The DeanBeat – Εδώ είναι τα DeanBits των Ευχαριστιών μου

Η Apple έχει μειώσει τις χρεώσεις από 30% σε 15% για τις μικρές επιχειρήσεις.


Αυτή είναι η τελευταία στήλη μου πρώτα Ευχαριστία και πριν Μαύρη Παρασκευή φρενίτιδα, και έτσι σκέφτηκα ότι θα ήταν καλύτερο να γράψω μια στήλη ευχαριστώντας όλους σας για την ανάγνωση και να σας αφήσω μερικά DeanBits μικρών πραγμάτων που έχω στο μυαλό μου.

Ελπίζω να μπορείτε να δείτε τα αγαπημένα σας πρόσωπα στο διαδίκτυο την επόμενη εβδομάδα, ακόμα κι αν δεν μπορείτε να συναντηθείτε προσωπικά. Κάποια μέρα σύντομα, ελπίζω ότι όλοι μπορούμε να επανέλθουμε στο φυσιολογικό. Εν τω μεταξύ, συνεχίστε να απολαμβάνετε τα παιχνίδια.

Με κάθε ευκαιρία που έχω, παίζω Call of Duty: Black Ops – Ψυχρός πόλεμος multiplayer στο PlayStation 5. Αλλά ελπίζω να έχω περισσότερο χρόνο για να δοκιμάσω ένα ευρύτερο φάσμα παιχνιδιών, όπως αυτά που έχουν οριστεί για Τα βραβεία παιχνιδιού: Animal Crossing: New Horizons, Hades, Ghost of Tsushima, The Last of Us Part II, Final Fantasy VII Remake και Doom: Eternal.

Θα πρέπει να είμαστε ευγνώμονες που έχουμε τόσα πολλά υπέροχα παιχνίδια για να παίξουμε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και είμαστε περήφανοι που είμαστε πάλι κριτές στο διαγωνισμό Geoff Keighley. Αλλά θα είμαι ευγνώμων εάν ο Jason Wilson, ο Mike Minotti και ο Jeff Grubb είναι πολύ απασχολημένοι για να ψηφίσουν και θα είμαι ο μόνος που θα ψηφίσω για τους τελικούς διορισμούς.

Η μεγάλη μείωση των τελών της Apple

Πάνω: Η Apple μείωσε τις χρεώσεις από 30% σε 15% για τις μικρές επιχειρήσεις.

Πιστωτική εικόνα: Apple

Ένα από τα μεγάλα νέα αυτή την εβδομάδα ήταν Η κίνηση της Apple να μειώσει την προμήθειά της 30% έως 15% για προγραμματιστές App Store που κερδίζουν λιγότερο από 1 εκατομμύριο $ ετησίως. Η εταιρεία μέτρησης Sensor Tower εκτιμά ότι το 97% των προγραμματιστών, ή 1.746.000 προγραμματιστές, θα επωφεληθούν. Αυτοί οι προγραμματιστές δημιουργούν λιγότερο από το 5% των συνολικών εσόδων του καταστήματος, εκτιμώμενο σε 50 δισεκατομμύρια δολάρια ένας χρόνος.

Αυτή η ομάδα του 97% των προγραμματιστών κερδίζει περίπου 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως. Εάν υπολογίσετε πόσα περισσότερα χρήματα καταλήγουν στις τσέπες τους, αυτό είναι το 15% των 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων ή 375 εκατομμυρίων δολαρίων ετησίως. Πολλαπλασιάστε αυτό με πέντε χρόνια και μπορείτε να πείτε ότι αυτή η κίνηση θα βάλει 1.875 δισεκατομμύρια δολάρια στα χέρια των προγραμματιστών εφαρμογών τα επόμενα πέντε χρόνια. Είναι ένα απροσδόκητο κέρδος, αλλά δεν θα ευχαριστήσω απλώς την Apple για αυτή τη συμβιβαστική κίνηση. Δεν θα είχε συμβεί χωρίς το πίεση από τα Epic Games, η οποία σφυρήλασε την Apple με την αντιμονοπωλιακή αγωγή της για μείωση των τελών της.

