The DeanBeat: Η Apple πρέπει να προχωρήσει με προσοχή ώστε να μην προχωρήσει στη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών

Τα τμήματα της παγκόσμιας αγοράς τυχερών παιχνιδιών


Η Apple αξίζει περισσότερο από 2 τρισεκατομμύρια δολάρια. Αλλά ο μεγαθήριος κινδυνεύει να ξεχάσει από πού προήλθε. Κάποια μέρα, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση ή τα δικαστήρια θα καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι αυτός ο θησαυρός μιας κοινωνίας έχει ξεπεράσει τον ανταγωνισμό και ότι ίσως στραγγαλίζει τον ανταγωνισμό και καταπνίγει τις ίδιες τις αξίες και τις ελευθερίες που αγκαλιάζει στις ρίζες της.

Ακούγοντας μικρότερες εταιρείες και τους ανθρώπους γύρω τους – αυτές που δίνουν στην εταιρεία αυτή την τεράστια αξία – η Apple μπορεί να σωθεί από την πτήση πολύ κοντά στον ήλιο. Είδαμε ένα μικρό παράδειγμα αυτής της εβδομάδας. Η Apple στοχεύει μερικούς μεγάλους στόχους με μια ενημέρωση που έρχεται στο iOS 14, η οποία θα ξεκινήσει στα μέσα Σεπτεμβρίου. Ήθελε να κάνει ένα βήμα προς ένα μεγαλύτερο απόρρητο των χρηστών, το οποίο έχει γίνει μια από τις κραυγές της Apple: ότι το απόρρητο είναι ένα βασικό ανθρώπινο δικαίωμα. Ταυτόχρονα, έχει στοχεύσει δύο άλλους τεχνολογικούς γίγαντες (και μερικοί λένε μικρότερους εκφοβιστές), το Google και το Facebook, των οποίων τα επιχειρηματικά μοντέλα βασίζονται στο να γνωρίζουν τα πάντα για εμάς.

Το Google και το Fb εξαρτώνται από τους χρήστες που δίνουν τα προσωπικά τους στοιχεία δωρεάν. Περιστρέφονται και δημιουργούν έσοδα από αυτές τις πληροφορίες και εμπλουτίζουν μια σειρά από άλλες οντότητες, συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών παιχνιδιών για κινητά και του οικοσυστήματος διαφημίσεων για κινητά. Η Apple αποφάσισε να το κάνει αυτό πιο δύσκολο να γίνει, αποσύροντας το αναγνωριστικό για διαφημιζόμενους (IDFA). Αποφάσισε να ζητήσει από τους χρήστες να δείχνουν κενό εάν θέλουν να παρακολουθούνται. Εάν λένε όχι και αρνούνται, εταιρείες που εξαρτώνται από τη διαφήμιση, όπως η Google και το Facebook, θα χάσουν την πρόσβαση σε δεδομένα χρηστών.

Αυτό είναι όπου η παράπλευρη ζημιά από αυτό το φράγμα πυροβολικού που στόχευε στους τεχνολογικούς γίγαντες θα μπορούσε να βλάψει τη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών. Η κίνηση της Apple μπορεί επίσης να έχει πλήξει πολλές εταιρείες κινητών τυχερών παιχνιδιών σε 77 δισεκατομμύρια δολάρια (εκτιμάται από Ερευνητής αγοράς Newzoo, ενώ Η εφαρμογή Annie λέει θα είναι 100 δισεκατομμύρια $) καθώς και πολλές εταιρείες διαφήμισης, μέτρησης και μάρκετινγκ για κινητά.

Ελέφαντες και ποντίκια

Ως απόκτηση καταναλωτή Ο Διευθύνων Σύμβουλος Brian Bowman προειδοποίησε Την Πέμπτη, η καταπάτηση της Apple – ιδιαίτερα η απόσυρση του IDFA χωρίς κατάλληλη εναλλακτική λύση για το οικοσύστημα παιχνιδιών για κινητά – θα συντρίψει πολλά ποντίκια. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει χιλιάδες απολύσεις και δισεκατομμύρια δολάρια σε χαμένα κέρδη σε παιχνίδια για κινητά, διαφημίσεις για κινητά και σχετικούς κλάδους. Η Apple κατάλαβε προφανώς ότι δεν ήθελε να συμβεί αυτό και έδωσε μια ανάπαυλα στη βιομηχανία, λέγοντας ότι δεν θα εφαρμόσει τις αλλαγές της στο IDFA μέχρι τις αρχές του επόμενου έτους.

