Ο Tim Sweeney (δεξιά), Διευθύνων Σύμβουλος της Epic Games, συνομιλεί με τον Dean Takahashi στο GamesBeat Summit: Into the Metaverse

The DeanBeat: Οι προοπτικές για διαδικτυακές εκδηλώσεις τυχερών παιχνιδιών το 2021


Γράφω αυτήν την Πέμπτη το απόγευμα ενώ παρευρίσκομαι σε ένα πάνελ στο Clubhouse, η πλατφόρμα κοινωνικής συνομιλίας ήχου που αναπτύχθηκε γρήγορα σε περισσότερους από 8 εκατομμύρια χρήστες μέσα σε λίγους μήνες. Είμαι στην αίθουσα πρωινού των Nordic Games που διευθύνεται από τον Zsuzsa James και άλλους ανθρώπους. Παραπονεθήκαμε ότι δεν μπορούσαμε να συναντηθούμε αυτοπροσώπως σε μέρη όπως το Διάσκεψη προγραμματιστών παιχνιδιών φέτος, η οποία σκέφτηκε να κάνει υβριδική διαδικτυακή και φυσική εκδήλωση τον Ιούλιο στο Σαν Φρανσίσκο, αλλά απέρριψε την ιδέα και αποφάσισε να συμμετάσχει σε μια διαδικτυακή εκδήλωση μόνο.

Όταν άκουσα ότι το GDC θα διοργανώνει προσωπική εκδήλωση τον Ιούλιο, σκέφτηκα ότι θα ήταν πολύ νωρίς. Δεν έχουμε εμβολιάσει αρκετά άτομα σε όλο τον κόσμο και δεν θα αισθανόμουν ασφαλής. Αλλά αναγνωρίζω την έντονη επιθυμία να επιστρέψω στα φυσικά γεγονότα και την ανάγκη να βελτιώσω τα εικονικά γεγονότα. Είναι τόσο λυπηρό που πιθανότατα θα είναι το επόμενο έτος προτού νιώσουμε άνετα με αυτήν την ιδέα.

Μιλήσαμε πολύ για αυτό GamesBeat Summit: In the Metaverse εκδήλωση στο τέλος Ιανουαρίου. Ήταν επιτυχής, με περισσότερους από 3.500 εγγεγραμμένους συμμετέχοντες, 229.000 προβολές ζωντανής ροής και πολλή αλληλεπίδραση στα δωμάτια Q&A Zoom μεταξύ των 99 ομιλητών και των VIP παρευρισκομένων. Είχαμε επίσης μερικά μικρά αλλά συναρπαστικά στρογγυλά τραπέζια. Το μεγάλο πράγμα για διαδικτυακές εκδηλώσεις είναι ότι χάρη στα εργαλεία μέτρησης κοινωνικής αφοσίωσης όπως Spiketrap, μπορούμε να πούμε την ακριβή στιγμή στην οποία συμμετέχει περισσότερο το κοινό μας. Συνέβη τη δεύτερη μέρα, όταν ο Διευθύνων Σύμβουλος της Epic Games Ο Tim Sweeney μίλησε σχετικά με την ανάγκη για ανοιχτό metaverse, ανεξέλεγκτο από περιφραγμένους κήπους.

GamesBeat Summit 2021: Αναπτύσσοντας την επόμενη γενιά

Πάνω: Ο Tim Sweeney (δεξιά), Διευθύνων Σύμβουλος της Epic Games, συνομιλεί με τον Dean Takahashi στο GamesBeat Summit: Into the Metaverse

Πιστωτική εικόνα: VentureBeat

Θα προσπαθήσουμε να το κάνουμε ξανά για το δικό μας GamesBeat Summit 2021 εκδήλωση, με θέμα Growing the Next Generation, στις 28 και 29 Απριλίου. Προσλαμβάνουμε μερικά εξαιρετικά ηχεία, όπως Μπρέντα Ρομέρο από την Romero Games, που ζει στην Ιρλανδία και αλλιώς δεν θα είχε επιβιβαστεί σε αεροπλάνο για να έρθει στην εκδήλωσή μας. Έχουμε επίσης άλλους ομιλητές όπως ο Keisha Howard του Sugar Gamers, Ντάνιελ Μελβίλ (που έλαβε τεχνητό βραχίονα με θέμα το Metal Gear) και τον Adam Boyes e Τσέλσι Μπλάσκο του Iron Galaxy. Ο Melville είναι επίσης στο Ηνωμένο Βασίλειο και το προηγούμενο έτος δεν τον καλέσαμε ως ομιλητή, επειδή δεν μπορέσαμε να τον πετάξουμε στην Καλιφόρνια. Θα έχουμε επίσης τον Eric Goldberg of Playable Worlds να μετριάσει τις οικονομικές συνεδρίες που θα βοηθήσουν να κατανοήσουμε την τεράστια έκρηξη των επενδύσεων και των εξαγορών.