Ναι, μπορείτε να ευχαριστήσετε τον άλλο Tim – όχι μόνο τον Tim Cook της Apple, αλλά και τον Tim Sweeney των Epic Games – για αυτό το δώρο των Ευχαριστιών.

Roblox IPO

Πάνω: Χαρακτήρες παιχνιδιού που δημιουργούνται από τον χρήστη Roblox.

Πιστωτική εικόνα: Roblox

Roblox Σύμφωνα με πληροφορίες, σύντομα θα συγκεντρώσει κεφάλαια σε αποτίμηση 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων και χθες είδαμε τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας στην παρουσίαση της IPO. Εάν πάρετε το 12% των 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, θα φτάσετε στο κομμάτι της εταιρείας που ανήκει στον Dave Baszucki, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο που συνέστησε την εταιρεία πριν από 15 χρόνια. Αυτό είναι περίπου 960 εκατομμύρια δολάρια. Ο συνιδρυτής του, Erik Cassel, πέθανε από καρκίνο το 2013. Αλλά πολλοί άνθρωποι είναι ευγνώμονες που ο Baszucki ήταν στρατιώτης, παρακάμπτοντας τη Lego στην κατασκευή της πλατφόρμας για περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από χρήστες που έπρεπε να δημιουργήσει ο Lego.

Το Roblox έχει τώρα 31,1 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά που έχουν συνεργαστεί με το Roblox για 22,2 δισεκατομμύρια ώρες τους τελευταίους εννέα μήνες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι παίκτες δημιούργησαν 588,7 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα για τον Roblox και 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια σε κρατήσεις. Ο Roblox έχει 830 υπαλλήλους και είμαι σίγουρος ότι όλοι είναι ευγνώμονες για τη μεγάλη ημέρα που πλησιάζει. Ο Baszucki είναι καλός φίλος του Ernest Cline, του συγγραφέα του Ready Player One, του οποίου Έτοιμος παίκτης δύο το βιβλίο θα κυκλοφορήσει στις 24 Νοεμβρίου. Ο Baszucki θέλει να χτίσει το Oasis, την έκδοση του Cline metaverse, το σύμπαν των εικονικών κόσμων που είναι όλα διασυνδεδεμένα, όπως σε μυθιστορήματα Συντριβή χιονιού.

Ο Baszucki θα μιλήσει με το δικό μας GamesBeat: Στην εκδήλωση Metaverse στις 27 Ιανουαρίου. Γνωρίζω ότι μπορεί να είναι νωρίτερα τον επόμενο χρόνο πριν πραγματοποιηθεί η δημόσια εγγραφή. Αλλά δεν θα ήταν γλυκό αν ο Roblox δημοσίευσε την ίδια μέρα Έτοιμος παίκτης δύο Βγήκε; Σε κάθε περίπτωση, θα είμαστε ευγνώμονες που έχουμε πλουσιότερους ανθρώπους στη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών των οποίων τα όνειρα αποδίδουν.

Το διαδικτυακό μας σεμινάριο για την έναρξη μελετών παιχνιδιών και τεχνολογικών επιλογών

Η Shelby Moledina (αριστερά) και η Emily Greer είναι οι ιδρυτές του Double Loop Games.

Πάνω: Οι Shelby Moledina (αριστερά) και Emily Greer είναι οι ιδρυτές του Double Loop Games.

Πιστωτική εικόνα: Παιχνίδια Double Loop

Οι εκδηλώσεις μας είναι η ψυχή του VentureBeat και είμαι πολύ χαρούμενος που μπορώ να τα τρέχω συχνά, ακόμα κι αν τώρα είναι μόνο online γνωριμίες. Είμαστε επίσης χαρούμενοι όταν μπορούμε να βοηθήσουμε άλλους στον κλάδο. Με περισσότερα από 100 μελέτες που λαμβάνουν χρηματοδότηση φέτος, πολλοί νεοεισερχόμενοι χρειάζονται συμβουλές.