Πάνω: τα τμήματα της παγκόσμιας αγοράς τυχερών παιχνιδιών

Πιστωτική εικόνα: Newzoo

Αυτό ήταν το σωστό πράγμα, καθώς η Apple θα έβλαπτε και τα έσοδά της, καθώς επιτυγχάνει μεγάλη μείωση των εσόδων από παιχνίδια για κινητά. Όμως η όλη διαδικασία ένιωθε ότι η Apple δεν άκουγε τους μικρούς ανθρώπους. Μόνο όταν η καταστροφή έφτασε σε δύο εβδομάδες και οι εταιρείες παιχνιδιών για κινητές συσκευές και οι διαφημιστές άρχισαν να εκφράζουν τις ανησυχίες τους – και απολύοντας ανθρώπους – Η Apple φαίνεται να έχει παρατηρήσει τι συνέβαινε. Όπως είπαν τα παιδιά της Microsoft στις πρώτες μέρες του Xbox, οι προγραμματιστές είναι τα «καναρίνια στο ανθρακωρυχείο». Όταν αρχίσουν να πεθαίνουν, η πλατφόρμα βρίσκεται σε μπελάδες.

Φαίνεται ότι η Apple είναι ένας από αυτούς τους φίλους που χρειάζονται παρέμβαση. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Tim Cook διευθύνει μια εταιρεία που δεν συνειδητοποιεί ότι έχει γίνει εκφοβιστής. Το Facebook αντιμετώπισε ένα παρόμοιο πρόβλημα όταν η Zynga μεγάλωνε ραγδαία με τη FarmVille. Ο παραγωγός κοινωνικών παιχνιδιών Zynga διαπίστωσε ότι η πλημμύρα των ειδήσεων μας με χαριτωμένα μηνύματα αποκοπής ήταν υπέροχη για να επιστρέψουν οι άνθρωποι στα παιχνίδια τους. Αλλά για να επιβιώσει το Fb έκλεισε το mainstream κοινό. Στη συνέχεια, ο Διευθύνων Σύμβουλος Mark Zuckerberg διέκοψε τη Zynga, εμποδίζοντας τον να χρησιμοποιήσει μηνύματα ιού, έτσι ώστε να μην ενοχλεί πλέον τους χρήστες.

Αυτή ήταν μια κεντρική κίνηση που βοήθησε το Facebook να προστατεύσει δισεκατομμύρια χρήστες. Αλλά ήρθε με κόστος. Οι εταιρείες κοινωνικών παιχνιδιών έχουν εγκαταλείψει την πλατφόρμα σε έξοδο. Προσπάθησαν να πάνε στο Google+, αλλά απέτυχε. Και πού προσγειώθηκαν Το Iphone. Η Apple τους έχει προσφέρει ένα καταφύγιο όπου μπορούν να δημοσιεύσουν τα παιχνίδια τους χωρίς να κάνουν τεράστια περικοπή και χωρίς να χρειάζεται να ανησυχούν για ιογενή μηνύματα. Και η Apple πήρε μόνο το 30% των εσόδων από αγορές που έγιναν εντός παιχνιδιών για κινητά, σε σύγκριση με το 70% για τους κακούς χειριστές κινητής τηλεφωνίας που διέκοψε η Apple. Απαγορευμένες από άλλες πλατφόρμες που δεν τους καλωσόρισαν, οι κατασκευαστές παιχνιδιών είδαν την Apple (και αργότερα την Google) ως σωτήρα, ειδικά καθώς οι κινητές συσκευές έγιναν το πιο σημαντικό μέρος της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών. Ο Steve Work κάλεσε κάποτε ένα δείπνο για προγραμματιστές παιχνιδιών και τους ευχαρίστησε που πίστεψαν στην Apple και τους έβγαλε τις πρώτες μέρες του Application Store. Ωστόσο, κάπου χάθηκαν οι καλές προθέσεις της Apple.

Αντιμονοπωλιακά προβλήματα

Η Epic κάνει ένα άλμα στην Apple.

Πάνω: Το Epic κάνει ένα άλμα στην Apple.