Ράμι Ισμαήλ, συνιδρυτής του τώρα ανενεργού Vlambeer, δήλωσε ότι τα συνέδρια δεν θα πρέπει να χρεώνουν υψηλά τέλη για τους συμμετέχοντες, καθώς αυτό υποστηρίζει την ελιτιστική φύση των εκδηλώσεων και περιορίζει την προσβασιμότητα για προγραμματιστές που ζουν στα φτωχότερα μέρη του κόσμου. Αυτό είναι ένα έγκυρο επιχείρημα επειδή είχε δίκιο ότι τόσοι προγραμματιστές παιχνιδιών δεν μπορούσαν να λάβουν βίζα για να ταξιδέψουν στις ΗΠΑ ή να αντέξουν οικονομικά το ταξίδι στο Σαν Φρανσίσκο. Του Gamedev. Κόσμος Η εκδήλωση του Ιουνίου 2019 ήταν ένα βήμα μπροστά για να καταστούν οι εκδηλώσεις τυχερών παιχνιδιών πιο προσβάσιμες, καθώς ήταν μόνο στο διαδίκτυο, με ομιλητές από όλο τον κόσμο, με μετάφραση σε πραγματικό χρόνο (ή προ-ηχογράφηση) σε οκτώ γλώσσες. Αυτό ήταν το μοντέλο για τη δημιουργία μιας δημοκρατικής και προσβάσιμης εκδήλωσης.

Δεν μπορούσαμε να το κάνουμε νωρίτερα με φυσικά γεγονότα σε ακριβά χώρους. Θα μπορούσαμε να προσκαλέσουμε 400 έως 600 άτομα, αλλά έπρεπε να τους χρεώσουμε με υψηλές χρεώσεις. Με την εκδήλωσή μας τον Ιανουάριο, καταφέραμε να παρακολουθήσουμε δωρεάν πολλούς ανθρώπους, χάρη εν μέρει στη γενναιοδωρία του χορηγού Facebook και άλλων για τη μεταβατική μας εκδήλωση. Θα ήταν υπέροχο να μπορέσουμε να κάνουμε την εκδήλωση δωρεάν στο διαδίκτυο στο μέλλον, αλλά θα χρειαστούμε περισσότερους χορηγούς για να ανεβάσουμε και να βοηθήσουμε να το κάνουμε ξανά δυνατό.

Η ιδέα του metaverse είναι τόσο ευπρόσδεκτη τώρα γιατί πρέπει να την εφεύρουμε για να σωθούμε από την πλήξη της βιντεοκλήσης. Δεν θα αντικαθιστούσε την πραγματική ζωή, αλλά θα ήταν πολύ πιο διασκεδαστικό να εξερευνήσετε έναν όμορφο κόσμο παιχνιδιού, κοινωνικοποιώντας με άλλους ανθρώπους. Κάπως σαν τις περιστασιακές συνομιλίες που έχω με ανθρώπους ενώ παίζω Call of Duty: Warzone. Οι άνθρωποι είναι άοπλοι, ειρωνικά, στο Warzone και είναι πιο ελεύθεροι να μιλήσουν.

Αισθάνομαι ότι η διάλεξη των μεταβολών μας αντηχούσε γιατί οι άνθρωποι δεν είχαν ξαναδεί κάτι τέτοιο. Ρόνι Άμποβιτς, ο πρώην διευθύνων σύμβουλος του Magic Leap και ιδρυτής της εκκίνησης ψυχαγωγίας AI Sun and Thunder, είπε ότι έλαβε μερικές προσκλήσεις για εκδηλώσεις την εβδομάδα, αλλά είπε ότι η δική μου ξεχώρισε γιατί δεν είχε πάει ποτέ σε μια εκδήλωση με προηγούμενο επιχείρημα.