Αυτή την εβδομάδα διοργανώσαμε ένα διαδικτυακό σεμινάριο με μερικούς σημαντικούς ηγέτες τυχερών παιχνιδιών: Emily Greer, Διευθύνων Σύμβουλος των Double Loop Games. James Dobrowski, διευθύνων σύμβουλος του Sharkmob London · Glen Schofield, Διευθύνων Σύμβουλος των Striking Distance Studios και Jonathan Singer, ανώτερος διευθυντής της παγκόσμιας βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών στο Akamai.

μπορείς παρακολουθήστε τη συνεδρία Εδώ. Το πάνελ μας άγγιξε τις δύσκολες αποφάσεις που πρέπει να λάβετε ως αρχηγός μελέτης όταν ξεκινάτε. Και ο Singer συνέβαλε στην τεχνογνωσία του σχετικά με τις τεχνικές αποφάσεις που πρέπει να λάβετε και πώς να δημιουργήσετε μια υποδομή για να υποστηρίξετε την ομάδα σας.

Το GamesBeat Facebook: Driving Gaming Growth event

Η Lual Mayen μεγάλωσε ως πρόσφυγας στην Ουγκάντα.  Και τώρα είναι προγραμματιστής παιχνιδιών.

Πάνω: Η Lual Mayen μεγάλωσε ως πρόσφυγας στην Ουγκάντα. Και τώρα είναι προγραμματιστής παιχνιδιών.

Πιστωτική εικόνα: Dean Takahashi

Μία ημέρα πριν από την εκδήλωση metaverse, θα πραγματοποιήσουμε ένα κοινό συνέδριο με το Facebook Οδήγηση της ανάπτυξης του παιχνιδιού στις 26 Ιανουαρίου. Έχουμε πολλές συζητήσεις σχετικά με το gaming gaming με τον Jason Rubin του Facebook, τους μύθους δημιουργίας εσόδων με τους Kimberly Corbett της Warner Bros και Chris Akhavan του Glu και την κουλτούρα παιχνιδιών με την Kate Edwards και το Global Game Jam της Geogrify’s.

Θα έχουμε πολλές ακόμη συνομιλίες και θα αντλήσουμε έμπνευση από τους Leo Olebe του Facebook και Lual Mayen, πρώην πρόσφυγας από την Ουγκάντα ​​/ Νότιο Σουδάν που δημιούργησε τη δική του εταιρεία παιχνιδιών Junub Games. Η μέρα θα έχει ειδικούς, ηγέτες και έναν ή δύο οραματιστές. Είμαι ευγνώμων που μπόρεσα να διοργανώσω αυτήν την εκδήλωση με μια διατομή μεγάλων ειδικών και εμπνευσμένων ομιλητών.

Αριθμός προγραμματιστών παιχνιδιών

Πάνω: Χάρτης του Gamedev

Πιστωτική εικόνα: Gaurav Mathur

Σκέφτηκα πώς να ενημερώσω την ιστορία μου για το 2017 στο “Πού στον κόσμο βρίσκονται τα έργα του παιχνιδιού;«Ήταν για όλους τους κόμβους για θέσεις εργασίας στη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών που μπορούσα να βρω στον κόσμο. Αλλά οι αριθμοί είναι ξεπερασμένοι.

Ο Guarav Mathur, προγραμματιστής παιχνιδιών, είναι ο κάτοχος για χρόνια Χάρτης Gamedev, η οποία δείχνει τις τοποθεσίες όσων στούντιο παιχνιδιών μπορούν να βρουν στον κόσμο. Αλλά δεν θα ήταν υπέροχο αν μπορούσαμε να δούμε τον αριθμό των θέσεων εργασίας σε κάθε τοποθεσία σε πραγματικό χρόνο, όπως μια μεγάλη αναφορά δεδομένων;

Νομίζω ότι ο τρόπος που θα μπορούσαμε να κάνουμε αυτό θα ήταν να βρούμε τη θέση κάθε θέσης για μια μηχανή παιχνιδιών στον κόσμο. Μπορούμε να αναφέρουμε ανώνυμα τοποθεσίες με περισσότερες από 10 τοποθεσίες, χρησιμοποιώντας δεδομένα από Unity, Cocos και Unreal. Ή μήπως η πρόσληψη ιστότοπων όπως το Indeed.com θα μπορούσε να φιλτράρει τις βάσεις δεδομένων τους για εργασίες τυχερών παιχνιδιών και θέσεις εργασίας στο παιχνίδι; Δεν ξέρω τι θα λειτουργούσε.

