφανίζεται συχνά στην κορυφή των αγαπημένων λιστών Dragon Quests.

Έχω ακόμα πολύ δρόμο για να μπορέσω να συγκρίνω το Dragon Quest III με κάθε άλλο παιχνίδι της σειράς, αλλά έχω την αίσθηση ότι θα είναι επίσης στην κορυφή της λίστας μου.

Αναζήτηση στον κόσμο

Το Dragon Quest III κυκλοφόρησε για πρώτη φορά για το Famicom το 1988, δεν εμφανίστηκε στις ΗΠΑ μέχρι να εμφανιστεί ως Dragon Warrior III για το NES το 1992. Τα RPG εποχής 8-little bit μπορεί μερικές φορές να είναι λίγο εκφοβιστικό. Μπορεί να είναι τόσο θαμπό που συχνά δεν έχετε ιδέα τι πρέπει να κάνετε. Μπορούν επίσης να είναι τόσο απλά σε σύγκριση με τα σύγχρονα JRPGs που φαίνονται βαρετά.

Αλλά από όλα τα JPRGs των 8-bit εποχής που έχω παίξει ποτέ, το Dragon Quest III είναι το καλύτερο. Σίγουρα, βασίζεται σε ένα απλό σύστημα μάχης με στροφή, αλλά είναι αποτελεσματικό. Και η περιπέτεια αισθάνεται εκπληκτικά επική. Έχετε έναν τεράστιο κόσμο για εξερεύνηση βάσει του τρέχοντος πλανήτη μας Αυτό καθιστά την πλοήγηση στον κόσμο λίγο πιο εύκολη, καθώς θα συνδέσετε τις πολλές πόλεις του με ομολόγους του πραγματικού κόσμου. Και, φίλε, είναι ένας μεγάλος κόσμος. Το ποσό των πόλεων σχεδόν με συγκλόνισε και βοηθάει το Dragon Quest III να νιώσει σαν ένα πραγματικό ταξίδι σε όλο τον κόσμο.

Πάνω: Κανόνας Overworld.

Πιστωτική εικόνα: Nintendo

Μου αρέσει επίσης το σύστημα εργασίας Dragon Quest III. Στην αρχή του παιχνιδιού, μπορείτε να προσλάβετε τρία μέλη του πάρτι και να επιλέξετε τα επαγγέλματά τους, όπως το Priest, Warrior ή το Mage. Μετά από αυτό, μπορείτε να αλλάξετε θέσεις εργασίας, αλλά θα διατηρήσουν τις δεξιότητες που έχουν ήδη μάθει. Αυτό σας επιτρέπει να έχετε ισχυρούς πολεμιστές που έχουν επίσης έναν κατάλογο θεραπευτικών περιόδων. Αλλά δεν θέλετε να αλλάξετε τις δουλειές σας, καθώς οι χαρακτήρες που αλλάζουν επαγγελματικά επιστρέφουν στο επίπεδο 1 και τα στατιστικά τους μειώνονται στο μισό.

Δεν είναι τόσο ανθεκτικό όσο τα συστήματα λειτουργούν σε παιχνίδια όπως το Closing Fantasy V ή ακόμα και το Dragon Quest VII, αλλά πρόσθεσε ένα επιπλέον επίπεδο στην εξέλιξη των χαρακτήρων που έκανε το επίπεδο να αλέσει για περισσότερη διασκέδαση.

Ντεμοντέ παιχνίδια ρόλων

Ναι, η άλεση είναι σημαντική σε αυτό το παιχνίδι. Δεν λυπάμαι. Μου αρέσει να κάνω άλεση στα JPRGs μου. Το βρίσκω χαλαρωτικό. Αλλά αν αυτό δεν είναι δικό σας, ίσως να μην εκτιμάτε πόσο συχνά πρέπει να καλλιεργείτε τυχαίες συναντήσεις στο Dragon Quest III για να διατηρήσετε το πάρτι σας δυνατό.