Είναι κάτι που συνειδητοποιώ ότι όλοι οι διοργανωτές συνεδρίων πρέπει να γνωρίζουν. Είναι ευκολότερο με πολλούς τρόπους να δημιουργείτε διαδικτυακές εκδηλώσεις. Όμως οποιοσδήποτε στον κόσμο μπορεί να τα δημιουργήσει και ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Εάν δημιουργήσετε μια γενική εκδήλωση, θα χαθείτε μεταξύ όλων των άλλων εκδηλώσεων, επειδή ανταγωνίζεστε όλες τις άλλες εκδηλώσεις που είναι προσβάσιμες μέσω συνδέσμου Ιστού.

Ηγέτης του παιχνιδιού στη σύνοδο κορυφής των ζαριών.  Ο Jade Raymond της Google μιλάει και ο Jason Rubin του Facebook βρίσκεται στην άκρη δεξιά.

Πάνω: Ηγέτης του παιχνιδιού στη σύνοδο κορυφής Dice το 2020.

Πιστωτική εικόνα: Dean Takahashi

Ορισμένοι διοργανωτές αποφάσισαν να μην προσπαθήσουν να συμμετάσχουν στο διαδικτυακό παιχνίδι. Ετήσια σύνοδος κορυφής ζαριών της Ακαδημίας Διαδραστικών Τεχνών και Επιστημών Δεν συνέβη στο Λας Βέγκας αυτόν τον μήνα και δεν αναμένεται να επιστρέψει ως διαδικτυακή εκδήλωση. Είναι μια υπέροχη εμπειρία κάθε χρόνο προσωπικά, με ένα οικείο πλήθος σε διασκεδαστικά μέρη, που οι διοργανωτές πιστεύουν ότι δεν μπορούν να επαναλάβουν αυτήν την εμπειρία στο διαδίκτυο. Θα έχουν κάποιες διαδικτυακές συζητήσεις για τα μέλη και μερικές μηνιαίες συνομιλίες, αλλά καμία σημαντική συγκέντρωση εφόσον δεν μπορεί να γίνει αυτοπροσώπως. Μπορώ να καταλάβω γιατί πηγαίνουν προς αυτή την κατεύθυνση και ελπίζω να είναι εντάξει μόλις επιστρέψουμε στη ζωή του φυσικού γεγονότος.

Ίσως ακόμη περισσότερο από το συνηθισμένο ταξίδι στο Βέγκας, θα το χάσω Gamelab (που λαμβάνει χώρα κάθε Ιούνιο) στην όμορφη Βαρκελώνη. Αλλά ίσως όλα αυτά τα ταξίδια ήταν κακά για μένα. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πήγαινα τζόκινγκ κάθε μέρα, τρώγοντας καλύτερα σπιτικά γεύματα και έχασα περίπου 22 κιλά.

Θα δούμε αν το Ηλεκτρονική Ψυχαγωγική Έκθεση (E3) επιστρέφει ως ένα πλήρως ψηφιακό γεγονός τον Ιούνιο. Πέρυσι δεν κατάφεραν να το συμβούν. Αλλά περιμένω κάτι να λειτουργήσει, ίσως σε μια πιο συγκεντρωμένη εβδομάδα από ό, τι πέρυσι, ως διαδικτυακή εκδήλωση. Και φυσικά θα μπορούσε να είναι η συνήθης εκδήλωση του Δεκεμβρίου, Τα βραβεία παιχνιδιού, θα μπορούσε να είναι η πρώτη πραγματική προσωπική εκδήλωση που έχουμε φέτος. Θα έχει πάντα μια διαδικτυακή παρουσία, αλλά υπάρχει μια καλή πιθανότητα να λειτουργήσει κάποιο είδος υβριδικού χώρου. Δεν ξέρω πραγματικά τι θα συμβεί Gamescom στη Γερμανία φέτος, αλλά υποθέτω ότι θα είναι και πάλι διαδικτυακή εκδήλωση.

Το Clubhouse διοργανώνει συνέδριο κάθε βράδυ

Η ανάπτυξη του Clubhouse κορυφώνεται στο iOS.

Πάνω: Η ανάπτυξη του Clubhouse κορυφώνεται στο iOS.