Τι νομίζετε; Θα ήμουν ευγνώμων για μια λύση.

Πράκτορας επιχείρησης

Πάνω: Παίκτες Agent Venture Episode 3.

Πιστωτική εικόνα: Dean Takahashi

Ήμουν ευγνώμων που επανένωσα με φίλους αυτήν την εβδομάδα και έπαιξα το τρίτο επεισόδιο του Πράκτορας επιχείρησης, το οποίο είναι ένα παιχνίδι πέντε ατόμων που παίζετε στο Zoom, όπως είναι ένα δωμάτιο διαφυγής. Έπαιξα με τους Tammy McDonald, Steve Ip, Chris Cataldi και Mike Prasad. Βοηθήσαμε να καθοδηγήσουμε τον μυστικό πράκτορά μας Jason σε μια αποστολή στο φεγγάρι, αναζητώντας τον κακό διευθύνοντα σύμβουλο J. Bozo της BAD Corp.

Εάν δεν έχετε δοκιμάσει ένα από αυτά τα παιχνίδια Zoom, είναι σωτήρια για άτομα που λαχταρούν τις κοινωνικές συνδέσεις κατά τη διάρκεια του COVID-19. Πρέπει να ελέγξετε Πράκτορας επιχείρησης του Η περιπέτεια είναι πραγματική με μια ομάδα έως και πέντε φίλων εάν έχετε την ευκαιρία. Κλωτσάμε ένα ωραίο ρομπότ και ο χρόνος έχει σχεδόν τελειώσει.

Φορέστε μάσκα για τη μαμά

Πάνω: Ο Dean Takahashi φορά μια τρισδιάστατη τυπωμένη μάσκα True Contour.

Πιστωτική εικόνα: Marla Takahashi

Έχω σημειώσει 2,1 εκατομμύρια εμφανίσεις για τις δημοσιεύσεις μου στο Twitter τις τελευταίες 28 ημέρες. Ευχαριστώ που με ακολουθείτε. Είμαι πολύ δελεασμένος να χτυπήσω την εταιρεία ενυπόθηκων δανείων μου με μερικά tweets σχετικά με την κόλαση αναχρηματοδότησης που έχουμε περάσει σε οκτώ μήνες.

Αλλά αντίθετα, θα παρατηρήσω ότι η μητέρα μου διαγνώστηκε με θετικό COVID-19 την περασμένη Κυριακή. Με το μικρόφωνο που έχω, θα ήθελα να πω ότι πρέπει να φοράτε μάσκα για να αντισταθμίσετε όλους εκείνους στην κοινωνία μας που δεν το κάνουν. Στην περίπτωση της μητέρας μου, βρίσκεται σε μια μονάδα φροντίδας ηλικιωμένων όπου δεν μπορούν να θυμηθούν την κοινωνική απόσταση ή να φορούν μάσκες. Μία ολόκληρη ομάδα ηλικιωμένων μολύνθηκε.

Δεν είναι για δικό σας καλό που φοράτε μάσκα. Είναι για άλλους ανθρώπους. Είμαι ευγνώμων που η μητέρα μου είναι ακόμα εδώ και ότι προς το παρόν είναι ασυμπτωματική. Αλλά θέλω όλοι να θυμάστε ότι η καλοσύνη σας στο να σκέφτεστε τους άλλους είναι αυτό που θα σώσει τον κόσμο. Ευχαριστώ και πάλι για την ανάγνωση και μπορείτε να έχετε υπέροχες διακοπές.


Βέλτιστες πρακτικές για ένα επιτυχημένο κέντρο αριστείας AI:

Ένας οδηγός τόσο για CoE όσο και για επιχειρηματικές μονάδες Συνδεθείτε εδώ




[via]

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.