Πιστωτική εικόνα: Epic Video games

Η περικοπή 30% της Apple έχει γίνει τεράστιο χρηματικό ποσό με την πάροδο του χρόνου – περίπου 12 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως, σύμφωνα με εκτιμήσεις ερευνητών αγοράς Νιουζού. Αυτό καθιστά την Apple την 3η εταιρεία παιχνιδιών στον κόσμο, ακόμα κι αν η Apple δεν κάνει παιχνίδια, όπως ο Διευθύνων Σύμβουλος της Epic Games, Tim Sweeney. tweeted πρόσφατα σε μια εκστρατεία για να κάνει την Apple να κάνει το σωστό και να επιστρέψει περισσότερα κέρδη στους προγραμματιστές παιχνιδιών. Ολόκληρη η βιομηχανία παιχνιδιών για κινητά θα μπορούσε να κερδίσει περίπου 76 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020, σύμφωνα με τον Newzoo. Αυτό σημαίνει ότι η Apple παίρνει το 16% των εσόδων από παιχνίδια για κινητά, αλλά τα έσοδα της Apple από παιχνίδια είναι μόνο περίπου το 4% των συνολικών κερδών που πραγματοποιεί σε ένα χρόνο. Η Apple διοικεί τα δύο τρίτα των κερδών παιχνιδιών για κινητά, αλλά η Apple δεν ενδιαφέρεται για αυτά τα κέρδη. Το μήλο είναι ένας ελέφαντας, τον οποίο ποδοπατεί σε ένα χώρο όπου μπορεί να ποδοπατήσει μερικά ποντίκια.

Και καθώς η Apple έμαθε να ασχολείται με τη Sweeney, αυτά τα ποντίκια μπορεί να είναι τρομακτικά. Η Sweeney ενδιαφέρεται πολύ για τους μικρούς προγραμματιστές παιχνιδιών, οι οποίοι είναι η ψυχή του Unreal Motor που παράγει η Epic. Αλλά χάρη στα κέρδη του Fortnite, το οποίο έχει 350 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες και τα 750 εκατομμύρια δολάρια σε ετήσια κέρδη που συνοδεύουν, Η Sweeney κατάφερε να αναλάβει την Apple και την Google σε αντιμονοπωλιακές υποθέσεις.

Η Sweeney θέλει η Apple να μειώσει τον «φόρο» της στα έσοδα από παιχνίδια για κινητά από 30% σε 12%, καθώς πιστεύει ότι η Apple δεν κερδίζει πλέον τις περικοπές της. Στην άμυνα της Apple, έχει ξεκινήσει Apple Arcade, αλλά αυτό δεν έβαλε φωτιά στον κόσμο. Στην πραγματικότητα, ίσως αναρωτιέστε τι έχει κάνει η Apple τελευταία για παιχνίδια Λοιπόν, σχεδόν σκότωσε τη βιομηχανία με τη διαδικασία IDFA.

Η Apple θα μπορούσε να υποστηρίξει ότι δεν παράγει παιχνίδια και δεν ανταγωνίζεται τη Sweeney και ως εκ τούτου οι ενέργειές της δεν είναι αντιανταγωνιστικές. Η Apple θα μπορούσε να κερδίσει την αγωγή. Αλλά δεν θα κάνει φίλους στη διαδικασία. Για παράδειγμα, η Apple απείλησε να διακόψει τα Epic Game titles λόγω της αγωγής. Όχι μόνο απενεργοποίησε το Fortnite στο Application Retail store, αλλά ισχυρίστηκε επίσης ότι θα σταματήσει την πρόσβαση της Epic στα εργαλεία ανάπτυξης της Apple για το Unreal Motor. Αυτό μπορεί να έχει διαταράξει τα 11 εκατομμύρια προγραμματιστές παιχνιδιών της Epic χρησιμοποιώντας το Unreal Motor. Η Epic υπέβαλε προκαταρκτική διαταγή για να σταματήσει η Apple από την κοπή του Unreal. Και η Epic κέρδισε, οπότε η πρόσβαση στο Unreal Engine είναι ασφαλής προς το παρόν. Αλλά πολλοί προγραμματιστές παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένου του περίεργου συμπαίκτη της Microsoft, έσπευσαν να παραπονεθούν στην Apple για αυτήν την άδικη τακτική. Ακόμα και το Fb και η Google θα μπορούσαν θεωρητικά να συμμετάσχουν στη διαμάχη εναντίον της Apple, και αυτό θα ήταν γλυκιά εκδίκηση για την κίνηση του IDFA.

Ο Sweeney μπορεί να μην κερδίσει αυτήν την αγωγή, αλλά μπορεί να το πάρει αυτί του Κογκρέσου και των ομοσπονδιακών αντιμονοπωλιακών υπηρεσιών επιβολής του νόμου, που θα μπορούσε να κάνει τη ζωή πολύ δύσκολη για την Apple. Θα μπορούσαν να φέρουν μια υπόθεση για τη διάλυση της Apple ή θα μπορούσαν να ψηφίσουν νόμους για να την απαγορεύσουν να κάνουν πράγματα που θα μπορούσαν να βλάψουν τα μικρά παιδιά.

Όλα είναι συνδεδεμένα

Η Epic Games περιείχε σατινέ την ανακοίνωση της Apple το 1984 στο Fortnite.