Πιστωτική εικόνα: Annie App

Όσο για το Clubhouse, απολαμβάνω πρόσβαση σε τόσους περισσότερους ανθρώπους από ό, τι συνήθως συναντούσα μια βαρετή μέρα στο διαδίκτυο, στο σημείο όπου ο Mike Minotti της GamesBeat με κατηγόρησε ότι εργάζομαι κρυφά για αυτούς. Είναι οπαδός του Discord, το οποίο χρησιμοποιώ περιστασιακά όταν παίζω. Απλώς δεν νομίζω ότι προσφέρει την ίδια εμπειρία με το Clubhouse με την ευκολία εναλλαγής μεταξύ πάνελ.

Μπήκα στο Clubhouse στις 26 Ιανουαρίου και έχω 1.200 οπαδούς και επέλεξα να ακολουθήσω 566 άτομα. Δεν είναι το metaverse, τουλάχιστον όχι αυτό που φαντάζομαι θα μπορούσε να είναι παρόμοιο με τους κόσμους Συντριβή χιονιού είναι Έτοιμος παίκτης ένα. Δεν είναι εύκολο να μοιράζεστε φωτογραφίες ή να επικοινωνείτε με άτομα. Και θα ήταν περίεργο να έχουμε ένα συμβάν που αποτελείται από περισσότερα από ένα πάνελ, καθώς το Clubhouse είναι σήμερα δομημένο.

Πάνω: BlizzCon το 2019. Είναι online μόνο όταν ξεκινά σήμερα το event του 2020.

Πιστωτική εικόνα: Blizzard

Αλλά αυτό δεν είναι κακό. Μου δίνει κάτι να ακούσω – και τους ανθρώπους να μιλήσω – ενώ τρέχω το βράδυ ή απλά δουλεύω σε νυχτερινές ιστορίες. Συνεχίζω να επανεξετάζω το Jon Radoff’s Game Industry Cocktail Hour, το οποίο λειτουργεί για περίπου 80 ώρες. Με χρηματοδότηση 100 εκατομμυρίων δολαρίων, το Clubhouse θα μπορούσε να είναι το πράγμα που διαταράσσει σίγουρα τις εκδηλώσεις τυχερών παιχνιδιών.

“Είναι πάντα ευτυχισμένη ώρα στη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών”, είπε κάποιος στην αίθουσα κοκτέιλ.

Σήμερα θα κοιτάξω το BlizzCon μοναδική εκδήλωση που ξεκινά περίπου στις 2 μ.μ. ώρα Ειρηνικού και με ενδιαφέρει να δω πώς πραγματοποιούν κάποιες από τις εκδηλώσεις που θα ήταν κανονικά καλύτερες προσωπικές, όπως συνεδρίες εργασίας καλλιτεχνών και βιτρίνες κοινότητας. Ναι, δεν θα είναι σαν να είσαι εκεί προσωπικά. Αλλά πιθανότατα θα είναι μια απόλαυση για όλους τους ανθρώπους που δεν μπορούσαν ποτέ να φτάσουν στο BlizzCon στην πραγματική ζωή, συμπεριλαμβανομένου και εγώ.

Παιχνίδια

Το κριτήριο της GamesBeat στην αντιμετώπιση της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών είναι «όπου το πάθος συναντά τις επιχειρήσεις». Τι σημαίνει αυτό? Θέλουμε να σας πούμε πόσο σημαντικά είναι τα νέα σας, όχι μόνο ως υπεύθυνος λήψης αποφάσεων σε ένα στούντιο παιχνιδιών, αλλά και ως οπαδός του παιχνιδιού. Είτε διαβάζετε τα άρθρα μας, ακούτε τα podcast μας είτε παρακολουθείτε τα βίντεό μας, το GamesBeat θα σας βοηθήσει να μάθετε για τη βιομηχανία και να διασκεδάσετε με αυτό.

Πώς θα το κάνετε; Η ιδιότητα μέλους περιλαμβάνει πρόσβαση σε:

  • Ενημερωτικά δελτία, όπως το DeanBeat
  • Οι υπέροχοι, εκπαιδευτικοί και διασκεδαστικοί ομιλητές των εκδηλώσεών μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης
  • Συνεντεύξεις, συνομιλίες και εκδηλώσεις “ανοιχτού γραφείου” προορίζονται αποκλειστικά για μέλη μόνο με το προσωπικό της GamesBeat
  • Συνομιλία με μέλη της κοινότητας, το προσωπικό της GamesBeat και άλλους επισκέπτες στο Discord
  • Και ίσως ακόμη και ένα ή δύο βραβεία διασκέδασης
  • Ομοιογενείς παρουσιάσεις σε πάρτι

Γίνομαι μέλος



[via]

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.