Το Dragon Quest III εξακολουθεί να είναι θύμα της εποχής του με κάποιους τρόπους. Το παιχνίδι μπορεί να είναι βαρετό, με λίγη καθοδήγηση σχετικά με το τι πρέπει να κάνετε ή πού πρέπει να πάτε. Μετά από λίγο, άρχισα να παίζω κοιτάζοντας συνεχώς ένα βιβλίο οδηγιών για να βεβαιωθώ ότι ήξερα πού πήγαινα.

Ορκίζομαι ότι αυτό είναι πιο διασκεδαστικό από ό, τι φαίνεται.

Πάνω: Κοιτάζοντας αυτήν τη γραμματοσειρά πονάει.

Πιστωτική εικόνα: Nintendo

Δεν ήμουν επίσης οπαδός της εμφάνισης του remake Change. Δεν είναι τόσο κακό η φρικτή σφαγή του Ultimate Fantasy V και Ultimate Fantasy VI σε κινητό και υπολογιστή, αλλά μοιάζει παρόμοιο. Τα εχθρικά sprites είναι επίπεδα και άψυχα και η γραμματοσειρά μενού φαίνεται πιο κατάλληλη για ένα παιδικό βιβλίο από ένα φανταστικό RPG.

Αυτά τα προβλήματα δεν με εμπόδισαν να απολαμβάνω το Dragon Quest III. Heck, θα το έπαιρνα σε οποιοδήποτε παιχνίδι Ultimate Fantasy NES. Είναι μια βαθύτερη, μεγαλύτερη, πιο επική εμπειρία. Είναι ένα JPRG για όσους αγαπούν τα κλασικά JRPG.

Αφού νίκησα το Dragon Quest III, αποφάσισα ότι το Dragon Quest VII θα ήταν το επόμενο. Δεδομένου ότι είχε μια θύρα στο 3DS, δεν χρειάζεται να ανησυχώ για την αναπαραγωγή της αρχικής έκδοσης του PlayStation. Και, φίλε, νομίζω ότι θα έχω πολλά να πω γι ‘αυτό.

Το RetroBeat είναι μια εβδομαδιαία στήλη που κοιτάζει πίσω στο παρελθόν του παιχνιδιού, βουτά σε κλασικούς, νέους ρετρό τίτλους ή εξετάζει πόσο παλιά αγαπημένα – και τις τεχνικές σχεδιασμού τους – εμπνέουν τη σημερινή αγορά και εμπειρίες. Εάν έχετε ρετρό θεματικά έργα ή κουταλιές που θέλετε να μου στείλετε, επικοινωνήστε μαζί μου.

Παιχνίδια

Το κριτήριο του GamesBeat στην αντιμετώπιση της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών είναι «όπου το πάθος συναντά τις επιχειρήσεις». Τι σημαίνει αυτό? Θέλουμε να σας πούμε πόσο σημαντικά είναι τα νέα σας, όχι μόνο ως υπεύθυνος λήψης αποφάσεων σε ένα στούντιο παιχνιδιών, αλλά και ως οπαδός του παιχνιδιού. Είτε διαβάζετε τα άρθρα μας, ακούτε τα podcast μας είτε παρακολουθείτε τα βίντεό μας, το GamesBeat θα σας βοηθήσει να μάθετε για τη βιομηχανία και να διασκεδάσετε με αυτό.

Πώς θα το κάνετε Η ιδιότητα μέλους περιλαμβάνει πρόσβαση σε:

  • Ενημερωτικά δελτία, όπως το DeanBeat
  • Οι υπέροχοι, εκπαιδευτικοί και διασκεδαστικοί ομιλητές των εκδηλώσεών μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης
  • Συνεντεύξεις, συνομιλίες και εκδηλώσεις “ανοιχτού γραφείου” προορίζονται για μέλη μόνο με το προσωπικό του GamesBeat
  • Συνομιλήστε με μέλη της κοινότητας, το προσωπικό του GamesBeat και άλλους επισκέπτες στο Discord
  • Και ίσως ακόμη και ένα ή δύο βραβεία διασκέδασης
  • Ομοιογενείς παρουσιάσεις σε πάρτι

Γίνομαι μέλος



[via]

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.