Πάνω: Τα Epic Video games κοροϊδεύουν την ανακοίνωση της Apple το 1984 στο Fortnite.

Πιστωτική εικόνα: Epic Video games

Είναι πιθανό η αντιμονοπωλιακή υπόθεση της Sweeney και η κίνηση του IDFA να συνδεθούν μεταξύ τους Ναι είναι δυνατόν. Αυτό με επαναφέρει στην αντιμονοπωλιακή διαμάχη εναντίον της Intel τη δεκαετία του 1990, όταν οι Superior Micro Products προσπάθησαν να ανταγωνιστούν τα επεξεργαστή της με τον γίγαντα της βιομηχανίας. Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου μήνυσε την Intel για αντιμονοπωλιακή νομοθεσία και ορισμένα από τα στοιχεία είχαν να κάνουν με την απόδοση της γιγαντιαίας εταιρείας στο οικοσύστημα που την υποστήριξε. Όχι μόνο η Intel έκανε μάρκες, έκανε επίσης μητρικές κάρτες, συστήματα και χρηματοδότηση διαφήμισης για να πουλήσει υπολογιστές που χρησιμοποιούσαν τσιπ Intel. Η AMD δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί, ούτε οι ανεξάρτητοι κατασκευαστές μητρικών και υπολογιστών. Εάν η Intel κινήθηκε για να υποστηρίξει κατασκευαστές μητρικών καρτών και υπολογιστών με δολάρια μάρκετινγκ Intel Inside, θα μπορούσε να τα ελέγξει αποτελεσματικά, ώστε να μην αγοράσει ποτέ από την AMD. Το αποτέλεσμα ήταν υψηλότερες τιμές για τους καταναλωτές και συμπεριφορά που θα μπορούσαν να θεωρηθούν αντιανταγωνιστικές.

ο Η FTC και η Intel συμφώνησαν τη δίκη τους το 1999. Αλλά γι ‘αυτό είναι σχετικό. Στο όνομα της προστασίας της ιδιωτικής ζωής, η Apple έχει δείξει ότι είναι πρόθυμη να πάρει πίσω αυτό που έχει δώσει στον κλάδο μάρκετινγκ κινητών τρίτων. Η Apple θα αναλάβει τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης για κινητά και θα χειριστεί πολλές λειτουργίες μάρκετινγκ για κινητές συσκευές για προγραμματιστές παιχνιδιών. Στο μέλλον, θα μπορούσε να δημιουργήσει το δικό του διαφημιστικό δίκτυο. Αλλά θα ήταν αντιανταγωνιστικό. Όταν έχετε μονοπωλιακή δύναμη, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη μονοπωλιακή δύναμη για να ανοίξετε το δρόμο σας σε γειτονικές βιομηχανίες – σε αυτήν την περίπτωση διαφήμιση για κινητά – και να τις προσλάβετε όταν υπάρχουν ήδη παίκτες. Θα ήταν σαν η Microsoft να προσπαθούσε να χρησιμοποιήσει το λειτουργικό της σύστημα για να πάρει τον έλεγχο των προγραμμάτων περιήγησης στο World-wide-web και να καταπνίξει την παροχή αέρα της Netscape (μια άλλη περίπτωση από τη δεκαετία του 1990).

Η Apple απέχει πολύ από το να μπει σε άλλο αντιμονοπωλιακό ζήτημα, καθώς δεν έχει πει ότι θα δημιουργήσει το δικό της δίκτυο διαφημίσεων. Αλλά το θέμα είναι ότι, ενεργώντας σαν εκφοβιστής ή καταστρέφοντας τις εταιρείες που σας βοήθησαν να φτάσετε εκεί που βρίσκεστε σήμερα, παράγει αρνητικό κάρμα. Και αυτό το κάρμα μπορεί να επιστρέψει για να σας στοιχειώσει. Έτσι, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Apple, Tim Cook dinner, πρέπει να θυμάται τις εταιρείες παιχνιδιών που έφεραν την Apple στο σημείο που είναι σήμερα. Ο δρόμος προς την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις. Η φροντίδα της ιδιωτικής ζωής είναι καλό, αλλά αυτές οι προθέσεις σχεδόν κατακλύστηκαν από τη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών κατά τη διάρκεια της ιστορικής έκρηξης βιντεοπαιχνιδιών και της χειρότερης παγκόσμιας ύφεσης ποτέ. Και όλες οι μεγάλες εταιρείες πρέπει να θυμούνται ότι το πώς αντιμετωπίζουν τις μικρότερες εταιρείες και τους μικρούς ανθρώπους γύρω τους είναι αυτό που έχει σημασία για τη μακροζωία των μεγάλων εταιρειών.





[via]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.