Sensor Tower: Αυτά τα είδη ευδοκιμούν στην αγορά κινητών RPG 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Sensor Tower: Αυτά τα είδη ευδοκιμούν στην αγορά κινητών RPG 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων


Η βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών συνεχίζει να δείχνει πώς ωφελεί η πανδημία. Αυτή τη φορά, είναι κινητά RPG που αποφέρουν τα περισσότερα χρήματα, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης Sensor Tower. Μέχρι στιγμής το 2020, τα RPG για κινητά έχουν οδηγήσει σε εκτιμώμενες δαπάνες παικτών 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις ΗΠΑ, οι οποίες είναι ήδη 33% υψηλότερες από τις εκτιμήσεις για το 2019.

Και τα ομαδικά RPG πρωτοπορούν, καθώς τα περισσότερα τμήματα παιχνιδιών επωφελούνται από την πανδημία Με τον Scopely Marvel: Strike Power και το είδος του έχει αποφέρει 850 εκατομμύρια δολάρια από αυτά τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι στιγμής φέτος. Τα κινητά RPG έχουν συγκεντρώσει πάνω από 115 εκατομμύρια λήψεις από τον Ιανουάριο, αύξηση 1,8% σύμφωνα με το Sensor Tower. Όπως εξηγεί ο Sensor Tower Randy Nelson, αυτό δείχνει ότι “οι προγραμματιστές πρέπει να ενημερώνονται σχετικά με τις μεταβαλλόμενες τάσεις στις προτιμήσεις των καταναλωτών και να ανακαλύπτουν νέες περιστροφές σε αυτό το κλασικό είδος που μπορούν να τους βοηθήσουν να ξεχωρίσουν και να προσελκύσουν νέα δημογραφικά στοιχεία των παικτών.”

Η κατοχή μιας μεγάλης άδειας franchise επίσης δεν βλάπτει.

Τα ομαδικά RPG περιλαμβάνουν Raid: Shadow Legends και προηγούμενα παιχνίδια όπως Summoners War είναι Star Wars: Galaxy of Heroes. Πρόκειται για παιχνίδια δωρεάν για παιχνίδια όπου οι παίκτες ξοδεύουν για τη βελτίωση των ομάδων τους, αν και μπορείτε να δημιουργήσετε ομάδες χωρίς να παραιτηθείτε.

«Τα ομαδικά RPG επικεντρώνονται στη συγγραφή χαρακτήρων και στη δημιουργία μιας συνεργιστικής ομάδας. Οι συναντήσεις και οι μάχες είναι συνήθως χαμηλής αφή ή έχουν αυτόματη λειτουργία μάχης. Οι χαρακτήρες σχεδιάζονται μέσω μιας μορφής α γκάτσα«Ο Νέλσον είπε. Σε αυτήν την περίπτωση, γκάτσα σημαίνει απόκτηση πακέτων ή χαρακτήρων μέσω πληρωμένου ή δωρεάν νομίσματος.

Στη δεύτερη θέση είναι τα RPG επιβίωσης. Αυτά είναι παιχνίδια όπως το Ark: Survival Developed και το Last Working day on Earth. Αυτά τα παιχνίδια είχαν μεγάλη επιτυχία στον υπολογιστή, ειδικά στην Ark, η οποία εγκαινιάστηκε το 2016 και έφυγε από την Early Entry το 2017 πριν μετακινηθεί σε κονσόλες και κινητές συσκευές. Είναι ακόμα στα κορυφαία 20 παιχνίδια στο Steam.

Ο Nelson είπε ότι τόσο η ομάδα όσο και η επιβίωση οδηγούν την επιτυχία του struggle royale, το οποίο έγινε παγκόσμιο φαινόμενο το 2018. Αυτό οδήγησε τους παίκτες κινητής τηλεφωνίας να εξερευνήσουν άλλα παιχνίδια.

«Το υπερ-περιστασιακό gaming για κινητά στις Ηνωμένες Πολιτείες άνθισε ιστορικά. Ωστόσο, με την άνοδο των παιχνιδιών όπως το PUBG Cell και το Fortnite, οι τίτλοι του midcore έχουν βρει ένα ενθουσιώδες κοινό “, είπε.” Καθώς οι παίκτες συρρέουν σε μια ευρύτερη ποικιλία ειδών, πιο προηγμένες ομάδες και παιχνίδια επιβίωσης τώρα ευδοκιμούν. “

Τα RPG με βάση τη σειρά (ένα από τα παλαιότερα είδη σε όλα τα παιχνίδια) δεν είναι τόσο σημαντικά όσο τα άλλα, αλλά οι δαπάνες εδώ αυξάνονται επίσης. “Οι αμερικανικές καταναλωτικές δαπάνες για παραδοσιακά κινητά RPG με βάση τη σειρά ήταν αμετάβλητες από την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου μεταξύ 2018 και 2019. Ωστόσο, αυξήθηκε 9% ετησίως από 166 εκατομμύρια δολάρια μεταξύ Ιανουαρίου και Αυγούστου 2019 σε 181 εκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο το 2020.

Και η πανδημία

Φυσικά, οι δαπάνες και ο χρόνος παιχνιδιού έχουν αυξηθεί χάρη στο COVID-19. Καθώς άλλα μέρη του κόσμου άνοιξαν, οι Ηνωμένες Πολιτείες συνέχισαν να αγωνίζονται να περιορίσουν τον ιό. Αυτό έχει αφήσει πολλούς Αμερικανούς να ξοδεύουν όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο στο σπίτι τους, να πηγαίνουν στο σχολείο και να εργάζονται από τα διαμερίσματα και τα σπίτια τους.

Έτσι, ενώ η βιομηχανία ωφελείται συνολικά, ο Sensor Tower διαπίστωσε ότι τα ομαδικά παιχνίδια έχουν γίνει το καυτό είδος RPG το 2020.

“Όπως το δικό μας προηγούμενη ανάλυση έδειξε ότι τα παγκόσμια έσοδα από παιχνίδια για κινητά αυξήθηκαν 27% σε ετήσια βάση το 2ο τρίμηνο του 2020 λόγω αλλαγών στη συμπεριφορά των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αυτό αντικατοπτρίζεται επίσης στην τελευταία μας ανάλυση σχετικά με τις καταναλωτικές δαπάνες των ΗΠΑ για κινητά RPG. Η αύξηση των δαπανών RPG για κινητά για την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου μεταξύ 2019 και 2020 ήταν 4 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερη από την ίδια περίοδο το 2018 και το 2019 “, δήλωσε ο Nelson.



[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.